2008 model 15 yaşında motor (Kullanıcı yorum)
Reklamlar
-
İçeriği geliştirmek üzere her türlü öneri/eleştirinize açık. Sorular için yardımlarınızı almıştım zaten, ama ne kadarını gerçekleştirebildim bilmiyorum.
@espresso senin görüşlerini özellikle merak ediyorum. Video izlemeyi sevmediğini biliyorum. Sen rahatsız olmadan veya sıkılmadan izleyebiliyorsan, herkes izler herhalde.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
Reklamlar
-
hangisi sensin :D
videoyu izliyorum ama birşey fark ettim , motor orada süs gibi durmuş. kamera hiç değişip motoru farklı acılardan göstermiyor. sabit olmasını sevmedım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:29 ----------
devam editi:
muhabbet hoş güzel. güzel anlatmışsınız. izletiyor. ama sadece yukarda yazdıgım kısma takıldım.
-
arndiol adlı üyeden alıntı
hangisi sensin :D
videoyu izliyorum ama birşey fark ettim , motor orada süs gibi durmuş. kamera hiç değişip motoru farklı acılardan göstermiyor. sabit olmasını sevmedım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:29 ----------
devam editi:
muhabbet hoş güzel. güzel anlatmışsınız. izletiyor. ama sadece yukarda yazdıgım kısma takıldım.
- Çok bilindik bir motor olduğu için, motor görseline fazla girmedim. Tiger videosunda biraz daha fazla ilave yapmıştım. (Sohbet sırasında, ilave olarak kameraman da olmayınca, hareket etme şansı kalmıyor.) Normalde de hareket olması için ilaveler yapıyorum ama, uzun bir video olduğu için daha fazla vakit ayıramadım. Çekim kısmını bir tarafa bırakırsak; editle, açıklama, etiketler, reels, sosyal medya paylaşımları derken, çok ciddi vakit alıyor malum.
- "İzletiyor" kısmı önemliydi. Fena gitmiyoruz demek ki. (Gitmiyoruz derken bir ekip yok tabii. Ama genelde yakın çevremdeki motorcu dostlarla sohbetler olduğu için, onları da olaya dahil etme anlamında.)
- "Hangisi sensin?" için abone oluyoruz, diğer videoları izliyoruz, beğeniyoruz vs....
Yorumlar için teşekkürler. Geri bildirimler gerçekten faydalı oluyor.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
-
Burada adım geçince izlemesem olmaz dedim hepsini izledim.
İlk başlarda muzikle birlikte muzik sesi yüzünden konuşulanlar zor anlaşılıyordu onlara gıcık oldum ama neyse ki giriş bölümleriymiş sonrası iyiydi.
Ama yarım saat video izlemek yerine bloğunda 3-4 sayfa yazı okumayı tercih ederdim. Yine de video güzel, sıkılıp bırakmadım, uff puff demedim, hepsini izledim. Vstrom güzel makinaymış dedim. Açmışken kanalına da abone oldum ama youtube'u ayda yılda bir açan biri olarak benim aboneliğimin ne faydası olur bilemem.
Sonraki videolarda bir Tmax incelemesi yapsan hem yazısını okurum hem de ekrana ekmek bana bana videosunu da izlerim.
Bir de eklemeden geçemedim, videonun başlarında arkada takılıp sonraları motorun üzerine de çıkan ortalarda dolaşan kedi çok güzel.
-
espresso adlı üyeden alıntı
Burada adım geçince izlemesem olmaz dedim hepsini izledim.
İlk başlarda muzikle birlikte muzik sesi yüzünden konuşulanlar zor anlaşılıyordu onlara gıcık oldum ama neyse ki giriş bölümleriymiş sonrası iyiydi.
Ama yarım saat video izlemek yerine bloğunda 3-4 sayfa yazı okumayı tercih ederdim. Yine de video güzel, sıkılıp bırakmadım, uff puff demedim, hepsini izledim. Vstrom güzel makinaymış dedim. Açmışken kanalına da abone oldum ama youtube'u ayda yılda bir açan biri olarak benim aboneliğimin ne faydası olur bilemem.
