Kafamı çok karıştırdılar.
Reklamlar
-
Arkadaşlar motorumu satmak üzereyim. CB125R kullanıcısıyım. Ktm 250adventure bakıyordum. Arkadaşlarım kafama girdi buna bu para verilir mi tarzında konuştular. (150.000TL). Başka motorlara baktım benelli leoncino gördüm baya hoşuma gitti. Bu seferde benelliye güven olmaz diye kafama girdiler. İstekler 390 Adventure fakat ona o kadar bütçem yok. R25 Mt25leri apaçiler içinden geçiyor.Zaten hemen dominar400cüler damlar konuya. Biraz şekil seven insanım dominar çok tipsiz geliyor.Cb250rda cb125r ın aynısı yeni tatlar arıyorum.Duke 250 tarzı motorlarda altımda çok küçük kalıyor 180 100 kiloyum. Kafam allak bullak yardım edin. En son kafayı kırıp gidip 100bin kilometrede tenere660 alacağım.
Reklamlar
-
Önce tarzını ve nerede kullanacağını anlayabilsek yardımcı oluruz da bir R25 yazmışsın sonra bambaşka bir şey yani 660 yazmışsın
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Önce tarzını ve nerede kullanacağını anlayabilsek yardımcı oluruz da bir R25 yazmışsın ondanvsonra bambaşka bir şey yani 660 yazmışsın
R25i apaçler kullanıyo diye örnek vermek istedim mt25in yanına.. Genel olarak ya adventure klasmanında yada naked bi makine istiyorum. Adventure de istememin sebebi biraz büyük cüsseli olduğum için çoğu 250cc klasmanındaki makine altımda küçük kalıyor.
-
dominar 400 al. Dominar 400cuyuz biz ama damlamiyoruz niye damlayalim ki. Varmi damlayan dominar 400cu arkadas. Sivimiyiz biz niye damlayalim?
Damlamak derken "istenmedigi yere zorla gelirler, hafiften tadimiz kacar" mecazini kullanmamissindir sanki.
-
Dominar 400 al...Ya da R25 veya MT25 al...
-
Adv 250 al şimdi kurla şimdiki durumlarla harcayacağın en mantıklı 150 k olur bu arada.
-
Beratcay adlı üyeden alıntı
R25i apaçler kullanıyo diye örnek vermek istedim mt25in yanına.. Genel olarak ya adventure klasmanında yada naked bi makine istiyorum. Adventure de istememin sebebi biraz büyük cüsseli olduğum için çoğu 250cc klasmanındaki makine altımda küçük kalıyor.
Cusseli adama maksi enduro harici hepsi cücük gibi kalır , 660 , Vstrom yada Nc ye bakmalısın bütçeyi çok aşıyorlarsa Crf250 yada Hero Xpulse da olabilir Versys in cift silindir 300 lugu vardı hala geliyormu bilmiyorum baya yüksek bir makinaydı..
-
Başkalarının lafıyla iş olmaz. Ona kalırsa benim çevremde de gül gibi araban var nabacan motosikleti, bırak artık şunu diyenler var. Onların lafını dinleyecek olsam komple motoru bırakmam lazım
Bak geçenlerde çin malı 150lik lifan motorumu sattım 30 bin tl civarına. Alan arkadaşa açıkça söyledim: "bak kardeşim, benim gözümde bu motorun olması gereken fiyat normalde 15 bin tl, hadi bilemedin taş çatlasın 20bin tl. Ama girdim diğer emsal ilanlara baktım, sıfırına baktım, vallahi bu fiyatı istemek zorunda kaldım, herşeyin fiyatı uçmuş" dedim. Arkadaşda "abi valla haklısın, sen zaten emsallerine göre uygun yazmışsın" dedi ve motoru aldı gitti.
Velhasıl işin özeti şu: Sen aklına yatan, temiz, düşük km veya sıfır hangi motoru beğendiysen al geç.
Bu sene cebinde paran varken pahalı deyip almadığın şey seneye alamayacağın kadar pahalı olduğunda kimse sana 1 kuruşluk yardım etmez. Almadığının pişmanlığıyla kalırsın.
-
Mr.wind adlı üyeden alıntı
dominar 400 al. Dominar 400cuyuz biz ama damlamiyoruz niye damlayalim ki. Varmi damlayan dominar 400cu arkadas. Sivimiyiz biz niye damlayalim?
Damlamak derken "istenmedigi yere zorla gelirler, hafiften tadimiz kacar" mecazini kullanmamissindir sanki.
