Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

2023 CRF 250L Fiyat ne olur ?

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    02 Eylül 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok.
    X-Pulse T de T eklentisi ne oluyor acaba?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    salih dalkıl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2021
    Şehir
    mandalina city Erzin
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 250
    konu ile aşırı alakasız olacak ama cbr250 cb250 crf250 aynı bloğumu kullanıyor acaba bilen varmı eğer aynı bloğu kullanıyorsa cbr250 deki sorunlar cb250 de varmı cevaplarsanız sevinirim

  3. #23
    haluk23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2007
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    CRF250 Rally-Wave 110i-Crypton S-CB125F-Monkey
    Merhaba,

    ilk sahibi olduğum 2017 Rally ile 40 bin km'ye yaklaştım.

    Bu tarzda ilk motorumdu ve ilk 6-7 bin km boyunca hiç bir ayarından haberdar değildim.


    Üzerine oturunca müthiş çöküyordu.


    Ve ben bunu iyiye yorumluyordum zira 1.78 boyumla inip binmesi iyi oluyordu ve yoldaki bozuklukları neredeyse hiç hissettirmeden yol alıyordum ama yine de konuya Fransız olduğumdan olsa gerek dezavantajlarından bihaberdim.


    Sis farlarını yakmadan gece yolculuğu yapmak neredeyse imkansızdı zira ne kadar far ayarı yaparsam yapayım farlar yolu aydınlatmıyordu.


    Hatta gece yolculuklarında gökyüzündeki uçaktan bile selektör yiyordum çünkü led farları karşı tarafın gözünü çok alıyordu.


    Güzergahımdaki yüksek tepeleri çok ama çok iyi görüyordum.


    Ve 8 bin kilometrede zincir dişli değiştirmek durumunda kaldım zira oturunca çöken süspansiyondan dolayı çok gevşek ayardaymış meğer.


    Birkaç defa zincir bile atmıştı.


    Ne zaman ki 8 bin bakımında yetkili serviste başka bir ustadan hizmet aldım ve kendisi de benim bu sıkıntıma karşın ön süspansiyon ayarlarını en üst ve sert konuma aldı, ondan sonra tüm şikayetlerim bitti.


    İniş binişim biraz zorlaşmış olsa da motosikletim eskisine oranla neredeyse hiç çökmez oldu.


    Farım da önümü aydınlatır oldu.


    Motorun sürüş ve gidiş dinamikleri değişti.


    Bir güzel oldu ki motorum, anlatamam.

    Zincir yağlama sistemi de taktırdım o günlerde.


    35 bin km'dir aynı zincir dişli setini kullanmaya devam ediyorum.


    Daha da bir o kadar daha gider muhtemelen.


    Yazdıklarınızı okuyunca paylaşayım dedim.


    Selamlar.
    Hırbonen, espresso ve Guven bunu beğendiler.
    Paran varsa Japon, yoksa alman.
    A wise man once told his wife . . . nothing because he was a wise man.
    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.

  4. #24
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hırbo,

    Hero'da tanıdığım kimse yok. Yani ikili ilişkiyle halletmedim hiç bir problemi.
    Benim motorda "kafan rahat etsin" deyip şanzımanı değiştirdiler.
    Başka birisinin komple motoru değiştirilmişti.
    Yazın Pamukkale-Afyon arasında 90 km/s hızdan sonra zor gaz yeme sorunum olunca ben söylemeden kendileri
    teklif ettiler Afyona gezici servis göndermeyi.
    Akü değişimini birinde bizzat gördüm.
    Adam ikinci el almış motoru. "Aküde sorun var" dedi.
    Baktılar. Akü orjinal değil.
    Buna rağmen aküsünü ücretsiz değiştirdiler.

    CRF250 - Xpulse.
    İkisinin karakteri aynı değil.
    Xpulse daha fazla oynamalık eğlencelik bir motor karakterine sahip.
    Bu arada CRF parketmiş haliyle çok yüksek görünsede üzerine oturunca baya çöküyor.
    Abi bak hırbo diye soze giriyon aliniyorum.. hirbonen de , ya da sevgili hırbo de ayip oluyo valla.

  5. #25

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    symphony200
    Bu süspansiyon olayi epey ciddiye alinmasi gereken bir konu sanirim. Anlatilanlara gore bildigin muhendislik hatasi var anlasilan.

    E bu motor bilmem kac yildir kac yuzbin tane satmis kimse bu durumdan sikayetci olmamis mi?

    Sikayet ettiler ise, Honda bunlari dikkate mi almamis? Dikkate almis da "yok aga siz yanlis biliyosunuz bunun olayi bu mu demis?"

    Yoksa "Hassektor yanlis yaptik motoru Napcaz simdi eyvah... Neyse miktir et zaten satiliyor motor" deyip sorunu sumen alti mi yapmis.

