İstanbul CNR Motosiklet Fuarı 2023
-
byOzturk adlı üyeden alıntı
Kawasaki'nin distribütörü sanırım hala Z-Moto.. Hiç kawasaki motosikletim olmadı ama kawasaki motosikleti olup sinirden ağlayan arkadaşlarım oldu. YouTube'da çok güzel duygularla Kawasaki alıp artan tereddütlerle makinesini satan maceracıları görüyorum.
Kenan Sofuoğlu'nun reklamıyla, 3. köprüdeki şovla reklam olamayacağını anladıklarını zannediyorum. İnsanlar ilgi istiyor, yedek parça istiyor, istedikleri yedek parçalarda da fiyatını duyduğunda tükürük bezleri kururcasına yutkunmak istemiyor.
Eminim son zamanlarda grafik inat ve ısrarla aşağıya doğru düşmüştür motosiklet satış ve tercih konusunda. Bir şeylerin yanlış yapıldığını umarım fark etmişlerdir. Kendisinden bir parça gibi gördükleri Kawasaki markasıyla bütünleşmiş bir çok arkadaşım markaya küstü ve gitti, samimiyim.
Yıllarca da fuara katılmadılar zaten. Umarım Kawasaki sevenler için güzel bir şeyler yapmaya çalışırlar, ne diyeyim..
Ben de başlangıç olarak almayı düşünüyordum ama bu tarz problemler yüzünden vazgeçtim. Sonra motopikselin bir yayınında 2022 yılı boyunca yanlış hatırlamıyorsam 22 motosiklet sattıklarını duyup daha da yüzüne bakmamaya karar verdim.
Yedek parça ve motosiklet sıkıntısı olmasa inanılmaz derecede talebi olacak bir marka bence.
Reklamlar
-
Kawasaki'nin güncel fiyatları kol gibi. Ben 650 cc çift silindir bin senelik bloğa 300 küsür bin TL ödemem. Çünkü 2. el de olsa daha keyifli makineler var o paraya. Gelelim yedek parça korkusundan kaynaklı Kawasaki almama konusuna. Bu firmanın ürettiği en sıkıntılı motorlardan birini kullanıyorum ve 100 küsür bin km.deyim. Benim yaptığım yolları bilmeyenler açtığım konu başlıklarına bakabilir. İğneden ipliğe herşey yurtdışında var, 2 hafta da geliyor. Zart zurt yedek parça ihtiyacınız olmuyor, bu motorlar sürekli sıkıntı çıkaran makineler değil, ben komple ön kafa ve sol yan karenajları parçaladım ve tamir ettirdim eskisi gibi devam ediyorum. Ben bu yedek parça korkusunu anlamıyorum, neye ihtiyacınız oluyor da bulamıyorsunuz?
-
Ben gezerken kawasakinin standındaki küçük CROSS motor hariç hepsi satılmış yazıyordu sorum ciddiymisiniz diye stok bulan aldı dedi ve deli deli paralar Allah kimseyi yoklukla sınamasın fuardaki motoru yapışıp alıyoruz
-
Türk ekonomisi çökmüş bu kadar verginin yüksek olduğu bir ülkeye ancak Çin Tayvan Hindistan markaları gelir Bu ülke 10 yıl daha A kaliteyi göremez geçmiş olsun Türkiyem
-
byOzturk adlı üyeden alıntı
Kawasaki'nin distribütörü sanırım hala Z-Moto.. Hiç kawasaki motosikletim olmadı ama kawasaki motosikleti olup sinirden ağlayan arkadaşlarım oldu. YouTube'da çok güzel duygularla Kawasaki alıp artan tereddütlerle makinesini satan maceracıları görüyorum.
Kenan Sofuoğlu'nun reklamıyla, 3. köprüdeki şovla reklam olamayacağını anladıklarını zannediyorum. İnsanlar ilgi istiyor, yedek parça istiyor, istedikleri yedek parçalarda da fiyatını duyduğunda tükürük bezleri kururcasına yutkunmak istemiyor.
Eminim son zamanlarda grafik inat ve ısrarla aşağıya doğru düşmüştür motosiklet satış ve tercih konusunda. Bir şeylerin yanlış yapıldığını umarım fark etmişlerdir. Kendisinden bir parça gibi gördükleri Kawasaki markasıyla bütünleşmiş bir çok arkadaşım markaya küstü ve gitti, samimiyim.
