Kask markasinin imaj üzerindeki etkisi
Reklamlar
-
Ben o grafikten bişey anlamadım. HIC: Head Injury Criterion diye bir NHTSA hesaplaması.
1000 HIC mesela kafaya güzel bir darbe aldın bak demek. (Bakkal usülü tanımlama olmasın: At a HIC of 1000, there is an 18% probability of a severe head injury, a 55% probability of a serious injury and a 90% probability of a moderate head injury to the average adult.)
E şimdi grafikte uygulanan G kuvvetleri de aynı değil ki? Carbon için 150g'den yukarısı mı yok? Tamam farklı kompozitlerden basit polikarbonatlara gittikce HIC artıyor ama aynı g üzerinde değerlendirilmiyor? Anlamadım valla :D
Reklamlar
-
Bu nedir yaa.kask metaryalini tartismak icin mi actik basligi ?
İmaj diyorum imajjj.baslatmayin fiberine,plastigine.
Arai nin en en ucuz kaski bile kafaniza tam oturuyorsa gerekli olan tum korumayi yapar.
Bu konuyu tartismaya gerek yok.
-
Eeee Hırbo ortamlarda bu carbon fiber diye hava atanları ne yapacaz.Tamam sen marka üzerinden imajı yorumlayalım diyorsun bizde işin materyal yönünden imajına değiniyoruz.
Bence konuyu genişletiyoruz.
-
espresso adlı üyeden alıntı
Ben de tam tersine rastladım.
Kardeşim shoei kaskı eskiyince (5 yıl olmuştu, görünümü hala pırıl pırıl ama 5 yıl geçti yelinemek lazım dedi) schubert aldı, pişman oldu, shoei ses açısından daha iyiydi diyor.
Demek ki kafa şekline göre kaskın ses konusu değişiyor.
schubert s2 fullface olan bendeki shoei neotec 2 çene açılır olandan fazla ses alıyor.
ama schubert c3 ve üzeri çene açılırların ses performansı hepsinden kalapı daha az ses alır sanılıyor ama schubert kasklarda tam tersi malesef
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)