KTM ve olmayan piyasası tekrar yamahaya mı dönmeliyim?
Reklamlar
-
Merhaba çok isteyerek Mt25 satıp yeni kasa duke 390 aldım şuan memnunum karakterime tam uyan çok güzel bir motor gidişi hafifliği torku vs şuan 18 bin km de ve ileride 25 bin km veya üstünde satmanın zorlaşacağını biliyorum belkide satamıcam ama yamaha öyle değil ertesi gününe alıcı bulabiliyoruz sizce ileride satabilirmiyim yoksa km bindirmeden satıp yamaha mı alayım çok kararsız kaldım.
Reklamlar
-
Sadece benim şirketimde arkadaşlar geçen ay 3 tane Duke 390 aldılar. KTM şu anda gayet güzel satıyor. Dolayısıyla piyasası da canlanacaktır ileride. Bu arada, makul fiyat koyduktan sonra 25.000km'de de satarsınız 50.000'de de 75.000'de de. Aradaki farkı gittiğiniz kilometrete sayacaksınız...
Elzem ihtiyaç olmamasına rağmen, 2. el satışta değerinin ne kadar düşeceğine çok takılıyorsanız motosiklet almayın bence; hakkıyla (yağı balı bakımı kullanımı) motosiklet sahibi olmak küllüm masraf küllüm zarar...
-
hocam geçti artık o şu kilometrede satılmaz, hasar kaydı varsa kimse bakmaz vs. olayları. şuan hakkı fiyatını istersen her şeyi bal gibi satıyorsun. ben ki 20.000 km'den fazla olan motoru almam derdim 5 sene önce, gittim 65.000 km'de motor aldım. araba piyasası da aynı ağır hasarlı araçlarda şuan gayet satılıyor çünkü insanlar hatasızına verecek parayı bulamıyor. bu devirde artık yükseltemiyorsan elindekini koruyacaksın maalesef. valla bu km takıntısı bizim millette de çok var. yurtdışı forumların da millet 200-300k km yapıp motorları km yarışına sokuyorlar, bizim millette 50k km'ye gelen motora bitik gözüyle bakıyor. kardeşim bu adamlar bu motorları azıcık kullanasın diye bir ömürle yapmadı ki. bakımını zamanın da kaliteli malzemeyle yaparsan hiçbir şey olmuyor. ama nerdeee bizde o bilinç. arkadaşım ybr'sine motor yaptırdı çin malı parçalarla, motor yine bozuluyor yine bozuluyor. ee bozulur tabi parça napsın motor napsın
-
Sacma takinti.ben 25bin kmde aldim.suan 41bin kmde gayet iyi.km arttikca bicecegin fiyat dusecek bu normal heryerde boyle.
Bu alet binilsin diye var.duzgun binersen 300bin km gider
-
ahmetmert58 adlı üyeden alıntı
hocam geçti artık o şu kilometrede satılmaz, hasar kaydı varsa kimse bakmaz vs. olayları. şuan hakkı fiyatını istersen her şeyi bal gibi satıyorsun. ben ki 20.000 km'den fazla olan motoru almam derdim 5 sene önce, gittim 65.000 km'de motor aldım. araba piyasası da aynı ağır hasarlı araçlarda şuan gayet satılıyor çünkü insanlar hatasızına verecek parayı bulamıyor. bu devirde artık yükseltemiyorsan elindekini koruyacaksın maalesef. valla bu km takıntısı bizim millette de çok var. yurtdışı forumların da millet 200-300k km yapıp motorları km yarışına sokuyorlar, bizim millette 50k km'ye gelen motora bitik gözüyle bakıyor. kardeşim bu adamlar bu motorları azıcık kullanasın diye bir ömürle yapmadı ki. bakımını zamanın da kaliteli malzemeyle yaparsan hiçbir şey olmuyor. ama nerdeee bizde o bilinç. arkadaşım ybr'sine motor yaptırdı çin malı parçalarla, motor yine bozuluyor yine bozuluyor. ee bozulur tabi parça napsın motor napsın
Hocam bizzat katılıyorum, bir yakınım ağır hasarlı 2011 320d aldı ve gayet mutlu biniyor yakın zaman içinde arabanın motorundaki tüm eksiklerini teker teker kendim ilgilenerek yapıyorum ve hem paradan tasarruf ediyor hemde ilanlandaki en temiz en hatasız modellerdeki araçların kondisyonundan daha iyi bir hal alıyor, aracın çoğu parçasını değiştim ve özenle teker montaj ettim hatta önceden işçilik yapan ustaların tüm hatalarını teker teker düzelttim sonuç olarak çok güzel ve zevkli bir araba çıkıyor. Arabanın motorunda emme manifoldundan girip, egzoz manifoldu ve turbodan çıktım kaporta ayarlarıda dahil her şeyi teker teker ve özenle temizleyerek yapıtığımız içinde gönlümüz çok rahat.
-
ahmetmert58 adlı üyeden alıntı
hocam geçti artık o şu kilometrede satılmaz, hasar kaydı varsa kimse bakmaz vs. olayları. şuan hakkı fiyatını istersen her şeyi bal gibi satıyorsun. ben ki 20.000 km'den fazla olan motoru almam derdim 5 sene önce, gittim 65.000 km'de motor aldım. araba piyasası da aynı ağır hasarlı araçlarda şuan gayet satılıyor çünkü insanlar hatasızına verecek parayı bulamıyor. bu devirde artık yükseltemiyorsan elindekini koruyacaksın maalesef. valla bu km takıntısı bizim millette de çok var. yurtdışı forumların da millet 200-300k km yapıp motorları km yarışına sokuyorlar, bizim millette 50k km'ye gelen motora bitik gözüyle bakıyor. kardeşim bu adamlar bu motorları azıcık kullanasın diye bir ömürle yapmadı ki. bakımını zamanın da kaliteli malzemeyle yaparsan hiçbir şey olmuyor. ama nerdeee bizde o bilinç. arkadaşım ybr'sine motor yaptırdı çin malı parçalarla, motor yine bozuluyor yine bozuluyor. ee bozulur tabi parça napsın motor napsın
Hocam problem bende olsa keşke biliyorsunuz ülkenin alıcısını prim yapmadığı için ktm pek sevilmiyor benim derdim de prim değil aslında ileride niyetlendiğimde beni aylarca bekletmesi yoksa bundan para kazanmak için değil sürüp keyfini çıkarmak için aldım
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:44 ----------
Atincozkan adlı üyeden alıntı
Sacma takinti.ben 25bin kmde aldim.suan 41bin kmde gayet iyi.km arttikca bicecegin fiyat dusecek bu normal heryerde boyle.
Bu alet binilsin diye var.duzgun binersen 300bin km gider
Ben zaten bu motoru binmek için aldım al sat için değil sadece ileride elimde kalmasını istemiyorum sonuçta ucuz bir motor değil her ne kadar sert kullanan biride olsam inanın çok detaylı bakarım motoruma eminim yarı yolda bırakmaz.
-
Frodo01 adlı üyeden alıntı
Hocam problem bende olsa keşke biliyorsunuz ülkenin alıcısını prim yapmadığı için ktm pek sevilmiyor benim derdim de prim değil aslında ileride niyetlendiğimde beni aylarca bekletmesi yoksa bundan para kazanmak için değil sürüp keyfini çıkarmak için aldım
Çok rahat satarsınız, yeter ki ilanınız ve fotoğraflarınız düzgün olsun. Maalesef aldığımız ürünlere bir ton para verdiğimiz için beklentilerimiz ve kusursuzluk aramamız maksimum seviyede. Ben şahsen bu konuları hiç takmam hatasız boyasız diye gidip tonlarca para vermem hele hele bu şartlarda kattiyen almam, önemli olan bakım ve kullanıcı profili mesela Cyan hocamınki gibi bir kullanıcıdan bir motosiklet alınıyorsa isterse 100k kilometrede olsun sorunsuzca bir 100k kilometre daha siz yaparsınız.
-
Doğru yoldasınız bana göre, 25 motorum oldu, KTM den hep kaçındım, bakım-yedek parça masrafı vs yüzünden. Tenere 7 yi alırken 890 çok istedim, yine elim varmadı. Oysa biliyorum, harika marka ve muhteşem motorlar (hint versiyonlarını pek bilm).
100 bin km de Vstrom aldım ama aynı km KTM asla almam. Zevkinden feragat etmeden daha kolay satabileceğim markanın muadil modeline bakarım. Sıralama belli, Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki...
Bu bağlamda genel motosiklet binici-tüketicisine de tam uyuyorum herhalde. Maalesef pahalı aletler motorlar, sıkılınca, km yaptıktan sonra kolayca satmak istiyorsunuz. Doğal bir güdü.
-
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Çok rahat satarsınız, yeter ki ilanınız ve fotoğraflarınız düzgün olsun. Maalesef aldığımız ürünlere bir ton para verdiğimiz için beklentilerimiz ve kusursuzluk aramamız maksimum seviyede. Ben şahsen bu konuları hiç takmam hatasız boyasız diye gidip tonlarca para vermem hele hele bu şartlarda kattiyen almam, önemli olan bakım ve kullanıcı profili mesela Cyan hocamınki gibi bir kullanıcıdan bir motosiklet alınıyorsa isterse 100k kilometrede olsun sorunsuzca bir 100k kilometre daha siz yaparsınız.
Keşke herkes sizin gibi olsa ama bizde değişen manete bile bir kusur olarak bakıldığı için alıcı da satıcı da kıl bir karaktere bürünüyor ister istemez
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:33 ----------
hakan1969 adlı üyeden alıntı
Doğru yoldasınız bana göre, 25 motorum oldu, KTM den hep kaçındım, bakım-yedek parça masrafı vs yüzünden. Tenere 7 yi alırken 890 çok istedim, yine elim varmadı. Oysa biliyorum, harika marka ve muhteşem motorlar (hint versiyonlarını pek bilm).
100 bin km de Vstrom aldım ama aynı km KTM asla almam. Zevkinden feragat etmeden daha kolay satabileceğim markanın muadil modeline bakarım. Sıralama belli, Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki...
Bu bağlamda genel motosiklet binici-tüketicisine de tam uyuyorum herhalde. Maalesef pahalı aletler motorlar, sıkılınca, km yaptıktan sonra kolayca satmak istiyorsunuz. Doğal bir güdü.
Kesinlikle uzunca süre elimde kaldıktan sonra bir yazı istediğim bir motoru alamadan geçirdikten sonra pek anlamı kalmıyor sıkılırmıyım illaki insan hep bir tık üstünü istiyor ama şuanlık beni tam anlamı ile tatmin ediyor.
-
Degisen manete bahane bulan almasin zaten motor..
-
arkadaşlar bu 250 cc sınıfında işler gerçekten çok değişik km hasar vs olayları acayip işler dönüyüyor
geçen hafta bir arkadaşın kardeşi r25 satıyor motor hafiften arızalı ilk gün alan eve varmadan kol boşaltıyor motor ağır hasar kayıtlı şaşi yamuk neyse arkadaş esnaf motoru geri getirin alacağım diyor neyse alıyor yaptırmak için benden araştırma yapmamaı istedi tamir parça ücreti 22 25 arası fiyat aldık neyse öyle tekrar ilana koydu 85 e satıp aynı paraya geri aldı vs bu sefer 90 a geri koyuyor ve motoru ertesi gün o vaziyette 89 a satıyor yani tamir ettirmeden gelen de bu durumu bilere noterde hasarlı aldım diye imza atarak alıyor alan tamirci 3 5 masraf yapıp 110 120 ye birine çakacaktır
yani bu km hasar kaydı mekanik arıza vs artık pek bakan yok bir şekilde alıcısı çıkıyor
benim km ve model takıntım yok kullandığım tarzda motosikletler pek apache tayfanın ilgisini çekmiyor o yüzden korkmuyorum
bende avrupalı motosikletlere mesafeli yim daha önce triumph tiger 800 bmw f800 gs almayıp aynı paraya gidip afrika aldım diğer 2 seçenek afrika dan daha iyi gibi fakat afrika da sorunsuz manuel olan ile sorun yaşayan pek yok dct si biraz sıkıntılı
-
Yamaha ve honda galericilerin elinde oyuncak olduğu müddetçe bu durum diğer markalara yarayacak diye düşünüyorum. Ktm, bajaj, cf moto pazar payını arttıracak, ilerleyen zamanda ikinci elide canlanacaktır.
-
KTM ve Suzuki gibi sağlam modeller üreten markalar bu süreci iyi geçiriyor bence.
Honda ve Yamaha'ya liste fiyatının üzerinde paralar ödeyip beklemektense gider kısa sürede teslim olan KTM alırım.
Aynı durum 2. el içinde geçerli. 175K larda MT-25 yerine Duke 390 yada 390 Adventure tercih ederim.
-
F54 adlı üyeden alıntı
afrika da sorunsuz manuel olan ile sorun yaşayan pek yok dct si biraz sıkıntılı
DCT'de ne sorunu var? Ben yıllarca kullandım ve hiç sorun yaşamadım. Yaşayanı da duymadım.
-
belki linç yiyeceğim ama km takıntısı bana deli saçması geliyor. motoru satmak için değil binmek için alıyorsun keyif aldığın sürece aldığın sattığının bir önemi yok. al-sat'çı değilsen bin motoruna geç. son 2 motorumu +80 bin km'de aldım ben. son motorum da KTM 56 bin km civarında şu an. temiz bakıldığını bildiğiniz motorun kilometresine takılmayın binin geçin.
-
zihnigonen adlı üyeden alıntı
DCT'de ne sorunu var? Ben yıllarca kullandım ve hiç sorun yaşamadım. Yaşayanı da duymadım.
dct motoru diye bir parça zırt pırt arıza yapıyor zamanla temizlenmesi lazımmış yolda kalanlar var facebbok ta sayfada paylaşım yapılıyor
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
zihnigonen adlı üyeden alıntı
DCT'de ne sorunu var? Ben yıllarca kullandım ve hiç sorun yaşamadım. Yaşayanı da duymadım.
2017 Africa dct vardı. Sorun yaşadım hatta parktan çıkarken aniden fırlattı beni başka araca çarptım ve devrildim.
Viraj içinde kafasına göre vites değiştirme, U dönüşlerde gaz dozunun ayarlanamaması, ani ve hemen her kalkışta farklı devirde yakalaması. Servislerde konulan yağlar bile farklılaşıyor. Manisa da 7100 koydular, Amasya da 5100, ve her iki yağda hissiyatı farklıydı. Bunları duymamış olmanız zor. Bunlar sanırım 2018 e kadar hep olağandı. Sonra geliştirmeler olduğunu biliyorum. Umarım artık sorunsuzdur.
Dediklerim Africa için geçerli. 2019 NC750 de bu sorunlar yoktu, zira motor çok daha zayıf, fırlamıyor ve DCT ye daha uygun.
-
Tam ansiklopedik doğru tanımlayamıyorum ama DCT'de ikinci jenarasyona geçildiğinde aptal saptal hareketler bitti diye biliyorum.
Ha benim yine tercih edeceğim bir şey değil, ama baya elini yüzünü toparladılar.
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Tam ansiklopedik doğru tanımlayamıyorum ama DCT'de ikinci jenarasyona geçildiğinde aptal saptal hareketler bitti diye biliyorum.
Ha benim yine tercih edeceğim bir şey değil, ama baya elini yüzünü toparladılar.
Benimki ikinci kuşaktı, virajda vites sorunu yoktu. Diğerleri vardı.
Polemik için yazmıyorum diye de belirteyim, neme lazım...Yaşadıklarım bu valla billa...😁😂
-
_recoo adlı üyeden alıntı
belki linç yiyeceğim ama km takıntısı bana deli saçması geliyor. motoru satmak için değil binmek için alıyorsun keyif aldığın sürece aldığın sattığının bir önemi yok. al-sat'çı değilsen bin motoruna geç. son 2 motorumu +80 bin km'de aldım ben. son motorum da KTM 56 bin km civarında şu an. temiz bakıldığını bildiğiniz motorun kilometresine takılmayın binin geçin.
Bende öyle düşünüyorum 10 15 bin km de canı çıkmış motorlar gördüm gerçekten binilecek durumda değillerdi ama kimisi öyle güzel bakmış ki motora 40 bin km de olmasına rağmen çok daha diri ve sessiz çalışıyordu ama piyasa bizim gibi düşünmüyor o yüzden bizim gibi kullanıcılar biraz sıkıntı çekiyor mesela ben ktm beğenen biri olarak çekinerek aldım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)