Hayır tabikide sizi niye istemiyim. Forumdaki çoğu yazıda görüyorum dom400ü bunada hemen gelirler dedim zaten hemen 2 mesaj gelmiş bile. Forumda güzel bi dom400 kitlesi var. Tam fiyat performans motoru ama çok tipsiz geliyor bana.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Cusseli adama maksi enduro harici hepsi cücük gibi kalır , 660 , Vstrom yada Nc ye bakmalısın bütçeyi çok aşıyorlarsa Crf250 yada Hero Xpulse da olabilir Versys in cift silindir 300 lugu vardı hala geliyormu bilmiyorum baya yüksek bir makinaydı..
versys diyince aklıma z300 geldi tek sorunu parça fiyatları herhalde. 250adv ile z300ü arasında tartıp birisi alacağım artık
-
aman abi, kimse almasın artık r25 yok bilmem mt25. ulan şurda 3-4 sene evvel ekonomik motordu bunlar, kendilerini Ducati sanmaya başladılar. satıcısı bi dünya, kullanıcısı apayrı bi dünya. bu motorlara binen usturuplu bi insan evladı görmedim daha.
-
Svartpilen düşünebilirsin
-
Yedek parça fiyatı ve bulunabilirliği çok önemli şekil şukul diyorsun o şekli yapan şey grenajlar plastik kaplamalar en ufak bir yatırmada o grenaj plastik kaplama kırılırsa bulabilicekmisin hadi var dedi bir satıcı sana öyle bir rakam söylediki ben o paranın üstüne biraz daha ekler kendime ikinci el 50cc lik scooter alırım dedin misal diyorum ..
Buradaki örnek bir şeyi almadan önce başkalarını boş ver kendin teknik bir araştırma yap bu motorun yada modelin parçası varmı olaki yan yatırdık olaki motor yatak sardı kitledi krank kırdı bunların bulunabilirliliği ne .. fiyatları ne kadar ..
Sonrası aldım bu motoru ikinci eli nasıl ikinci el yukarda yazdıklarımla da bağlantılıdır zaten .. param var ben zarar ederim diyorsan gönlünden ne geçiyorsa onu al başkalarını dinleme ..
Param değerli paramı zarar ettirme lüksüm yok diyorsan ona göre marka modellere yönel ..
Ve bir modeli apaçilerin sürmesi senide öyle yapmaz senide bağlayan bir şey değil sen alırsın efendi efendi yoluna bakarsın ..
-
Beratcay adlı üyeden alıntı
250adv ile z300ü arasında tartıp birisi alacağım artık
dostum geçen sene işe başladığım şirkette bi tane cb250 kullanan arkadaş vardı, benden sonra satıp 390 adv aldı. iki arkadaşın da kanına girip 250 adv aldırdım şimdi turuncu turuncu geziyorlar hepsi de memnun motorundan. bence hiç kawasaki'ye girme derim adv'nin pek alternatifi olmadığı ve piyasanın hakimi olduğundan parça tedariği ve servisi can yakmayacaktır. bende de iki tane ktm var bence al üzülmezsin derim
ktm servisinde çalışan arkadaşlarım var yardıma ihtiyacın olursa özel mesajdan ulaşabilirsin
-
Etrafın lafına bakacaksak inip şimdi motoru yakıyorum :D
Onu alma bunu alma derken ne al diyorlar peki? 1000RR'a gider bunun sonu =)
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Cusseli adama maksi enduro harici hepsi cücük gibi kalır , 660 , Vstrom yada Nc ye bakmalısın bütçeyi çok aşıyorlarsa Crf250 yada Hero Xpulse da olabilir Versys in cift silindir 300 lugu vardı hala geliyormu bilmiyorum baya yüksek bir makinaydı..
Ben geçenlerde serviste Versys 300'ü baya 650 diye inceledim, aa ne ucuz parçalar falan dedim bir süre, sonra uyandırdılar lan o 300 diye.
Baya kalıplı gerçekten.
-
Motor alma olayı artık tamamen benim param değerli zarar edemem ile ben zarar ederim sorun değil her tür masrafını da karşılarım sattım mı gerekirse üstüne bir motor parası daha eklerim ama istediğimi alırım kafasında olan insanlar arasında geçiyor ..
Ve biz hangisi hangisi olduğunu anlamadığımız için yorumlar da çakışıyor aslında motor alıcaklar en başta bunu açıklasa bizde ona göre yazarız
-
logaritma adlı üyeden alıntı
Motor alma olayı artık tamamen benim param değerli zarar edemem ile ben zarar ederim sorun değil her tür masrafını da karşılarım sattım mı gerekirse üstüne bir motor parası daha eklerim ama istediğimi alırım kafasında olan insanlar arasında geçiyor ..
