2023 CRF 250L Fiyat ne olur ?
Reklamlar
-
Arkadaslar,
Bugun siraya yazdirdim kendimi.Crf250 l sahibi oluyorum insallh hahaytt.coook kral motor bee
Bana soylenen,hazirana kadar stoklarda olacak.
İtalyada 5700 euro bu motor 300cc olarak.
Forza 350 ise bu motordan 600 euro daha pahali satiliyor.
Simdi honda nin fiyat listesine baktim,forza 250 140.00 tl
Bu durumda crf250 yi 130 a alabilir miyim acaba ?
Aslinda imkan olacak 5 tane falan alacaksin.her birinden cok degil 15 bin tl kar etsem 75 bin karrrr.
İstee ticaret buuu.
Crf250 ilanlarinda kullanilmis motorlarina bir milyon dolar isteyen ibibikler,..bittiniz olm sizzz.
Reklamlar
-
Morukcum essahtan alacan degilmi
ne zaman gelecekmis secimden sonra ne olacak kimbilir.. Ayrica bu yamyamlar aksesurar zart zurt 30 bin koyar ustune.
Nasil olacak bu is bi anlat hele
-
Mr.wind adlı üyeden alıntı
Morukcum essahtan alacan degilmi
ne zaman gelecekmis secimden sonra ne olacak kimbilir.. Ayrica bu yamyamlar aksesurar zart zurt 30 bin koyar ustune.
Nasil olacak bu is bi anlat hele
Valla ismimi telefonu aldilar ama kapora ver demediler yav.
Yarin hemen 2000 dolar kapora gondermeyi teklif edecem...ne olur ne olmaz dimi
Secimden sonraya kalmasi kotu oldu haklisin neyse ki param tabikiiii rurk lirasinda degil.o bakimdan etkilenmem
-
Şu cümleni latife olarak algılıyorum. YAKIŞMAZ!
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Aslinda imkan olacak 5 tane falan alacaksin.her birinden cok degil 15 bin tl kar etsem 75 bin karrrr.
Fiyat'a gelirsek 130.000 TL 150.000 TL arası satılacaktır diye tahmin ediyorum. O da bayiler aksesuar ayağına bir şeyler itelemezise. Güzel bir motosiklet, eğlenceli hayırlı olsun. Sende zaten CRF 1000/1100 yok muydu? Şehir içi eğlence arıyorsan, Aprilia SX 125 hatta Hero Xpulse 200' e bakabilirsin. Bence fiyatına göre Xpulse çok güzel motosiklet. Zaten Hero da Honda' nın eski kankası. O yüzden CRF' e 130.000 TL + vermek yerine yarı fiyatına Xpulse daha cazip duruyor.
-
Jeo adlı üyeden alıntı
Şu cümleni latife olarak algılıyorum. YAKIŞMAZ! Fiyat'a gelirsek 130.000 TL 150.000 TL arası satılacaktır diye tahmin ediyorum. Güzel bir motosiklet, eğlenceli hayırlı olsun. Sende zaten CRF 1000/1100 yok muydu? Şehir içi eğlence arıyorsan, Aprilia SX 125 hatta Hero Xpulse 200' e bakabilirsin. Bence fiyatına göre Xpulse çok güzel motosiklet. Zaten Hero da Honda' nın eski kankası. O yüzden CRF' e 130.000 TL + vermek yerine yarı fiyatına Xpulse daha cazip duruyor.
Evet yakismaz bana 75.000 tl icin ugrasmaya degmez.
50.000 tl koymak lazim 50 x 5 = 250.000 muthis para :D
Hero xpulse araştırdim aslinda ama iste honda hondadir yine.Turkiye de honda yamaha disinda farkli bir marka motor almam ben.
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Valla ismimi telefonu aldilar ama kapora ver demediler yav.
