KTM ve olmayan piyasası tekrar yamahaya mı dönmeliyim?
-
Frodo01 adlı üyeden alıntı
Bende öyle düşünüyorum 10 15 bin km de canı çıkmış motorlar gördüm gerçekten binilecek durumda değillerdi ama kimisi öyle güzel bakmış ki motora 40 bin km de olmasına rağmen çok daha diri ve sessiz çalışıyordu ama piyasa bizim gibi düşünmüyor o yüzden bizim gibi kullanıcılar biraz sıkıntı çekiyor mesela ben ktm beğenen biri olarak çekinerek aldım.
İş o 40 bin km'de saat gibi çalışan makineler bulmak zaten. İyi bakıldıktan sonra km ve yılın pek önemi yok. Millet binlerce lira verip aldığı otomobillerin yağını filtresini değiştirmeye eriniyor, nerede kaldı 10-15 sene önce, o zamanın fiyatlarıyla, yok paraya aldığı motosikletler.
Reklamlar
-
Bir şey eklemek isterim, bu iş fiyat meselesi, yani Honda 10 ken 9 a düşüyorsa ( baya fantastik olur aslında liste fiyatının altına ikinci el Honda bulmak ya neyse😁 ), aynı şartlarda KTM 10 ken -piyasası gereği- 7, 7.5 olur. İşte o zaman "uzak dur" diyen çevre arkadaşlar bir anda "hiç kaçırma" ya dönerler. Ben hiç satılmayacak çok kupon motor aldım zevkle bindim. Ucuza aldım, ucuza sattım, bir ikisinden de zarar ettim. Ama Honda ve Yamahadan hiç zarar etmedim. En çok kar koyan motor NC750 DCT idi...Şimdi rakam söylemeyim, antipatik bir durum olur..😉. KTM de bu yok. Alıp binecek ve tabiri caizse "üç beş kuruş piyasa altına" vereceksin satarken. Adam mesela Çorum da yaşıyor, nasıl çekip çevirecek KTM yi. Sonuç itibarıyle alıcı kitlesi servisinin yakın olduğu illerle sınırlı...
-
hakan1969 adlı üyeden alıntı
Benimki ikinci kuşaktı, virajda vites sorunu yoktu. Diğerleri vardı.
Polemik için yazmıyorum diye de belirteyim, neme lazım...Yaşadıklarım bu valla billa...😁😂
Sen bana bişey yazma, daha kolay çözmüş oluruz.
-
Son dönemlerde gördüğüm en komik başlıklardan biri, konu sahibini tebrik ederim. Umarım MT 25 ve arından MT 07 şeklinde bir geleceği olur. Olmazsa 600 RR olur, 1000 RR olur. Ama KTM olmasın lütfen.
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Sen bana bişey yazma, daha kolay çözmüş oluruz.
Dct de problem var diyorum, alıntı yapmasan da "Dct deki problemler çözüldü" tarzında yazınca dediğime istinaden yazdın sandım, yanlış anladım herhalde. Dediğin gibi yaparım illaki ama cevap vermem gereken bir durum olursa el mahkum...
-
F54 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu 250 cc sınıfında işler gerçekten çok değişik km hasar vs olayları acayip işler dönüyüyor
geçen hafta bir arkadaşın kardeşi r25 satıyor motor hafiften arızalı ilk gün alan eve varmadan kol boşaltıyor motor ağır hasar kayıtlı şaşi yamuk neyse arkadaş esnaf motoru geri getirin alacağım diyor neyse alıyor yaptırmak için benden araştırma yapmamaı istedi tamir parça ücreti 22 25 arası fiyat aldık neyse öyle tekrar ilana koydu 85 e satıp aynı paraya geri aldı vs bu sefer 90 a geri koyuyor ve motoru ertesi gün o vaziyette 89 a satıyor yani tamir ettirmeden gelen de bu durumu bilere noterde hasarlı aldım diye imza atarak alıyor alan tamirci 3 5 masraf yapıp 110 120 ye birine çakacaktır
yani bu km hasar kaydı mekanik arıza vs artık pek bakan yok bir şekilde alıcısı çıkıyor
benim km ve model takıntım yok kullandığım tarzda motosikletler pek apache tayfanın ilgisini çekmiyor o yüzden korkmuyorum
bende avrupalı motosikletlere mesafeli yim daha önce triumph tiger 800 bmw f800 gs almayıp aynı paraya gidip afrika aldım diğer 2 seçenek afrika dan daha iyi gibi fakat afrika da sorunsuz manuel olan ile sorun yaşayan pek yok dct si biraz sıkıntılı
Nokta virgül olmadığı için soluksuz okudum. Kim kime ne satmış anlamadım.