Ve biz hangisi hangisi olduğunu anlamadığımız için yorumlar da çakışıyor aslında motor alıcaklar en başta bunu açıklasa bizde ona göre yazarız
Benim param değerli zarar edemem den çok motoru ne için aldığı önemli hobi amaçlı zevk için mi kullanacak yoksa şehir içi ucuz ve pratik ulaşım amacı için mi kullanacak. Zevki için alıyorsa zevk aldığı motoru almalı insan yok yürütme maliyeti yok yedek parça filan sizin abarttığınız kadar zor birşey değil. Altı üstü motosiklet yani. Çok fantastik bir şey almıyorsan bunları bu derece ön plana çıkartmaya gerek yok. Dünya kadar araba ve model var insanlar hepsini de alıyor biniyor. Sizin mantıkla kimse araba da almamalı işletim maliyeti motordan dan daha yüksek. Velhasıl ı hobi ve zevk için alınıyorsa bu kadar kasmaya düşünmeye gerek yok. Ayrıca bu enflasyon ortamında aldığınız araçtan zarar etme durumu yok gibi birşey.
-
Alpbatur adlı üyeden alıntı
Benim param değerli zarar edemem den çok motoru ne için aldığı önemli hobi amaçlı zevk için mi kullanacak yoksa şehir içi ucuz ve pratik ulaşım amacı için mi kullanacak. Zevki için alıyorsa zevk aldığı motoru almalı insan yok yürütme maliyeti yok yedek parça filan sizin abarttığınız kadar zor birşey değil. Altı üstü motosiklet yani. Çok fantastik bir şey almıyorsan bunları bu derece ön plana çıkartmaya gerek yok. Dünya kadar araba ve model var insanlar hepsini de alıyor biniyor. Sizin mantıkla kimse araba da almamalı işletim maliyeti motordan dan daha yüksek. Velhasıl ı hobi ve zevk için alınıyorsa bu kadar kasmaya düşünmeye gerek yok. Ayrıca bu enflasyon ortamında aldığınız araçtan zarar etme durumu yok gibi birşey.
Abarttığım bir şey yok parça ciddi ve büyük bir sıkıntı haline gelebilir araştırmadan alınmamalı diyorum açın YouTube da servis ve ustaların kanallarını bazı motorların parçalarının fiyatlarını söylüyorlar 40 bin liralık motorun 12 bin tl kontak seti olduğunu söylüyorlar misal daha böyle bir sürü örnek verilebilinir .. ve bazı modellerde parçaların bulunamadığını olmadığını söylüyorlar .. YouTube da sevis sahipleri ustalar diyor ben bazı modellerde motor sahibinden parçaları isterim getirir o zaman başlarım diyor parça olmadan motoru sökmem diyor çünkü bazen parça olmuyor bulunmuyor motor sökük vaziyette bir köşede haftalarca aylarca yatıyor diyor ..Ben abartmıyorum olanı söylüyorum ..
birde şu araba ile motor kıyaslamayı bırakın aynı şey değil ..
-
logaritma adlı üyeden alıntı
Abarttığım bir şey yok parça ciddi ve büyük bir sıkıntı haline gelebilir araştırmadan alınmamalı diyorum açın YouTube da servis ve ustaların kanallarını bazı motorların parçalarının fiyatlarını söylüyorlar 40 bin liralık motorun 12 bin tl kontak seti olduğunu söylüyorlar misal daha böyle bir sürü örnek verilebilinir...
İşini bilene böyle durumlar yok logaritma. Buyur sana motosikletten örnek: Benim biraderin Vespa GTS Super 300'ün immobilizer okuyucu bozuldu. Buradaki yamyamlar 7500₺ fiyat çektiler (taze konu değil, temiz 5 ay olmuştur, o zamanki kurlardan düşünmek lazım...), Yunanistan'dan €50'ye getirdik. Sorun çıkarma potansiyeli en az olan motosikleti alacaksın keyfine bakacaksın, sorunu sorun çıkınca düşüneceksin.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
İşini bilene böyle durumlar yok logaritma. Buyur sana motosikletten örnek: Benim biraderin Vespa GTS Super 300'ün immobilizer okuyucu bozuldu. Buradaki yamyamlar 7500₺ fiyat çektiler (taze konu değil, temiz 5 ay olmuştur, o zamanki kurlardan düşünmek lazım...), Yunanistan'dan €50'ye getirdik. Sorun çıkarma potansiyeli en az olan motosikleti alacaksın keyfine bakacaksın, sorunu sorun çıkınca düşüneceksin.
Evet biraz da araştırma yapmak gerekiyor. Neyi, nereden alacağını bilmek gerekiyor. Hollanda'da Boonstraparts diye bir site vardı, benim motora özel 2. el derya deniz herşeyi satıyorlardı. Hollanda gibi bir ülkeyle bile siyasi kriz çıkartan mal siyasetçilerimiz yüzünden Türkiye'ye satış yapmayı, ürün göndermeyi kestiler.
-
Biz standart olandan bahsediypruz herkesin internet kullanma yurtdışından parça getire bilme olayı imkanı yok herkesi kendi çevrenizle bir tutmayın ..
Bunu geçende yazdım hysoung kapanmış gitmiş bir marka ama internet kullanabiliyorsan yurtdışında bağlantın varsa iğneden ipliğe her parçası var çok rahat cbf bajaj gibi kullanırsın .. ama ekstrem örnekler bunlar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)