Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

KTM ve olmayan piyasası tekrar yamahaya mı dönmeliyim?

    REKLAM ALANI
  1. #41
    fancydriver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2023
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 7
    Ktm'in belli başlı modelleri(Hint üretimi olmayanlar, ki onlar da çok kaliteli bence, hele 390 adventure oyşşş) Japonlar kadar kaliteli, belki daha da kalitelidir ama o kadar haşır neşir olmadım, yalan olur.

    Hele şu süreç boyunca Yamaha, Honda'dan iğrendiğim için bir dahaki motorum kesinlikle KTM olacak(Muhtemelen 890 Adventure).


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V
    Az önce merak edip baktım, Honda ve Yamaha yı değerlendirme dışı tuttum haksızlık olmasın diye ve diğer iki japonla karşılastırmanın daha doğru olacağını düşündüm.

    Sarı sitede yaklaşık 600 Kawa, 800 Suzuki ve 750 KTM var, tüm alt modeller dahil.

    2 Japonun Tr de çok daha eskiden beri aktif olduklarını düşünecek olursak KTM nin başarısı sayılır bu. 10-15 yıldır sıkı asılıyorlar. Tabi hintlilerden sonraki küçük cc lerin payı büyük. Ama ne olursa olsun, Piyasası o kadar da kötü değil. Gariban Kawa'dan (oysa asla haketmiyor) zaten iyi ikinci eli. Suzukiden de iyi. Servis olarakta yine iki japon sınıfta kalır. Parça fiyatı, stoğu desen muhtemelen KTM yine daha iyi, zira Kawa da da Suzuki de de sağolsunlar çok güzel üvey evlat hissettiriyorlar.

    Canım çekti, keşke para olsa da KTM 390 ADV alsam. 😁
    MotoTavsiye bunu beğendi.

  3. #43

    Üyelik
    26 Mayıs 2022
    Alıntı hakan1969 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Az önce merak edip baktım, Honda ve Yamaha yı değerlendirme dışı tuttum haksızlık olmasın diye ve diğer iki japonla karşılastırmanın daha doğru olacağını düşündüm.

    Sarı sitede yaklaşık 600 Kawa, 800 Suzuki ve 750 KTM var, tüm alt modeller dahil.

    2 Japonun Tr de çok daha eskiden beri aktif olduklarını düşünecek olursak KTM nin başarısı sayılır bu. 10-15 yıldır sıkı asılıyorlar. Tabi hintlilerden sonraki küçük cc lerin payı büyük. Ama ne olursa olsun, Piyasası o kadar da kötü değil. Gariban Kawa'dan (oysa asla haketmiyor) zaten iyi ikinci eli. Suzukiden de iyi. Servis olarakta yine iki japon sınıfta kalır. Parça fiyatı, stoğu desen muhtemelen KTM yine daha iyi, zira Kawa da da Suzuki de de sağolsunlar çok güzel üvey evlat hissettiriyorlar.

    Canım çekti, keşke para olsa da KTM 390 ADV alsam. ��
    Bir konu açtık kaç kişiye KTM kararı aldırdık çevremde motorumu gören 2 3 kişi daha KTM niyetlendi sanırım bu markanın piyasasını ben hızlandırıcam ahahah yamaha benide kendinden soğuttu eski motorum için iki tane saplama civatası sordum 150 tl dedi tanesine altı üstü civata nasıl bu kadar pahalı olabiliyor? Bence KTM ile aralarında çok fark yok kaliteye gelirsek özellikle duke şasesine aşık oldum kırabilene helal olsun ama MT şasesi kıran çok gördüm yani hint falan ama hakkını veriyorlar servisi için bişi diyemem ben servise götürmüyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------

    Alıntı MotoTavsiye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Satamıcam" diye bir şey hiç görmedim hiç şahit olmadım. Her şeyin bir piyasası var, her şeyin fiyatı belli. Piyasasının bir tık altına koyarsın çabuk satılır, sonuçta herkes çıkarına bakıyor; deli mi insanlar, neden ucuza almasınlar?

    Gelelim KTM konusuna.
    Bayi olan arkadaşım, son derece ünlü ve iyi bir motor ustası başka arkadaşım var. Dolayısıyla üfürmüyor, bilerek konuşuyorum.

    KTM hem sıfır hem ikinci elde sorunsuz satılıyor. Hatta bırakın KTM'yi Husqvarna bile satılıyor dertsiz tasasız.
    Ha şu var, KTM ve Husky alıcısı bir nebze olsun daha bilinçli, fiyatını, durumunu daha net şekilde kıyaslayıp alış-veriş ediyor. O yüzden bu markalarda: "Ucuza alayım satarken pahalıya satayım, hem alırken hem satarken cebime para koyayım!." durumu pek olmuyor.