    Kafada deli sorular yemin ederim.. Yoksa bu bi sorun degil de bilmedigimiz bir sebep mi var?

    Bilen arkadaslar aydinlatirsa ogrenelim

  6. #26
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu süspansiyon olayi epey ciddiye alinmasi gereken bir konu sanirim. Anlatilanlara gore bildigin muhendislik hatasi var anlasilan.

    E bu motor bilmem kac yildir kac yuzbin tane satmis kimse bu durumdan sikayetci olmamis mi?

    Sikayet ettiler ise, Honda bunlari dikkate mi almamis? Dikkate almis da "yok aga siz yanlis biliyosunuz bunun olayi bu mu demis?"

    Yoksa "Hassektor yanlis yaptik motoru Napcaz simdi eyvah... Neyse miktir et zaten satiliyor motor" deyip sorunu sumen alti mi yapmis.

    Kafada deli sorular yemin ederim.. Yoksa bu bi sorun degil de bilmedigimiz bir sebep mi var?

    Bilen arkadaslar aydinlatirsa ogrenelim
    Suspansiyon yetersiz deniyor,ama çöp de degil yani.muhendislik hatasi yok

  7. #27

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    symphony200
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Suspansiyon yetersiz deniyor,ama çöp de degil yani.muhendislik hatasi yok
    Moruk okumadinmi farlar gokyuzunde uzayli yasam formlarina msj yolluyormus, suspansiyondan zincir tutmuyormus. Daha ne olacakti

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------

    Yani simdi blok saglam ve sorunsuz diye problemi gormezlikten mi gelelim

  8. #28
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Arkadaslar acayip haberlerim var size.

    https://www.motosikletsitesi.com/hon...tesi-2019.html

    2019 yilindaki 3 modelin simdiki fiyatlarina bakip crf in fiyati;

    1- msx125 uxerinden gidersek 114.000 tl olmali.
    2- pcx125 uzerinden giderdek 110.000 tl olmali.
    3- forza250 uzerinden gidersek 118.000 tl olmali.

    Ben şoook.

    Motor bedavadan biraz pahali yaa.resmen kazikci ikinci el sahipleri yuzunden motora dogru fiyat verememisiz.

    dolar yuro ayni kalirsa 125.000 tl ye coook rahat alinir.

  9. #29

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Youtube'a "CRF250 suspension upgrade" yazın dünya kadar video geliyor, manyak değil ya bunlar durup dururken böyle masrafa girsinler?
    espresso bunu beğendi.

  10. #30
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı arican adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    X-Pulse T de T eklentisi ne oluyor acaba?
    T eklentisi Touring manasında.
    Şase ve motor aynı. Amortisörler, tekerler ve şanzıman dişlileri farklı.
    200 cross bir motor.
    200T ise daha bir commuter tipli, dik oturuşlu. Şehir içi kullanımı daha fazla olanlarla, şehirlerarası yol yapanlara uygun. Şanzımanı farklı. 1, 2, 3 vites aralıkları 200 cross modelden daha uzun.

    Hero Xpulse 200 başlığında benim 200T modelin resimleri var.
    espresso bunu beğendi.

  11. #31

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Vasat olması başka bir şey, mühendislik hatası başka bir şey.

    haluk23'ün başına gelen motosikletle değil, bayi ile alakalı. Türkiye'de kim motosikleti satarken kullanıcıya göre amortisör ayarı yapıp da veriyor? Salıyorlar çayıra, artık kim nerede düzeltir ya da öğrenirse. 15dk sürmeyecek bir işlemden sonra bütün dertleri çözülüyorsa ve bu motosikletin üzerinde bulunan ekipmanalar ile yapılmışsa.. eh yani

    Aranızda motor alırken manetleri kendine göre ayarlanan var mı?
    espresso bunu beğendi.

  12. #32

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vasat olması başka bir şey, mühendislik hatası başka bir şey.

    haluk23'ün başına gelen motosikletle değil, bayi ile alakalı. Türkiye'de kim motosikleti satarken kullanıcıya göre amortisör ayarı yapıp da veriyor? Salıyorlar çayıra, artık kim nerede düzeltir ya da öğrenirse. 15dk sürmeyecek bir işlemden sonra bütün dertleri çözülüyorsa ve bu motosikletin üzerinde bulunan ekipmanalar ile yapılmışsa.. eh yani

    Aranızda motor alırken manetleri kendine göre ayarlanan var mı?
    Çok lüks şeylerden bahsediyorsun; benim Suzukiyi 33/36 olması gereken lastik basınçları yerine 20/24 olarak teslim etmişlerdi. Ahahaha...
    espresso, Kerem34_ ve killingroad bunu beğendiler.

