CB750 Hornet varken diger nakedler satabilir mi ?
Reklamlar
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Yıllardır Japon naked piyasasını Yamaha domine ediyor, haklı olarak. Velhasıl Honda'nın önce Yamaha'ya yetişmesi lazım. Yamaha'nın ağzını açıp izleyeceğini de hiç zannetmiyorum. Görecez bakalım.
Hornet fiyatına MT-09 satarsa olur. MT-07'nin şu hali ile olmaz...
Normal şartlar altında Hornet'in şu anda MT-07'nin pazarının canına okuması gerekiyor ama tedbirli olup %100 böyle olacak diye iddiada bulunmayacağım; bizim ülkemizde CB750'ye çirkin diyen (yani CB500F'e çok benziyor evet, onu teslim etmek lazım...) ve MT-07'yi güzel bulan, R25 190 yapıyormuş diye öven adam çok - her şey olabilir... (Hornet'e özellikle güzel diyemeyeceğim ama benim için MT-07 düpedüz aşırı çirkin yani, önceki kasalar OK de bu son kasaları görünce gözlerim acıyor...) Sağduyulu bir pazarda Hornet'in adının yanında MT-07'yi ancak rahmetle anmak gerekir...
Reklamlar
-
Jeo adlı üyeden alıntı
Ulan yine yakaladın beni, sana helal olsun. Bir şansımı deneyeyim dedim, belki uslu bir çocuk olursam bir gün benim de Triumph' um olur. Hırbonen abi.
Kalkamis,neden boyle yapiyon sen ?
Olmayan motorun varmis gibi yapip insanlari yanlis yonlendirmek hic hos degil,vebal alirsin bak .
Sen acarkentte oturan triumph rocket gt sahiibi adamsin,trident 660 gibi oyuncaktan hallice bir motora binmeyecigi burdaki herkes biliyorr.
Yalan iyi bisey degil,aliskanlik yapar
-
Neden satmasın diye cevaplanacak sorudur. Güzel ülkemde her malın alıcısı var. Motosikletten devşirme 4 tekerli kutu satıyor bajaj, Honda hornet mi satamayacak Hırbo ?
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Hornet fiyatına MT-09 satarsa olur. MT-07'nin şu hali ile olmaz...
Normal şartlar altında Hornet'in şu anda MT-07'nin pazarının canına okuması gerekiyor ama tedbirli olup %100 böyle olacak diye iddiada bulunmayacağım; bizim ülkemizde CB750'ye çirkin diyen (yani CB500F'e çok benziyor evet, onu teslim etmek lazım...) ve MT-07'yi güzel bulan, R25 190 yapıyormuş diye öven adam çok - her şey olabilir... (Hornet'e özellikle güzel diyemeyeceğim ama benim için MT-07 düpedüz aşırı çirkin yani, önceki kasalar OK de bu son kasaları görünce gözlerim acıyor...) Sağduyulu bir pazarda Hornet'in adının yanında MT-07'yi ancak rahmetle anmak gerekir...
Ooo r25 icin yaptigin gonderme cok iyiydi uzaktan seyrediyordur burayi
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------
yec adlı üyeden alıntı
Neden satmasın diye cevaplanacak sorudur. Güzel ülkemde her malın alıcısı var. Motosikletten devşirme 4 tekerli kutu satıyor bajaj, Honda hornet mi satamayacak Hırbo ?
Sen olayi cok yanlis anlamak
-
Benelli 702s ve cf moto 700xl yi unutmayin.ikiside cok guzel motor.bir de suzuki sv 650.
Honda boslugu doldurmus.ktm duke 490 gelecek.
Ktm ayrica supermoto touring cikaracak tekrar.
Ama r25 190 yapiyo en guzeli o
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Bayinin sahibi Pinar hn la yaptiginiz sohbette
...
Sohbetten sonra ikna oldum ki...
Pınar hn da naked miydi?
-
DickName adlı üyeden alıntı
Pınar hn da naked miydi?
Naked olsa "Pınar Hanım" olmaz, "Pınarcığım" olurdu.
-
Motoru test etmedim. Ama test eden youtuber larin hepsinin ortak bir kanisi var.
Diyorlarki gidisi de, durusu da, dönüsü de mt07 den iyi. Yani su kosullarda mt07 tercihi mantiken degil de, duygularla yapilir.
Ama sikinti surda basliyor. Bayide 0 bulabilsek bile, liste fiyatindan alamiyoruz ki.. 40k da aksesuar parasi cekiyorlar.
280k da yuh yani cok para. z650, trident de mis gibi motorlar.
-
CB750 Hornet’i lansman fiyatından (243bin) almış, 4 gündür tepe tepe kullanan ve hatta aynı klasmandaki motorların hepsini kullanmış (mt07, trident 660 dahil) bir kardeşiniz olarak söylemeliyim ki bu sınıfta Hornet silip süpürecek. İnanılmaz zevkli bir alet. Resmen full+full bir makine. Tipini beğenmeyen almasın. Zevkler tartışılmaz ama özellikler ve teknoloji açısından yakın cc’dekilere nal toplatacak bir motor yapmış adamlar.
