Hayırlı uğurlu olsun. Tekeriniz düz bassın. Darısı başımıza inşallah
Hayırlı uğurlu olsun. Tekeriniz düz bassın. Darısı başımıza inşallah
bugün rodaj bakımı için sakarya'ya götürdüm motoru. elcik ısıtmanın parasını vermiştik ama motoru teslim alırken yetişmediği için ilk bakımda tekrar sakarya'daki bayiye gitmek zorunda kaldım. bakım için ücret almayarak telafi ettiler. gidiş yolundaki moladan bu fotoğraf.
giderken 120-130 gittim ama motoru zor tutuyordum. dönüş yolunda kuzey marmara otoyolunun nimetlerinden faydalanarak 140'ın altına pek inmedim sanırım. 180'in üzerine birkaç kez çıktım. nc750'yle nasıl benzin yakılır onu da tecrübe etmiş bulundum. ama motor 150-160 civarında müthiş rahat gidiyor, o hissi çok sevdim. ayrıca istanbul-sakarya gidiş dönüş 300 km ile bir günde motorla yol rekorumu kırmış oldum.
1000 km'nin sonunda motorumu çok sevdiğimi bir kez daha ifade etmek istiyorum. kocaman motor ama ufak bir scooter gibi kullanabiliyorum. sakarya'dan motoru alıp istanbula ilk getirirken müthiş tedirdindim. 150 cc scooterdan 750 cc motora geçince. yağmur modunda ve sağ ayağım sürekli arka frende tedirgin bir şekilde gelmiştim. aradan iki ay geçmeden bu sefer uçarak döndüm.
forumdaki çoğu üye bu hislere alışkındır ama ben yeni bir motorcu olarak ilk kez yaşadığım için paylaşmak istedim
Güle güle, iyi günlerde, kazasız belasız kullanın.
eskiden honda ersin ilk bakıma cc farketmeksizin işçilik almıyorlardı onda almaya başlamışlar
Hayırlı olsun, kazasız belasız. Ben de DCT sebebiyle NC tercih etmiştim ve oldukça memnunum. Renk güzel olmuş bence, mavisi biraz zabıta gibi duruyor.
Ön camı sanırım çıkartmışsınız. Zorunlu aksesuarlarda tamamını GP'den vermeleri tatsız. Füme ön cam çok keyifsiz, düşünürseniz Zeus'un şeffaf ön camını öneririm.
arka çanta demirinden de bir çok kişi memnun değil ama zamanla onun da çaresine bakarsınız. koruma demiri ve takozlar zaten honda orjinalden çok daha verimli onların gp olması güzel.
çok teşekkürler hocam. füme ön camı görünce o kadar mutsuz oldum ki anlatamam. yaptığım ilk iş onu çıkarıp orijinal camı takmak oldu ama düzgün bir tur camı da lazım. önerinize bakacağım.
dct benim profilimdeki bir kullanıcı için paha biçilemez bir teknoloji. geliştirenden satandan allah razı olsun diğer markalar neden hala bu konuda adım atmıyor bilmiyorum ama honda'ya teşekkür ediyoruz. yolda giderken, durup kalkarken aklıma sürekli "ulan dct olmasa şu işleri ben yapacaktım" deyip rahatlıyorum.
DCT konusunda katılıyorum. Hatta şu an çok yükseldiğim motosikletler var ama sırf DCT için en azından şu aşamada geçmeye cesaret edemiyorum.
ön cam konusunda ben Zeus marka şeffaf tur camını aldım. Şu an çok memnunum. Boyum 1.74 civarı. geçen bir turda diğer 2 arkadaşımın vizörleri sinek içinde kaldı, montları kirlendi, benim sadece kaskımın üstündeki kanallara 1-2 tane sinek çarpmış, cam ve montum tertemizdi, rüzgar etkisi de çok verimli.
21' HONDA NC750 X DCT
19' YAMAHA X-Max 250 Iron Max
Ben de üşenmeyip alsam iyi olacak. Kısa orijinal cam + deflektor çok verimli olmadı.
Güzel motosikletinizi güzel günlerde kullanmanız dileğiyle
motor nefis duruyor. hayırlı olsun. topcase orijinal mi bilmiyorum ama gayet iyi. gpninmiş 3-5 bin arasıysa maks ben de düşünüyorum. bakmaya da korkuyorum vallah. ah hayat ah.
Evet GP Kompozit marka. Fiyatı da 3 civarı olması lazım. Siyahı güzel değil ama bu rengi iyi olmuş gerçekten. Çok teşekkür ederim bu arada.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------
Çok teşekkürler hocam
aynen hocam sen o zaman da destek vermiştin kırmızıya :D
sağlıklı ve kazasız belasız kullanın. bir nazar boncuğu da takın.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)