Khaira adlı üyeden alıntı
Herkese selam. 6 Mayıs civarında tüm parça siparişlerini yetkili servis geçti. Yaklaşık 15 gün teslim süresi verdiler, bugün 24. gün. 23 Mayıs Salı günü uğradığımda silindir takımını beklediklerini, diğer tüm parçaların geldiğini söylediler. Silindir takım da bu haftaiçi, en geç önümüzdeki haftabaşı gelir direkt senin motoru hallederiz dediler.
Az önce servisten çıktım. Parça gelmemiş, tahmini teslim Haziran başı diyorlar. Bu hafta servis içeriye motor almıyormuş teslim haftası diye. Çok yoğunlarmış, bu yüzden benim motorun teslimi Haziran ayının 2. haftasını bulabilirmiş.
Bajaj motosiklet teslimatında olduğu gibi parça teslimatında da işi batırdı. Motorumu teslim aldıktan sonra bir daha Bajaj markasının yakınından geçmeyi, herhangi birine tavsiye etmeyi düşünmüyorum. Tek kelimeyle rezillik.
Bu saçmalığı şikayet edeceğim ancak nereye şikayet etmeliyim, nasıl bir üslup kullanmalıyım bilgim yok. Manevi tazminat davası açmayı bile düşünüyorum, zira bir insanı bu kadar yormak insanlık değildir.
Yol yakınken Bajaj’dan dönün arkadaşlar. Bu arada Ekrem Ata instagram mesajlarına dönüş yapmıyor, ancak kendisi bayii bayii dolaşıp motosikletleri teslim ediyor; benzinlikte motorunu yıkayan Bajaj kullanıcılarına ücretsiz bakım hediye ediyor. Benim bu yaşımda aktif olmadığım kadar kendisi sosyal medyada aktif. Bajaj benim için bitmiştir, almayı düşünen arkadaşlara da kararlarını tekrar gözden geçirmelerini tavsiye ederim. Sevgiler.