Sonraki videolarda bir Tmax incelemesi yapsan hem yazısını okurum hem de ekrana ekmek bana bana videosunu da izlerim.
Bir de eklemeden geçemedim, videonun başlarında arkada takılıp sonraları motorun üzerine de çıkan ortalarda dolaşan kedi çok güzel.
Vakit ayırdığın, ve normalde yapmadığın halde izlediğin için teşekkürler. Özellikle merak ettiğim konu da oydu zaten. Normalde video izlemeyen/sevmeyen birinin görüşleri.
Youtube algoritması nedeniyle her BEĞENİ/ABONELİK/YORUM önemli. Bu hareketlerin herhangi biri nedeniyle, mesela 10+ kişiye daha öneriyor videoyu ve onların tepkilerini de algoritmaya dahil ediyor. Kendince önemli gördüğü noktalar varsa, diğer kişilere önermeye devam ediyor falan ... yani kaliteli olduğunuz bir içeriğe denk gelirseniz, destek vermek için beğenmeniz, içeriği hazırlayan kişiye motivasyon ve diğer kişilere gösterimi açısından önemli katkı sağlıyor.
T-max'i çevrede bir araştırayım. Bakalım denk gelecek miyim? Bulursam her şeyini anlattırırım muhtemelen, çünkü motoru hiç araştırmadım, çok fazla bilgi sahibi değilim.
Kadraja girmeyen bir kedimiz daha vardı, iki tane de köpeğimiz vardı. Birinin sağ ön bacağı sargılıydı. "Yaralı hayvan üzerinden prim yapıyor" demesinler diye çekmedim.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
-
Nc’ye binince mobilete binmiş gibi sürüş pozisyonu benzetmenizdeki amaç nedir gerçekten anlamakta güçlük çekiyorum.hayır benim mobiletimde oldu biliyorumda.Ama bu yersiz yerişlerin sebebi nedir.Anlattığınız vstromda gidon yükseltme mevcut dediniz.Nc’dede gidon yükseltme ile kumandan gibi gidiyorsunuz ve sizin 5.5 ortalamanıza karşılık 3.5 lt ortalama ile kasmadan gidiyorsunuz.Bide tracer’a oturun bakalım naked’e oturdum sanırsınız.
Toplum olarak bu anlayıştan kaybediyoruz,biri çok fazla abartılırken biriside çok fazla yerin dibine geçirliyor,gerçekte ikiside mükemmel değil ,ikiside kötü değil.
-
15 yaş bir araç için çok bir süre değil hele japon sa benimde model km takıntım yok ben 2005 model de motosiklet alırım
objektif kullanıcı deneyimi bence kullanmakta olduğun motosiklet değil alıp uzun süre kullanıp sattığın motosiklet hakkında objektif yaklaşabilirsin
bu herkes içinde geçerli değil
ben neyi eksikse bana göre kullanırkende söylüyorum
misal bi arkadaşımda n max 155 var motosiklet KÖPEK GİBİ GİDİYOR 120 km/h ile yol alabiliyor top spedd bu değil
birinde de sym var oda 600 cc gibi yakıyor 125 cc ama gitmiyor
-
blueway2 adlı üyeden alıntı
Nc’ye binince mobilete binmiş gibi sürüş pozisyonu benzetmenizdeki amaç nedir gerçekten anlamakta güçlük çekiyorum.hayır benim mobiletimde oldu biliyorumda.Ama bu yersiz yerişlerin sebebi nedir.Anlattığınız vstromda gidon yükseltme mevcut dediniz.Nc’dede gidon yükseltme ile kumandan gibi gidiyorsunuz ve sizin 5.5 ortalamanıza karşılık 3.5 lt ortalama ile kasmadan gidiyorsunuz.Bide tracer’a oturun bakalım naked’e oturdum sanırsınız.
Toplum olarak bu anlayıştan kaybediyoruz,biri çok fazla abartılırken biriside çok fazla yerin dibine geçirliyor,gerçekte ikiside mükemmel değil ,ikiside kötü değil.
Fazla alıngan davranmışsın sanıyorum. NC750 kötü bir motosiklet değil. "Berbat, binilmez,çöp" falan demedim.
Ama istersen sen de her iki motosikleti deneyip farkı görebilirsin.
Ön panelin genişliği açısından kıyasladığında, iki motorun verdiği hissiyat farklı. Birinde önünde daha geniş bir panel, ve karenajlarıyla falan daha tok bir hissiyat veren bir yapı var. V-strom'dan NC'ye geçtiğinde önünde daha cılız bir yapı görüyorsun. Bunun gidonla falan alakası yok.
Yakıt ortalamasına falan girmişsin. Bunlar hissiyattan farklı konular. Siz, biz diye de bişey de yok. Ben de senin gibi motosiklet kullanıcısıyım sadece.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------
F54 adlı üyeden alıntı
15 yaş bir araç için çok bir süre değil hele japon sa benimde model km takıntım yok ben 2005 model de motosiklet alırım
objektif kullanıcı deneyimi bence kullanmakta olduğun motosiklet değil alıp uzun süre kullanıp sattığın motosiklet hakkında objektif yaklaşabilirsin
bu herkes içinde geçerli değil
ben neyi eksikse bana göre kullanırkende söylüyorum
misal bi arkadaşımda n max 155 var motosiklet KÖPEK GİBİ GİDİYOR 120 km/h ile yol alabiliyor top spedd bu değil
birinde de sym var oda 600 cc gibi yakıyor 125 cc ama gitmiyor
Daha 2-3 saat kadar önce KTM 250 Adv de bir problem dinledim. Unutturma kullanıcı yorumda anlatalım dedim. Videoda da nasıl yolda kaldığını anlattı zaten Ercan Abi. Yani biz konuşuyoruz. Şahsen benim bildiğim bir konu ise, sorarımda. Kim ne yapar onu bilemem.
Sorular arasında senin yaşamadığın ama duyduğun problem var mı, kronik problem var mı diye de soruyorum ayrıca. Benim tüm motorların her bir detayını bilmek gibi bir durumum olamayacağı için, en iyisi kullanıcısına sorup öğrenmek diye düşünüyorum. Çünkü o sahip olduğu için ayrıca araştırma yapıp öğreniyor.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
-
eski model tmax kullanıcısı bulup benzer video çekersen süper olur. piyasada hep yeni modellerle çekilmiş bideolar var şöyle güzel böyle güzel, ee sıfır motor güzel gelir tabi. Sıfırına para yetmez, ama artık 250cc scooterdan sıkıldım, kaşınmaya başladım, eski model tmax alsam da eski model dert çıkarır korkum var o yüzden araştırıyorum bir yandan ama uzun yıllar kullanıp kendi eskitmiş bir kullanıcının anlatacakları daha doğru olur.
-
espresso adlı üyeden alıntı
eski model tmax kullanıcısı bulup benzer video çekersen süper olur. piyasada hep yeni modellerle çekilmiş bideolar var şöyle güzel böyle güzel, ee sıfır motor güzel gelir tabi. Sıfırına para yetmez, ama artık 250cc scooterdan sıkıldım, kaşınmaya başladım, eski model tmax alsam da eski model dert çıkarır korkum var o yüzden araştırıyorum bir yandan ama uzun yıllar kullanıp kendi eskitmiş bir kullanıcının anlatacakları daha doğru olur.
Benim sana video izleme işini yüklediğim gibi, sen de T-max'ı bize kitledin zaten hocam. Bugün akşam gözüme ilişmedi, başka konular da vardı soramadım tanıdığı olan var mı diye. Ama emin ol çekene kadar aklımda olacak
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
-
espresso adlı üyeden alıntı
eski model tmax kullanıcısı bulup benzer video çekersen süper olur. piyasada hep yeni modellerle çekilmiş bideolar var şöyle güzel böyle güzel, ee sıfır motor güzel gelir tabi. Sıfırına para yetmez, ama artık 250cc scooterdan sıkıldım, kaşınmaya başladım, eski model tmax alsam da eski model dert çıkarır korkum var o yüzden araştırıyorum bir yandan ama uzun yıllar kullanıp kendi eskitmiş bir kullanıcının anlatacakları daha doğru olur.
