RKS'nin Yeni Getirdiği Motosiklet M502N
Reklamlar
-
Fuarda dikatimi çekmişti. fiyatı da çok cazipti. Takip etmeye değer yorumunu yapmıştım. Takip etmekteyim. Fakat ilk gelen bilgiler hiç iyi değil. RKS servisleri 2000 km. de bir yağ bakımına çağırıyormuş. "Ucuz veriyorum. Fakat bir kaç ayda bir öpmek şartıyla" der gibi bir durum. Aşağıda yorum yapan kullanıcının dediğine göre RKS servislerinde bakım için filtre bulunmayabiliyormuş. Yüksek hızlarda 7 litreleri geçen sarfiyatı. Ancak 160 km/h ye kadar güzel ivmelenebilmesi. Son hızının düşüklüğü. Yamaha R25'ten bile düşük performansa sahip olması eleştiriler arasında. Fuardan sonra yaptığım "takip etmeye değer" yorumunu geri alıyorum. "RKS arkasında durursa Dominar400'ün müşterilerini alır" yorumunu da geri alıyorum. Bu motorun Dominar 400 ile rekabet edebilmesi için en az yüzde 25 daha ucuz olması gerekir.
https://www.youtube.com/watch?v=O33tKi2s-3A
Reklamlar
-
Videoyu çeken arkadaş epey gömmüş ama aleti.
-
hokahey adlı üyeden alıntı
Videoyu çeken arkadaş epey gömmüş ama aleti.
Haklı da. Her şeye rağmen övenler de çıkacaktır. Honda CB500F'nin değerini bilemeyen piyasamızda bu motor tutulursa şaşırmam.
-
AzÇok adlı üyeden alıntı
Haklı da. Her şeye rağmen övenler de çıkacaktır. Honda CB500F'nin değerini bilemeyen piyasamızda bu motor tutulursa şaşırmam.
157.000 lira liste fiyatı var üstat.
-
2000km'de bir bakım mı?
benim motora 15000 yazmışlar, 2000 ne la?
-
shruikan adlı üyeden alıntı
2000km'de bir bakım mı?
benim motora 15000 yazmışlar, 2000 ne la?
Yeni üretilen motosikletlerde bakım aralığı 4000 km. az olanlar alınmaz bence. Voge 300DS'nin bakım aralığı da 2 bin km. bence o da alınmaz.
-
AzÇok adlı üyeden alıntı
Yeni üretilen motosikletlerde bakım aralığı 4000 km. az olanlar alınmaz bence. Voge 300DS'nin bakım aralığı da 2 bin km. bence o da alınmaz.
adam videoda yurtdışında aynı modele 5000km bakım aralığı verildiğini söylüyor, bizim burdakiler bi işgüzarlık mı yapıyor, nedir?
mıymıntı musa suşi yerken halıya ispirto döktü
-
shruikan adlı üyeden alıntı
adam videoda yurtdışında aynı modele 5000km bakım aralığı verildiğini söylüyor, bizim burdakiler bi işgüzarlık mı yapıyor, nedir?
Hero da 5 yıl garanti için 90 günde bir servise kontrol yaptırmayı şart koşuyor. 90 günde bir bakım paralı mı bilmiyorum ama böyle bir şartı var. Bajaj da aynı şekilde 2500kmde bir yağ değişimi öneriyor. Normalde 5000kmde bir bakım ama kullanım kitapçığında 2500kmde bir öneriyor. Yani bu tarz bir durum olabilir. 2000kmde bir tam bakım değildir belki.
-
Psyduck adlı üyeden alıntı
Hero da 5 yıl garanti için 90 günde bir servise kontrol yaptırmayı şart koşuyor. 90 günde bir bakım paralı mı bilmiyorum ama böyle bir şartı var. Bajaj da aynı şekilde 2500kmde bir yağ değişimi öneriyor. Normalde 5000kmde bir bakım ama kullanım kitapçığında 2500kmde bir öneriyor. Yani bu tarz bir durum olabilir. 2000kmde bir tam bakım değildir belki.
abi şimdi bu mesele "ucuz mal alacak kadar zengin değilim"e geliyor. 90 günde bir ya da 2000km'de bir bakımı/kontrolü asla bedava yapmazlar.