Millet 6-7 yıllık külüstür mt07lere 250bin çekiyor inşallah hepsi bi taraflarında patlar!
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Hornet fiyatına MT-09 satarsa olur. MT-07'nin şu hali ile olmaz...
Normal şartlar altında Hornet'in şu anda MT-07'nin pazarının canına okuması gerekiyor ama tedbirli olup %100 böyle olacak diye iddiada bulunmayacağım; bizim ülkemizde CB750'ye çirkin diyen (yani CB500F'e çok benziyor evet, onu teslim etmek lazım...) ve MT-07'yi güzel bulan, R25 190 yapıyormuş diye öven adam çok - her şey olabilir... (Hornet'e özellikle güzel diyemeyeceğim ama benim için MT-07 düpedüz aşırı çirkin yani, önceki kasalar OK de bu son kasaları görünce gözlerim acıyor...) Sağduyulu bir pazarda Hornet'in adının yanında MT-07'yi ancak rahmetle anmak gerekir...
Rekabet iyidir. Bakalım Yamaha nasıl cevap verecek? En iyi olan kazansın!
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Naked olsa "Pınar Hanım" olmaz, "Pınarcığım" olurdu.
hasmet adlı üyeden alıntı
Rekabet iyidir. Bakalım Yamaha nasıl cevap verecek? En iyi olan kazansın!
Cevap olarak stokladıkları motorlara biraz daha aksesuar ekleyip liste fiyatından 100 bin fazla isterler gibi geliyor bana.
-
honda motosiklet getirirse evet bu fiyatla piyasanın canına okur ama böyle bir niyeti var mı göreceğiz
-
KILINC adlı üyeden alıntı
CB750 Hornet’i lansman fiyatından (243bin) almış, 4 gündür tepe tepe kullanan ve hatta aynı klasmandaki motorların hepsini kullanmış (mt07, trident 660 dahil) bir kardeşiniz olarak söylemeliyim ki bu sınıfta Hornet silip süpürecek. İnanılmaz zevkli bir alet. Resmen full+full bir makine. Tipini beğenmeyen almasın. Zevkler tartışılmaz ama özellikler ve teknoloji açısından yakın cc’dekilere nal toplatacak bir motor yapmış adamlar.
Millet 6-7 yıllık külüstür mt07lere 250bin çekiyor inşallah hepsi bi taraflarında patlar!
Peki iki model arasinda premium hissi dedikleri sey var ya, boya,plastik,malzeme kaltesi,kaynak isciligi gibi detaylari katarak soyluyolar sanirim bunu,onda durum ne ?
Mesela 660 kesinlikle cok daha premium hissetiriyordu diyebilir miyiz,o da onemli bir konu cogu insan icin
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:59 ----------
Evet,cevap yazmaya devam ediyor hala.
Buna ne denir arkadaslar ?
Benim fikrim,buna tukurdugunu yalamak denir.
Levent abisi bunu karsisina alip,bir cocuga akil verir gibi konusmustu..bana ağlasacağina basliklarina yazma demisti..yapamiyor,kaşiniyor çunku.
Pes vallahi..bu kadarini beklemiyodum.
-
Dostum selamlar, trident 660 benim 2. El az kaldın alacağım motordu. Korlas, temmuzda gelecek dedi. Ama fiyat ne olur soru işareti. Tridentin deposu, kuyruğu, farı işçiliği bence çok başarılı ve şık. Gösterge panelini hiç beğenmiyorum. Sanırım bmw, ktm gibi yeni tip göstergeler gibi bilgiye doyuracak ışıl ışıl ekranları seviyorum. Ama Hornet ile Trident arasında ciddi bir tarz farklılığı var. Trident şekli, farı, göstergesiyle fazla retro geliyır bana. Hornet çok daha spor ve nasıl diyeyim bıçak gibi bir havası var. Plastik kısımlarındaki kalite gayet iyi. Sonuçta S1000XR almıyoruz onu da göz önünde bulundurmak lazım. Motor zaten 190 kilo ve eski kullandığım Dominar 400’den bile sanırım 2-3 kilo hafif. Bu hafifliği sağlayan kötü plastik falan değil.
Aklıma gelmişken yazayım. Arka selenin altında ruhsat, telefon ve bir disk kilidi sığacak boşluk var. Belki küçük bir detay ama Trident’te bu olmadığı için (ulan yine sırt çantasıyla gezeceğiz!) diye düşünüyordum, Hornet’te sele altında bir de su geçirmez usb c girişi var şarj etmek için. D ringli kasklar için kayışı takıp üstüne seleyi kitleyerek bırakabileceğiniz kancalar var. Artçının tutunabileceği bir kayış var. Bunlar küçük ama güzel detaylar bence. Bu arada artçı tutamağı ve arka çanta demiri için vida yerleri de var ama o aksesuarlar henüz üretilmemiş.
Evet retro sevenler için en iyi seçenek bence Trident 660. Ama Hornetin detayları da çok başarılı. Kaynak yerleri çok iyi işlenmiş, şase kırmızı olduğu için zaten komple ortada ve işçilik temiz gözüküyor. Dün özellikle her detayını incelemek standa alıp inceledim iyice.
CB750’yi Mt07 ile kıyaslamaya bile gerek yok. O defteri kapatmış Honda.
3-4 gündür motoru nerede bıraksam başına 2-3 kişi geliyor soruyor. Yakından görüp sesini duyanlar (orjinal egzos var) daha da seviyor diyebilirim.
-
Hirbo uyuzu, devam edersen n'olacagini biliyorsun. Laf yemek istemiyosan laf carpma.
-
Hornet’te malzeme kalitesi açısından gözüme çarpan tek eksiklik yumuşak mat siyah ön çamurluk diyebilirim. Bunun yerine parlak siyah bir çamurluğu tercih ederdim.
Sele de Dominar’a göre bi tık sert. Konfor sele satmaları için iyi bir taktik 😁
-
Motosiklet bu mu?
Yakisikli bence de. Ama arka masaya azicik ozenselermis keske... 15 yil once Hornet 600'de de boyleydi ama devir degisti yahu.
-
Bendeki siyah. Bence siyahı daha iyi ))))
-
Hala motosiklet bu mu diye soru soruyor..
Verdigi foto linkinde bile cb750 yaziyor.
Pess vallahi pess...
Arkadaslar sizlerin de bu tacize sezsiz kalmaniz hic hos degil haa.Nerde motorcu kardesligi ?
Sizler tacize ugrasaniz ben yardima gelirdim.yazik yazik.
Moderator levent,alper_tim sizler ne diyosunuz bu duruma ?
İnsan gibi davrandim olmadi,anladiği dilden konusmayi denedim yine olmadi.
Ne yapacam bilmiyorum,cok ilginc bir vaka..
-
KILINC adlı üyeden alıntı
Dostum selamlar, trident 660 benim 2. El az kaldın alacağım motordu. Korlas, temmuzda gelecek dedi. Ama fiyat ne olur soru işareti. Tridentin deposu, kuyruğu, farı işçiliği bence çok başarılı ve şık. Gösterge panelini hiç beğenmiyorum. Sanırım bmw, ktm gibi yeni tip göstergeler gibi bilgiye doyuracak ışıl ışıl ekranları seviyorum. Ama Hornet ile Trident arasında ciddi bir tarz farklılığı var. Trident şekli, farı, göstergesiyle fazla retro geliyır bana. Hornet çok daha spor ve nasıl diyeyim bıçak gibi bir havası var. Plastik kısımlarındaki kalite gayet iyi. Sonuçta S1000XR almıyoruz onu da göz önünde bulundurmak lazım. Motor zaten 190 kilo ve eski kullandığım Dominar 400’den bile sanırım 2-3 kilo hafif. Bu hafifliği sağlayan kötü plastik falan değil.
Aklıma gelmişken yazayım. Arka selenin altında ruhsat, telefon ve bir disk kilidi sığacak boşluk var. Belki küçük bir detay ama Trident’te bu olmadığı için (ulan yine sırt çantasıyla gezeceğiz!) diye düşünüyordum, Hornet’te sele altında bir de su geçirmez usb c girişi var şarj etmek için. D ringli kasklar için kayışı takıp üstüne seleyi kitleyerek bırakabileceğiniz kancalar var. Artçının tutunabileceği bir kayış var. Bunlar küçük ama güzel detaylar bence. Bu arada artçı tutamağı ve arka çanta demiri için vida yerleri de var ama o aksesuarlar henüz üretilmemiş.
Evet retro sevenler için en iyi seçenek bence Trident 660. Ama Hornetin detayları da çok başarılı. Kaynak yerleri çok iyi işlenmiş, şase kırmızı olduğu için zaten komple ortada ve işçilik temiz gözüküyor. Dün özellikle her detayını incelemek standa alıp inceledim iyice.
CB750’yi Mt07 ile kıyaslamaya bile gerek yok. O defteri kapatmış Honda.
3-4 gündür motoru nerede bıraksam başına 2-3 kişi geliyor soruyor. Yakından görüp sesini duyanlar (orjinal egzos var) daha da seviyor diyebilirim.
Hayırlı olsun. Yeni motor almış ve memnun kalmış birinin mutluluğunu algıladım yazdıklarınızdan.
Benim kendi ilgi alanımdaki motorlardan birbirine çok benzeyen Honda Forza ve Yamaha xmax var, ikisini yanyana karşılaştırınca ilk bakışta her şeyi aynı gibi ama detaylarda honda öne geçiyor, hoş detayları var. Demek diğer modellerde de bu detaylarda Honda öne çıkıyormuş. Sürüş açısından da yıllarca hep Yamaha daha sportif daha eğlenceli, honda biraz daha ağır abi ama daha konforlu olarak girmişti aklımıza, bakalım bu modelde durum ne olacak, honda en sonunda alın işte ben de eğlenceli motoru yapabiliyorum demek istemiş sanırım yamaha'yı zorlayacak bu.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)