X-Pulse T de T eklentisi ne oluyor acaba?
X-Pulse T de T eklentisi ne oluyor acaba?
konu ile aşırı alakasız olacak ama cbr250 cb250 crf250 aynı bloğumu kullanıyor acaba bilen varmı eğer aynı bloğu kullanıyorsa cbr250 deki sorunlar cb250 de varmı cevaplarsanız sevinirim
Merhaba,
ilk sahibi olduğum 2017 Rally ile 40 bin km'ye yaklaştım.
Bu tarzda ilk motorumdu ve ilk 6-7 bin km boyunca hiç bir ayarından haberdar değildim.
Üzerine oturunca müthiş çöküyordu.
Ve ben bunu iyiye yorumluyordum zira 1.78 boyumla inip binmesi iyi oluyordu ve yoldaki bozuklukları neredeyse hiç hissettirmeden yol alıyordum ama yine de konuya Fransız olduğumdan olsa gerek dezavantajlarından bihaberdim.
Sis farlarını yakmadan gece yolculuğu yapmak neredeyse imkansızdı zira ne kadar far ayarı yaparsam yapayım farlar yolu aydınlatmıyordu.
Hatta gece yolculuklarında gökyüzündeki uçaktan bile selektör yiyordum çünkü led farları karşı tarafın gözünü çok alıyordu.
Güzergahımdaki yüksek tepeleri çok ama çok iyi görüyordum.
Ve 8 bin kilometrede zincir dişli değiştirmek durumunda kaldım zira oturunca çöken süspansiyondan dolayı çok gevşek ayardaymış meğer.
Birkaç defa zincir bile atmıştı.
Ne zaman ki 8 bin bakımında yetkili serviste başka bir ustadan hizmet aldım ve kendisi de benim bu sıkıntıma karşın ön süspansiyon ayarlarını en üst ve sert konuma aldı, ondan sonra tüm şikayetlerim bitti.
İniş binişim biraz zorlaşmış olsa da motosikletim eskisine oranla neredeyse hiç çökmez oldu.
Farım da önümü aydınlatır oldu.
Motorun sürüş ve gidiş dinamikleri değişti.
Bir güzel oldu ki motorum, anlatamam.
Zincir yağlama sistemi de taktırdım o günlerde.
35 bin km'dir aynı zincir dişli setini kullanmaya devam ediyorum.
Daha da bir o kadar daha gider muhtemelen.
Yazdıklarınızı okuyunca paylaşayım dedim.
Selamlar.
Paran varsa Japon, yoksa alman.
A wise man once told his wife . . . nothing because he was a wise man.
If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
Bu süspansiyon olayi epey ciddiye alinmasi gereken bir konu sanirim. Anlatilanlara gore bildigin muhendislik hatasi var anlasilan.
E bu motor bilmem kac yildir kac yuzbin tane satmis kimse bu durumdan sikayetci olmamis mi?
Sikayet ettiler ise, Honda bunlari dikkate mi almamis? Dikkate almis da "yok aga siz yanlis biliyosunuz bunun olayi bu mu demis?"
Yoksa "Hassektor yanlis yaptik motoru Napcaz simdi eyvah... Neyse miktir et zaten satiliyor motor" deyip sorunu sumen alti mi yapmis.
Kafada deli sorular yemin ederim.. Yoksa bu bi sorun degil de bilmedigimiz bir sebep mi var?
Bilen arkadaslar aydinlatirsa ogrenelim
Moruk okumadinmi farlar gokyuzunde uzayli yasam formlarina msj yolluyormus, suspansiyondan zincir tutmuyormus. Daha ne olacakti
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------
Yani simdi blok saglam ve sorunsuz diye problemi gormezlikten mi gelelim
Arkadaslar acayip haberlerim var size.
https://www.motosikletsitesi.com/hon...tesi-2019.html
2019 yilindaki 3 modelin simdiki fiyatlarina bakip crf in fiyati;
1- msx125 uxerinden gidersek 114.000 tl olmali.
2- pcx125 uzerinden giderdek 110.000 tl olmali.
3- forza250 uzerinden gidersek 118.000 tl olmali.
Ben şoook.
Motor bedavadan biraz pahali yaa.resmen kazikci ikinci el sahipleri yuzunden motora dogru fiyat verememisiz.
dolar yuro ayni kalirsa 125.000 tl ye coook rahat alinir.
Youtube'a "CRF250 suspension upgrade" yazın dünya kadar video geliyor, manyak değil ya bunlar durup dururken böyle masrafa girsinler?
T eklentisi Touring manasında.
Şase ve motor aynı. Amortisörler, tekerler ve şanzıman dişlileri farklı.
200 cross bir motor.
200T ise daha bir commuter tipli, dik oturuşlu. Şehir içi kullanımı daha fazla olanlarla, şehirlerarası yol yapanlara uygun. Şanzımanı farklı. 1, 2, 3 vites aralıkları 200 cross modelden daha uzun.
Hero Xpulse 200 başlığında benim 200T modelin resimleri var.
Vasat olması başka bir şey, mühendislik hatası başka bir şey.
haluk23'ün başına gelen motosikletle değil, bayi ile alakalı. Türkiye'de kim motosikleti satarken kullanıcıya göre amortisör ayarı yapıp da veriyor? Salıyorlar çayıra, artık kim nerede düzeltir ya da öğrenirse. 15dk sürmeyecek bir işlemden sonra bütün dertleri çözülüyorsa ve bu motosikletin üzerinde bulunan ekipmanalar ile yapılmışsa.. eh yani
Aranızda motor alırken manetleri kendine göre ayarlanan var mı?
Velhasıl kelam; bu memleketteki saçma ÖTV kademelerinin ve uzakdoğu ek GV'sinin kaldırılması lazım ki adam gibi motosikletler adam gibi fiyatlarla alınabilir olsun.
Daha deprem vergileri gelecek.
Şimdiden 2022 yılı kurumlar vergisi üzerinden ek vergi ya geldi yada konuşuluyordu.
Şirketler bunu kompanze etmek için bu yıl fiyatlara bindirecekler.
Neticede adam gibi fiyat olmayacak.
Asıl problemi gıda fiyatlarının yükselmesinde yaşayacağız.
O zaman motoru falan düşünecek halimiz kalmayacak.
Konudaki 23. mesajda, yani bir önceki mesajımda birkaç noktayı sehven yanlış yazmışım:
Ön süspansiyonları en üst ve sert konuma ayarladı usta demişim. Arka süspansiyon olacak.
Yeni zincir dişli setiyle 35 bin km'dir biniyorum demişim. 30 bin km olacak.
Pardon.
Lastik var sonuçta.
Kızıltoprak Suzuki ise hemen iletelim, Piaggio tarafı en azından mutlaka lastikleri kontrol ediyor hatta Suzuki tarafındaki servise sürerek gidip orada lastikleri şişiriyorlar ki sürüşte bi sağa sola çekme bir ebleklik var mı ona bakıyorlar. Tabi bu övülecek bir şey değil, yine ne amortisör ne manet falan teey tey, ama en azından lastiklere ve düz sürüşe bakıyorlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------
Sonradan da olsa akıllarına gelmesi gerçekten güzel.
Bu motor gerçekten çok yakışıklı ve güzel duruşu olan bir alet, buna sözüm yok. Gidişini, sürüşünü bilmiyorum ancak binicileri anladığım kadarıyla memnun veyahut ufak değişikliklerle memnun kalabiliyor.
Ama gerçekten anlamadığım bir nokta var, 3 yaşındayken 150 bin lira (8 bin dolar) edecek neyi var bu aletin?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)