Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Motordayken hgs okutma sorunu

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...Bu arada OGS-HGS cihazları hakkında konuşunca mevzu hep "padişahım köprüye ikinci bir zenci daha koysanız" fıkrasındakine dönüyor. Niye biz yollara köprülere para ödüyoruz ki? Hani verdiğimiz vergiler bize yol-su-elektrik olarak dönerdi? ilkokulda bizim kuşağa böyle öğretilmişti, şimdi hepsine para ödüyoruz ayrıca niye vergi veriyoruz o zaman.
    Tabi ki imamlar, müftüler, başkanlar, bakanlar vs. vs. kadrolar ve onların makam arabaları için vergi ödüyoruz :D

    Ödediğimiz vergilerin çoğu devletimizin itibarı için.
    tommygun, Jeo ve espresso bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    lordmayros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2022
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Kawasaki Z500SE 2024 - Honda Activa 125 2024
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    OGS'ler aktif RFID cihazlardı. Bu kartların içindeki chipler pasif RFID türünden. Yani kartın içindeki chipe enerji sağlayan bir şey yok, normal halde devre çalışmıyor, okuyucunun yakınından geçerken okuyucunun yaydığı radyo dalgalarının enerjisi ile chip çalışıyor ve kendi kodunu o aldığı enerji ile gönderiyor. OGS cihazlarında ise içinde batarya var, chip sürekli düşük enerji modunda çalışıyor, etraftan okuyucu sinyali alınca devre çalışıp kendi kodunu gönderiyor, içinde kendi bataryası da olduğu için daha yüksek güçte sinyal gönderebiliyor, okudu-okumadı sorunları çok daha az oluyor.
    Arabaya aldığım IGS cihazı 12 yıl falan dayanmıştı. Bataryası bitince 180 lira mı ne verip yenisini aldım çünkü batarya değişmiyordu. Ama devlet yine bir kazık attı, ben yeni cihaz aldıktan 2 ay sonra mı ne bir karar çıktı OGS cihazları kullanımdan kaldırıldı, hepsi HGS oldu, OGS cihazı olanlara ücretsiz HGS gönderildi ama yeni cihaz parası ödemiş oldum. OGS gibi daha güçlü sinyalli ve daha az hata ile çalışan sistem dururken niye etiket içindeki dandik pasif RFID'li sistemi öne çıkardılar, herhalde OGS sisteminin okuyusuları vb. altyapısı daha maliyetli, özel otoyollar açılınca yandaşlar iki cihaz türüne ayrı ayrı okuyucu masrafı yapmasınlar diye OGS'yi kurban ettiler. Yoksa ben 10 yılda bir 180 lira vermeye razıydım, en azından geçerken diit diye sesi duyuluyor, okudu okumadı derdi yok çünkü okunuyor, daha sorunsuz bir cihaz. Hatta keşke motorlara monte edilecek modelleri de çıksaydı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------

    Bu arada OGS-HGS cihazları hakkında konuşunca mevzu hep "padişahım köprüye ikinci bir zenci daha koysanız" fıkrasındakine dönüyor. Niye biz yollara köprülere para ödüyoruz ki? Hani verdiğimiz vergiler bize yol-su-elektrik olarak dönerdi? ilkokulda bizim kuşağa böyle öğretilmişti, şimdi hepsine para ödüyoruz ayrıca niye vergi veriyoruz o zaman.
    OGS aktif RFID ile Türkiye’deki tek en sorunsuz ve kolay sistemdi yıllarca kullandık bip sesiyle bizi ücret ile alakalı uyardı ve banka uygulamasından bir tıkla plaka değiştirip tüm işlemler halloluyordu ama bu sistemi öldurduler tek dertleride okuyucu masrafı felan değil nakit akışını kontrol altına almak sistemi bankalardan aldılar ve tüm para artık PTT üzerinden geçiyor nakit akışı olan her yeri kendilerine bağladılar bir şekilde suan bankalarda etiket ve kartı PTT den temin edip yüklemeleri PTT üzerinden yapiyorlar
    espresso bunu beğendi.