Uzun yıllar değilde 15-20 km kullanmış biri olarak T-Max hakkında söyleyebileceğim iki şey var 1. kalkışta 50-60 km ye kadar inanılmaz seri bir sukuter , yani öyle böyle değil 600-1000 lik racing makinaları 100 metrede tokatlar , sanırım bu motora özel aktarma sistemiyle alakalı bir akselerasyonu var 2. koca gövdesine rağmen slalom yapmak yani akan trafikte arabaların arasından sıyrılmak inanılmaz kolay vede keyifli , son olarak kısacık sürüşümde beğenmediğim tek şey ayakları koyduğumuz yer çok dardı , ortadaki tünele dayadığımda botum 1-2 cm dışarıda kalıyordu..benim kullandığım 530 cc olan 2. kasa modeliydi.
-
Güzel video olmuş, eline sağlık -Black- Hocam. 2008 model motor kullanan biri olarak konuyu takipteyim.
-
-Black- adlı üyeden alıntı
Benim sana video izleme işini yüklediğim gibi, sen de T-max'ı bize kitledin zaten hocam.
Bugün akşam gözüme ilişmedi, başka konular da vardı soramadım tanıdığı olan var mı diye. Ama emin ol çekene kadar aklımda olacak
Acelem yok.
Çanakkale tarafına yolum düşerse bira ısmarlarım anlaşırız.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Güzel video olmuş, eline sağlık -Black- Hocam. 2008 model motor kullanan biri olarak konuyu takipteyim.
Ben de özellikle bir sonraki bakımını merak ediyorum. Standart bakımı ne tutacak, ekstra birşeyler çıkacak mı? takip edeceğim. Tanıdık bir ustaya giderse, servis alırken ustayla da görüşürüm belki.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
-
Ben de seyrettim beğendim. Yalnız abimizin orta devirde 190 basıyorum yorumu şahane ; 2008 modellerde takometrenin logaritmik olduğunu bilmiyordum!
-
2004 ve 2013 modellerini toplam 190.000 km kullanmış biri olarak bence eksik olmuş yani bir motoru 50.000 km kullanan bir kişi klasik kaç yakar kaç basar , bakım masrafı ne kadar tutardan daha fazla detay verebilirdi ve çok daha ilgi çekici bir çalışma olabilirdi , motor zaten 2004 den beri Türkiye'de aralıksız satışta , ne yaktığı kaç bastığı onlarca videoda anlatıldı :D "Vstrom hakkında hiç konusulmayanlar" diye bir başlık çakıp izlenme sayısı artırabilirdi , ha bunu videonun çok kişiye ulaşması çok izlenmesi için yazıyorum yoksa kullanıcı arkadaşa bir eleştirim yok..girişteki müzikli bölümde bana güzel gelmedi , sizi burdan tanımasam direkt kapatmıştım :D
-
-Black- adlı üyeden alıntı
Ben de özellikle bir sonraki bakımını merak ediyorum. Standart bakımı ne tutacak, ekstra birşeyler çıkacak mı? takip edeceğim. Tanıdık bir ustaya giderse, servis alırken ustayla da görüşürüm belki.
Eski ve yüksek km.li motor kullanan biri olarak en kıl olduğum konulardan biri de rutin bakıma az kala "Haydaa şunun da değişmesi gerekiyormuş" gibi masraflı bir sürprizi fark etmemdir.
