Alınır mı abilerim normalde japon almayı planlıyodum ama vazgeçtim çünkü illa düşüp kalkcam ve Japon olursa masrafi çine göre çok olcak gibi o yüzden Çin almaya karar verdim
Alınır mı abilerim normalde japon almayı planlıyodum ama vazgeçtim çünkü illa düşüp kalkcam ve Japon olursa masrafi çine göre çok olcak gibi o yüzden Çin almaya karar verdim
alinir tabiki.belli sure biner satarsin
Alınmaz bence ybr cbf falan al bence daha iyi ..
Sıfır çinli almaktansa 50 bin kmde japon alırım arora mt 125 dediğin motorun 1 yıl sonra piyasada olacağı meçhul hele parça işi allah bilir ne olur 45 e gayet güzel ybr bulursun kmsi çok yüksek olmayan
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------
52 bin kmde cbf i gözüm kapalı aldım 500 tl masraf ettim çiçek gibi oldu motor masraf dediğimde buji yağ hava filtresi ön amortisör keçeleri
CBF 150, kazasız. Sorunu varsa yaptırılır 100 bin daha binilir, ya da yapılı haliyle 10 günde satılır..👍
Bahsettiğiniz motor(mt125)'u bayide görmüştüm, uzaktan "lan bu neymiş" diyorsun, yakına gidince çocuklara alınan dandik akülü araçların plastik kalitesiyle karşılaşıyorsun.
İllaha düşecez kalkacaz diyorsun, düşüp kalkmayan bi ton sürücü var. Masraf çıkmasından korkuyorsan motora hiç bulaşma. Araç=Masraf. Düşmene falan da gerek yok. En ufak sorunda Japon'un iki katı masraf da çıkartabilir bunlar, ki çıkartıyorlar.
Buradaki sürücülerin çoğu on binlerce km yapmış, motor piyasasını bilen adamlar. Accık forumda gezersen anlarsın. Bir şeyi pek çok farklı kişi öneriyorsa, onu araştırmaya değer bulun en azından.
1000 km'de Çinli alacağıma(sıfır dahil) 50 bin Japona binerim, bi usta bul, alacağın motoru göster, masraflarını da söyler, sıkıntısız binersin.
En kötü ihtimal Hintli al, Çinli ile aralarında dağlar kadar fark var(Cf moto gibi daha üst segmentleri harici ama Arora ve diğerleri bu klasmanda değiller).
İkinci el, çok hor kullanılmamış bir YBR yüzünde gülümseme yaratır, üzmez seni.
Düşük cc Çinli motorlarda kaliteye hiç özenilmiyor. Gerçi yüksek cc olanları da kendini henüz kanıtlayabilmiş değil bence.
= = = Be Aprilia racer! = = =
Japonda düşersen masrafı olur ama en azından parçası ve ustası var. Arora ile düşmesen de masrafı olacak ve bunda ne parça ne de usta bulabileceksin. Bisikletçiden bozma çoğu çinlinin servisi. Şekilli ama içi boş motordansa pek şekilli olmayan ama bloğu sağlam japon daha iyidir. Piyasada 3 motordan biri cbf ve çoğunun km si 100 binin üzerinde ve hâlâ it gibi gidiyorlar.
En leş cbf yi alsan motorunu hakiki orjinal honda parçalarıyla toplasan harcadığın her kuruşun karşılığını alırsın seni 100 bin km gözü kapalı götürür ..
Ama altını çizerim orjinal parça olucak gidip ucuz diye Çin malı parçalarla topladın mı o motor Çin malı oluyor artık Japon olmuyor .
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)