Yıllarca da fuara katılmadılar zaten. Umarım Kawasaki sevenler için güzel bir şeyler yapmaya çalışırlar, ne diyeyim..
Bizim bir abi yıllar önce çok kafa bir kawa motor alırken dolar götürmüş masanın üstüne koymuş tiko para. Adamlar bunu git euro yap getir demiş parayı kabul etmemişler. Ana avrat sövüyordu kawaya
Dört Silindirin Gücü Adınaaaa
......!
-
Z-Moto'nun evet değişik huyları var. Ben de ilk zamanlar oksijen sensörü arızamdan kaynaklı motoru Z-Moto servise götürmüştüm. Adamlar "Biz eski motorlara bakmıyoruz" demişlerdi Tırıs tırıs geri dönmüştüm.
Buarada adamlar stoklarındaki tüm yedek parçayı geçmişte İzmir'de yer alan Honda Efe'ye satmışlardı.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Kawasaki'nin güncel fiyatları kol gibi. Ben 650 cc çift silindir bin senelik bloğa 300 küsür bin TL ödemem. Çünkü 2. el de olsa daha keyifli makineler var o paraya. Gelelim yedek parça korkusundan kaynaklı Kawasaki almama konusuna. Bu firmanın ürettiği en sıkıntılı motorlardan birini kullanıyorum ve 100 küsür bin km.deyim. Benim yaptığım yolları bilmeyenler açtığım konu başlıklarına bakabilir. İğneden ipliğe herşey yurtdışında var, 2 hafta da geliyor. Zart zurt yedek parça ihtiyacınız olmuyor, bu motorlar sürekli sıkıntı çıkaran makineler değil, ben komple ön kafa ve sol yan karenajları parçaladım ve tamir ettirdim eskisi gibi devam ediyorum. Ben bu yedek parça korkusunu anlamıyorum, neye ihtiyacınız oluyor da bulamıyorsunuz?
Siz hariç kimle konuşsam yedek parça yok diyor. Ben çok almak istedim 3 ayda yedek parça gelmez dediler hevesimi kırdılar.... Kandırdılar
-
MOTO62 adlı üyeden alıntı
Siz hariç kimle konuşsam yedek parça yok diyor. Ben çok almak istedim 3 ayda yedek parça gelmez dediler hevesimi kırdılar.... Kandırdılar
Doğru söylemişler, Türkiye'de yedek parça yok. Lakin bu motorlar sürekli orasından burasından arıza çıkaran, her ay krank yenilemenizi gerektiren, sürekli onu bunu isteyen makineler değil. İlla çok spesifik bir parçaya ihtiyacınız olduğunda iğneden ipliğe herşeyi yurtdışı sitelerden satın alma şansınız var. Ben hem oksijen sensörü hem de sağ pandizot getirttim. 2'si de 2 haftada elime ulaştı. Sarf malzemelerinin zaten muadili var.
Bazı şeyler bazı markaların üzerine yapışıyor. Ducati dediğimizde "Alma, Desmo bakımı var" , Kawasaki dediğimizde "Alma, yedek parça yok" , Cf Moto dediğimizde "Yüksek cc Çinli alınmaz". Tamam Yamaha, Honda alalım da onlarda da motor yok.
Siz tabi yine araştırmanızı yapın, daha farklı alternatiflere de yönelin ama çok çok eski model bir Kawasaki almadığınız sürece ben çok korkulması gerektiğini düşünmüyorum.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Bazı şeyler bazı markaların üzerine yapışıyor. Ducati dediğimizde "Alma, Desmo bakımı var" , Kawasaki dediğimizde "Alma, yedek parça yok" , Cf Moto dediğimizde "Yüksek cc Çinli alınmaz". Tamam Yamaha, Honda alalım da onlarda da motor yok.
bilmeden yorum yapmak için çok kullanışlı ifadeler hepsi. bilmeden yorum yapmayı seven de çok olduğu için sürekli aynı şeyleri duyuyoruz. şu desmo muhabbeti yüzünden ducati ile ilgili hiçbir içeriği okuyamıyorum mesela. birisi 5 sn içinde belirip "ama desmo'su var" diyor çünkü.
bu arada fuarın otoparkı fuar kadar ilgi çekiciydi. millet manyak muamelesi yapmayacak olsa epeyce dolaşırdım
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Doğru söylemişler, Türkiye'de yedek parça yok. Lakin bu motorlar sürekli orasından burasından arıza çıkaran, her ay krank yenilemenizi gerektiren, sürekli onu bunu isteyen makineler değil. İlla çok spesifik bir parçaya ihtiyacınız olduğunda iğneden ipliğe herşeyi yurtdışı sitelerden satın alma şansınız var. Ben hem oksijen sensörü hem de sağ pandizot getirttim. 2'si de 2 haftada elime ulaştı. Sarf malzemelerinin zaten muadili var.