May the Force be with McLaren Mercedes
-
Jeo adlı üyeden alıntı
Son dönemlerde gördüğüm en komik başlıklardan biri, konu sahibini tebrik ederim. Umarım MT 25 ve arından MT 07 şeklinde bir geleceği olur. Olmazsa 600 RR olur, 1000 RR olur. Ama KTM olmasın lütfen.
Piyasası vs göz önüne alınmazsa Duke 390 MT25 den çook daha zevkli ve güzel motor benim şahsi fikrim ama işin içine piyasa girince Duke 390 söz sahibi olamaz
-
3.kez KTM motor sahibiyim,hatta birtanesi ağır hasar kayıtlıydı (satarken belirtmiştim tabiki) ne satarken zorlandım nede zarar ettim, Daha önceki iki ktm'im ikinci eldi, Japon bayilerinin bilmemkaç ay sırasında beklemektense, aksesuar dayatmasına boyun eymektense milletin ikinci eline sıfırdan fazla fiyat yazdığı içinden geçilmiş bir enkaz almaktansa gittim 2023 model sıfır birtanede daha ktm aldım geçtim.. Kafam rahat.
-
R25,cbr250,cb250r,mt25,mt07,xj6 surdum ama 390 hepsinden zevkli.kisiden kisiye gore degisir tabi.herkesin beklentisi farkli
-
Bir merakımı mazur görün, hangi KTM ler hint altyapılı? 790-890 değil onu biliyorum, e üstü zaten olamaz. Peki 390, 250 ler hint mi?
-
watercolours adlı üyeden alıntı
Nokta virgül olmadığı için soluksuz okudum. Kim kime ne satmış anlamadım.
hacı ortada 1 tane ar 25 var kol boşalmak üzere ve agır hasarlı şasi yamuk
bu şekilde satılıp aynı gün geri alınıyor
3 gün sonra o şekilde 4000 tl daha pahalıya satılıyor olay bu
satan bizim arkadaşın kardeşi
yani japonlarında böyle hareketli bir piyasası var
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
hakan1969 adlı üyeden alıntı
Bir merakımı mazur görün, hangi KTM ler hint altyapılı? 790-890 değil onu biliyorum, e üstü zaten olamaz. Peki 390, 250 ler hint mi?
Evet 390 ve alt serileri Hindistan veya Asya kıtasındaki farklı ülkelerde üretimi gerçekleşmektedir.
-
Atincozkan adlı üyeden alıntı
R25,cbr250,cb250r,mt25,mt07,xj6 surdum ama 390 hepsinden zevkli.kisiden kisiye gore degisir tabi.herkesin beklentisi farkli
150kg 44 beygir motor torku da yüksek ufak tefek bişi de tam eğlenmelik motor xj6 ve 07 biraz daha üst segment motorlar tabi ama gerisi rakibi bile olamaz diye düşünüyorum umarım yanıltmaz
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:15 ----------
iskampavya adlı üyeden alıntı
3.kez KTM motor sahibiyim,hatta birtanesi ağır hasar kayıtlıydı (satarken belirtmiştim tabiki) ne satarken zorlandım nede zarar ettim, Daha önceki iki ktm'im ikinci eldi, Japon bayilerinin bilmemkaç ay sırasında beklemektense, aksesuar dayatmasına boyun eymektense milletin ikinci eline sıfırdan fazla fiyat yazdığı içinden geçilmiş bir enkaz almaktansa gittim 2023 model sıfır birtanede daha ktm aldım geçtim.. Kafam rahat.
Şuanlık insanlarda bi ktm merakı başladı sıfırlarının 2. El r25 mt25 parası olduğunu düşünürsek kesinlikle alınır inşallah piyasası biraz daha canlanır ve yamaha honda gibi tokatçı olmaz.
-
200, 250 and 390 Duke models are currently produced by Bajaj Auto in Pune, India. The 250 is only available in Asia, with only the Duke 390 and Duke 200 being exported to European countries and North America
bildiğim kadarıyla 390 a kadar olan modeller hindistanda üretiliyor.kalanlar avusturyada
-
890 da Çin'e geçiyor diye bir şey okudum.
Hint mint falan da güzel aletler. Daha 2-3 hafta önce arkadaşıma ADV 390 aldık, tam kaleminin motoru.
-
Cevaplar için teşekkürler...
