Forza 250 defterini kapattım çünkü japon modeller yok olanlarda saçma sapan fiyat ikinci motor olarak bu 3 modelden hangisini tavsiye edersiniz,
Forza 250 defterini kapattım çünkü japon modeller yok olanlarda saçma sapan fiyat ikinci motor olarak bu 3 modelden hangisini tavsiye edersiniz,
Herif Manyak Yüzünden Belli,
Geçenlerde Motomania kanalının canlı yayınında hepsinin aynı motor olduğunu ama Kanuni'nin sanırım daha farklı bir gösterge ya da daha farklı ve üstün bir özellikle gelmesinden dolayı Freccia'nın 10-15.000 TL indirimle satılmakta olduğunu söylemişti. Tamı tamına cümleleri hatırlamıyorum ama bu minvalde birşeydi.
freccia kullanıcısıyım. ben de bir müddet forza ve xmax kovaladıktan sonra vazgeçip freccia aldım ve pişman olmadım. freccia 2 beygir daha güçlü (16 vs 14 sanırım). onun dışında bariz bir fark yok. burada uzun ve detaylı bir karşılaştırma var.
https://www.youtube.com/watch?v=ortjed2fcDg
freccia almayı düşünürseniz ben çarşamba günü yeni motorumu alıyorum (nc 750x dct). bendeki motor boşa çıkacak (6 bin km'de). ikinci el düşünürseniz konuşabiliriz.
kamera yok hocam benimkinde.
mondial ressivo 250 de yeni gelmiş bu tarz bir scooter düşünüyorsanız eğer
Elinin altında hangisinin servisi var ise, hangi servis sana daha güvenilir geldiyse direk gidip onu al çünkü bu motosikletlerin hepsi Çin de aynı üretici tarafından üretildikten sonra ufak tefek dokunuş markalandırma sonrası bizde farklı isimler ile satılmakta. Wuxi yolix mi ne adı da hatta. Başkada vardır illa ki, araştırırsan görürsün sende. İstanbul da olsan Bay-Moto iyi diye Kanuni al derdim ama Gaziantep'i bilemiyorum.
yedek parça desteği hangisinin iyiyse onu alın
Mondial Ressivo 250 nin fiyatı iyi. Görüntü iyi. Gerisini araştırmak lazım. Sanırım yazdığınız modellerden kötü değildir.
Kymco Dink R 150
Netice ne oldu? Seha, Freccia, Max T arasında RKS öne çıkıyor gibi geldi bana
Bugun inceledim bu 3 motoru.1.sırada mondial gelir evet ama 100bin tl nerdeyse çinli birine çok para.beatrix beğenmedim ayrıca o gidon ile imkan yok sürülmesinin facia tehlikeli.bisiklet gidonu hem dar hem yakın vs çok kötü motorda oturma alanıda çok kötü.max t modeli içine sinen oldu.oturmasi genel duruşu vs iyi konforlu rahat doğal geldi.iclerinden en ucuzuda o 68 sanirım makul geldi
Geçen hafta sonu Dink R 150'yi kullandım 150cc'ye göre gayet iyi, beğendim. İlk ivmelenmesi gaza tepkisi ve 0-60 km akselerasyonu oldukça başarılı olmuş. Fakat bana biraz denge merkezi üstte gibi geldi yani motorun sanki önü biraz dengesiz gibiydi. Aynı gün xtown 250 kullandım o tabii ki daha iyiydi her yönden.
ankara'da bi ruhi usta var. ona bu tip motorlar geliyor. kendisinin genel yorumu dışı seni yakar, içi beni :D
arkadaşlar lütfen çinli motorlarda şekle, şemale bakıp güzel paralar bunlara vermeyin.
zamanında bu ülkeye bufallo, jetmax vs diye 250'lik çinliler getirildi. şekli şemali yerinde diye dünya kadar paralar istendi.
sonuç olarak alanlar hep ıvır,zıvır arızalarla uğraştı, satmak istedikleri zaman ise ellerinde patladı.
çinli motorların kullanıcı yorumlarını çok sık takip ediyorum. bu motorlarda ne kadar çok teknolojik yenilik varsa o kadar sıkıntı.
sym, kymco gibi rüştünü ispat etmiş markaların sıfırlarını tercih etmek daha makul.
hiç olmadı 2.el temiz japonlar var. baş ağrıtmaz, mutlu eder.
bu segmentte kanuni de var bizim bi kurye arkadaş kullanıyor 20000 km çok memnun yola devam diyor
Katılmıyorum çünkü o dedikleriniz çok eskidendi. Çin şu anda motosiklet üretiminde artık yavaş yavaş bir yerlere geliyor hatta geldi. Kaç tane çin üretimi motor kullandınız desem size? Ve kullandıklarınızda ne problemler yaşadınız? Ben 16 yıldır motosiklet kullanıyorum epey çin malı motor da kullandım öyle çok bariz bir problem yaşamadım hatta hiç büyük problem yaşamadım. Çinin de kendi içinde kaliteli / kalitesiz üretim yapan fabrikaları var. Adam koymuş showa / kyb amortisör, brembo / jjuan fren, bosch enjeksiyon, pirelli lastik, ngk buji, two-channel continental abs... Blok desen zaten kopyalama konusunda dünya lideri olan bu adamlar tıpkısının aynısını yapmak konusunda aşmış durumdalar. Onlarca blok sayarım premium markalardan alınıp birebir klonlanan. Performans olarak aynı performansı verir mi orası tartışılır bence imkansız fakat adamlar risk almayıp denenmiş ve başarılı olmuş blokları klonluyorlar. Şunu da unutmamak lazım örneğin CF Moto mesela şu anda KTM ile ortak çalıştıkları bir şirketleri var ve KTM 790 ADVENTURE VE DUKE'deki blokları CF Moto kendi teknolojisi ile üretip KTM'e satıyor.
20 yılı aşkındır motosiklet kullanıyorum. elimden her türlü çinlide geçti. bi motosiklet sadece saydığınız özelliklerden dolayı alınmaz. aldıktan sonra arkasında sağlam bir firma var mı, yedek parça doğru düzgün tedarik ediliyor mu, motosikletin kronik sorunları var mı gibi onlarca faktöre bağlı olarak alınır.
ha sokağa atacak param bol diyorsanız gidin alın, banane.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:52 ----------
git al o zaman. ama bi sorun yaşadığında ve çözemediğinde rks arkanda duruyor mu görürsün. tamam senin sokağa atacak paran olabilir, bişey diyemem. ama kısıtlı imkanlarla motosiklet alacak insanları da yanlış yönlendirmeyin. freccia denen motora 81bin küsür veren net bi şekilde motosikletten anlamıyordur. sym, kymco gibi markalar varken buna para 81000 veren adama zaten laf anlatılmaz. elinde patlayınca görürsün :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------
https://www.sikayetvar.com/rks-motor...nziman-arizasi
bahsettiğim sorunları yaşayan bi kullanıcı; al fragman:D
08.06.2022 tarihinde satın aldığım rks freccia 150 model aracımdan 100 km sonra gelmeye başlayan ses yüzünden ızdırap içindeyim. 80 küsur para ödedim. Ama rezillik. 11 gün servis gördü. Bilyalar değişti vs hala kesilmedi.
Bir de İstanbul'da o kadar servis var sözde. Ama hiçbir servis garantili motora bulaşmıyorlar. Ama mororixs servise teşekkürler ilgilendiler, ama yine servise gideceğim. Motorun parçaları sökülecek vs fabrikaya gidecek bilmem ne uğraş dur.
Motoru adam gibi kullanamadım. Şu an parça stoğu yok. Bu motor tam bir pişmanlık. Rks zaten sözde garanti. İlgi yok. Sıfır motor, değişim talep ettim. Değişim yokmuş. Sıfır ayıplı ürün satıyorlar. Ben uğraşıyorum. Bıktım 20 günde beni bıktırdılar. Bir daha rks mı asla ve asla. Yasal haklarımı arayacağım. Gerekirse bu motoru kapılarına bırakacağım. 10 defa sök tak yapıldı dişliler miller değişecek. Şanzıman sıkıntılı ve şu an yedek parça stoğu yok. Yani motorumu söktürüp aylarca kullanamayacağım.
Anlamamakta ısrar ediyorsunuz ama. Freccia'nın fiyatı 75.000 tl şu anda ve bana söyler misiniz bu özelliklere sahip olan bir SYM, KYMCO veya HONDA modeli (Su soğutma, 16.5 beygir, full led farlar, keyless go, ön-arka abs) İnsanların bu motorlara yönelme sebebi hem fiyatlarının uygun olması hem de zaten Honda veya Kymco almak istediğinizde hiçbir yerde bulamıyor olmanız. Pcx karaborsa, nmax karaborsa, xmax karaborsa, kymco xtown-250 bile karaborsa olmuş hatta ve hatta şu yeni kymco dink 150 bile 110.000 tl fiyatı ile tükenmiş hiçbir bayinin elinde yok. Evet şu durumda 75.000 tl bütçe ile o yanlış yönlendirmeyin dediğiniz insanları hangi marka / modellere yönlendireceksiniz sizin tavsiyelerinizi alalım?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------
Servis ve parça konusunda ise maalesef Honda ve Yamaha hariç tüm markalarda bu problem var. Sadece RKS'ye özgü bir durum değil. O konuda haklısınız evet. Rks ve muadili markaları seçen bir kişi servis ve yedek parça konusunda maça 1-0 geride başlar. Bir de bu motorların çoğu burada montajlanıyor. Hatalı montajdan kaynaklı bir sürü antin kuntin arıza çıkabiliyor. Şikayet var sitesinde zibilyon tane çin malı şikayeti var yarısı hatalı montajdan kaynaklı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)