terlemeden birşey olmaz, bende de oluyor usta rahat ol demişti. (umarım dogru demiştir)
hocam nasıl bir toz topraktır bu , napıyorsun saglıklı olsun diye hergün camur banyosuna mı sokuyorsun aleti
A normal bir durumsa B normal bir durumdur
Evet çok normal yağ tapası oringlerinde biraz yağ kalır oda sıcaktan öyle genişleyip yayılır.Silin orayı motor ısınınca hiçbişey kalmaz.
Yağ seviyen fazla değil, değil mi? Terleme normaldir ancak için rahat etsin istersen üst tapayı değiştirebilirsin.
normal, parmağınızı değdirdiğinizde ıslaklık hissediyorsanız müdahale edilmesi gerekiyordur.
Yağmurlu bir İstanbul haftasından çıktık. Çamuru mazur görün lütfen
TDK kan ağlıyor Kusura bakmayın yağ görünce kafa gitti.
Normal gözüküyor hocam.
Islaklık yok hocam katı.
Yağ görünce kısa süreli kalp krizi geçirmiştim. İçim rahatladı teşekkür ediyorum herkese.
damlatmadığı sürece terleme dert değil hocam bak rahatına
O tipaya birlesik conta olmasi lazim.o erimis olabilir.yeni tipa almalisin
Eğer tapanın sızdırmazlık oringinde sıkıntı yoksa karter havalandırma borusunun üstündeki subapı kontrol ettirin bence , o leke pek terlemeye benzemiyor , motoru yüksek devirlerde zorlandığınız bir an az bir miktar kaçırıp kurumuş gibi..
Her ne sebeple olursa olsun yapman gereken orayı temizleyip tekrar yapıp yapmadığına bakmak olacak.
Üstten bakınca biraz boşluk var gibi evet.
Biraz limitler de kullanıyorum. Bende ondan korktum acaba cok yüsek devirde kullandığım için mi yaptı. Bir servise göstersem iyi olacak gibi.
Bu akşam güzelce bir temizleyip bakayım. Servise haftaya gidebilirim. Umarım bir sorun yoktur.
Pisliği saymazsak kafaya takacak bir şey yok. Böyle durumlar gördüm. Hiç ustalara kurcalatmana gerek yok. Olmadı oringcilerden oraya uygun bir parça ayarla. Oradan dışarıya değil içeriye sızma olmasın yeter ki.
Kafaya takcak cok sey var.o yag zamanla temizlenmez hale gelir.eger sizinti devam ederse lastige bulasabilir kaza olur.motor yah eksiltir.buyuk ihtimal tipanin contasindan kaaxiriyor
Belliki çok devirli kullanıyorsunuz, yağ ısınınca çok incelip normalde sızamayacağı yerden geçebiliyor. Zaten içeride fırtına kopuyor normalde birde siz redline a yakın kullanınca alet ne yapsın.
Diyelimki 10.000 devir dakika çalışsın motor. Dakikada 10.000 ise sn de yak. 165 kere dönüyor demektir. İnsan hayal bile edemiyor bu hızı, gözünü kapadın açtın 165 kez dönmüş. Yağ bu arada filtreden nasıl geçiyor, ne deliklerden geçiyor, nerelere çarpıyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)