Bazı şeyler bazı markaların üzerine yapışıyor. Ducati dediğimizde "Alma, Desmo bakımı var" , Kawasaki dediğimizde "Alma, yedek parça yok" , Cf Moto dediğimizde "Yüksek cc Çinli alınmaz". Tamam Yamaha, Honda alalım da onlarda da motor yok.
Siz tabi yine araştırmanızı yapın, daha farklı alternatiflere de yönelin ama çok çok eski model bir Kawasaki almadığınız sürece ben çok korkulması gerektiğini düşünmüyorum.
O mantıkta hysoung dahil eski pek çok markalar dahil hiç bir markanın parça sorunu yok …hysoungların bile ki bilerek bu markayı verdim örnek çünkü marka kapandı diye biliyorum yurtdışı iğneden ipleğe her tür parçası online satış sitelerinde var duruyormu bilmem hysoung source ve hysoung Whosale diye sadece hyo üstüne parça satışı yapan siteler vardı .. yani yurtdışı ayağınız varsa ve getire biliyorsanız her tür motoru yürütürsünüz ..
-
logaritma adlı üyeden alıntı
O mantıkta hysoung dahil eski pek çok markalar dahil hiç bir markanın parça sorunu yok …hysoungların bile ki bilerek bu markayı verdim örnek çünkü marka kapandı diye biliyorum yurtdışı iğneden ipleğe her tür parçası online satış sitelerinde var duruyormu bilmem hysoung source ve hysoung Whosale diye sadece hyo üstüne parça satışı yapan siteler vardı .. yani yurtdışı ayağınız varsa ve getire biliyorsanız her tür motoru yürütürsünüz ..
Bence biraz da araştırma yapmayı sevmiyoruz gibime geliyor. Örneğin motor oldu 20.000 km, yetkili servise gidip "20.000 km bakımını yapın" deme kolaylığını istiyoruz ama 20.000 bakımında neler yapılıyor, hangi parçalar değişiyor, o parçaların muadili nedir ve nereden bulunur pek öğrenmek için çaba harcamıyoruz.
Yedek parça tedariği konusunda Honda ve Yamaha'da da herşey eskisi gibi güllük gülistanlık değil, onlar da eskisi gibi stok tutmuyor diye biliyorum.
-
-
freasy adlı üyeden alıntı
Şimdi çoğumuz "elektrikli motor mu olur yaw?" diyecek ama Eva Ribelle Rs'in 0-100 km hızlanması sadece 2,6 sn. yani S1000 Rr'dan 0,5 sn. Ninja H2'den 0,5 sn. Panigale V4 R'dan 0,5 sn. Nc 750 X Dct'den 3,1 sn daha erken 100 km hıza ulaşıyor. İvmelenmesi nefis.
Nc'yi örnek olarak yazmamın sebebi de her motor tavsiyesi isteyene Nc tavsiye ediyoruz ya o nedenledir.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Şimdi çoğumuz "elektrikli motor mu olur yaw?" diyecek ama Eva Ribelle Rs'in 0-100 km hızlanması sadece 2,6 sn. yani S1000 Rr'dan 0,5 sn. Ninja H2'den 0,5 sn. Panigale V4 R'dan 0,5 sn. Nc 750 X Dct'den 3,1 sn daha erken 100 km hıza ulaşıyor. İvmelenmesi nefis.
