beverly çok çirkin ondan olabilir. yani seveni sever. italya baştan aşağı beverly mesela ama bana 100 bine versen ama buna binmek zorundasın desen almam beverly'i
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------
piaggio x10 gibi modelleri üretse ne güzel alternatif olurdu japonlara ama maalesef tipsiz beverly dışında büyük scooter'ları yok
Beverly piaggio da cruiser olarak geçer yol makinesidir
yol makinesi, gücü, performansı yerinde ama tipsiz yaa. Yani bana göre tipsiz, Cyan o tip scooterları seviyor mesela.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------
Ayakları uzatmak dışında dediklerinize katılıyorum ama ben xmax'da ayaklarımı ileriye uzatınca rahat edemiyorum nedense alışamadım o şekilde sürmeye. Özellikle virajlı yollarda ayaklarımı sağlam basacak yer arıyorum hatta bozuk yollarda hafiften ayaklarıma ağırlık verip ayağa kalkıyorum ki çukurları fazla hissetmeyeyim.
Ama scooter rahatlığını hiç bir şeye değişmem. Scooter deyince de zincirsiz olacak, honda x-adv 750 ya da forza 750 mesela sırf bu yüzden belki derim, başka bir şey bulamayıp alsam da o zincire otomatik zincir yağlama takar geçerim, zincir bakımsızlıktan 10bin km zor dayanır bende.
Beyler ben piyasadan baya uzak kalmışım. Biraz araştırınca çok ilginç bir manzarayla karşılaştım ve fikrim biraz değişti açıkçası.
Şuanda sıfırının liste fiyatı 170bin tl bandında olan Xmax 250 Tech MAX'e "full aksesuarlı" diye 220 bin tl isteyen ve bir şekilde bu fiyata satmayı başaran yamaha bayileri olduğunu öğrendim bugün.
Full aksesuar diyerek sattıkları da arka topcase, tur camı ve bol cilayla parlatma...
Şimdi düşünüyorum 250cc Xmax 220ye satılabiliyorsa bu motorda bu parayı fazlasıyla hak eder yaw. Yani ben halen şahsen bu kadar parayı bir skutere vermem ama illa skuter alacak biri olsam Xmaxe kıyasla hiç düşünmez gider Xp400 GT alırdım, net.
Velhasıl 220bin tl civarına 250cc Xmax almayı düşünen varsa Xp400 GT yi de inceleyip düşünsün derim.
O kadar da değil, 220 bine de artık bir zahmet 250 cc scooter almayın. Parayı ağaçtan mı topluyorsunuz? uyuşturucu mu satıyorsunuz? Xmax iyi, hoş motor da tech max olsa ne yazar tommiks olsa ne yazar? 220 bin diyoruz.
Voge SR4 max...207 bin TL...Yani ne bileyim...Tmm 350 cc 29 bg vs vs ama!...Geçen CFmoto da da vardı bu tarz bir makine ancak o büyük cc, sanırım MT650 nin motoruna sahipti, 300 lü bir rakam söylemişti sanki, tam hatırlamıyorum...
Çinliler de çok uyanık çıktı, baktılarki Japon üretip yetiştiremiyor, sal piyasaya ne kadar çakma varsa...Yakında çin sonrasında hintli de alamıycaz...Yine ne varsa Avrupada var. Tekrar büyüğe dönüş yapacağım zaman (inşallah) kesinlikle Avrupalı olacak...
Voge...
Çok şükür 2004 den beri garajda scooterim eksik olmadı.
Scooter ya tabure tarzı şehir faresidir, ya da Burgman’dır.
10 yıldan fazla kullandığım Burgy’nin üzerine x max bile daha spor daha az konforlu kalıyor.
Kaan’ a katılıyorum, bu adv stayla s scooterleri araziye sokan üç vakite eline alır.
Enduro/adv kullanıcılarının bile aman gözüm ne olur ne olmaz diye hero xpulse alıp araziye girdikleri şu günlerde bu tip scooterle hele çinli klonlarla arazi delilik.
Emin olun uygun tekerli naked makine bile daha iyidir arazide. Scooterin olayı şehirde trafikle uğraşmamak, uzun yolda sağa sola bakarak gezmek, yol kenarı beğendiğini alıp hop bagaja atmaktır. Arazi ve scooter sıcak yenen dondurmadır.
Adventure senin kafandadır, her tip motorla olur. Pazarlamacıların ittirmelerine gelmeyelim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------
Katılıyorum, x max in uzatma açısı dar o sebep süper rahat değil. Burgman da tam uzatabiliyordum, çok rahat oluyordu. Sym nin maxi lerinde de tam uzatılıyor. Tabi o zaman da sportiflik olmuyor. Bir de normal duruşta çömelmiş gibi oluyorsun
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
Valla bende şaşırdım ama bizzat alan kişinin paylaşımını gördüm. "Bayide sıfır motor buldum, kaçırmayayım diye aldım" yazmış. Artık pudra şekeri mi satıyor, para ağacından para mı topluyor bilemem ama alan alıyor valla.
Açıkçası 250cc bir skutere (yanlarından pervane çıkıp uçmuyorsa) 220bin tlyi bende vermezdim.
Ben aslında xmax'ın sportif tarzını seviyorum, yani daha fazla konfor aramıyorum, herkes konforsuz, sert diyor ama çukurlu yerlerde seleye ağırlığımı vermiyorum ki, belki dağ bisikletinden alışkanlık bozuk yollarda hafif ayağa kalkacakmış gibi ayaklarımla destekleyip kolları da dirseklerden bükünce gayet rahat oluyor çukurlarda bile. Sanırım gençken amortisörü olmayan dağ bisikleti ile uzun yol yapmaktan gelen alışkanlık bendeki.
Viraj dönüşleri falan da bana yetiyor, yani yeterince sportif sürüş tatmini alıyorum, ama az daha güçlü olaydı dediğim de oluyor, keşke saçma ötv mevzuları olmasa da bize de avrupadaki gibi xmax 300 makul fiyata gelebilse.
Sanırım benim istediklerimi tmax tam karşılar ama ona da para yetmez. Arazi falan işim olmuyor, en fazla asfalt köy yolları ve onların bazı bozuk yerlerinden de bir şekilde geçiyorum.
honda adv 350 gelse araziye gireceğim diye değil de 350cc xmax'dan az daha güçlüdür belki diye almayı düşünürdüm. Ama avrupada 350cc olarak satılan Forza bizde 250cc olduğuna göre adv350 ya hiç gelmez çünkü forza ile aynı motor, ya da forza gibi 250cc gelir o zaman almanın anlamı kalmaz.
Benim için adventure zaten Tomygun'ın peşine takılıp Trakya'da köfte yemeye gitmek. Bu yaz planlarımda Edirne'ye ciğer yemeye gitmek ve Ayvalığa gidip ayvalık tostu yemek de var. Marmara'nın çevresini bir günde dolanamam ama Bir gün ayvalıkta konaklayıp ertesi gün çanakkale üzerinden dönüp marmara turu da yapabilirim, güzel adventure olur bana.
Yamaha bir sürü farklı motora koyduğu meşhur 700cc cp2 bloğundan bir scooter yapsa, tmax'dan pahalı bile olsa alamasam bile vaay ne güzel deyip hayalini kurardım. Ne kadar eğlenceli bir scooter olurdu o motorla. Çok yakmasına bile razı olurdum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)