  13. #33
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    07 Mart 2023
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok lüks şeylerden bahsediyorsun; benim Suzukiyi 33/36 olması gereken lastik basınçları yerine 20/24 olarak teslim etmişlerdi. Ahahaha...
    Bazı bağlantılarını kendim yapıp, sıfır olarak aldığım motosiklet var. Ruhsat kabı bile vermemişti bayi. Satış için koydukları platin hatun hariç yetkili yoktu mağazada. Muhtemelen o kızcağız da hayatında motosiklet üstüne binmemiştir.

  14. #34
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vasat olması başka bir şey, mühendislik hatası başka bir şey.

    haluk23'ün başına gelen motosikletle değil, bayi ile alakalı. Türkiye'de kim motosikleti satarken kullanıcıya göre amortisör ayarı yapıp da veriyor? Salıyorlar çayıra, artık kim nerede düzeltir ya da öğrenirse. 15dk sürmeyecek bir işlemden sonra bütün dertleri çözülüyorsa ve bu motosikletin üzerinde bulunan ekipmanalar ile yapılmışsa.. eh yani

    Aranızda motor alırken manetleri kendine göre ayarlanan var mı?
    Satın alırken değil ama, rodaj bakımına gittiğimde manetler, debriyaj, fren, lastik basıncı, arka amortisörü benim kullanımıma göre ayarladılar.
    Hatta debriyaj ve fren için iki kez tecrübe yapıp geriye gelmiştim.

  15. #35

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Velhasıl kelam; bu memleketteki saçma ÖTV kademelerinin ve uzakdoğu ek GV'sinin kaldırılması lazım ki adam gibi motosikletler adam gibi fiyatlarla alınabilir olsun.
    espresso bunu beğendi.

  16. #36

    Üyelik
    13 Haziran 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    falcon flash 100
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aradaki 60.000 tl oran olarak yuksek gozuksede bu çöpe atilan bir para degil.

    Ozetle kafam rahat olmali,
    Olayın özeti bu.

    Tabi her şey cüzdanla alakalı. Cüzdan zayıfsa ne ne gerek gümüş zurna misali.

  17. #37
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Velhasıl kelam; bu memleketteki saçma ÖTV kademelerinin ve uzakdoğu ek GV'sinin kaldırılması lazım ki adam gibi motosikletler adam gibi fiyatlarla alınabilir olsun.
    Daha deprem vergileri gelecek.
    Şimdiden 2022 yılı kurumlar vergisi üzerinden ek vergi ya geldi yada konuşuluyordu.
    Şirketler bunu kompanze etmek için bu yıl fiyatlara bindirecekler.
    Neticede adam gibi fiyat olmayacak.

    Asıl problemi gıda fiyatlarının yükselmesinde yaşayacağız.
    O zaman motoru falan düşünecek halimiz kalmayacak.
    Cyan ve espresso bunu beğendiler.

  18. #38
    haluk23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2007
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    CRF250 Rally-Wave 110i-Crypton S-CB125F-Monkey
    Konudaki 23. mesajda, yani bir önceki mesajımda birkaç noktayı sehven yanlış yazmışım:

    Ön süspansiyonları en üst ve sert konuma ayarladı usta demişim. Arka süspansiyon olacak.

    Yeni zincir dişli setiyle 35 bin km'dir biniyorum demişim. 30 bin km olacak.

    Pardon.
    Guven bunu beğendi.

  19. #39

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok lüks şeylerden bahsediyorsun; benim Suzukiyi 33/36 olması gereken lastik basınçları yerine 20/24 olarak teslim etmişlerdi. Ahahaha...
    Lastik var sonuçta.
    Kızıltoprak Suzuki ise hemen iletelim, Piaggio tarafı en azından mutlaka lastikleri kontrol ediyor hatta Suzuki tarafındaki servise sürerek gidip orada lastikleri şişiriyorlar ki sürüşte bi sağa sola çekme bir ebleklik var mı ona bakıyorlar. Tabi bu övülecek bir şey değil, yine ne amortisör ne manet falan teey tey, ama en azından lastiklere ve düz sürüşe bakıyorlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------

    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Satın alırken değil ama, rodaj bakımına gittiğimde manetler, debriyaj, fren, lastik basıncı, arka amortisörü benim kullanımıma göre ayarladılar.
    Hatta debriyaj ve fren için iki kez tecrübe yapıp geriye gelmiştim.
    Sonradan da olsa akıllarına gelmesi gerçekten güzel.

  20. #40
    furkantrojka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2021
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS200
    Bu motor gerçekten çok yakışıklı ve güzel duruşu olan bir alet, buna sözüm yok. Gidişini, sürüşünü bilmiyorum ancak binicileri anladığım kadarıyla memnun veyahut ufak değişikliklerle memnun kalabiliyor.

    Ama gerçekten anlamadığım bir nokta var, 3 yaşındayken 150 bin lira (8 bin dolar) edecek neyi var bu aletin?


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)