    Sorun çıkarma ve parça vb. konularda da şöyle söyleyeyim: KTM diğer markalardan kötü ya da geride değil.
    Bana göre (şahsi fikrim) hayli sağlam motosikletler yapıyorlar. Ve bu alt sınıf (390 vs.) için de geçerli. Hint malı olması bir kayıp değil zira piyasada zaten Avusturya malı Duke 200 vs. yok.

    Özet ve sonuç: kazıklanmadan piyasasına göre hak eden fiyatı vererek satın aldığın motosikletten zarar etmezsin. Satmaya niyet edersen de satarsın.
    Maksat alıp para kazanıp satmak değil emsallerine göre ölü fiyatına gitmemesi yada satmaya niyetlendiğimde aylarca bekletmemesi yoksa binmek için aldım zaten al sat için değil teşekkürler biraz daha içim rahatladı cevapları okuyunca.

  4. #44
    fancydriver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2023
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 7
    Alıntı Frodo01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir konu açtık kaç kişiye KTM kararı aldırdık çevremde motorumu gören 2 3 kişi daha KTM niyetlendi sanırım bu markanın piyasasını ben hızlandırıcam ahahah yamaha benide kendinden soğuttu eski motorum için iki tane saplama civatası sordum 150 tl dedi tanesine altı üstü civata nasıl bu kadar pahalı olabiliyor? Bence KTM ile aralarında çok fark yok kaliteye gelirsek özellikle duke şasesine aşık oldum kırabilene helal olsun ama MT şasesi kıran çok gördüm yani hint falan ama hakkını veriyorlar servisi için bişi diyemem ben servise götürmüyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------



    Maksat alıp para kazanıp satmak değil emsallerine göre ölü fiyatına gitmemesi yada satmaya niyetlendiğimde aylarca bekletmemesi yoksa binmek için aldım zaten al sat için değil teşekkürler biraz daha içim rahatladı cevapları okuyunca.
    Hocam önemli olan üretilen yeri değil,

    1- mühendislik/ar-ge
    2- malzeme kalitesi

    KTM, Bajaj, Hero vs gibi Hint menşeili değil, orada üretim yapıyor, bazı kökleri orada fabrikasyon anlamında. Ancak KTM şaselerini Hintli yatırımcıların ya da mühendislerin ki son yıllarda çok yol katettiler, tasarladıklarını sanmıyorum. KTM baya bildiğiniz Avrupa mühendisliği ve malzeme harikası.

    Duke 200-250 ile, Bajaj Pulsar/Dominar kalitesi arasında bence çok fark var. Sahip olan birisi olarak söylüyorum bunu. Şasi kalitesi özellikle arada uçurum var diyebilirim.

  5. #45

    Üyelik
    26 Mayıs 2022
    Alıntı fancydriver adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam önemli olan üretilen yeri değil,

    1- mühendislik/ar-ge
    2- malzeme kalitesi

    KTM, Bajaj, Hero vs gibi Hint menşeili değil, orada üretim yapıyor, bazı kökleri orada fabrikasyon anlamında. Ancak KTM şaselerini Hintli yatırımcıların ya da mühendislerin ki son yıllarda çok yol katettiler, tasarladıklarını sanmıyorum. KTM baya bildiğiniz Avrupa mühendisliği ve malzeme harikası.

    Duke 200-250 ile, Bajaj Pulsar/Dominar kalitesi arasında bence çok fark var. Sahip olan birisi olarak söylüyorum bunu. Şasi kalitesi özellikle arada uçurum var diyebilirim.
    Kesinlikle ilk dikkatimi çeken şasesi oldu MT şasesini hangi mühendis yaptı bilmem ama bana çok güçsüz geldi kırılan yerler fix sürekli aynı yerlerden kırıyor ve şase kırmak büyük bir dert onun dışında amortisörler falan çok daha iyi frenleri inanılmaz güzel bence bu zamanda o paraya alınabilecek en iyi motorlardan blok konusunda bişey diyemiyorum tecrübem yok o kadar ama sıkıntı çıkaracağını da sanmıyorum

  6. #46
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Ktm dakarda yarisiyo 15 gun kontak kapatmadan.blokda sorun diyonuz hala
    _recoo bunu beğendi.

  7. #47

    Üyelik
    26 Mayıs 2022
    Alıntı Atincozkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ktm dakarda yarisiyo 15 gun kontak kapatmadan.blokda sorun diyonuz hala
    Bu makinayı almadan önce herkes gibi araştırdım ve duyumlarım bunlardı blok patlatıyor diyenler kadar güzel bakarsan bişey olmaz diyenler de var ki bende öyle düşünüyorum ama daha tecrübe edemedik bakıcaz

  8. #48

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Dakar'da galibiyet bir gösterge değil ama. "KTM'in kırıldığı" lafına gülüyorum tabii ki, ama Dakar'ı kazanması aslında buna ters bir veri değil,öyleymiş gibi pazarlanır o ayrı. Yoksa kırılıyor denilen markaların hepsinin endurance/asfalt şampiyonlukları var =)


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)