2023 Fuarındaki Falcon ve RKS Standındaki 2 Modele Bakabilir Misiniz?
Reklamlar
-
Merhabalar Arkadaşlar,
Fuara çalıştığımdan sebep geçemiyorum ve gidemeyeceğim.. Merak ettiğim ve neredeyse son dakika görselleri ve içeriği ortaya çıkan iki modeli fuardaki arkadaşlarımdan incelemesini rica ediyorum.
1. Model RKS'nin R250 modeli. Detay bilgilerine ulaşamadım. Çok fazla fotoğrafa sahip değil. Fotoğraflarını ve sizin öngörülerinizi rica ediyorum.
2. Model ise Falcon Motor'un FR-177 modeli. 125cc bir supersport olarak sitede görülüyor ama içerik bilgisi yok.
Mümkünse de teknik verilerinin olduğu broşür ya da tablosu varsa, bilhassa fotoğrafını çekerek paylaşırsanız sevinirim.
Bu modelleri inceleyip, görüş sağlarsanız çok mutlu olurum.
Alttaki haritadan da görülebileceği üzere stant alanları 10. salondadır.
Çinli motorlarla ilgilenmeye başladım. Hiç değilse listede 10 yazıp, yok cevabını yiyip 35'e dışardan bize motosiklet almak zorunda bırakmazlar. O aradaki rakamla da daha iyi ekipman ve daha iyi bakım imkanları sağlarım diye düşünüyorum.
Teşekkürler..
Reklamlar
-
https://www.youtube.com/watch?v=yuq1bl61eRs RKS modeli bu mudur ?
-
MOTO62 adlı üyeden alıntı
https://www.youtube.com/watch?v=yuq1bl61eRs RKS modeli bu mudur ?
Evet, teşekkür ederim. Videoyu izledim, evet. Hiç bir yerde teknik verisi yok İlginiz için teşekkür ederim
-
Çorbada tuzum olsun. Link olarak açmak zor oluyor.
-
-
R250 nin çift silindir olduğunu okumuştum bir afişte büyük ihtimal benelli deki çift silindir blok vardır üstünde diye düşünüyorum.
Falcon sitesinde var zaten 125cc hava soğutmalı cbs li bir model ..
-
logaritma adlı üyeden alıntı
R250 nin çift silindir olduğunu okumuştum bir afişte büyük ihtimal benelli deki çift silindir blok vardır üstünde diye düşünüyorum.
Falcon sitesinde var zaten 125cc hava soğutmalı cbs li bir model ..
Yorumunuz için teşekkür ederim. Teknik verilerde genellikle yoruma bağlı yürümeyi seçen biri değilim, sakın bu dediğimi yanlış anlamayın. Elektronik bir ürünün nasıl detaylarını görebiliyorsak, motosikletin de teknik detay ve verilerini aynı şekilde görmek isterim.
Tekrardan teşekkürler
Motosiklet kara sevda gibidir, kör bırakır!
-
byOzturk adlı üyeden alıntı
Yorumunuz için teşekkür ederim. Teknik verilerde genellikle yoruma bağlı yürümeyi seçen biri değilim, sakın bu dediğimi yanlış anlamayın. Elektronik bir ürünün nasıl detaylarını görebiliyorsak, motosikletin de teknik detay ve verilerini aynı şekilde görmek isterim.
Tekrardan teşekkürler
Aslında dediğim şey teknik rks benelli aynı grup getiriyor haliyle ortak model yada blok kullanımı olabilir sanırım geçmişte olmuştuda ..
-
Tecrübeme dayanarak: Akü problemi görüyorum, elektrik tesisatının servisce hunharca mahvedilmesini görüyorum, anahtarı alıp usta olmak istediğinizi görüyorum.
Bir tek frenler konusunda aynı çizgiyi devam ettiriyorsa ona güveniyorum. Fakirin yamahası fren anlamında rks de vardı.
Gelsin bakarız yine. Ayrıca sadece siyah mı? Renk olsa biraz. Beyaz kırmızı vs.
-
nicknamer adlı üyeden alıntı
Tecrübeme dayanarak: Akü problemi görüyorum, elektrik tesisatının servisce hunharca mahvedilmesini görüyorum, anahtarı alıp usta olmak istediğinizi görüyorum.
Bir tek frenler konusunda aynı çizgiyi devam ettiriyorsa ona güveniyorum. Fakirin yamahası fren anlamında rks de vardı.
Gelsin bakarız yine. Ayrıca sadece siyah mı? Renk olsa biraz. Beyaz kırmızı vs.
Çinliler kibardır, çıt kırıldım dercesine davranmak gerekiyor. Dikkatli bakılınca güzel tepkiler verebilir. Çinlilerle ne yol yapan insanları gördüm, halihazırda da izliyorum Önemli olan burada "oo şekil motor" değil de "bu motor bize neler verebilir" diyebilmek.
O yüzden de şahsen teknik verilere ihtiyacım var Sıkıştırma oranı gibi mesela. Gerçek hacim, frenlerde kullanılan marka ve fren diski. Ortalama yakıt tüketimi vs. vs..
Motosiklet kara sevda gibidir, kör bırakır!
-
byOzturk adlı üyeden alıntı
Çinliler kibardır, çıt kırıldım dercesine davranmak gerekiyor. Dikkatli bakılınca güzel tepkiler verebilir. Çinlilerle ne yol yapan insanları gördüm, halihazırda da izliyorum
Önemli olan burada "oo şekil motor" değil de "bu motor bize neler verebilir" diyebilmek.
O yüzden de şahsen teknik verilere ihtiyacım var
Sıkıştırma oranı gibi mesela. Gerçek hacim, frenlerde kullanılan marka ve fren diski. Ortalama yakıt tüketimi vs. vs..
Eski bir rks kullanıcısıyım. Istanbul Muğla Istanbul yol yaptım 2.500 km kadar. Maalesef servisleri çok kötü. 10k km den sonra muhatap bulamamak daha kötü. 7 gün serviste kalan motosikletin hiçbir işlem görmemiş olması çok kötü. Ne yapıldığını söylememeleri çok kötü.
Sıkıştırma oranı beklemek çok utopik. Veriler gelince bakılır tabi ama benim kullandığım model için frenler güzeldi.
-
nicknamer adlı üyeden alıntı
Eski bir rks kullanıcısıyım. Istanbul Muğla Istanbul yol yaptım 2.500 km kadar. Maalesef servisleri çok kötü. 10k km den sonra muhatap bulamamak daha kötü. 7 gün serviste kalan motosikletin hiçbir işlem görmemiş olması çok kötü. Ne yapıldığını söylememeleri çok kötü.
Sıkıştırma oranı beklemek çok utopik. Veriler gelince bakılır tabi ama benim kullandığım model için frenler güzeldi.
Servis mantıkları pek olmuyor zaten bu konuda hemfikirim. Motosiklet tamir eden herhangi bir insana servis verebiliyorlar, bunu biliyorum. Belli bir kilometreden sonra muhatap konusunda da hak veriyorum. Yedek parça vs. konularında bilhassa üzüyor insanları, doğrudur. 1 yıldan fazla serviste duran motosiklet de biliyorum hiç bir şey yapılmadan beklenen bunun da farkındayım.
Bu sebepten diyorum aslında çok fazla kibar diyerek. Kullanma kitapçığında 5.000km bakımlarını öneriyorsa 3.000 yapmak gerekiyor onu. Top speed 120 diyorsa 80 olarak almak lazım gibi gibi şeyleri var, farkındayım.
Japonlar ve onları satanlar bizi motosiklet almanın ne kadar zor bir şey olduğunu sağ olsunlar öğrettiler.
Liste fiyatı 150k TL olan bir R25'in 220k TL'ye sarı sitede satıldığını görünce istemsiz acı bir gülme aldı beni.. Bu sebepten ötürü içimdeki "Çin ürpertisi" artık bölge değiştirerek "Japon ürpertisi" hali aldı.
Yıllarca fuarlara katılmayan Kawasaki acaba son bir kaç yıldır neden inat ve ısrarla fuara giriyor gibi düşüncelere soktu beni. YouTube'da Honda ve Yamaha ile ilgili çekilen videolar düşüncelere koydu beni...
20k kilometreden fazla R25 kullanmış biri olarak "R25 delerciler" korkutmaya başladı beni. Kim bilir kaç kişi tapagaz yaparak "R25 deler ulannn" diye bağırıp canını aldı motosikletin sayısını hiç tahmin edemiyorum.
Merak Edenler İçin R25 Konum: http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3975635
Tabir-i caizse kendimce haklı sebepler var.. Bu sebepten ötürü ne olduğunu bilmediğim 2. el bir motosiklet almak istemiyorum. Başımın ağrıyacağını bilerek çin almak bana çok daha cazip geliyor. Hiç değilse yalan ardına sığınan ve borç para istiyormuşum gibi bana davranan esnaf olmayacaklar.. Tüketici Hakem Heyeti ve Tüketici Koruma Kanunu gibi şeyleri yeterince ve doğru bilmek bile bir çok sorunu ortadan kaldırıyor.. Gerisi kâfi.
İç döktüm biraz, kusura bakmayın Saygılar..
Motosiklet kara sevda gibidir, kör bırakır!
-
logaritma adlı üyeden alıntı
R250 nin çift silindir olduğunu okumuştum bir afişte büyük ihtimal benelli deki çift silindir blok vardır üstünde diye düşünüyorum.
Falcon sitesinde var zaten 125cc hava soğutmalı cbs li bir model ..
Maalesef Benelli'deki blok yok fuarda motoru çalıştırdım ve sesini dinledim Benelli'nin sesi ile alakası yok daha çok sesi R25'in sesine benziyordu. Herkes ordaki motorları çalıştırıyordu bende çalıştırmıştım meğer yasakmış , yasaksa neden kontak üstünde ?
-
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Maalesef Benelli'deki blok yok fuarda motoru çalıştırdım ve sesini dinledim Benelli'nin sesi ile alakası yok daha çok sesi R25'in sesine benziyordu. Herkes ordaki motorları çalıştırıyordu bende çalıştırmıştım meğer yasakmış
, yasaksa neden kontak üstünde
?
İncelemeler geldikçe göreceğiz artık ne yapalım Yasağı potansiyele göre seçiyor olabilirler ya da hor kullanmanın önüne geçmek için söküp alıyor da olabilirler. 4-5 sene önce sırf üstünde anahtar var diye çalıştırıp sağdan soldan kesici sesi duyuyordum hep
Motosiklet kara sevda gibidir, kör bırakır!
-
Falcon standında kalite düşüklüğünü anlamak için dikkatli bakmaya gerek yoktu.
RKS standında ise yüksek kalite beklentisine girmemek şartıyla M502N ve S250 incelemeye değer motorlardı. M502N dominar 400 müşterilerini kolayca kendine çeker. S250 ise akranı Bajaj modellerinin müşterilerine hitap ediyor. Bajaj'dan olumsuz bildirimler gelmeye devam ederken şansı yükselecektir. Bekleyip göreceğiz
-
byOzturk adlı üyeden alıntı
..Liste fiyatı 150k TL olan bir R25'in 220k TL'ye sarı sitede satıldığını görünce istemsiz acı bir gülme aldı beni.. Bu sebepten ötürü içimdeki "Çin ürpertisi" artık bölge değiştirerek "Japon ürpertisi" hali aldı...
İç döktüm biraz, kusura bakmayın
Saygılar..
gözlerim kanadı: r25 220k tl mi? keşke satmasaymışım diyor insan. tenere piyasası varken hem de. ayrıca o fiyata öküz alırız :D
AzÇok adlı üyeden alıntı
Falcon standında kalite düşüklüğünü anlamak için dikkatli bakmaya gerek yoktu.
RKS standında ise yüksek kalite beklentisine girmemek şartıyla M502N ve S250 incelemeye değer motorlardı. M502N dominar 400 müşterilerini kolayca kendine çeker. S250 ise akranı Bajaj modellerinin müşterilerine hitap ediyor. Bajaj'dan olumsuz bildirimler gelmeye devam ederken şansı yükselecektir. Bekleyip göreceğiz
bu iki model yağ soğutmalı mıdır? bana daha çok servisleri mutlu etmek için ürettiklerini düşündürüyor. su soğutmalı modeller mis'ler gibi çalışıyor. bayi'de görmüştüm ama modelleri bilmediğimden soruyorum.
