CB750 Hornet varken diger nakedler satabilir mi ?
Reklamlar
-
espresso adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun. Yeni motor almış ve memnun kalmış birinin mutluluğunu algıladım yazdıklarınızdan.
Benim kendi ilgi alanımdaki motorlardan birbirine çok benzeyen Honda Forza ve Yamaha xmax var, ikisini yanyana karşılaştırınca ilk bakışta her şeyi aynı gibi ama detaylarda honda öne geçiyor, hoş detayları var. Demek diğer modellerde de bu detaylarda Honda öne çıkıyormuş. Sürüş açısından da yıllarca hep Yamaha daha sportif daha eğlenceli, honda biraz daha ağır abi ama daha konforlu olarak girmişti aklımıza, bakalım bu modelde durum ne olacak, honda en sonunda alın işte ben de eğlenceli motoru yapabiliyorum demek istemiş sanırım yamaha'yı zorlayacak bu.
Dostum valla bu model çıkmadan önce CB650R harici Honda'ya bakmıyordum. Yaklaşık 20bin km Dominar 400 kullandım artık hantallık değil güç istiyordum. Bu modelin çıkış zamanlaması ile benim beklentilerimin üstüne çıkan bir model olması tam örtüştü. Şansıma bulup alabildim de. Yaz kış her gün motora binen biriyim ve bu alet gerçekten fena birşey ) Honda yeteri kadar getirirse sarı sitede 10000 km'deki bomboş MT07'ye 280bin isteyen arkadaşlar o motorları 200'e düşürmek zorunda kalacak. Umarım Honda sayesinde en azından bu segment rayına girer.
Sakın gidip sarı sitede sıfır aldım diye Hornet'e 300bin çekenlerden motor almayın. Nisan'da motorlar daha fazla gelecekmiş. O fırsatçıların hepsi avucunu yalayacak.
Reklamlar
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Ne yapacam bilmiyorum,cok ilginc bir vaka..
En iyisi o gevşek çeneni kapatman. Ama böyle mıy mıy bişeyler gevelemende de çok bir sakınca yok.
-
Bu segmentte motosiklet alacak olsam ilk tercihim Honda'dan yana olurdu. Sonrasında da Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM, Triumph ve CF Moto diye giderdi sıralamam. Fakat artık zincir aktarmalı motosiklet istemiyorum. Kim ne alırsa alsın. Bence tartışmak anlamsız.
-
HappyPuppy adlı üyeden alıntı
Bu segmentte motosiklet alacak olsam ilk tercihim Honda'dan yana olurdu. Sonrasında da Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM, Triumph ve CF Moto diye giderdi sıralamam. Fakat artık zincir aktarmalı motosiklet istemiyorum. Kim ne alırsa alsın. Bence tartışmak anlamsız.
Neden zincir aktarmalı istemiyorsunuz?
-
hasmet adlı üyeden alıntı
En iyisi o gevşek çeneni kapatman. Ama böyle mıy mıy bişeyler gevelemende de çok bir sakınca yok.
Hasmet,
bircok kisinin farkinda olduğu bir gerceği itiraf etmem gerekiyor.
Seni böyle tukurdugunu yalarken gormek cok hosuma gidiyor.İnan ki onurlu bir durus sergileyip yazmasan hayal kirikligina ugrardiim.
Eeee,sen bunu fazlasiyla hakettin.o yuzden yalamaya daha cooook devam edip beni sevindireceksin.
-
dostum yas 16 felan mı hayal gucun super
-
HappyPuppy adlı üyeden alıntı
Bu segmentte motosiklet alacak olsam ilk tercihim Honda'dan yana olurdu. Sonrasında da Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM, Triumph ve CF Moto diye giderdi sıralamam. Fakat artık zincir aktarmalı motosiklet istemiyorum. Kim ne alırsa alsın. Bence tartışmak anlamsız.
Scooter sevmemdeki büyük nedenlerden biri de zincirle uğraşmamak. Mesela bu yüzden Honda'nın büyük scooterlarını, forza 750 veya xadv param olsa da son tercihim olur.
-
hokahey adlı üyeden alıntı
Neden zincir aktarmalı istemiyorsunuz?
Benim kullanım şartlarımda zincir aşırı kirleniyor. Sürekli olarak zincir temizleme ve yağlama yapmaktan bıktım. Tarz olarak da bıçkın nakedlar pek ilgimi çekmiyor artık.
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Hasmet,
bircok kisinin farkinda olduğu bir gerceği itiraf etmem gerekiyor.
Seni böyle tukurdugunu yalarken gormek cok hosuma gidiyor.İnan ki onurlu bir durus sergileyip yazmasan hayal kirikligina ugrardiim.