ya, şimdi kendi motorumu övüyor gibi görünmek istemem; ama 400'e alıp 15000'de bir bakıma giren motorla 200'e alıp 2000-3000'de bir bakıma giren motorun uzun kullanım maliyeti çok da fark etmeyecek.
mıymıntı musa suşi yerken halıya ispirto döktü
-
Merhabalar motoru 1 May 2023 de aldim . Dediğiniz gibi 2000 km bakim söz konusu değil. 5000 km de bir bakımı var. Yakıt olarak şu an hala rodajdayim ve 4 ila 4.5 arası yakıyor.. makina torklu ve şehir içinde oldukça kıvrak. Rodaj bittikten sonra 180 i hiç zorlanmadan göreceğine de eminim. Motorda ön arka abs var ve frenleme çok çok iyi. Lastik basınç sensörü var, far sensörü var, Bluetooth bağlantısı var, tek eksiği tcs dır sanırım. Hee isteyen olursa rodaj bakiminia benimle gelebilir. Sonraki bakımının kaç oldugunuda kullanım klavuzunda göstermiş olurum
-
shruikan adlı üyeden alıntı
2000km'de bir bakım mı?
benim motora 15000 yazmışlar, 2000 ne la?
ktm le çin malı hiç aynı olurmu elbette büyük markalar uzun bakım aralıkları ile 1 adım öne çıkmak isteyecektir
şimdi bazı çinli markalar blok olarak ktm ve honda klonlamaya başladılar yedek parça sorunu olmayacağı için bence büyük avantaj alınır mı alınır en azından mekanik olarak kafa rahat olur ki yeni çinliler de o kadar çok elektronik aksam var ki bozulsa yandı gülüm keten helva
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
balbar adlı üyeden alıntı
Merhabalar motoru 1 May 2023 de aldim . Dediğiniz gibi 2000 km bakim söz konusu değil. 5000 km de bir bakımı var. Yakıt olarak şu an hala rodajdayim ve 4 ila 4.5 arası yakıyor.. makina torklu ve şehir içinde oldukça kıvrak. Rodaj bittikten sonra 180 i hiç zorlanmadan göreceğine de eminim. Motorda ön arka abs var ve frenleme çok çok iyi. Lastik basınç sensörü var, far sensörü var, Bluetooth bağlantısı var, tek eksiği tcs dır sanırım. Hee isteyen olursa rodaj bakiminia benimle gelebilir. Sonraki bakımının kaç oldugunuda kullanım klavuzunda göstermiş olurum
Başka bir kullanıcıya servis 2 bin km.de bir yağ bakımı olacak demiş. Size 5 bin dedilerse ortada bir başıboşluk var. Size user manual verdilerse yayınlayın herkes görsün. User manual ne RKS, nede markanın yurt dışı web sitelerinde mevcut değil. Yani uzak durun diye bağırıyor.
-
Konuyla yada konusu geçen motor hakkında yazmıyorum bu yazım falanca marka filancanın blokunu almış kullanıyor yada üretiyor muhabbetine dir ..
bir bloku klonlanmak yada üretim sertifika hakkını satın almak o markayı birebir aynı kalitede üreticek demek değildir ..
Blok dediğimiz unsur metal demir çelik kalitesinden başlar arada kullanılan bir sürü kaukçuk fitil keçe ring bilya vida somon v.b ye kadar uzar gider bunların hepsi mühendisliktir Ar-Ge dir..
minnacık conta yı kalitesiz kullanırsan yağa su karıştırır bir zaman sonra .. motoru alırsın kucağa .. belki 5 liralık conta yüzünden başına 30-40 bin liralık masraf çıkar .. motorda böyle bir sürü ara keçeler contalar bilyalar vidalar vardır birini kalitesiz yada alt kalite kullanmanızın sonucu kötü olabilir ..
yani bir motoru orjinali ile bire bir aynı kalitede üretemiyorsan kopyalaman yada üretim hakkını almış olsan bile aynı kalitede üretemedilkten sonra bir şey ifade etmez..
-
Yanlışım yoksa NR 200 olan modeli Suzuki dr nin motoru ile sürülmüş diye duydum Doğrudur yada yanlıştır bilemiyorum Herkesin yaşadığı bir krnoik problemi de jant tellerinin kırılmasıydı
-
Parti mallar bunlar, adetli sekilde bir kez gelir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler