Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

motobike 2023 FUARI

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Semdizlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2023
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    dealim s3
    Katıldığımız ilk #motobike fuarında, Türkiye'de ilk defa üretilen Deri Koruma dizliklerimizi Motosiklet kullanıcılarının beğenisine sunduk, Ürünlerimiz ile ilgili yapılan olumlu geri dönüşlerler için herkese teşekkür ederiz, Motosiklet kullanıcılarının öneri ve beklentileri doğrultusunda ürünlerimizi geliştirerek yolumuza devam ediyoruz.
    https://www.semenderdizlik.com/wp-co...020-scaled.jpg
    sey_47 ve tommygun bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Hayırlı olsun, başarılar.
    Semdizlik bunu beğendi.
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  3. #3
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Ürünlerinizin sertifikaları nelerdir?

    Bir de mesela eldiven üreticileri eldivenlerin asfalta takılıp el dönmesin diye deri katmanın üzerine kaydırıcı eklentiler kullanıyorken sizin ürünlerinizde böyle bir şey sanırım yok. Asfalta tutunup anlık olarak dizi döndürmeyeceğinin garantisi var mıdır?
    Nashvodka bunu beğendi.

  4. #4
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ürünlerinizin sertifikaları nelerdir?

    Bir de mesela eldiven üreticileri eldivenlerin asfalta takılıp el dönmesin diye deri katmanın üzerine kaydırıcı eklentiler kullanıyorken sizin ürünlerinizde böyle bir şey sanırım yok. Asfalta tutunup anlık olarak dizi döndürmeyeceğinin garantisi var mıdır?
    Tahminlerimi aktarayım. Koruma becerisine yönelik herhangi bir test vs. sertifikasyonu olduğunu sanmıyorum. En fazla üretim standartlarına yönelik falan olabilir herhalde.
    Ama anladığım kadarıyla henüz çok başındalar. Gelen talep doğrultusunda zamanla geliştirmeye çalışacaklardır.
    (Bu noktada (varsa) ürünlerin özellikleri hakkında biraz daha bilgi iyi olurdu. Yani sırf deri mi, içinde koruyucu başka malzemeler var mı belli değil)

    Kaydırıcı, ürünü geliştirmeye yönelik güzel bir nokta. Diğer yandan bunun garantisini istemek biraz ağır olmuş hocam.
    Ülkemizin mıcır kaplama yollarında bunun garantisini verecek adamın alnını karışlarım.
    (Pistte muhakkak öne çıkar da, günlük kullanım için çok da önemli değil bence.)
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  5. #5
    Semdizlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2023
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    dealim s3
    merhaba ero,öncelikle sorunuz için çok teşekkür ederiz,,EN 1621-1 sertifikası almak için ürün geliştirme çalışmalarımız sürmekte,ürünlerimiz pist yarışlarına yönelik üretilen bir ürün değil,genel kullanım amaçlı ürünlerdir,yeni kurulan bir firmayız,kullanıcı öneri ve eleşirilerini dikkate alarak ürünlerimizi geliştirme gayretindeyiz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------

    merhaba,öncelikle sorunuz için çok teşekkür ederiz,EN 1621-1 sertifikası almak için ürün geliştirme çalışmalarımız sürmekte,Türkiye'de bu sertifikayı alan bir ürün olmadığı gibi başvuranda olmamış 28 mart 2023 tarihi itibariyle (bilgiler TSE' den alınmıştır.ürünlerimiz pist yarışlarına yönelik üretilen bir ürün değil,genel kullanım amaçlı ürünlerdir,yeni kurulan bir firmayız,kullanıcı öneri ve eleşirilerini dikkate alarak ürünlerimizi geliştirme gayretindeyiz.
    Ürünlerimizin içeriği:4 katmandan oluşmakta ; 2,5 mm ile 4 mm arasında değişen doğal dana derisi,1,5 mm kalınlığında iş ayakkabılarında kullanılan destekleyici (fortluk),5 mm kalınlığında 1. sınıf EVA malzeme,son katmanda ise 1 mm dana derisinden astar kullanılmaktadır,toplamda 1 cm ile 1,2 cm arasında değişen koruyucu katman oluşmaktadır.Firma olarak amacımız
    ürünlerimizi Kullanıcılar ile birlikte geliştirmektir.

    https://www.semenderdizlik.com/wp-co...t-18.17.37.jpg
    https://www.semenderdizlik.com/wp-co...t-18.22.37.jpg

  6. #6
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Alıntı Semdizlik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba ero,öncelikle sorunuz için çok teşekkür ederiz,,EN 1621-1 sertifikası almak için ürün geliştirme çalışmalarımız sürmekte,ürünlerimiz pist yarışlarına yönelik üretilen bir ürün değil,genel kullanım amaçlı ürünlerdir,yeni kurulan bir firmayız,kullanıcı öneri ve eleşirilerini dikkate alarak ürünlerimizi geliştirme gayretindeyiz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------

    merhaba,öncelikle sorunuz için çok teşekkür ederiz,EN 1621-1 sertifikası almak için ürün geliştirme çalışmalarımız sürmekte,Türkiye'de bu sertifikayı alan bir ürün olmadığı gibi başvuranda olmamış 28 mart 2023 tarihi itibariyle (bilgiler TSE' den alınmıştır.ürünlerimiz pist yarışlarına yönelik üretilen bir ürün değil,genel kullanım amaçlı ürünlerdir,yeni kurulan bir firmayız,kullanıcı öneri ve eleşirilerini dikkate alarak ürünlerimizi geliştirme gayretindeyiz.
    Ürünlerimizin içeriği:4 katmandan oluşmakta ; 2,5 mm ile 4 mm arasında değişen doğal dana derisi,1,5 mm kalınlığında iş ayakkabılarında kullanılan destekleyici (fortluk),5 mm kalınlığında 1. sınıf EVA malzeme,son katmanda ise 1 mm dana derisinden astar kullanılmaktadır,toplamda 1 cm ile 1,2 cm arasında değişen koruyucu katman oluşmaktadır.Firma olarak amacımız
    ürünlerimizi Kullanıcılar ile birlikte geliştirmektir.

    https://www.semenderdizlik.com/wp-content/uploads/2023/05/WhatsApp-Gorsel-2023-05-01-saat-18.17.37.jpg
    https://www.semenderdizlik.com/wp-content/uploads/2023/05/WhatsApp-Gorsel-2023-05-01-saat-18.22.37.jpg
    Tabii keşke bir de aktif olan bir standartı sağlamak üzere çalışma yapsaydınız. Başka yerde nasıl pazarladığınız önemli değil. Ama burada klasik cevaplar yerine gerçek kullanıcıya yönelik açıklamalar yaparsanız daha iyi olur
    https://intweb.tse.org.tr/Standard/S...14106049081117

    Yürürlük Durumu : H (İptal Edilmiş Standard/Withdrawn standard)
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  7. #7
    Semdizlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2023
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    dealim s3
    Merhaba black iptal edilen standart 2001 tarihlidir,2013 yılında bu sertifika güncellenmiştir!,düzeltme yapmanızı rica ederiz
    https://intweb.tse.org.tr/Standard/S...10076081061061

  8. #8
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Alıntı Semdizlik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba black iptal edilen standart 2001 tarihlidir,2013 yılında bu sertifika güncellenmiştir!,düzeltme yapmanızı rica ederiz
    https://intweb.tse.org.tr/Standard/S...10076081061061
    Sen yazmışsın hocam, ben de daha nesini düzelticem.
    Ama sen kurumsal takılmaya devam etmek istersen, öyle devam et.

    Ama buraya "Yeni başladık arkadaşlar. Henüz koruma açısından bir sertifikamız yok, ama en kısa sürede Türk standartlarına uygun geliştirmeler yapıcaz. Kaydırıcı kullanmıyoruz ama, zaten pistle de işimiz yok. Günlük kullanıma ilişkin ekipman üretmeye çalışıyoruz." desen herkes konuyu daha net anlar sanıyorum.

    Muhtemelen deri ile ilgili bir işleriniz vardı, bu alana nasıl uygularız diye düşündünüz. Bunda da bir sıkıntı yok. Ama "4 katmandan oluşmakta ; 2,5 mm ile 4 mm arasında değişen doğal dana derisi,1,5 mm kalınlığında iş ayakkabılarında kullanılan destekleyici (fortluk),5 mm" falan dersen kimse okumaz.

    Her yerde o "kurumsal kimlik" işe yaramayabilir. Belki dikkate alırsınız.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:42 ----------

    Bu yenisi, yürürlükte olanı benim dizimi ne kadar koruyor mesela ondan bahsetseniz? Belirli bir kilometre hıza kadar tam koruyucu mudur nedir? Çarpma sırasında nedir, sürtünme sırasında nasıl koruyuculuk sağlar? Bilgilendirseniz?

    Ya da belki, "öyle çok bir nitelikli koruma sağlamaz, ama minimum düzeyde bir koruması mevcuttur. Diğer yandan günlük kullanımda rahat şık bir üründür, katlanır, az yer kaplar vs.."
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  9. #9
    Semdizlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2023
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    dealim s3
    Merhaba black, yürürlükten kalkmış bir sertifika diye yazmışsınız, işin doğrusunun ne olduğunu açıkladık,sertifika 2013 yılında güncellenmiştir. TSE kurumsal sayfasının linkini paylaştık,kurduğunuz cümleler insanları yanıltıyormuşuz izlenimi vermekte, ürün içeriğini soran arkadaşımıza hitaben, içerik bilgisi yazılmıştır, yeni sertifika AB standartları sertifikası dır, eskisinden olduğu gibi, bilimsel deneylerle bu sertifika uygun görülmüş, genelde AB menşeyli ürünlerde görülür, kullanıcıyı ne kadar koruyacağı standartlara ilgili bir konu
    chetaq bunu beğendi.

  10. #10
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Benim kaydırıcıdan kastım pistte diz sürtmek değil, trafik kullanımında yere düştüğümüz anda bu dizlik deri olduğu için asfalta tutunup dizin dönmesi gibi bir sonucu ortaya çıkarıp çıkarmayacağıdır. Malum deri kaymayan bir ürün. Darbe ve anlık oluşan ısı ile çok kolay temas alanına yapışabilir. Piyasada yer alan dizliklerin dış katmanı plastik benzeri ürün iken siz sanırım biraz da lüks tutkusuna kapılarak görünen her yeri deri yapmışsınız. Bahsettiğim tarzda bir teste ürünlerinizi maruz bıraktınız mı?

  11. #11
    Semdizlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2023
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    dealim s3
    Merhaba, evet, deri mamül ürünler asfalta tutunur,sürüklenmek mesafesini kişisel deneylerimizde sürtünme mesafesini ortalama %17 kısaltığını gördük, bu durumun kullanıcıya yaşayacağı yarar-zarar dengesini yorumlaya bilirsiniz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------

    Asfaltın yakıcı etkisine, ayrıca bariyer, engel v.s çarpmalarına karşı olumlu bir avantajdır?, değilimdir bu konuyu irdeleyebiliz

  12. #12
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Alıntı Semdizlik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, evet, deri mamül ürünler asfalta tutunur,sürüklenmek mesafesini kişisel deneylerimizde sürtünme mesafesini ortalama %17 kısaltığını gördük, bu durumun kullanıcıya yaşayacağı yarar-zarar dengesini yorumlaya bilirsiniz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------

    Asfaltın yakıcı etkisine, ayrıca bariyer, engel v.s çarpmalarına karşı olumlu bir avantajdır?, değilimdir bu konuyu irdeleyebiliz
    Açıkçası ne demeye çalıştığınızı anlayamadım. Düzgün bir şekilde yazarsanız iletişim daha kolay olacaktır. Forumda doğru düzgün yazılmayan başlıkları okumama gibi bir alışkanlığım var. Ayrıca bu durum bir çok forum üyesini de kapsıyor. Bilginize.

  13. #13
    Semdizlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2023
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    dealim s3
    Merhaba,deri mamül lerin asfalta tutunma özelliği, kullanıcılara yarar-zarar dengesi ni yorumlaya biliriz,kişisel denemelerimizde,deri mamül lerin, plastik muadillerine göre %17 oranında daha kısa mesafe sürtünme sağladığını gördük, bu durum bir yarar sağlamaz mı?

  14. #14
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Size tavsiyem korumalarınızı kaval kemiğini komple kaplayacak şekilde aşağıya doğru uzatın yada öyle bir seçenekte koyun. Bütün ekipman üreticilerinin yaptığı hatalardan birisi sadece diz kapağını koruyacak şekilde koruma koyması. Halbuki forumda bir vatandaş korumalı pantolon giymesine rağmen bacağı 3 yerden kırılmış. Umarım bu sizde bir şeyleri aydınlatır. Kolay gelsin

  15. #15
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Alıntı Semdizlik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,deri mamül lerin asfalta tutunma özelliği, kullanıcılara yarar-zarar dengesi ni yorumlaya biliriz,kişisel denemelerimizde,deri mamül lerin, plastik muadillerine göre %17 oranında daha kısa mesafe sürtünme sağladığını gördük, bu durum bir yarar sağlamaz mı?
    Kaza anında istenen şey sürüklenme ile alacağımız hasarı sönümlemek aslında. Duvara çarpıp duracağımıza 5 metre sürüklenmek daha iyidir. İyi ekipmanı olan bir sürücüye sürüklenme hiçbir şekilde zarar vermez. Zarar çarpmalı kazalarda olur, yere tututan bir ürün sürüklenmeyi azaltır. Hasarı vücut sönümler diyeyim basitçe.

    İyi markaların bütün temas noktalarında plastik ve benzeri malzemelerden slidet'lar olur. Sürücü yerde kayarken hasarı azaltması amacıyla.
    espresso bunu beğendi.