Nc'yi örnek olarak yazmamın sebebi de her motor tavsiyesi isteyene Nc tavsiye ediyoruz ya o nedenledir.
elektrikli motorun en önemli avantajı hızlanmada olsa gerek. anında maksimum torka çıkabildiği için 0-100'de ciddi avantajı var. ama nc candır tabii :D
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Şimdi çoğumuz "elektrikli motor mu olur yaw?" diyecek ama Eva Ribelle Rs'in 0-100 km hızlanması sadece 2,6 sn. yani S1000 Rr'dan 0,5 sn. Ninja H2'den 0,5 sn. Panigale V4 R'dan 0,5 sn. Nc 750 X Dct'den 3,1 sn daha erken 100 km hıza ulaşıyor. İvmelenmesi nefis.
Nc'yi örnek olarak yazmamın sebebi de her motor tavsiyesi isteyene Nc tavsiye ediyoruz ya o nedenledir.
0-100 verileri cidden etkileyici oda arada şanzıman, debriyaj ve güç kaybının olmamasının avantajı, ama komiğime giden konu uzay boşluğundan dünyaya gelen R25 sürücüsü buna kafa tutacak olması, gerçi onlar F-16 yı bile deliyorlar . Şaka bir yana evet veriler etkileyici ama çok ağırlar ve son hızları çok düşük yani performanslı kullanıma pek gelmezler gelseler bile pist süreleri çok uzun en ana sebebi ise ağırlıkları, mesela Panigale V4 Ducati'nin Moto-E yarışları için üretmiş olduğu motosikletten daha hızlı, hal böyle olunca elektrikliler benim ilgimi pek çekmiyor birde şarj süreleri .
-
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
0-100 verileri cidden etkileyici oda arada şanzıman, debriyaj ve güç kaybının olmamasının avantajı, ama komiğime giden konu uzay boşluğundan dünyaya gelen R25 sürücüsü buna kafa tutacak olması, gerçi onlar F-16 yı bile deliyorlar
. Şaka bir yana evet veriler etkileyici ama çok ağırlar ve son hızları çok düşük yani performanslı kullanıma pek gelmezler gelseler bile pist süreleri çok uzun en ana sebebi ise ağırlıkları, mesela Panigale V4 Ducati'nin Moto-E yarışları için üretmiş olduğu motosikletten daha hızlı, hal böyle olunca elektrikliler benim ilgimi pek çekmiyor birde şarj süreleri
.
Bu R25 delercilerin çoğu düz yol gazcısı, onları çok ciddiye almaya gerek yok. Tommy ile bizim köfte yemeye gittiğimiz yollara çoğu benim xmax'ı bile delemez.
Ama elektrikli motosikletler çok fena geliyor, geldiler mi tam gelecekler. ne güzel sesi yok deli tork var, keşke elektrikli xmax yapsalar.
-
espresso adlı üyeden alıntı
Bu R25 delercilerin çoğu düz yol gazcısı, onları çok ciddiye almaya gerek yok. Tommy ile bizim köfte yemeye gittiğimiz yollara çoğu benim xmax'ı bile delemez.
Ama elektrikli motosikletler çok fena geliyor, geldiler mi tam gelecekler. ne güzel sesi yok deli tork var, keşke elektrikli xmax yapsalar.
R25ci arkadaşımı virajda 50cclik scooter ile tokatlayıp gitmiştim, genelde viraj konularında böyleler . Elektrikli motosikletler hiç benlik değil titreşim, ses, manuellik ve pratiklik bunlar aradığım konular elektrikliler bundan uzaklar hele o şarj süreleri çok uyuz bir konu, belki sürme imkanım olsaydı fikrim değişebilirdi ama şarj konusu ve vites olmaması benim canımı sıkan şeyler.
-
Şu fiyatlar konuşulmadan yapılan yorumlarda güzel benmi yanlış gördüm orda 1 milyon TL mi yazıyor ..
Bir motorsiklete heleki elektrikli bir motora bana göre bir milyon TL verebilecek birinin herhalde kapıda 10 milyonluk arabası bir tane de ikinci keyiflik benzinli harley night rod belki sıfır bir goldwing 1800 dct falan yada ducati panigale v4s falan vardır ..
-
freasy adlı üyeden alıntı
kategori ilgi çekici olsa da fiyatın türkiye'de kabul görmesi için bi %60-70 daha ucuz olması lazım sanırım.
ben %60-70 indirim şartı koşarak yorum yapmıştım. yoksa dediğiniz gibi 1 milyon tl'lik deneyim yaşamak isteyen adam alır ancak bunları. 1 milyonluk motosiklet bütçesi olan almaz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler