bu normal değildir, kaçak her neredeyse onun keçesi veya contası değişmesi lazım, ama kullanıma engel değildir yağı kontrol ederek devam edebilirsiniz.
Once tum yaglari temizlemen lazim.sonra o civata somunlardan hangisi geliyorsa bulman lazim.gevsemis olabilir yada fabrikadan bozuk xivata gelmis olabilir
.yenisiyle degistirirsin
.
Hintli makinalarda sıkıştırınca contadan kaçırıyor benim de damlıyordu yağ ben o halde izmirden istanbula geldim 300 ml yağ eksiltmişti.
vites milinin keçesinden kaçırıyor gibi görünüyor asıl ıslaklık orada yoğunlaşmış. eğer öyleyse şanzımanı sökmek gerekebilir, en kötü ihtimal yağını kontrol edin eksilttikçe ilave edersiniz bir sıkıntı yaratmaz.
Valla nmaxle geçen yaz Kaş-İstanbul yaptım,900km yine ve 100km hızın altına düşmedim desem yeridir ne bir kaçırma ne bir zorlanma ne eksiltme hiç bişey olmadı.Borçsuz motor sürmek için japon yerine hintli aldık,böyle giderse zorla kredi çektirecekler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------
Ordan geldim biraz şu ortadaki somon u sıktı temizledi gönderdi bir daha olursa gel diyerek :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------
Yetkili servis motul 7100 koydu,ben putoline değilmi normalde diyince de bu daha iyi dedi :D
1220 km motor sıfırdır garanti kapsamındadır büyük bir şey olucağını sanmam keçelerdir ver garanti kapsamında yapsınlar
ellemeden kurcalamadan resimden birşey diyemeyiz.servise götür.vidalrı conta keçeleri kontrol etsinler.onlar bulurlar.
1200 km.de motorun yağ akıtması terletmesi kusurdur ve ayıptır.
2 yıl garantisi var neyse sıkıntısı yapmaları lazım ..
Ayıplı ve kusurlu mal sattıkları için kuralkan'a başvursam ve şans eseri bu onaylansa,paranın hepsini iade alma şansım nedir acaba ? Çünkü 25-30 bin borçlanıp 115-120 bandına temiz cb250r baktım ve gerçektende 19-20 model 10-12bin kmde mevcut motorlar var.Para iadesi alma gibi bir şansım olur mu olsa da bu süreç nasıl işler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------
Motoru garaja koyduktan 2 saat sonra bir kontrol edeyim dedim ve motor numarasının yazdığı yerin solundaki siyah somonun etrafını biraz yoklamak istedim somonun altına dokunduğumda ufak bir birikinti vardı.
Kesinlikle normal değil, muhtemelen keçeden sızdırıyot. Servis acilen. Gitmeye gider ama olmaması gereken bir durum. Daha 1250 km de. Hayır.
Durum güncellemesi,sabah ilk iş aldığım bayinin servisine gittim orda çalışan ustalardan biri abi sürekli geliyorsun yeter artık gibi şakacılık yaptı,bende bu sefer bozuk motor satmasaydınız bu kadar çok gelmek zorunda kalmazdım diyince yüzü düştü :D Sorun statör kapağını tutan contalardan birindeymiş garantiden talep ettik parçayı bakalım nolcak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:38 ----------
Ve benim fikrim insanlar artık yamaha,honda bulamayıp bu klasmanlardaki tek "düzgün" alternatif bajaj olduğu için artan talepten dolayı,fabrika makinaları eski kalitede çıkaramıyor.O yüzdende son 1-2 senedir banttan çıkan motorlar normale göre çok daha sıkıntılı.
Dedik keçe dir contadır garantiden yaparlar binersin güzel güzel motoruna neticede ciddi büyütülücek bir şey değil ..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)