Suzuki Burgman modelini yenilemiş
125 cc şehir içi gayet güzel bir scooter olmuş
Birde keşke su soğutmalı olsaymış
https://www.suzuki.com.tr/tr/motosik...eet-125ex.html
Suzuki Burgman modelini yenilemiş
125 cc şehir içi gayet güzel bir scooter olmuş
Birde keşke su soğutmalı olsaymış
https://www.suzuki.com.tr/tr/motosik...eet-125ex.html
Pcx, Nmax tadında güzel bir scootere benziyor.
Fiyat listesine gelmemiş hala, ama web sitesinde ürün var. Teey tey.
Şunu 200cc yapsalardı da Vespa'yı verip alsak dedirtebilir gibi ama adı Burgman olunca yine büyükçe olur diye çekiniyor insan.
disk fren bile koymamış adamlar. japon fanatiklerine sarı siteden doğrudan satış hayırlı olsun.
Niye noluyor ki kampana olunca? takılmayın böyle "tabela" detaylara. şehir içinde pratik şekilde sağdan sola iş görmek için yapıyorlar bu aletleri, 200'le bütün ağırlığı öne alınca arkayı stabil tutmak için disk gereksinimi yok. Murat 124'te de arkada disk fren vardı, arkası kampana E21'den iyi durmuyordu ama
Primavera'da da arka kampana. Bu yüzden şu sorunu yaşadım diyen biri varsa gerçekten dinlemek isterim, samimi meraktan. 100kg scooterın bir de arka freni disk olsa nolur kampana olsa nolur. Kampana mis gibi işletme maliyetini düşürüyor.
Suzuki yaparsa güzel yapar.
1 yıl kadar Suzuki Address kullandım
Ön disk arka kampanaydı
İstanbul içinde heryere gittim terlik niyetine kullandım diyebilirim
Çok sorunsuz ve dayanıklı bir scooterdı.
Bu modelinde çok iyi olacağı kanısındayım.
Sadece kampana olduğu için almamak yanlış bir düşünce olur.
Özellikle arkası fazla çirkin.
çok tecrübem yok o yüzden bende bilgi eksikliği olabilir dedim. ama 50cc bir motor var bizde. arka freni kampana ve yok gibi bir şey. disk daha yeni bir teknolojiyse ve sen suzuki'ysen, 2023 yılında yeni bir motor piyasaya sürüp herkesten de daha pahalıya satıyorsan bir zahmet yenisini koy.
abs konusunda hiç şüphem yok bu arada, abs olmaması çok büyük eksiklik o yüzden. ama burgman da burgman diye adamın gözüne batmaz tabii, yağmurda kayıp düşmüşsün canın sağolsun derler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------
gerçekten çok çirkin bir motor ama kargaya yavrusu şahan görünür derler bizim orada
Değişken sübap zamanlaması da sabit sübap sisteminden yeni bir teknoloji, onu da koymuyorlar.
Ride-by-wire da daha yeni bir teknoloji, olmadığı binlerce motor var.
Multi-map ABS var yıllardır, ama o da yok motorların 80%'inde.
O 50cc motorun arka freni kampana olduğu için değil, freni pek olmadığı için yok gibi. Frenin tasarımı böyle.
Düşük cc ve hafif motorların arka frenlerinin kampana olması çok sorun değil. Zaten motoru durduran ön fren. Arka fren sadece stabilite için kullanılır.
Konumuz bu değil ama yeri gelmişken bahsedeyim.
25 kmye kadar arka fren, ön fren destek; 25 kmden yüksek süratlerde ön fren ağırlıklı, arka fren destek olarak kullanılır. 25 kmye kadar arka fren kullanılmasının sebebi ise düşük hızlarda motosiklet çok dengesiz olur. Arka taraf daha stabildir. Ön ise çok oynaktır (direksiyon sağa sola döner, ön süspansiyon aşağı yukarı oynar vs). Ağırlık merkezini öne aktarmak doğru değildir. Bu sebeple düşük hızlarda arka fren kullanılır.
Bu bahsettiğimiz asfalt yollarda düz gidildiği zamanlar içindir. Virajda, toprak yollarda durum farklıdır
Ölüsü 150 binden gider,
Herif Manyak Yüzünden Belli,
"Burgman" yazması yeterli.
Gençlik zamanlarımda 638 cc (AN 650) olan modeli hayalimdi.
Suzuki bu modelde (Burgman) kolay kolay faka basmaz. Sadece bir ara eski kasa 400c modellerinde ufak tefek problemler görülmüştü diye hatırlıyorum.
Son piyasaya sürdüğü UH200 modelinin de gayet sorunsuz olduğunu düşünürsek. Bu modeli ile de tercih edilesi bir alternatif olabilir.
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
Motorunda ve yürüyeninde Suzuki kalitesi hissedilecektir. Start stop özelliğinden ve yolda dur kalklarda motor tekrar çalışırken sessiz olmasını sağlayan teknoloji kullandıklarından bahsetmişler. Çinli yeni model bol makyajlı scooterlar gibi göz boyamadığı ve daha pahalı olacağı için düşük bütçeli genç tayfanın radarına girmesi zor olacaktır.
= = = Be Aprilia racer! = = =
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)