teşekkürler hocam, ekipman konusunda haklısınız ama kymco downtown 250i yi çok beğensem de 250cc ve 200kg a yakın olması beni korkutuyor. Biraz daha uygun motorla başlayıp sonra 250cc ye çıksam tecrübe ve benim güvenliğim açısından sanki çok daha mantıklı gibi. Evet masraf olur ama sağlık açısından sanki daha doğru.
Her yerde servisi olan motor markaları genelde bajaj, sym, mondial, rks vs. Scooter olarak sym bana çok mantıklı geliyor ama yüksek cc olmayan motorları hep hava soğutmalı. Satarken bu olumsuzluk yaratır mı acaba,
Suzuki ye baktım, onda da 125cc lik motorlar var, az yakıyor ama hava soğutmalı ve abs yok.
Rks markasına güvenilir mi ve hangi modeli alınabilir onu bilemiyorum.
acaba kanuni mati almak mantıklı olur mu, 125cc sıfırı 34bin tl, ama çin motorları da pek istemiyorum
japon olmuyorsa tayvan mantıklı geliyor. Kafam çok karışık, yaza fiyatlar daha da artmadan bir tane motor alıp tecrübe edinmek istiyorum yaş 31
edit: rks olarak şunu buldum ikinci el, ama abs yok galiba bu motorda ve deposu da 4.5 litre falan.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...51683253/detay
rks newlight 125 pro var çantalı 40bin tl sıfırı,depo 8 litre, hava soğutmalı ama abs yok, bir de bu motorların bakımı malesef sık 2 bin km de oluyor, ama kymco 5bin km de. Sizce bu motorla başlanır mı ne önerirsiniz, kymco çok ağır olduğundan dengeyi sağlayamazsam, ilk motor olarak ağır gelmesinden korkuyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------
kymco dr link, 149cc su soğutmalı 139kg 6.8litre depo, abs de var ama selesi downtown gibi rahat değilmiş..
kymco downtown 250 i ise 249cc su soğutmalı, abs, 12.5litre depo
servis her yerde yok ama 5000 kmde bir, 3-4 saat uzaklıktaki şehre gidilebilir galiba