Eeee,sen bunu fazlasiyla hakettin.o yuzden yalamaya daha cooook devam edip beni sevindireceksin.
Onur falan ne zaman öğrendin lan şerefsiz trol.
-
HappyPuppy adlı üyeden alıntı
Benim kullanım şartlarımda zincir aşırı kirleniyor. Sürekli olarak zincir temizleme ve yağlama yapmaktan bıktım. Tarz olarak da bıçkın nakedlar pek ilgimi çekmiyor artık.
Temizleme işini ben bıraktım attık sadece motul c4 yağlama yapıp sürüyorum.
-
HappyPuppy adlı üyeden alıntı
Benim kullanım şartlarımda zincir aşırı kirleniyor. Sürekli olarak zincir temizleme ve yağlama yapmaktan bıktım. Tarz olarak da bıçkın nakedlar pek ilgimi çekmiyor artık.
Nerede kullanıyorsunuz? Ne kadar sürede, kaç km de bir zincir değiştirmek zorunda kalıyorsunuz?
-
Triumph 660 Sport güzel makine, burada değerlendirmesi var, bizzat sürücüsünden yorum okumak isteyen olursa buyurunuz: Triumph Tiger 660 Sport 1500 km. test
Şayet bir satıcı iyi bir rakibini kötülüyorsa hem aptal hem de dolandırıcıdır.
Ha Honda Türkiye'de çok güçlüdür, servis ağı, yedek parça konusunda çok iyidir; ayrıca Honda çok iyi markadır vs vs vs. gibi sağlam sebepler var ki hepsi doğrudur. E durum bu iken sen neden başka bir markaya öyledir böyledir diyorsun?
Şahsi fikrim: Triumph keyifli ve iyi motosiklet yapıyor. Henüz Hornet sürmedim ama görünümünden yola çıkarak eski Hornet ruhu yok diye korkuyorum (hele Hornet 900 sürümün yıllar sonra hala aklımdayken), umarım yanılırım.
motorhikayesi.com | motorhikayesi@gmail.com
Bilgi temelli, yorum içermeyen yazılar yazıyor, genelde web sitemden yazı bağlantılarıyla cevap veriyorum.
-
MotoTavsiye adlı üyeden alıntı
Triumph 660 Sport güzel makine, burada değerlendirmesi var, bizzat sürücüsünden yorum okumak isteyen olursa buyurunuz:
Triumph Tiger 660 Sport 1500 km. test
Şayet bir satıcı iyi bir rakibini kötülüyorsa hem aptal hem de dolandırıcıdır.
Ha Honda Türkiye'de çok güçlüdür, servis ağı, yedek parça konusunda çok iyidir; ayrıca Honda çok iyi markadır vs vs vs. gibi sağlam sebepler var ki hepsi doğrudur. E durum bu iken sen neden başka bir markaya öyledir böyledir diyorsun?
Şahsi fikrim: Triumph keyifli ve iyi motosiklet yapıyor. Henüz Hornet sürmedim ama görünümünden yola çıkarak eski Hornet ruhu yok diye korkuyorum (hele Hornet 900 sürümün yıllar sonra hala aklımdayken), umarım yanılırım.
Bu ülkede Honda ve Yamaha dışındaki markaları ithal edenler onlara göre küçük yerli firmalar. Aslında insanlar Honda ve Yamaha dışında motor almaya korkarken bu yerli firmalardan korkuyor çekiniyorlar. Yani kafasına göre zam yapar mı, yeterince bol parça makul fiyatla gelir mi? Tamir/Bakım konusunda sıkıntı çıkar mı bunlar korkutuyor çünkü yerli firmaların Türk usulu iş yapmaları gibi bir gerçek var ülkemizde, haliyle çekinmek normal.
Bir de bazı modellerde başka markadan rakibi yok. Mesela maxi scooter alanında honda ve yamaha'ya rakip avrupa markası yok, piaggio grubu başka bir şey başka ir tür kişilere hitap ediyor onları saymayalım ama Honda Forza'ya alternatif Yamaha Xmax var, kymco gibi markalar da piyasada yer edinmeye çalışıyor ama o markaları getirenlere ne kadar güvenilir belli olmadığından piyasası Honda ve Yamaha kadar hızlı olamıyor, bu bahsettiklerim çok satan, peynir ekmek gibi sattıkları modeller, haliyle bu gibi çok yaygın modellerdeki tecrübeler diğer modellere de yansıyor.
-
hokahey adlı üyeden alıntı
Temizleme işini ben bıraktım attık sadece motul c4 yağlama yapıp sürüyorum.