  3. #23
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı lordmayros adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    OGS aktif RFID ile Türkiye’deki tek en sorunsuz ve kolay sistemdi yıllarca kullandık bip sesiyle bizi ücret ile alakalı uyardı ve banka uygulamasından bir tıkla plaka değiştirip tüm işlemler halloluyordu ama bu sistemi öldurduler tek dertleride okuyucu masrafı felan değil nakit akışını kontrol altına almak sistemi bankalardan aldılar ve tüm para artık PTT üzerinden geçiyor nakit akışı olan her yeri kendilerine bağladılar bir şekilde suan bankalarda etiket ve kartı PTT den temin edip yüklemeleri PTT üzerinden yapiyorlar
    OGS sorunsuzdu, düzgün çalışıyordu, niye bunu bırakıp daha sonra çıkan ama daha geri teknoloji olan HGS'ye geçildi diye merak ediyordum, demek HGS yazlnıca ptt üzerinden geçtiği için olayın nakit akışı kısmının kontrolu aklıma gelmemişti. Kötü olmuş.

    Hele benim gibi 12 yıllık OGS'yi yenileyip yepyeni cihaz alıp bir ay sonra HGS'ye geçmek çok kötü olmuştu. Boşa 180 liram gitti, İki tane yarım ekmek kokoreç parasına yazık oldu. Cihaza da yazık oldu, evde bir yerde duruyor atmadıysam.

  4. #24

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    OGS sorunsuzdu, düzgün çalışıyordu, niye bunu bırakıp daha sonra çıkan ama daha geri teknoloji olan HGS'ye geçildi diye merak ediyordum
    KGS aktif iken, o günün parasıyla 10 ya da 12 milyon TL'ye cemaate HGS'yi yaptırdılar. Amaç bu kadar basit.
    espresso ve tommygun bunu beğendiler.

  5. #25
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KGS aktif iken, o günün parasıyla 10 ya da 12 milyon TL'ye cemaate HGS'yi yaptırdılar. Amaç bu kadar basit.
    Evet, eskiden otomatik geçmek isteyenlere OGS vardı, sürekli işim yok ara sıra geçerken de kart okuturum işte diyenler kart kullanıyordu. Hatta arabayı ilk aldığımız zamanlarda yılda kaç kere karşıya geçiyoruz ki kart yeter demiştik de sonra bir gün 2 saat ikinci köprü trafiğinde kart sırası beklerken ogs'lilerin vızır vızır geçtiğini görünce pazartesi ilk iş bankaya gidip ogs almak deeyip almıştım. HGS sahiden de fuzuli iş oldu. OGS kalsaydı keşke.

  6. #26
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KGS aktif iken, o günün parasıyla 10 ya da 12 milyon TL'ye cemaate HGS'yi yaptırdılar. Amaç bu kadar basit.
    Cemaat dediğiniz darbe yapmaya çalışıp döt olan Fetöcü şerefsizlerse Allah hepsinin belasını versin. Adamlar her yönden zarar hepimize.
    espresso bunu beğendi.

  7. #27

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet, eskiden otomatik geçmek isteyenlere OGS vardı, sürekli işim yok ara sıra geçerken de kart okuturum işte diyenler kart kullanıyordu. Hatta arabayı ilk aldığımız zamanlarda yılda kaç kere karşıya geçiyoruz ki kart yeter demiştik de sonra bir gün 2 saat ikinci köprü trafiğinde kart sırası beklerken ogs'lilerin vızır vızır geçtiğini görünce pazartesi ilk iş bankaya gidip ogs almak deeyip almıştım. HGS sahiden de fuzuli iş oldu. OGS kalsaydı keşke.
    Yolda sürünen danışmanın çözümü, hem KGS hem de OGS olurdu arabalarda.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:28 ----------

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cemaat dediğiniz darbe yapmaya çalışıp döt olan Fetöcü şerefsizlerse Allah hepsinin belasını versin. Adamlar her yönden zarar hepimize.
    a*pnin jargonuna düşmeyelim abi. bin yıllık cemaat işte, fetö fütö falan diye kim olduğunu bilmediğimiz bir isme dönüştürmelerine izin vermeyelim.
    bildiğimiz cemaat.
    espresso bunu beğendi.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler