B ehliyetli yeni trafik teröristleri loading…
Arabayla iki şerit çizgisini ortalayamayan, düz yolda Allah’a emanet giden elemanlar 125cc motosiklet alıp kullanacak mı şimdi…
B ehliyetli yeni trafik teröristleri loading…
Arabayla iki şerit çizgisini ortalayamayan, düz yolda Allah’a emanet giden elemanlar 125cc motosiklet alıp kullanacak mı şimdi…
yanlız 50 cc alıp 100 e yükseltenlerin gözü yaşlı motorlar ellerinde patladı 50 cc piyasası çok hızlı gidiyordu bu artık orj silindir hacmi 100 cc altına kayacak vergi olmayacağı için
bu güne kadar 5 veya 6 cub alıp sattım hepsi 97 cc idi az yakar vergi yok kaçar sorunsuzlardı fakat satıp dio aldım 10 cc için her yıl 400 tl mtv ödeyeceğim
Bu kararın yanında getireceği sonuçlar çokta iç açıcı olmayacak. 50cc ile bile trafikte serseri mayın gibi gezenlere çok şahit oldum. Hadi ehliyeti geçelim almam zorunda kalmasınlar diyelim ammavelakin kesinlikle bir şekilde eğitim almaları şart olsun. Ülkemizin trafik ahlakı yerle bir durumda bir de üzerine bunlar gelince düşünemiyorum artık
125 ccler 50cc lerden iyidir. Daha guvenlidir. Agir kalnaz akici trafikte. Tekerlekleri frenleri, amortisorleri genel olatak daha guvenlidir 50cc ye gore
Avrupada zaten var yillardir 15 hp ye kadar kullaniliyor. İyi bir yasa cikartirsin kimse kit falanda takamaz o kisim cok basit.
99 cc lerde satar mtv ve trafik sigortasi onlardada yok.
Surucu kurslari motosiklet ehliyetleri verme orani trajik bicimde duser.
Heryerde 100-125 cc motosiklet gormek guzel bence zaman icinde bakis acisi degisir. Motosiklet kulturune katki saglanir.
50cc motorlu bisiklet L1 sınıfı zaten .. 50cc üstü 100cc ye kadar dı sanırım sadece mtv ödemezsin trafik sigortası ve motorsiklet ehliyeti ben şart diye biliyorum ..
Kit olayında yasalık nasıl bir önlem var anlamadım bunun çünkü firmalarla bir ilgisi yok firma orjinal 125cc makine getirtiyor ..
125-200cc blokların ölçekleri hemen hemen aynıdır .. Çinlilerde bazı blokları o yüzden ortak üretir.. tek bloktan 125cc de yapar 150cc de yapar 200cc de yapabilir .. Basit bir örnek yanlış hatırlamıyorsam rks nin naked bir modeli vardı 200cc aynı blok rx1 de vardı 125cc gene aynı blok başka bir firmanın modelinde vardı 150cc olarak geldi..
yani bir firma 125cc motor getirdiğinde vatandaş onu kendi 200cc çeviriyor . Bunun o motoru getiren firmayla bir ilgisi yok .. Cg cilerin bazıları yıllardır zaten ellerindeki 100-125cc likleri 150-200cc yapıyorlar ..bu forumda bile aratsan bir sürü yüzlerce konu bulabilirsin bu konu hakkında .. yani o işin yasayla önüne geçilebilecek yanı çok zor..
Son satırına katılıyorum 125cc motor şu anda etrafta gezen 50cc lik motorlardan bencede daha iyidir farklı bir kültür getireceğini bende düşünüyorum klüpleri olur festivalleri buluşmaları olur .. o 125cc dünyasının da kendi kesin mt25 leri r25 leri pulsarları olur kült modeller cruiser ları falan olur gezileri olur .. bence o segment kendi ayrı bir kültürünü yaratacak o konuda hem fikirim..
600 cc almadıkca sorun olmaz 125 zaten tehlıkelı motor değil yenı baslamak ıcın ıdeal yanıı bence yerınde bır karar olmus
Hindistan loading'ciler gelmeden ben yazayım, keşke hindistan gibi olsa, afganistan, pakistan gibi olacak trafik.
Bence gayet güzel olucak altı üstü 125cc sürmesi ve motor öğrenmesi en kolay hacim abartıldığı kadar bir şey olmaz 50cc de olmadıysa 125cc de bence hiç olmaz .. trafik renklenir 125cc de şimdi bir sürü modeller girer giriyor zaten adv cruiser ss naked scooter maxi scooter tek silindir çift silindir …
Sadece motorsiklet içeriği değişecek oda bence güzel olucak motor amaç dan çıkıp araç konseptine dönücek .. zaten olması gereken hep buydu bence amaçtan çıkıp araç olayına dönülmesi..
125'lik motoru 125 beygir motor sanan şapşallar var.
Geçen motora binerken biri geldi sordu kaç beygir diye, 120 dedim, yanındaki eleman da araba ehliyetiyle bunu kullanabilcez mi şimdi diyor?
"Eğitim şart" tan "Eğitim ne yaa" istikametine hepimize hayırlı yolculuklar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)