Evet ben de çoğunlukla benzer şekilde yapıyorum. C4 zaten fazlasıyla yapışkan bir yağ, kolay kolay sökülmediği için onu tercih ediyorum ben de. Fakat ön dişli ve zincir güzelce temizlenmediğinde de ön dişli çevresi toz ve yağın karışımıyla resmen asfalt gibi bi çamura dönüyor.
hasmet adlı üyeden alıntı
Nerede kullanıyorsunuz? Ne kadar sürede, kaç km de bir zincir değiştirmek zorunda kalıyorsunuz?
Benim yaşadığım yerde yolun bi kısmı toprak, yoldan da sürekli traktör ve kamyon gibi araçlar geçtiği için toprak ince kum haline geliyor. Yaz mevsiminde, bu kum tozarak zincire yapışıyor. Kış mevsiminde ise zaten su birikintileri ve çamur olduğu için zincire sıçradıkça yağı alıp götürüyor. Zincir ve dişli setimi yanlış hatırlamıyorsam 22000 km'de değiştirmiştim. Zaten oringler gözle görülür şekilde ezilmiş ve bazıları kopmuştu, dişliler de olması gereken formunu kaybetmişti. Zaten genel kullanımıma bakınca günde 50 km kadar kullanıyorum, yani aslında istediğim, zincirle-yağla uğraşmadan commuter gibi kullanabileceğim şekilli bi motosiklet. Ara ara motosiklet değiştirme fikri gelir ya hani, bende o fikir geldiğinde genelde şaftlı motosikletlere göz atarken buluyorum kendimi. Büyük touring modelleri ve eski cruiserları geçersek Moto Guzzi V7 ve BMW rnineT modelleri kalıyor. Fiyatları dikkate alarak seçim yapmam gerekirse de benim için Moto Guzzi V7 benim için daha olası bi seçenek gibi duruyor. Bakalım hayat ne gösterecek. Belki Dominarımla devam edip 20000 km'de bi zincir değişimini rutin hale getiririm, belki de bu seçeneklerden birine geçiş yaparım.
-
Arkadaslar,
Motorun neden leblebi gibi sattigini simdi daha iyi anliyorum.
https://www.visordown.com/news/indus...ornet-transalp
Goruldugu uzere tasarim odulunu de kapmiss.honda bu tasarim isini gercekten cok iyi biliyor.
Bi gulyabani ktm ye bakin,bir sinek strettriple a bir de buna.
Cok fark coook.
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Arkadaslar,
Motorun neden leblebi gibi sattigini simdi daha iyi anliyorum.
https://www.visordown.com/news/indus...ornet-transalp
Goruldugu uzere tasarim odulunu de kapmiss.honda bu tasarim isini gercekten cok iyi biliyor.
Bi gulyabani ktm ye bakin,bir sinek strettriple a bir de buna.
Cok fark coook.
Hornet'i yakından görenler gerçekten şaşırıyor. Fotolardan beğenmeyenler bile canlısını görünce fikir değiştiriyor. 1 aydır İstanbul caddelerinde yaşadığım tecrübe ))
-
KILINC adlı üyeden alıntı
Hornet'i yakından görenler gerçekten şaşırıyor. Fotolardan beğenmeyenler bile canlısını görünce fikir değiştiriyor. 1 aydır İstanbul caddelerinde yaşadığım tecrübe
))
o kadar doğru ki. fotoğraflarını gördüm, videolarını seyrettim. çok kötü geldi tasarımı. sonra bayide görünce ulan gerçekte güzelmiş bu dedim. hele bir de rakiplerinin saçma ötesi far tasarımları (yamaha, suzuki) düşünüldüğünde naked'ların yakışıklısı demek mümkün hornet'e.
-
Trident660 ve Suzuki GSX-8S varken.Honda ve Yamaha'nın bu kadar satması bizim ülkemize has birşey.
-
sana katılıyorum stok sorunu olmaz da karaborsaya düşmezse gsx8s en mantıklı bulduğum seçenek benimde
-
espresso adlı üyeden alıntı
Bu ülkede Honda ve Yamaha dışındaki markaları ithal edenler onlara göre küçük yerli firmalar. Aslında insanlar Honda ve Yamaha dışında motor almaya korkarken bu yerli firmalardan korkuyor çekiniyorlar. Yani kafasına göre zam yapar mı, yeterince bol parça makul fiyatla gelir mi? Tamir/Bakım konusunda sıkıntı çıkar mı bunlar korkutuyor çünkü yerli firmaların Türk usulu iş yapmaları gibi bir gerçek var ülkemizde, haliyle çekinmek normal.
Bence bu yüzden değil. Suzuki'nin arkasında Aydın Doğan var, ne değişiyor?
Ya da Aprilia'nın az satmasının sebebi Aydın Doğan bilinmezliği mi?
Tamamen ülkenin sosyo ekonomik yapısıyla ilgili bir şey. Burada Honda Yamaha dışında bir şey gitmez.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)