Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Mt-25 - Duke 390

    REKLAM ALANI
  1. #1
    denizz1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    Dominar D400//Activa 125
    Belli bir bütçem var aramın az samimi olduğu bir bayiyle konuştum,190 a mt25i bırakabileceğini söyledi.Bir yanda da liste fiyatından 205e duke 390 var hangisi tercih edilmeli? Ktm kaliteli ama hindistanda üretilmesi ve tek silindir olup titreşimli olması biraz ürkütüyor.Diğer yandan da bayilerin bu saçma fiyat politikasına desteklemek istemiyorum ama simsiyah mat mt25 i görünce ne yalan söyleyeyim kanım kaynamadı değil.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    MT i 190 a değil 170 e bile verseler 205 e gidip Duke 390 alırım.
    Gaahl, Yasata ve erensel bunu beğendiler.

  3. #3

    Üyelik
    26 Mayıs 2022
    Alıntı denizz1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Belli bir bütçem var aramın az samimi olduğu bir bayiyle konuştum,190 a mt25i bırakabileceğini söyledi.Bir yanda da liste fiyatından 205e duke 390 var hangisi tercih edilmeli? Ktm kaliteli ama hindistanda üretilmesi ve tek silindir olup titreşimli olması biraz ürkütüyor.Diğer yandan da bayilerin bu saçma fiyat politikasına desteklemek istemiyorum ama simsiyah mat mt25 i görünce ne yalan söyleyeyim kanım kaynamadı değil.
    İkisinide kullandım senin ne istediğine bağlı biraz KTM bence kaliteli titreşime alışıyorsun onu bil mt den inip bindiğimde baya garipsedim ama alıştım gidiş atiklik kıvraklık viraj fren amortisör KTM açık ara önde gidiş zaten inanılmaz fark var ben 4 arkadaşım 2 de roll yaptık r25 ve MT25 ikisi ile yine alamıyorlar top speed düşük diyenler var yine r25 li arkadaşım yetişemedi benim kadranımda ne gösteriyorsa mt ve r25 te 10 km fazla gösteriyor üst hızlarda. MT çift silindir duke tan inip ona binince gaz tepkimesi farkı inanılmaz fark ediyor kilo farkıda var tabi benim tercihim 390 olur eğer ki derdim binmekse para kazanmak değilse. Tercih yine senin MT piyasası karaborsa güzel para kazanırsın KTM bi tık yavaş parça konusu yine MT öndedir ama KTM de bulamadığım parça olmadı spormotoda hepsi var zaten parça fiyatı bi tık pahalı
    denizz1 ve espresso bunu beğendiler.

  4. #4
    _recoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM 950 Supermoto
    hindistan üretim diye duke'e burun kıvıranı da ilk defa görüyorum. sanki avusturyalı mühendisler tasarlamamış gibi.

  5. #5
    denizz1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    Dominar D400//Activa 125
    Alıntı Frodo01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İkisinide kullandım senin ne istediğine bağlı biraz KTM bence kaliteli titreşime alışıyorsun onu bil mt den inip bindiğimde baya garipsedim ama alıştım gidiş atiklik kıvraklık viraj fren amortisör KTM açık ara önde gidiş zaten inanılmaz fark var ben 4 arkadaşım 2 de roll yaptık r25 ve MT25 ikisi ile yine alamıyorlar top speed düşük diyenler var yine r25 li arkadaşım yetişemedi benim kadranımda ne gösteriyorsa mt ve r25 te 10 km fazla gösteriyor üst hızlarda. MT çift silindir duke tan inip ona binince gaz tepkimesi farkı inanılmaz fark ediyor kilo farkıda var tabi benim tercihim 390 olur eğer ki derdim binmekse para kazanmak değilse. Tercih yine senin MT piyasası karaborsa güzel para kazanırsın KTM bi tık yavaş parça konusu yine MT öndedir ama KTM de bulamadığım parça olmadı spormotoda hepsi var zaten parça fiyatı bi tık pahalı
    Hocam al satçı değilim ama açıkcası hayalimdeki motor xsr900 o hedefe ulaşana kadar da satılması uzun süren bir mal a para bağlamak istemiyorum desem yeridir.Öte yandan zaten 200k ya mt25 alsak herhalde 240 a satacak halimiz zaten yok ne kadar şişecek mt25 piyasası diye düşünmüyor da değilim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

    Alıntı _recoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hindistan üretim diye duke'e burun kıvıranı da ilk defa görüyorum. sanki avusturyalı mühendisler tasarlamamış gibi.
    Hocam duke 250 ve 390larda da tps sensör arızası oluşmaya başlamış yeni çıkanlarda eski japon motorumda hiç bir sorunla karşılaşmadığım için ufakta olsa böyle şeylerle karşılaşınca motordan soğuyorum ve midem bulanıyo hindistanda üretilmesi derken onu kastetmiştim.