-
Video için teşekkürler hocam. 2004 model yamaha xt660r kullanıcısıyım. yaklaşık 20 yaşında. km 70binlerde. standart bakımlarını yapıp devam ediyorum.
v-strom kendini kanıtlamış, güçlü v bloğu olan, 500bin kmlerde bile hala kullanıcılarının dünyayı gezdiği görülen motosikletlerdir. zamana bağlı ufak tefek sorunlar illaki çıkacaktır böyle motosikletlerde.
tekerinize taş değmesin, güvenli sürüşler.
-
videoyu izlemedim daha sonra izleyeceğim..
Suzuki'nin V çift silindir 650cc motoru ile kawanın sıralı 2 silindir 650 motoru- özellikle 2000'li yılların ortasından itibaren üretilmiş olanlar uzun ömür konusunda ölümüne kapışır. Kawasaki için o yıllarda 'bulletproof' kurşun geçirmez derlerdi abd'de. DL650 ise daha çok uzun yol tercih edildiği için daha düşük devirlerde kullanılan bir motosiklet.
160bin km'de hiç açılmamış DL650 v-strom gördü bu gözler,hatta sandığını 2006'da ben ellerimle açmıştım. Ve motor o kadar temiz duruyordu ki gören 30bin km'de sanır.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Ben de seyrettim beğendim. Yalnız abimizin orta devirde 190 basıyorum yorumu şahane
; 2008 modellerde takometrenin logaritmik olduğunu bilmiyordum!
Top speed konusunda muhtemelen gördüğü değeri söylemiştir. Ama muhtemelen orta devirdeki hızı doğru hatırlayamadı. (170-180 arası demiş)
190'ı üst devirlerde gördüğünü belirtiyor. Yani orta devir için 190 değil, düzeltmiş olayım o konuyu.
(Vakit ayırdığınız için teşekkürler.)
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:32 ----------
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
2004 ve 2013 modellerini toplam 190.000 km kullanmış biri olarak bence eksik olmuş yani bir motoru 50.000 km kullanan bir kişi klasik kaç yakar kaç basar , bakım masrafı ne kadar tutardan daha fazla detay verebilirdi ve çok daha ilgi çekici bir çalışma olabilirdi , motor zaten 2004 den beri Türkiye'de aralıksız satışta , ne yaktığı kaç bastığı onlarca videoda anlatıldı :D "Vstrom hakkında hiç konusulmayanlar" diye bir başlık çakıp izlenme sayısı artırabilirdi , ha bunu videonun çok kişiye ulaşması çok izlenmesi için yazıyorum yoksa kullanıcı arkadaşa bir eleştirim yok..girişteki müzikli bölümde bana güzel gelmedi , sizi burdan tanımasam direkt kapatmıştım :D
Hiç konuşulmayanları da sizinle çekeriz belki belli mi olur. 190.000 km. yapınca, muhtemelen hiç konuşulmayanları en fazla yaşayan kişilerden birisinizdir.
Ercan ağabey, dışarıdan gördüğüm kadarıyla hobi kullanıcısı. Bahsettiğiniz türde videolar için daha teknik konulara hakim, ve bir şekilde teknik olarak talihsiz olaylar yaşamış kişilerle görüşmek lazım. (Onu da çekicem ben size de, onun motoru başka )
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:40 ----------
ryangt adlı üyeden alıntı
videoyu izlemedim daha sonra izleyeceğim..
Suzuki'nin V çift silindir 650cc motoru ile kawanın sıralı 2 silindir 650 motoru- özellikle 2000'li yılların ortasından itibaren üretilmiş olanlar uzun ömür konusunda ölümüne kapışır. Kawasaki için o yıllarda 'bulletproof' kurşun geçirmez derlerdi abd'de. DL650 ise daha çok uzun yol tercih edildiği için daha düşük devirlerde kullanılan bir motosiklet.
160bin km'de hiç açılmamış DL650 v-strom gördü bu gözler,hatta sandığını 2006'da ben ellerimle açmıştım. Ve motor o kadar temiz duruyordu ki gören 30bin km'de sanır.
Bilgi olarak aynı yorumu, videonun altına da yapıştırırsanız, çok güzel olur.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)