Yarin hemen 2000 dolar kapora gondermeyi teklif edecem...ne olur ne olmaz dimi
Secimden sonraya kalmasi kotu oldu haklisin neyse ki param tabikiiii rurk lirasinda degil.o bakimdan etkilenmem
moruk kapora almamalarinin sebebi olayi resmiyete dokmemek. Crf cigin gemiye binince, minik bir bahsis karsiligi araya kaynak yapmak isteyenler olacaktir. Onlar icin esnek davranmak lazim degil mi
-
Asıl Türkiye de Honda ve Yamah'a almayacaksın. Garibim kurye arkadaşlara bile Dio satarken aksesuar iteleme peşindeler. Avrupalı markalar Hint'li markalara şans vermeyi dene, takım tutar gibi marka fanlığı yapmanın manası yok. Hem yüksek fiyatlı satıyorlar. Hem satarken hala bir şeyler iteleme peşindeler. Hemde Avrupalı modellerin donanım olarak çok gerisin de kalırken, fiyat olarak rakiplik politikası içindeler.
Xpulse 76.952 TL. Deki CRF 250 L'ye de 137.500 TL etiket koydular. Arada 60.548 TL fark oluşacak. CRF' nin Xpulse den 60.000 TL' lik ne artısı var? Bana bunu açıkla, tamam diyeceğim.
-
2023 model hondalar ne zaman bayilere gelir bilgisi olan var mı arkadaşlar
bi tane dio almayı düşünüyorum
-
Jeo adlı üyeden alıntı
Asıl Türkiye de Honda ve Yamah'a almayacaksın. Garibim kurye arkadaşlara bile Dio satarken aksesuar iteleme peşindeler. Avrupalı markalar Hint'li markalara şans vermeyi dene, takım tutar gibi marka fanlığı yapmanın manası yok. Hem yüksek fiyatlı satıyorlar. Hem satarken hala bir şeyler iteleme peşindeler. Hemde Avrupalı modellerin donanım olarak çok gerisin de kalırken, fiyat olarak rakiplik politikası içindeler.
Xpulse 76.952 TL. Deki CRF 250 L'ye de 137.500 TL etiket koydular. Arada 60.548 TL fark oluşacak. CRF' nin Xpulse den 60.000 TL' lik ne artısı var? Bana bunu açıkla, tamam diyeceğim.
Aradaki 60.000 tl oran olarak yuksek gozuksede bu çöpe atilan bir para degil.
Yarin birgun crf250 yi satarken odedigim paranin buyuk bir kismi geri gelecek zaten.
Ayrica arada bana gore cok fark var.
Xpulse videosu izlemistim,ulan adamlar motora koydugu ayna arkanizi yamuk yumuk gosteriyor.
Bu hintlinin motora ne kadar ozen gosterdiginin kaniti bana gore .
Ayrica forumdaki ufoz abimizinde xpulse i var.insanlar sorun yasayabiliyor gerci servisi cok ilgiliymis ama
ben motoru aldigim zaman sorun yasamamiyim.isimi ikili iliskilerle servisin iyi niyetine birakmamaliyim.
Ozetle kafam rahat olmali,canim sikilmamali.
Ayrica,allahaskina bi 2023 crf250 ye bak bir de xpulse a bak.
Crf saf kan bir arap ati gibi duruyor xpulse in yaninda.
İkisini karsilastirmam bile.
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Aradaki 60.000 tl oran olarak yuksek gozuksede bu çöpe atilan bir para degil.
Yarin birgun crf250 yi satarken odedigim paranin buyuk bir kismi geri gelecek zaten.
Ayrica arada bana gore cok fark var.
Xpulse videosu izlemistim,ulan adamlar motora koydugu ayna arkanizi yamuk yumuk gosteriyor.
Bu hintlinin motora ne kadar ozen gosterdiginin kaniti bana gore .
Ayrica forumdaki ufoz abimizinde xpulse i var.insanlar sorun yasayabiliyor gerci servisi cok ilgiliymis ama
ben motoru aldigim zaman sorun yasamamiyim.isimi ikili iliskilerle servisin iyi niyetine birakmamaliyim.
Ozetle kafam rahat olmali,canim sikilmamali.
Ayrica,allahaskina bi 2023 crf250 ye bak bir de xpulse a bak.
Crf saf kan bir arap ati gibi duruyor xpulse in yaninda.
İkisini karsilastirmam bile.
Senin gibi taşrada(!)() yaşıyor olsam alırdım ben Hero; servis açısından bir farkı olmaz.
Bu arada kilon 90 üzeri ise CRF250 ziyadesiyle üzer; üzerine oturunca direkt çöküyor. (Maliyetine en azından bir ön arka yay güncellemesi eklemek lazım. O kadar para verince amortisörü de iyi olsun ister insan...) Ben alacaktım ve komple Hyperpro set düzecektim (öne yaylar, arkaya komple amortisör), o sırada saçma bir zam yaptılar fiyat anlamsız bir yere çıktı. İyi de olmuş; İstanbul'da kurtarmazmış. Ege'de, tatil beldelerinde gayet iş görür her ikisi de.
-
Bilemiyorum Altan zevk meselesi farklı bakış açıları.
Bana göre Japonlar özellikle son 4 yıldır, popo büyütmek dışında bir şeyler yapmadı. Avrupalı rakipleri ise 1'e 10 koyarak yol alıyor. Keza aynı oran Hint markaları için de geçerli hatta Çin'li diye yanından geçmeyeceğimiz markalar bile yol alırken Japonya da bir ben bilirim, en iyisi bu havası var. Şahsi görüşüm CRF ile Xpulse arasında ki minimum 60.000 TL olacak olan fiyat farkı, CRF tercih etmemek için yeterli bir neden.
Arap atı konusuna gelirsek de, nasıl ki Xpulse CRF' nin yanın da eşek gidi duruyor. CRF' de EXC-F' nin yanın da eşek değil mi? Yani ortada hep bir eşek var ama eşek ile at arasında ki değeri iyi analiz etmek lazım.
-
Jeo adlı üyeden alıntı
Bilemiyorum Altan zevk meselesi farklı bakış açıları.
Bana göre Japonlar özellikle son 4 yıldır, popo büyütmek dışında bir şeyler yapmadı. Avrupalı rakipleri ise 1'e 10 koyarak yol alıyor. Keza aynı oran Hint markaları için de geçerli hatta Çin'li diye yanından geçmeyeceğimiz markalar bile yol alırken Japonya da bir ben bilirim, en iyisi bu havası var. Şahsi görüşüm CRF ile Xpulse arasında ki minimum 60.000 TL olacak olan fiyat farkı, CRF tercih etmemek için yeterli bir neden.
Arap atı konusuna gelirsek de, nasıl ki Xpulse CRF' nin yanın da eşek gidi duruyor. CRF' de EXC-F' nin yanın da eşek değil mi? Yani ortada hep bir eşek var ama eşek ile at arasında ki değeri iyi analiz etmek lazım.
Yok crf250 esek gibi durmaz simdi hakkıni yeme.bide baktim 247.000 tl diyor
Crf250/300 cok basarili bir model,bu fiyati hak etmedigini dusunebilirsin.ben ise daha iyi bir alternatif goremedim.
@cyan
Bak burda arka suspansiyonfa birax degisiklikler var gibi.senin denedigin 2019 dan sanki farkli.
https://www.hondaprokevin.com/new-20...ort-motorcycle
Ulan su motor bile 300 luk olarak gelemiyor guc ve tork ne guzel artmis halbuse..ne dandik ulkeyiz ya.
-
Miss gibi motorların kralı AT varken niye dğeiştiriyorsun ki? AT ile yapamadığın ne faydası olacak da CRF250 alacaksın? AT gibi güçlü, büyük motora alışınca 250cc motor kesmez seni.
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Şu olmuş aslında: düz CRF250L ile Rally versiyon arasındaki farkları azaltmışlar. Rally ile düz versiyon arasında amortisör farkı vardı, Rally güncellenmiş amortisörlere sahipti, düz versiyonda da Rally amortisörlerini kullanmaya başlamışlar diye anladım.
2018 fuarda Rally üzerine oturmuştum, normalde bu tip bir motosiklette en fazla %30 olması gereken "rider sag" %60 gibi idi bende, kesinlikle kullanılabilir değildi, yolu kalmıyordu amortisörün. (Zaten hep derler ya "yüksek görünüyor ama korkmayın, üzerine oturunca çöküyor diye" - bu iyi bir özellik değil aslında, bombok bir şey...)
-
Ayarlı değil mi CRF amortisörleri?
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Ayarlı değil mi CRF amortisörleri?
Ayardan ziyade yayları zayıf. 70kg ufak tefek biniciler için OK. Etibol veya 1,5 porsiyonlar için yetersiz.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Ayardan ziyade yayları zayıf. 70kg ufak tefek biniciler için OK. Etibol veya 1,5 porsiyonlar için yetersiz.
Anladım, ama çok kötü bir şey seçmedilerse o ayar yine kurtarır bir yere ve bir süreye kadar diye tahmin ediyorum.
Ben de 3 basamaklı kilolardayım, tabi ki 60% sag'in yanından geçmedim ama hangi motora binsem iniyorum aşağıya
HyperPro'dan kit çakmaya gram itirazım yok elbette, ama 90kg üstünde "kullanılamayacak" kadar kötü olacağını da sanmıyordum.
Bir de memlekette pek amortisör konuşulmadığı için de çok dikkat edilmeyen bir şey var. Hemen hemen bütün stock motosikletler aslında 70-80kg ağırlığında insanlara göre ayarlanmış yaylar ile geliyor, ayardan kastım da amortisör ayarı değil, tam da yayları zayıf dediğin konu. CRF doğal olarak çok yumuşak bir süspansiyonla geldiği için bu ekstra dikkat çekiyor sorun çıkarıyordur tabi, ona da itirazım yok. Ama maalesef yaylar hep böyle.
-
killingroad adlı üyeden alıntı
...
HyperPro'dan kit çakmaya gram itirazım yok elbette, ama 90kg üstünde "kullanılamayacak" kadar kötü olacağını da sanmıyordum.
...
Yani zaten oldukça uzun olan trail'i daha da uzatarak geometrinin ve sürüş keyfinin içine etme, çukurlarda dipleme falan gibi dezavantajları var. Hyperpro çakmadığım bir CRF250L'ye para harcamam şahsen. (Zaten harcamadım, aynı maliyete 2 senelik 9000km CB500F aldım 34.000km keyifle kullandım. Onun amortisörleri yeterli sertlikteydi.)
-
abi bu 80 milyonun yarisi cebine iki kurus para aticak diye benim gibi genclerin hayalleri bitti yapma
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Ayrica forumdaki ufoz abimizinde xpulse i var.insanlar sorun yasayabiliyor gerci servisi cok ilgiliymis ama
ben motoru aldigim zaman sorun yasamamiyim.isimi ikili iliskilerle servisin iyi niyetine birakmamaliyim.
Ozetle kafam rahat olmali,canim sikilmamali.
Ayrica,allahaskina bi 2023 crf250 ye bak bir de xpulse a bak.
Crf saf kan bir arap ati gibi duruyor xpulse in yaninda.
İkisini karsilastirmam bile.
Hırbo,
Hero'da tanıdığım kimse yok. Yani ikili ilişkiyle halletmedim hiç bir problemi.
Benim motorda "kafan rahat etsin" deyip şanzımanı değiştirdiler.
Başka birisinin komple motoru değiştirilmişti.
Yazın Pamukkale-Afyon arasında 90 km/s hızdan sonra zor gaz yeme sorunum olunca ben söylemeden kendileri
teklif ettiler Afyona gezici servis göndermeyi.
Akü değişimini birinde bizzat gördüm.
Adam ikinci el almış motoru. "Aküde sorun var" dedi.
Baktılar. Akü orjinal değil.
Buna rağmen aküsünü ücretsiz değiştirdiler.
CRF250 - Xpulse.
İkisinin karakteri aynı değil.
Xpulse daha fazla oynamalık eğlencelik bir motor karakterine sahip.
Bu arada CRF parketmiş haliyle çok yüksek görünsede üzerine oturunca baya çöküyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)