  6. #6
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    390 serisindeki arka amortisörden nefret ediyorum, virajı iyi falan değil motosiklet ile limitleri zorlamaya başlayınca sürekli kafa sallayarak giriyor uyuz olup bu seriden soğumuştum

  7. #7
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Iki motoru da kullandım. Hatta duke 250 sahibi de oldum bir ara. Tamam mt25 titreşimsiz vs ama 390 daki kıvraklık, serilik bambaska bir zevk veriyor.
    Sharkspeedr2 arkadaşın dediğini ben de hissettim. Ama bu belli bir tecrübe ve virajda limit zorlayarak anlaşılacak bir şey. Bunda hem arka süspansiyonun rolü var hem de ön çatal açısının yere daha dik olmasıyla alakalı. Alın borusu açısı da derler buna.
    Genelde kıvrak motorlar için hemen virajı iyi derler ama olay o değil sadece. Mt25 viraj içinde belirgin bir şekilde daha kararlı, rijit ve güvenli hissettiriyor.
    Ama bana sorsalar saniye düşünmeden yine duke 390 derim. Daha eğlenceli motor. Hem 390' ın da piyasası oldukça iyi artik ülkemizde.
    Özetlersek mt 25 daha oturakli, stabil, ağırbaslı.
    Duke 390 ise kıvrak, seri, hafif, kıçı başı daha oynak.
    denizz1 bunu beğendi.

  8. #8
    denizz1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    Dominar D400//Activa 125
    Sanırım bayiyle araya tanıdık sokup 175 e anlasabilirsek mt25 ama olmazsa duke 390 gibi duruyor bayiye fazladan 50 bin yedirmek içime sinmiyor

  9. #9
    Merdo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2015
    biraz daha borçlanıp ve vadeyi yükseltip, başka motosiklet alırdım. ikisi de bu paralar etmez

  10. #10
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Iki motoru da kullandım. Hatta duke 250 sahibi de oldum bir ara. Tamam mt25 titreşimsiz vs ama 390 daki kıvraklık, serilik bambaska bir zevk veriyor.
    Sharkspeedr2 arkadaşın dediğini ben de hissettim. Ama bu belli bir tecrübe ve virajda limit zorlayarak anlaşılacak bir şey. Bunda hem arka süspansiyonun rolü var hem de ön çatal açısının yere daha dik olmasıyla alakalı. Alın borusu açısı da derler buna.
    Genelde kıvrak motorlar için hemen virajı iyi derler ama olay o değil sadece. Mt25 viraj içinde belirgin bir şekilde daha kararlı, rijit ve güvenli hissettiriyor.
    Ama bana sorsalar saniye düşünmeden yine duke 390 derim. Daha eğlenceli motor. Hem 390' ın da piyasası oldukça iyi artik ülkemizde.
    Özetlersek mt 25 daha oturakli, stabil, ağırbaslı.
    Duke 390 ise kıvrak, seri, hafif, kıçı başı daha oynak.
    şimdi baktım rake açısı 25 derece ikisi motosikletinde
    sorun direkt arka amortisörlerde
    duke serisindeki wp ön amortisör çok iyi çalışıyor onda sorun yok ama duke serisindeki preload ayarını sona çeksek bile o helezon yay mı cok yumuşak bilmiyorum ama bir türlü adam olmuyor yani arka amortisör bütünüyle yumuşak çalışıyor virajlara sert yaklaşırken gazı bırakınca arka amortisör boşa çıkınca hafif salınım yapıyor ve salınım viraj ortasına yaklaşırken bile bitmyor delirtiyordu beni
    Ayrıca duke 250 ve 390 kullandım sanırım ikiside aynı amortisörleri kullanıyor ve ikisindede bu sorun vardı
    Fakat şehir içinde 390 fena tokalar çoğu motosikleti
    ama viraj konusuna gelince duke ve rc serisi bu ikiside komple aynı alt yapıyı kullanıyor diye biliyorum rc390 kullandım ondada bu lanet sorun vardı :D
    yamaha da esneme kafa sallama vs hiçbir şey yok
    özellikle duke te hız yukselınce bu viraja sert yaklaşılırken kafa sallama olayı bambaşba bir hal alıyor
    Arka amortisörü değişsek manyak bir makine olur
    dipnot : bilgi amaçlı yazdım

  11. #11

    Üyelik
    26 Mayıs 2022
    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    390 serisindeki arka amortisörden nefret ediyorum, virajı iyi falan değil motosiklet ile limitleri zorlamaya başlayınca sürekli kafa sallayarak giriyor uyuz olup bu seriden soğumuştum
    390 sürdüğünüze eminmisiniz bilmiyorum ama bence virajı mt den kat ve kat iyi

  12. #12

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Mt25 bol uygun gerek çıkma gerek sıfır yedek parça .. prim yapan cumhuriyet altını gibi ikinci el ..
    Yeterli …