  16. #16
    Semdizlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2023
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    dealim s3
    Ürünlerimi tasarlarken bunu amaçlıyoruz, kullanıcının kısa mesafede asfalt ile sürtünme Temasını keserek, asfaltın aşındırıcı etkisinden en kısa sürede kurtulmasına odaklandık.

  17. #17
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Alıntı Semdizlik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba black, yürürlükten kalkmış bir sertifika diye yazmışsınız, işin doğrusunun ne olduğunu açıkladık,sertifika 2013 yılında güncellenmiştir. TSE kurumsal sayfasının linkini paylaştık,kurduğunuz cümleler insanları yanıltıyormuşuz izlenimi vermekte, ürün içeriğini soran arkadaşımıza hitaben, içerik bilgisi yazılmıştır, yeni sertifika AB standartları sertifikası dır, eskisinden olduğu gibi, bilimsel deneylerle bu sertifika uygun görülmüş, genelde AB menşeyli ürünlerde görülür, kullanıcıyı ne kadar koruyacağı standartlara ilgili bir konu
    Sizin yazmadığınızı ben yazayım o zaman.

    Söz konusu EN 1621-1 testi, motosiklet kullanıcılarının kol ve bacak eklemlerine giydikleri zırhın koruyucu özelliklerini değerlendirmek için kullanılmaktadır. Motosikletçilerin ekstremite koruyucuları (kol ve bacak eklem koruyucuları) için iki performans seviyesi belirtilmektedir: seviye 1 ve seviye 2.

    Bir koruyucunun iletim gücü ne kadar düşük olursa, bir ekipman o kadar koruyucu olarak kabul edilir. Standardı geçmek için, maksimum iletilen kuvvet 35kN’nin altında ve hiçbir değer 50kN’nin üzerinde olmamalıdır.

    Standart ayrıca 40 derece yüksek ve eksi 10 derece düşük sıcaklık ortamlarındaki performansı değerlendirmek için isteğe bağlı darbe testleri içermektedir. Ayrıca nemli koşullar altında depolandıktan sonra bazı ilave testler de içermektedir.


    Ürünleriniz bu standartların ne kadarını karşılamaktadır?

    Yukarıda bahsi geçen "maksimum iletilen kuvvet" ne kadardır?

    (Yukarıda "EN 1621-1 sertifikası" ile ilgili iptal durumunu, google'da ilk açılan sayfa üzerinden yorumlamıştım. Yenilenmiş/düzenlenmiş bunda sıkıntı yok)
    Sizin bu konuda çalışmalarınız devam ettiğine göre; elinizdeki ürünün mevcut halde bu standartların ne kadarını karşılayabildiğine dair de bir bilginiz vardır sanıyorum. Bu veriler hakkında bilgi verirseniz, ürünün koruyucu bir ürün mü?, yoksa aksesuar mı olduğuna daha rahat karar verilebilir.

    (Aksesuar olmasında da sakınca yok. Her ürün üstün koruma sağladığı için kullanılmıyor neticede. Rengine göre kask alan da var.)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:40 ----------

    --" kullanıcıyı ne kadar koruyacağı standartlara ilgili bir konu" demişsiniz.

    Tam olarak onu soruyorum. Bu standartların ne kadarını karşılıyor???
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  18. #18
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Türkiye'de en zor işlerden biri üretici olmak, üretim yapıp ticaret yapmak. Siz de bir yola girmişsiniz, bu yolda daha geniş kitlelere ulaşmak için yatırım yapıp fuara katılmışsınız. Hayırlı olsun. İleride ürünlerinizi çeşitlendirip, var olan ürünlerinizi de geliştirip sektörde kalıcı olmanız dileğiyle.
    freasy, retox70, Semdizlik ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  19. #19
    Semdizlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2023
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    dealim s3
    merhaba tommygun,temennileriniz için teşekkürler,söylediğiniz gibi zor bir süreç,muhaffak olmayı ümit ediyoruz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------

    merhaba black nasılsın¿, tabiki aksesuar olmasının sakıncası yok,deri mamül ürünler pahalıdır,kullanıcılar bu kadar para vermişken sadece aksesuar değil koruyuculuğuda olsun istedik elimizden geldiğince,konuya ilgin için teşekkürler

  20. #20
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Alıntı Semdizlik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba tommygun,temennileriniz için teşekkürler,söylediğiniz gibi zor bir süreç,muhaffak olmayı ümit ediyoruz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------

    merhaba black nasılsın¿, tabiki aksesuar olmasının sakıncası yok,deri mamül ürünler pahalıdır,kullanıcılar bu kadar para vermişken sadece aksesuar değil koruyuculuğuda olsun istedik elimizden geldiğince,konuya ilgin için teşekkürler
    Siyasetçi gibi cevap verdiğinize göre ortada şuan için bir koruma özelliği yok sanırım.
    -Black- bunu beğendi.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)