-
RKS M502N ve S250 su soğutmalı. Çift silindir 48 hp olan M502N varken Dominar400 alınmaz. İki model de Bajaj'dan fazla dert çıkarmaz diye tahmin ediyorum. Servis açısından Bajaj bir tık önde olabilir. İkisinin de servislerini yok sayardım. Bence service manual temin edilmek şartıyla alınabilir modeller.
-
AzÇok adlı üyeden alıntı
RKS M502N ve S250 su soğutmalı. Çift silindir 48 hp olan M502N varken Dominar400 alınmaz. İki model de Bajaj'dan fazla dert çıkarmaz diye tahmin ediyorum. Servis açısından Bajaj bir tık önde olabilir. İkisinin de servislerini yok sayardım. Bence service manual temin edilmek şartıyla alınabilir modeller.
O piyasa pek öyle dönmüyor insanlar 15 senedir bajaj tipik sıkıntıları olmasına rağmen satıp gene bajaj alıyor nedeni bol yedek parça bajaj sorun çıkarsada sorunu çözüp parçaya ulaşıp tamirini yapmak aşırı kolay hızlı pratik ve parça fiyatı çok uygun ..
genelde Hintlilerin malzeme işçilik kalitesi genel anlamda diyorum Çinlilerden bence daha iyi ..
Çin menşei li motorlarda genelde en büyük sorun bir parti geliyor ikinci parti gelmeye biliyor yada iki parti mal geliyor üçüncü parti gelmeye biliyor haliyle parça arıyorsun bulamaya biliyorsun servisi bile bazı modelleri bilemeyebiliyor ..
-
Motosiklet kara sevda gibidir, kör bırakır!
-
logaritma adlı üyeden alıntı
O piyasa pek öyle dönmüyor insanlar 15 senedir bajaj tipik sıkıntıları olmasına rağmen satıp gene bajaj alıyor nedeni bol yedek parça bajaj sorun çıkarsada sorunu çözüp parçaya ulaşıp tamirini yapmak aşırı kolay hızlı pratik ve parça fiyatı çok uygun ..
genelde Hintlilerin malzeme işçilik kalitesi genel anlamda diyorum Çinlilerden bence daha iyi ..
Çin menşei li motorlarda genelde en büyük sorun bir parti geliyor ikinci parti gelmeye biliyor yada iki parti mal geliyor üçüncü parti gelmeye biliyor haliyle parça arıyorsun bulamaya biliyorsun servisi bile bazı modelleri bilemeyebiliyor ..
Bajaj'ın parça temini ve piyasadaki yaygınlık durumu konusunda artısı var. Fakat parça fiyatlarının ucuz olduğunu söylemek için her iki modelin fiyat listesini görmek lazım. Model devamlılığı konusunda da söyledikleriniz doğru. Fakat, RKS firması eğer tembele yatmaz, yedek parça fiyatlarını yayınlar ve güncellerse, servis konusunda biraz emek verirse M502N modeli Dominar400'ü çok kolay eler. Bajaj'da kronik sorunlar artık geleneksel oldu. Pulsar F250 modelini biraz takip ettim. Deneme sürüşü yapmak istiyordum. Geçen hafta bir forum üyesinin açtığı başlığı okuyunca deneme sürüşüne falan gerek kalmadı. Motor Dominar 250. Daha 20 bin km. olmamış. Motor dağıtıyor. Garanti dışı bırakılıyor. Bajaj modellerinin bütün Çin markalarından iyi olduğunu söylemek biraz zor. Çinliler Hindistan'a göre daha hızlı aşama kaydediyor. Önceleri taş gibi motorlarıyla tanıdığımız TVS markası bile yağ kaçakları gibi saçma sapan sorunlarla geliyor. İçlerinde en iyi devam eden Hero markası.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)