  13. #13

    Üyelik
    26 Mayıs 2022
    Alıntı denizz1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam al satçı değilim ama açıkcası hayalimdeki motor xsr900 o hedefe ulaşana kadar da satılması uzun süren bir mal a para bağlamak istemiyorum desem yeridir.Öte yandan zaten 200k ya mt25 alsak herhalde 240 a satacak halimiz zaten yok ne kadar şişecek mt25 piyasası diye düşünmüyor da değilim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------



    Hocam duke 250 ve 390larda da tps sensör arızası oluşmaya başlamış yeni çıkanlarda eski japon motorumda hiç bir sorunla karşılaşmadığım için ufakta olsa böyle şeylerle karşılaşınca motordan soğuyorum ve midem bulanıyo hindistanda üretilmesi derken onu kastetmiştim.
    Ben 390 ı çok çabuk sattım biraz şansta olabilir motorla alakalıda olabilir ama öyle çokta ölü bi piyasası yok almadan önce bende öyle düşünüyordum bir kaç fav ekledim baktım 1 ay içinde gidiyor aldım

  14. #14
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    burda pamukova'da 195'e 22 model 390 duke satıyorlar, aklında olsun.

  15. #15
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı Frodo01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    390 sürdüğünüze eminmisiniz bilmiyorum ama bence virajı mt den kat ve kat iyi
    evet kullandım

  16. #16
    denizz1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    Dominar D400//Activa 125
    Tavsiyeler için teşekkürler bakalım 175 e ikna edebilirsek,mt25e geçeceğiz gibi duruyor.Geçen ki 20k da üst kapak dağıtan dominar konusundan sonra kendimi saatli bombaya biner gibi hissediyorum maalesef.
    espresso bunu beğendi.

  17. #17

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    390 serisindeki arka amortisörden nefret ediyorum, virajı iyi falan değil motosiklet ile limitleri zorlamaya başlayınca sürekli kafa sallayarak giriyor uyuz olup bu seriden soğumuştum
    "Bir şekilde paradan yırtmamız lazım Asım abi" denildiğinde tüm markalarda tüm motorlarda ilk saldırılacak yer arka amortisörler.
    youtube.com/@bisuruyorum

  18. #18
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:07 ----------

    [/COLOR]
    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi baktım rake açısı 25 derece ikisi motosikletinde
    sorun direkt arka amortisörlerde
    duke serisindeki wp ön amortisör çok iyi çalışıyor onda sorun yok ama duke serisindeki preload ayarını sona çeksek bile o helezon yay mı cok yumuşak bilmiyorum ama bir türlü adam olmuyor yani arka amortisör bütünüyle yumuşak çalışıyor virajlara sert yaklaşırken gazı bırakınca arka amortisör boşa çıkınca hafif salınım yapıyor ve salınım viraj ortasına yaklaşırken bile bitmyor delirtiyordu beni
    Ayrıca duke 250 ve 390 kullandım sanırım ikiside aynı amortisörleri kullanıyor ve ikisindede bu sorun vardı
    Fakat şehir içinde 390 fena tokalar çoğu motosikleti
    ama viraj konusuna gelince duke ve rc serisi bu ikiside komple aynı alt yapıyı kullanıyor diye biliyorum rc390 kullandım ondada bu lanet sorun vardı :D
    yamaha da esneme kafa sallama vs hiçbir şey yok
    özellikle duke te hız yukselınce bu viraja sert yaklaşılırken kafa sallama olayı bambaşba bir hal alıyor
    Arka amortisörü değişsek manyak bir makine olur
    dipnot : bilgi amaçlı yazdım
    Genelde ktm ler ön çatalı yere dik yaparlar kıvrak olsun diye ben de o yüzden mt25' e göre daha daha dik bir açıya sahiptir zannediyordum. Ama şimdi netleşti sağ olun.
    Duke 250, duke 390 serilerinde aşırı tecrübeli değilim çok kafa da yormadım. 1500 km tecrübem var ama rake açısına kadar araştırmamıştım.
    O zaman dediğiniz gibi arka amortisörden kaynakli.
    Bir de ben 75 kg olduğum için arka amortisörü çok esnetebilecek agırlıkta değilim. O yüzden de amortisörden kaynaklandığını anlayamamış olabilirim😊

  19. #19
    BOO_74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2006
    Motosikleti
    Dominar 400UG tour ‘22, Xmax 250 '19
    İkisi de güzel motor, ben prensip olarak avanta-hava parasına karşıyım.
    Bu tiplerin beslenmemesi gerektiğini düşünüyorum.
    2019 da sıfır x max aldım, listesi neyse onu ödedim ertesi gün teslim aldım.
    Geçen sene ekim sonu D400 Tur aldım, kasım başı teslim aldım, liste fiyatına.

    Alternatifler her zaman var, fırsatçı besleyip beslememek bizim kararımız.
    tommygun, pea ve espresso bunu beğendiler.
    B00_74
    Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!

  20. #20
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    husqvarna svartpilen 401 i de listeye almanı tavsiye ederim
    denizz1 bunu beğendi.


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)