Sıfır 390 Adv niyetlenmiştim, Fethiye'de bayi ve servis var, satışı bir iki tık zor olsa da sorun etmeyecektim. Lakin ışıkta durunca stop etme ve ekranın buğulanması gibi ufak tefek sorunlarını okudum nette ve işi büyütüp 890 a çevirdim rotayı. Antalya da ve Ankara da iki motor buldum. Ankara'daki adamla konuştuk, iyiydi hoştu ama çok uzun süre ilanda kalmıştı, içime sinmedi. Antalya daki ekranın değiştiğini söyledi. 890 da bile var demekki bu tip sorunlar.
Ben genelde satıcıya "ne alacaksınız" diye sorarım, biri BMW F800 GS dedi, çok daha rahatmış. Diğeri de tarz değistirecekmiş. Yani KTM devam etmeyecekler.
Sonrasında Tenere ye yöneldik. İyiki de öyle olmuş paraya sıkıştım ve 10 günde satıldı, ucuza gitti ama zarar da etmedim, ben de uygun almıştım.
Denemek istediğim 3 marka kaldı, KTM, Ducati, HD. İnşallah olur.
-
Ktm nin slogani zaten ready to race.dakar sampiyonu.sokak motoru yapamaya 2013 de basladi.rakip olarak bmw ve triumphu goruyorlar.yamaha ve hondayla alakasi yok.son teknoloji elektronikler suspansiyon ve frenler kullaniyor.genel olarak agresif torklu hafif makinalar yapiyorlar.cruise icin gt modelleri var
-
Frodo01 adlı üyeden alıntı
Merhaba çok isteyerek Mt25 satıp yeni kasa duke 390 aldım şuan memnunum karakterime tam uyan çok güzel bir motor gidişi hafifliği torku vs şuan 18 bin km de ve ileride 25 bin km veya üstünde satmanın zorlaşacağını biliyorum belkide satamıcam ama yamaha öyle değil ertesi gününe alıcı bulabiliyoruz sizce ileride satabilirmiyim yoksa km bindirmeden satıp yamaha mı alayım çok kararsız kaldım.
"Satamıcam" diye bir şey hiç görmedim hiç şahit olmadım. Her şeyin bir piyasası var, her şeyin fiyatı belli. Piyasasının bir tık altına koyarsın çabuk satılır, sonuçta herkes çıkarına bakıyor; deli mi insanlar, neden ucuza almasınlar?
Gelelim KTM konusuna.
Bayi olan arkadaşım, son derece ünlü ve iyi bir motor ustası başka arkadaşım var. Dolayısıyla üfürmüyor, bilerek konuşuyorum.
KTM hem sıfır hem ikinci elde sorunsuz satılıyor. Hatta bırakın KTM'yi Husqvarna bile satılıyor dertsiz tasasız.
Ha şu var, KTM ve Husky alıcısı bir nebze olsun daha bilinçli, fiyatını, durumunu daha net şekilde kıyaslayıp alış-veriş ediyor. O yüzden bu markalarda: "Ucuza alayım satarken pahalıya satayım, hem alırken hem satarken cebime para koyayım!." durumu pek olmuyor.
Sorun çıkarma ve parça vb. konularda da şöyle söyleyeyim: KTM diğer markalardan kötü ya da geride değil.
Bana göre (şahsi fikrim) hayli sağlam motosikletler yapıyorlar. Ve bu alt sınıf (390 vs.) için de geçerli. Hint malı olması bir kayıp değil zira piyasada zaten Avusturya malı Duke 200 vs. yok.
Özet ve sonuç: kazıklanmadan piyasasına göre hak eden fiyatı vererek satın aldığın motosikletten zarar etmezsin. Satmaya niyet edersen de satarsın.
motorhikayesi.com | motorhikayesi@gmail.com
Bilgi temelli, yorum içermeyen yazılar yazıyor, genelde web sitemden yazı bağlantılarıyla cevap veriyorum.
-
Kurtulamadik su zihniyetten.araba olsun motor olsun belli km ve yasda fiyat kademeli olarak duser.satarken kazanayim dusuncesi zaten bombos.
Monitor aldin diyelim 500 lira teknosada
1 hafta kullandim mecbur 450 ye satarsin
500 e alan varsa kerizdir
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------
Ktmye gelince ozel stok sistemi var.bilen bilir.netten siparis veriyorsun 1 gunde kargoyla geliyor
-
profilimden de anlaşılacağı üzere iki motorum da KTM, hayır fanboyu da değilim ama o kadar da kötü değil be demek istiyorum.
Ready to race sloganın ruhuna hitap ettiğini düşünen çekinmeden binsin zaten, satmaya geldi mi her türlü satılır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)