Hayırlı olsun biraderim kazasız belasız kullanasın , ilerleyen kilometrelerde birkaç satır yazıver , eski kasasının ağırlık merkezi çok yukardaydı yeni kasada biraz çözmüşler diyorlar , test sürüşünede çağırmıştı Korlas gidemedik ki..
Hayırlı olsun biraderim kazasız belasız kullanasın , ilerleyen kilometrelerde birkaç satır yazıver , eski kasasının ağırlık merkezi çok yukardaydı yeni kasada biraz çözmüşler diyorlar , test sürüşünede çağırmıştı Korlas gidemedik ki..
Teşekkürler. 2000 km kadar kullandım eski kasasını kullanmadığım için kıyaslama yapamam ama ben herhangi bir ağırlık hissetmedim düşük hızlarda gayet rahat, bunun dışında gidişi virajı çok güzel ve stabil. Quick şifter harika 150 beygir ama öyle deli gibi bir anda güç gelmiyor gerçekten çok stabil bir motor. 2000 km lik görüşüm çok beğendim tabiki ilerleyen zaman ne gösterecek bilemem. Gösterge menüsü ve joyistik daha iyi olabilirmiş.
Hayırlı olsun. Ben de, kurcalanmamış sıfır motor almayı tercih ederdim. Az para değil.
Hayırlı olsun, güle güle kullanın. Ben de bir sonraki motor olarak 900 GT / 900 GT Pro'yu radarıma almış durumdayım ama daha rahat 2-3 senesi var. O zamana kadar Honda yeni 750cc motoruyla daha yol odaklı bir adventure model yapar mı vs. vs. değişebilir niyetler. (Önceki motorum CB500F'ten yeni DL650'ye güç/ağırlık oranı ~%30 arttı, daha sonra DL650'den 900 GT'ye geçersem de aynı miktar bir artış olacak, güzel güzel alışa alışa büyütüyor olacağım...)
Teşekkürler... Hayırlısı olsun benim önceki motor Tracer 9 Gt idi oda çok güçlü bir makinaydı... Bende adım adım büyüttüm motoru. Motorun rodaj bakımını yaptırdığım yerde tanıştığım bir arkadaş, yaşça benden büyük muhtemelen uzun yıllardır motor kullanıyordur, Tiger 900 için sınıfında rakipsiz alınabilecek en güzel motor yorumunu yaptı. Ben yurtdışı fiyatları kıyasladığım da Triumph ın Türkiye de görece daha uyguna satıldığını düşünüyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)