Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

2023 Fuarındaki Falcon ve RKS Standındaki 2 Modele Bakabilir Misiniz?

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    2000 lilerin başından beri Çin menşeili onlarca marka geldi gitti kalanlar var ben daha cf moto yu koyarsak bir köşeye hiç bir modelde süreklilik devamlılık görmedim hep bir parti iki üç parti geldi devamı gelmedi varsa 10 yıldır 15 yıldır şu model düzenli güncellenerek geliyor diyen lafım yok benim aklıma gelmiyor .. bajaj iyi müthiş demiyorum ama ikinci eli yedek parçası ve bajaj Türkiye ye geldiği günden beri bir düzenliliği sabitliği var aynısı tvs içinde geçerli hero çok sonraları girdi piyasaya ama oda iyi gidiyor düzenlilik sabitlik açıısından..
    düşük hacim tek silindir motor parçası olsun yürütmesi kolay yeterki parçası olsun..
    ustaların servislerin dükkanları depoları parça bulunamadığı için yapılamayan motorlardan geçilmiyor bazı motor sahipleri artık yeterki parçayı bulıyım para önemli değil neyse parası vericem yürüsün makine noktasına gelmiş durumda..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    byOzturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Artık Yok :)
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2000 lilerin başından beri Çin menşeili onlarca marka geldi gitti kalanlar var ben daha cf moto yu koyarsak bir köşeye hiç bir modelde süreklilik devamlılık görmedim hep bir parti iki üç parti geldi devamı gelmedi varsa 10 yıldır 15 yıldır şu model düzenli güncellenerek geliyor diyen lafım yok benim aklıma gelmiyor .. bajaj iyi müthiş demiyorum ama ikinci eli yedek parçası ve bajaj Türkiye ye geldiği günden beri bir düzenliliği sabitliği var aynısı tvs içinde geçerli hero çok sonraları girdi piyasaya ama oda iyi gidiyor düzenlilik sabitlik açıısından..
    düşük hacim tek silindir motor parçası olsun yürütmesi kolay yeterki parçası olsun..
    ustaların servislerin dükkanları depoları parça bulunamadığı için yapılamayan motorlardan geçilmiyor bazı motor sahipleri artık yeterki parçayı bulıyım para önemli değil neyse parası vericem yürüsün makine noktasına gelmiş durumda..
    Çok güzel bir noktaya değinmişsiniz.. Öyle gelip de kaybolan çok makine oldu.. Aklımdakileri yazayım.

    1- Bumoto/Jingling: Calibre 250 markasıyla tanıdık. Aslında 4 teker ATV gibi motosikletleri getiriyordu. Calibre 250'yi çok iyi sattı ardından kayboldu.
    2- Hyosung: Zamanımın en gösterişli makinelerinden 250R ve 650R ile piyasaya çok iyi girdi. Yedek parça sorunları ve kol çıkarma problemleri baş ettikten sonra Kanuni&ST markası adı altında gelmeye başladı. Ardından oradan da kayboldu. Şuan piyasada hala var ama ne durumda oldukları belli değil.
    3- Daelim: 250cc füryası patladığında Roadwin 250cc ile piyasaya girdi. Ondan başka bir motosiklet geldiğini hatırlamıyorum.
    4- Megelli: 250cc motosikletlerde kronik titreşim ve gösterge problemiyle tanıdığımız, kuyruk altı egzozuyla dikkatimizi çeken bir motor. Şuan ne durumda hiç bilmiyorum..

    Son olarak da Yuki Spitzer vardı. Kendim de 0 KM alıp kullanmıştım. Takım elbise giymeye başladığımız için satmıştım motosikleti. Takriben 15.000 KM kullanmıştım. Kilometre saatinde bir sorun, titreşimden ötürü de cıvata gevşeme sorunu vardı. Ardından piyasadan silindi ve yerine Samurai 250'yi getirmişlerdi.

    Onarım için fabrikasına gidip 3. katına asansörle çıkmıştım motosikletimle beraber Orada onarımı yapan ustanın gözünden anlamıştım yedek parça sorunu olabileceğini çünkü karmaşık bir tamir yeri düzeni vardı. Kurumsal mı? Evet, öyle.. Sözüm yok ama usta kalitesi konusunda aynı şeyi diyemeyeceğim (5-7 yıl önceki durum)

    Ehh, ne günler geçirmişiz be
    Motosiklet kara sevda gibidir, kör bırakır!

  3. #23
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    Alıntı byOzturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle doğru söylüyorsun ..
    çinli alıp 550 km'de satan kullanıcılardan farkları yok. :D "bu motorlar kötü, yoksa niye 550 km'de satıyor?" alınmaz diyip sıyrılalım. :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:01 ----------

    Alıntı AzÇok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ..Fakat, RKS firması eğer tembele yatmaz, yedek parça fiyatlarını yayınlar ve güncellerse, servis konusunda biraz emek verirse ..
    fakat'tan sonrası sakat. benden demesi bunu düşünün iki kez. şahsi kanaatim iyi bir rks servisi bulana kadar kendiniz bakıp anlamaya çalışın daha iyi çözersiniz. servis olayı değişirse çin'linin yamaha'sı olur orası ayrı.
    Hayatımdaki en iyi sürüşü arıyorum. Yarım kask takıp kanayacağınıza, Full face kask takıp terleyin. En iyi motosiklet, sahip olduğunuzdur.

  4. #24
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı nicknamer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fakat'tan sonrası sakat. benden demesi bunu düşünün iki kez. şahsi kanaatim iyi bir rks servisi bulana kadar kendiniz bakıp anlamaya çalışın daha iyi çözersiniz. servis olayı değişirse çin'linin yamaha'sı olur orası ayrı.
    Eli anahtar tutmayanların bu markalardan uzak durması gerekir bence. Bu markaların servislerine bisiklet emanet etmeyeceğimi daha önce yazmıştım. Ki halihazırda Japon markaların servislerine güvenemiyorum. Yağ-filtre bakımlarını 10 yıla yakın zamandır kendim yapıyorum. Servisler ve garanti yok sayarak motosiklet alınır mı? İşte orası zar atmak gibi. Kumar oynamam. Kumar oynayan kişilerden uzak dururum. Fakat, motosiklet seçiminde kumar oynayanı anlarım.

  5. #25

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Benimde en ayar olduğum şey şu elin anahtar tıtucak muhabbeti tamam bu muhabbeti edersin ama elinde 1980 -1990 model motor olur bit köşede ufak ufak kendin toplarsın o zaman edersin ..

    Bunu genele yazıyorum öyle belli bir marka model için değil ..Sıfır motor alıcam öyle az buz değil nerdeyse 100 bin tl ye yakın bir para vericem zaten o rakamların altında nerdeyse motor kalmadı .. sonra elime anahtar alıp motoru tamir edicem.. bu bütün marka modeller için geçerli sıfır makine alıp niye elime anahtar alıyorum millet 20 yaşında Japon’a biniyor da eline anahtar almıyor .. ben sıfır makine alıcam birde üstüne elime anahtar tornavida alıp tamir edicem ..

    Hani bu şuna benziyor sıfır araba alıyorsun bayiye gidiyorsun arabanın motor şanzıman koltuklar iç göğüs kapılar hepsi arabanın yanında satıcı diyorki biz böyle teslim ediyoruz toplaması sizden bakın orda anahtar tornavida var ..
    espresso bunu beğendi.

  6. #26
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benimde en ayar olduğum şey şu elin anahtar tıtucak muhabbeti tamam bu muhabbeti edersin ama elinde 1980 -1990 model motor olur bit köşede ufak ufak kendin toplarsın o zaman edersin ..

    Bunu genele yazıyorum öyle belli bir marka model için değil ..Sıfır motor alıcam öyle az buz değil nerdeyse 100 bin tl ye yakın bir para vericem zaten o rakamların altında nerdeyse motor kalmadı .. sonra elime anahtar alıp motoru tamir edicem.. bu bütün marka modeller için geçerli sıfır makine alıp niye elime anahtar alıyorum millet 20 yaşında Japon’a biniyor da eline anahtar almıyor .. ben sıfır makine alıcam birde üstüne elime anahtar tornavida alıp tamir edicem ..

    Hani bu şuna benziyor sıfır araba alıyorsun bayiye gidiyorsun arabanın motor şanzıman koltuklar iç göğüs kapılar hepsi arabanın yanında satıcı diyorki biz böyle teslim ediyoruz toplaması sizden bakın orda anahtar tornavida var ..
    Son iki motorum Japon. Bakım için de olsa anahtar elimden hiç düşmedi. Normal, hatta keyifli bir iş. Keyif almayacak veya zamanı müsait olmayanlar var mıdır? Vardır. Onlar da Japon veya Avrupa üretimi motosiklet ve yetkili servis müşterisi olacaklar. Son tahlilde en iyisi bile olsa Çin üretimi motosiklet seçiminin riskli bir seçim olacağını bilmeyen yok zaten. Geçen hafta Hint malı bir motosikletin 20 bin km. yi göremeden dağıldığını okuduk. Hint malı motosiklet seçimi yapanlar hata mı yapıyor?

  7. #27

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı AzÇok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Son iki motorum Japon. Bakım için de olsa anahtar elimden hiç düşmedi. Normal, hatta keyifli bir iş. Keyif almayacak veya zamanı müsait olmayanlar var mıdır? Vardır. Onlar da Japon veya Avrupa üretimi motosiklet ve yetkili servis müşterisi olacaklar. Son tahlilde en iyisi bile olsa Çin üretimi motosiklet seçiminin riskli bir seçim olacağını bilmeyen yok zaten. Geçen hafta Hint malı bir motosikletin 20 bin km. yi göremeden dağıldığını okuduk. Hint malı motosiklet seçimi yapanlar hata mı yapıyor?
    Aynı şeylerden bahsediyoruz bende istesem motorumun çoğu şeyini kendim yaparım benim için zor şeyler değil ama ustama gidiyorum çayını içiyorum sohbet muhabbet arada ne yapılıcaksa yapılıyor çıkıyorum işi ehline emanet ediyorum zaten düzenli yağ yağ filtresi temel bakım dışında yıllardır çok ciddi bir iş için gitmedim .. sadece demek istediğim sıfır motor alıp ele anahtar almak benim aşırı tuhafıma gidiyor .. sıfır motor alırsam serviste rutin bakım dışında elimi sürmemem lazım o motora ..
    espresso bunu beğendi.

  8. #28

    Üyelik
    12 Ocak 2023
    Selamün Aleyküm ; 2 ay daha bekleyin 100.000 Tl ucuza alın derken 2 ay sonra ne ololacak? Yüzbün daha ucuza nasıl alıcaz orayı anlayamadım.

    Bu arada kısaca Cimer falan demişsiniz o yüzden kendi hikayemden bahsedicem bir kaç kez konu açtım japon motorlarla ilglili diye..
    Şu an ehliyet kursuna yazıldım. Sıfır tecrübe ilk defa motor alıcam ve 2022 nin son 3 ayından beri site site gezinip motorcularada uğrayıp motor baktım.Amacım süreklizam geldiği için önceden almak ve ehliyetide alınca kullanmaktı. En son yeni olduğum için yamaha xsr 125 e karar verdim. Satmam yıllarca kullanırım dedim. Yaşta var hız deliside değilim bana yeter artar dedim. Yamaha gittiğim bayiler ozamanlar 117 bindi liste fiyatı + 25 bin istiyorlardı.İnantla liste fiyatına alabilmek için elimden geleni ardıma koymadım.Saçma sapan durumlara maruz kaldım. Son çare Cimer'e Şikayet ettim. Cimer'e yaptığım şikayette dedil olarak sarı site ilanları sarı sitede bayiler ile yazışmalarımız. X bayisinin elemanı ile watsap yazışmalarımız ve yamaha ve aynı bayiileri ve aynı konuda şikayetvar da şikayet edenlerin şikayetleri gibi bir çok dedil olabilecek meta da gönderdim. Fakat saçma sapan bir cevap ile bana dönüş yaptılar. Bende tekrar yazarak tepkimi dile getirdim ama daha ses çıkmadı. Bu süreçte motor liste fiyatından iki kez zamlandı ve sari sitede fiyatı 168 bine kadar çıktı. Sıfır olarak 150 küsür binin altında artık hiç yok.
    Doğal olarak bende artık çinlilere bakmaya başladım lalin ki onlarda uyanmış internette baktığım fiyatlar ile bayiye gittiğimde fiyatlar tutmuyor onlarada hızla zamm gelmeye devam ediyor ve kalite süreklilik konusunda sıkıntıları var. Bu 2023 fuarına gittim berbat bir fuyardı. RKS KUBA vs.. standı ortaktı fiyat ve özellik soruyorsunuz muhattap yok siteden bakın diyor ordan bir yetkili. Ulan özellik ve fiyat vermeyeceksen fuarda ne işin car bu fuar neden var dangoz herifler... Başka standlara da baktım tabi şu an alayım deseniz motor yok diyorlar hazin temmuz gelecek diyorlar. Yani hala bir motosiklet alamadım. Araştırmaya devam ediyorum bende motor işleri bu kadar zormu anlamadım.

  9. #29
    Alpbatur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    K 1600 GTL
    Alıntı kitarokitaro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamün Aleyküm ; 2 ay daha bekleyin 100.000 Tl ucuza alın derken 2 ay sonra ne ololacak? Yüzbün daha ucuza nasıl alıcaz orayı anlayamadım.

    Bu arada kısaca Cimer falan demişsiniz o yüzden kendi hikayemden bahsedicem bir kaç kez konu açtım japon motorlarla ilglili diye..
    Şu an ehliyet kursuna yazıldım. Sıfır tecrübe ilk defa motor alıcam ve 2022 nin son 3 ayından beri site site gezinip motorcularada uğrayıp motor baktım.Amacım süreklizam geldiği için önceden almak ve ehliyetide alınca kullanmaktı. En son yeni olduğum için yamaha xsr 125 e karar verdim. Satmam yıllarca kullanırım dedim. Yaşta var hız deliside değilim bana yeter artar dedim. Yamaha gittiğim bayiler ozamanlar 117 bindi liste fiyatı + 25 bin istiyorlardı.İnantla liste fiyatına alabilmek için elimden geleni ardıma koymadım.Saçma sapan durumlara maruz kaldım. Son çare Cimer'e Şikayet ettim. Cimer'e yaptığım şikayette dedil olarak sarı site ilanları sarı sitede bayiler ile yazışmalarımız. X bayisinin elemanı ile watsap yazışmalarımız ve yamaha ve aynı bayiileri ve aynı konuda şikayetvar da şikayet edenlerin şikayetleri gibi bir çok dedil olabilecek meta da gönderdim. Fakat saçma sapan bir cevap ile bana dönüş yaptılar. Bende tekrar yazarak tepkimi dile getirdim ama daha ses çıkmadı. Bu süreçte motor liste fiyatından iki kez zamlandı ve sari sitede fiyatı 168 bine kadar çıktı. Sıfır olarak 150 küsür binin altında artık hiç yok.
    Doğal olarak bende artık çinlilere bakmaya başladım lalin ki onlarda uyanmış internette baktığım fiyatlar ile bayiye gittiğimde fiyatlar tutmuyor onlarada hızla zamm gelmeye devam ediyor ve kalite süreklilik konusunda sıkıntıları var. Bu 2023 fuarına gittim berbat bir fuyardı. RKS KUBA vs.. standı ortaktı fiyat ve özellik soruyorsunuz muhattap yok siteden bakın diyor ordan bir yetkili. Ulan özellik ve fiyat vermeyeceksen fuarda ne işin car bu fuar neden var dangoz herifler... Başka standlara da baktım tabi şu an alayım deseniz motor yok diyorlar hazin temmuz gelecek diyorlar. Yani hala bir motosiklet alamadım. Araştırmaya devam ediyorum bende motor işleri bu kadar zormu anlamadım.
    İki ay sonra yüz bin ucuza alacağınızı kim söyledi bilemiyorum. Şuan hoşunuza giden motoru on,onbeş fazla verip almak almamaktan daha karlı gibi görünüyor. Bunun dışında kısa bir süre beklerim derseniz bazı avrupa markalar liste fiyatından motor satıyorlar. KTM nin ufak cc lerine bakabilirsiniz.

  10. #30

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    symphony200
    Alıntı AzÇok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bajaj'ın parça temini ve piyasadaki yaygınlık durumu konusunda artısı var. Fakat parça fiyatlarının ucuz olduğunu söylemek için her iki modelin fiyat listesini görmek lazım. Model devamlılığı konusunda da söyledikleriniz doğru. Fakat, RKS firması eğer tembele yatmaz, yedek parça fiyatlarını yayınlar ve güncellerse, servis konusunda biraz emek verirse M502N modeli Dominar400'ü çok kolay eler. Bajaj'da kronik sorunlar artık geleneksel oldu. Pulsar F250 modelini biraz takip ettim. Deneme sürüşü yapmak istiyordum. Geçen hafta bir forum üyesinin açtığı başlığı okuyunca deneme sürüşüne falan gerek kalmadı. Motor Dominar 250. Daha 20 bin km. olmamış. Motor dağıtıyor. Garanti dışı bırakılıyor. Bajaj modellerinin bütün Çin markalarından iyi olduğunu söylemek biraz zor. Çinliler Hindistan'a göre daha hızlı aşama kaydediyor. Önceleri taş gibi motorlarıyla tanıdığımız TVS markası bile yağ kaçakları gibi saçma sapan sorunlarla geliyor. İçlerinde en iyi devam eden Hero markası.
    Agalar oyle Rks Kuba vs markalar Bajaj falan olamaz. Nasil olsun Bajaj global bir marka, Rks ulusal bile degil. Lokal.

    Adam gidiyor Çinden 300 tane motor aliyor ustune markasini bastiriyor, ustune karini koyup satiyor. Sen sag ben selamet..

    Bisiklet tamircisi ustalarla anlasiyor, servis diyor. Adamlar yag degistirmeyi adam akilli yapamiyor birak tamirat tadilati..

    Cin de adam akilli motor ureten birsuru marka var, Olsana distributoru? Alacak adam neye bindigini bilsin.

    Ha bu adamlar yillarin kurt esnafi. Demekki boyle islerine geliyor, boyle yapiyorlar. Demekki boyle daha kolay, daha karli.

    Benim nazarimda Voge bir ihtimal ilerde tutunursa tutunur. Cf zaten artik oyle yada boyle oturttu sistemi.

    Geri kalanindan birakin 500cc almayi, 50cc cub alirken bile 1323243 kere dusunmek gerek.
    espresso bunu beğendi.

  11. #31
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rks ulusal bile degil. Lokal.
    Aslında işin komik kısmı şu; "Biz Macaristan firmasıyız" diyen ama öz be öz Çinli olan Keeway diye bir firma var. Bu Keeway geçmişte "Keeway Rkv" , "Keeway Rks" diye commuter sınıfında 2 farklı model motosiklet üretiyor. Bizim bu Mj Group bu motorları ithal edip "Rks Titanic 200" ve "Rks Titanic 150" ismiyle Türkiye'de satmaya başlıyorlar. Bu işlerin üzerinden 10 sene geçiyor, bir model ismini marka ismi olarak alan adamlar bir şekilde başarıya ulaşıyor, modeller yaygınlaşıyor, epey satılıyor ve böylelikle bir model ismi olan "Rks" Türkiye'de lokal bir marka oluyor.
    espresso ve Mr.wind bunu beğendiler.

  12. #32

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Keeway iyiydi fena değildi o zamanlar için Çin menşeili en sağlam firmalardan biriydi supershadow superlight modelleri sağlamdı ..

  13. #33
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Bende Rks Titanic 150-S varken motorun ne olduğunu soranlara cevap verirken zorlanırdım. Çünkü;

    Markası Rks ama Benelli dizayn (Motor üstünde Benelli yazıyor) ama yurt dışında Keeway üretiyor ama ruhsatta "Kuba" yazıyor.
    Motoseverrr ve espresso bunu beğendiler.

  14. #34
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Keeway iyiydi fena değildi o zamanlar için Çin menşeili en sağlam firmalardan biriydi supershadow superlight modelleri sağlamdı ..
    Bir de Keeway Speed 150 vardı. YBR125,CBF150 ve Apache 150'ye alternatif olarak piyasaya sürülmüştü. Saçma sapan sorunlar çıkarmayan bir motor olarak aklımda kaldı. RKS M502N olarak lanse edilen motor yurtdışında Keeway M502N olarak satılıyor. Bu marka eskiden beri nispeten daha kaliteli makineler üretiyor. (Çin ürünlerine göre)Skuterlere bakmadım. Birde RKS S250 modeli dikkatimi çekti. Arka yandan tek amortisörlü. 250cc. Tek silindir. Sıvı soğutmalı. 4-5 ay sonra gelecek dediler. Takip etmeye değer ayarda motosikletler benim için.


  15. #35

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Keeway aklımda kalan Avrupa pazarı için tasarlanmış bir markaydı o yüzden hem o yıllarda Çin algısını aşmak hemde Macaristan da Avrupa birliği üyesiydi galiba yada yeni üye olmuştu orda kurdular markayı işçilik ucuz diye falan herhalde Çin’den parçalar oraya gidip orda montajlanıp Avrupa pazarına satılıyordu tabiii Avrupa kalite standartları dahilinde .. yanlış hatırlamıyorsam böyle bir şeylerdi üstünden uzun yıllar geçti tabiii .. o sıra bu forumda çok sağlam superlight ve super shadow cu tayfa vardı birazda land cruisercı ..
    ordan aklımda kalmış onlar çok araştırmıştı o yıllarda bu markayı ..

    O landcruiser da harley davidson fat boy du yanlış hatırlamıyorsam onun benzeriydi kasa ..
    arka jantında delik yoktu hava geçişi olmadığı için arkadan yalpalıyor derlerdi o zaman ..
    sonra rks land cruiser diye geldi onda arka jant hava kanalları vardı ..

  16. #36

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    symphony200
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında işin komik kısmı şu; "Biz Macaristan firmasıyız" diyen ama öz be öz Çinli olan Keeway diye bir firma var. Bu Keeway geçmişte "Keeway Rkv" , "Keeway Rks" diye commuter sınıfında 2 farklı model motosiklet üretiyor. Bizim bu Mj Group bu motorları ithal edip "Rks Titanic 200" ve "Rks Titanic 150" ismiyle Türkiye'de satmaya başlıyorlar. Bu işlerin üzerinden 10 sene geçiyor, bir model ismini marka ismi olarak alan adamlar bir şekilde başarıya ulaşıyor, modeller yaygınlaşıyor, epey satılıyor ve böylelikle bir model ismi olan "Rks" Türkiye'de lokal bir marka oluyor.
    Tommy hocam olayin sinir bozucu kismi su:

    Mondial gidiyor bi firmadan x model getiriyor. firmanin o modeli harbiden taş gibi motor(bkz vulture 150, drift 150). Taş gibi derken çin standartlarina gore taş gibi.

    Insanlarda bir algi olusuyor. Mondial saglamdir diye. Musteri kitlesi olusuyor. Satislar iyi gidiyor.

    Sonra mondial gidiyor baska bir ureticiden dandik bir motor getiriyor. Ama insanlarin aklinda mondial taş gibi motordur diye yer etmis.

    Sonra alanin elinde patliyor. Servis bilmiyor, usta vatandasi dudukluyor magduriyet ustune magduriyet.

    Gitsinler adam gibi tek bi firmadan alsin motoru, alan binen magdur olmasin. Ki mondial bunlarin iyisi..

    Bu rks nin 500cc motoru misal. Kim yapmis nasil yapmis belli degil. Şekil şimal 10 numara ama geriye kalan hersey kara delik.
    tommygun ve espresso bunu beğendiler.

  17. #37
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tommy hocam olayin sinir bozucu kismi su:

    Mondial gidiyor bi firmadan x model getiriyor. firmanin o modeli harbiden taş gibi motor(bkz vulture 150, drift 150). Taş gibi derken çin standartlarina gore taş gibi.

    Insanlarda bir algi olusuyor. Mondial saglamdir diye. Musteri kitlesi olusuyor. Satislar iyi gidiyor.

    Sonra mondial gidiyor baska bir ureticiden dandik bir motor getiriyor. Ama insanlarin aklinda mondial taş gibi motordur diye yer etmis.

    Sonra alanin elinde patliyor. Servis bilmiyor, usta vatandasi dudukluyor magduriyet ustune magduriyet.

    Gitsinler adam gibi tek bi firmadan alsin motoru, alan binen magdur olmasin. Ki mondial bunlarin iyisi..

    Bu rks nin 500cc motoru misal. Kim yapmis nasil yapmis belli degil. Şekil şimal 10 numara ama geriye kalan hersey kara delik.
    Eyvallah Mondial'in Vulture, Mcx, 125 Mx Grumble, Kt 150 vs taş gibi modelleri var, bunların bir kısmı hala yollarda ama işte o geçmiş algı kolay kırılamıyor. Adamların iyi ve dayanıklı motorları yanında patates olmuş çok motorları var. Yine de dünya değişiyor, bir kısım sürücü daha kuvvetli ve daha rahat motorlarla daha uzaklara ama artçılı ulaşmak istiyor. Bu durumda Japon, Alman, İtalyan alternatif sıfır motor için o bütçelerde yok. Ha 2.elde şimdilik muadil var. Çinliler de bu yeni dünya için kendilerini yenileyip daha kaliteli motorlar yapıyorlar. Ben de önyargılı adamım, kaliteli Çin motorlarını övsem de tercih etme şansım olsa 2004 Kawasaki Klv 1000 alırım artan parayla da 10 binlerce km yakıt alır gezerim ayrı konu.
    Mr.wind ve espresso bunu beğendiler.

  18. #38

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    symphony200
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyvallah Mondial'in Vulture, Mcx, 125 Mx Grumble, Kt 150 vs taş gibi modelleri var, bunların bir kısmı hala yollarda ama işte o geçmiş algı kolay kırılamıyor. Adamların iyi ve dayanıklı motorları yanında patates olmuş çok motorları var. Yine de dünya değişiyor, bir kısım sürücü daha kuvvetli ve daha rahat motorlarla daha uzaklara ama artçılı ulaşmak istiyor. Bu durumda Japon, Alman, İtalyan alternatif sıfır motor için o bütçelerde yok. Ha 2.elde şimdilik muadil var. Çinliler de bu yeni dünya için kendilerini yenileyip daha kaliteli motorlar yapıyorlar. Ben de önyargılı adamım, kaliteli Çin motorlarını övsem de tercih etme şansım olsa 2004 Kawasaki Klv 1000 alırım artan parayla da 10 binlerce km yakıt alır gezerim ayrı konu.
    Bende o kadar eski olmamak kaydiyla asagi yukari ayni fikirdeyim. bu rks 500cc nin 154 bin tl fiyati varmis. Kim alacak bunu merak ettim. 154 bin tl lik kumar.

  19. #39
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende o kadar eski olmamak kaydiyla asagi yukari ayni fikirdeyim. bu rks 500cc nin 154 bin tl fiyati varmis. Kim alacak bunu merak ettim. 154 bin tl lik kumar.
    En kötü motor bile 10-15k km dayanıyor. Ben en eski ve tırto bir motorla 50k üzerindeyim. Her hafta saçma sapan bir yerlere gidip 1000 km yapıp dönüyorum. İçimizde normal kaç sürücü aynı motorla 20k yapıyor? Siz 500'lük Rks beğenmişseniz alın, sonrasında fiyatını uygun tutup satın. Her motor bir şekilde alınıyor, satılıyor.

    Sırf 3 kuruş birikmiş paramız uçmasın, satarken kar edelim derken beğenmediğimiz antin kuntin motorları alacağız diye yalvarmayalım, az omurgalı olup el ayak öpmeyelim.
    espresso bunu beğendi.

  20. #40

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    500cc lik motor yüksek ihtimal benelli motorudur anlamanında en kolay yolu teknik özelliklerine bakın iki modelede benzerse blok teknik özellikleri yüksek ihtimal aynı motordur ..


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)