Kafayi egzoz ile bozmus motorcular
Reklamlar
-
Ulen yine egzoz basligi gorunce artik dayanamadim.
Abisi(sdadsda) siz cocuk musunuz ? Yani bu yaptiginiz cocukluk cunku,hic kusura bakmayin.
Motorun orjinal sesi kotuyse istedigin egzozu tak degisen bisikim olmuyor.kesin bilgi bu.
Yani bunu kendinize neden dert ediniyosuniz cidden anlamiyorum.Yok polis yakalar mi,ceza yazar mi,yasal mi,muayneden gecer mi sokup takıyorlar falan..
Bir de isi gucu birakip hobi olarak verilen cezalari iptal ettirmekle ugrasanlar vardi..gercekten cok ilginc adeta pskolojik bir problem lan bu,valla bak.
kuccuken bisikletin arka tekerine pet sise sikistirip mutlu olan cocuklar gibisiniz..kusura bakmayin.
Egitimli,kariyer sahibi,iyi sarap seven bir kadin,sevgilisini egzoz bakarken gorse ne dusunur ?
Cidden ne dusunur ? cocuk lann bu der.Edebiyat,tiyatro,sanatla ugrasacagina egzoz bakiyor kendine der.
Bir de dunya para verip full sistem egzoz falan aliyolar dsdadada hey allahim su adama guzel bir dert ver de kendine gelsin, lutfen...
Reklamlar
-
ben sessiz olsun istiyorum millet bağırsın istiyor. hiç bende anlamıyorum mantıgını.
-
Helal be Hırbo, hem @espresso'nun hem de benim beğendiğim bir başlık açmışsın. Tebrik ediyorum.
Egzozçulara: Harbi ya, manyak mısınız arkadaşlar? Intake sesi varken insan egzozla mı tatmin olur? (Bu da Aprilia RS660'lı arkadaşımıza küçük bir gönderme olsun. Ben de seviyorum intake sesini bu arada, ama @killingroad başka bir konuda yazana kadar onun adının intake sesi olduğunu bilmiyordum, basitçe motor sesi diyordum.)
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Ulen yine egzoz basligi gorunce artik dayanamadim.
Abisi(sdadsda) siz cocuk musunuz ? Yani bu yaptiginiz cocukluk cunku,hic kusura bakmayin.
Motorun orjinal sesi kotuyse istedigin egzozu tak degisen bisikim olmuyor.kesin bilgi bu.
Yani bunu kendinize neden dert ediniyosuniz cidden anlamiyorum.Yok polis yakalar mi,ceza yazar mi,yasal mi,muayneden gecer mi sokup takıyorlar falan..
Bir de isi gucu birakip hobi olarak verilen cezalari iptal ettirmekle ugrasanlar vardi..gercekten cok ilginc adeta pskolojik bir problem lan bu,valla bak.
kuccuken bisikletin arka tekerine pet sise sikistirip mutlu olan cocuklar gibisiniz..kusura bakmayin.
Egitimli,kariyer sahibi,iyi sarap seven bir kadin,sevgilisini egzoz bakarken gorse ne dusunur ?
Cidden ne dusunur ? cocuk lann bu der.Edebiyat,tiyatro,sanatla ugrasacagina egzoz bakiyor kendine der.
Bir de dunya para verip full sistem egzoz falan aliyolar dsdadada hey allahim su adama guzel bir dert ver de kendine gelsin, lutfen...
Tek silindir, çift silindir motorlara egzoz takıp hem de susturucusuz egzoz ile kara patos gibi böğürten apaçilere ben de gıcığım ama 4 silindirde de şiir gibi namussuzun sesi. Susturucu ile kullanıp, bas bas bağırtmayan, milletin kafasını skmeyen benim gibiler yani.
-
Keşke yarım silindir motosiklet olsa da onada takabilsem egzoz. Hepinize inat sonuna kadar straight pipe.
-
Gece üç beş demeden ve hatta şu anda da Beylikdüzü'nde gezen, kıçı kırık motoruyla egzoz patlatan iğrenç insanlar.. Allah’ın kimsenin belasını verdiği yok ama buraya küfür yazamayacağım için: Allah belanızı versin, yeter.
-
-
Egzozcu tayfa genelde hafta sonu 200-300 km yapar , 300 km boyunca da 5 defa mola verir arada 3 saat yemek yer falan , o sesle İstanbul dan Antalya ya bile gitmek eziyet olur , birkere şöyle uzun yol gitseler dönüşte kesin orjinale dönecektirler..
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Bence eksik yapmış. Bir şekilde tekerden değil de zincirden falan alabilse ya da ön dişliden, pedal çevirme devrine göre ses çıkar daha gerçekçi olurdu.
-
o değil de cg'lerden o ses nasıl cıkıyor arkadaş.
-
espresso adlı üyeden alıntı
Bence eksik yapmış. Bir şekilde tekerden değil de zincirden falan alabilse ya da ön dişliden, pedal çevirme devrine göre ses çıkar daha gerçekçi olurdu.
Aslında pedale bastıkça ses değişiyor biraz, elemanda standart pedal var, o yüzden sadece basarken güç aktarımı var, quick-release pedal olsa o zaman hem basarken hem çekerken güç uygulayabilirmiş. Yani mapping'i düzeltmemiş, egzozun güce katkısı yok
-
Farklı egzost takılıp, '' ulen işte bu olmuş'' dediğim iki alet var; biri s1000xr, diğeri tracer 900.
O tek silindir motora, susturucusuz boru takıp mahalle arasında gezenleri motora bantlayıp, şöyle 150-200 km aralıksız uzun yolda motor üstünde tutacaksın, tövbe edip, motora değil, mabadına bile susturucu takar yeminle.
-
Snappy Cubumun motor ve egzos sesi orjinali bani mutlu ediyor.
-
Egzoza karşı değilim ama şartları var, mesela şöyle güzel yüksek hacimli sesi güzel motosikletimiz olur onaylı tatlı ses çıkartan egzoz olur veya sadece pistte kullanmak içinde egzoz kullanılabilir ama diğer türlü düz boru çekip milletin ahını almaya gerek yok, güzel şeydir ama yerine göre .
-
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Egzoza karşı değilim ama şartları var, mesela şöyle güzel yüksek hacimli sesi güzel motosikletimiz olur onaylı tatlı ses çıkartan egzoz olur veya sadece pistte kullanmak içinde egzoz kullanılabilir ama diğer türlü düz boru çekip milletin ahını almaya gerek yok, güzel şeydir ama yerine göre
.
MT-09, Tracer 9 gibi modellerde hoş ses gelebiliyor ama sonradan takılanlar her türlü fabrikasyon egzozdan kayda değer fazla ses çıkarıyorlar.
3 silindir altı hacimden ve egzozdan bağımsız olarak güzel değil "bence"; 3 ve üstü için çok gürültülü olmadıkça egzoz takmaya değer olabilir...
-
Cyan adlı üyeden alıntı
MT-09, Tracer 9 gibi modellerde hoş ses gelebiliyor ama sonradan takılanlar her türlü fabrikasyon egzozdan kayda değer fazla ses çıkarıyorlar.
3 silindir altı hacimden ve egzozdan bağımsız olarak güzel değil "bence"; 3 ve üstü için çok gürültülü olmadıkça egzoz takmaya değer olabilir...
Aslında sizin motosikletinizden güzel ses alınır, onu 3 silindir değilde 2 silindir V-Twin yapsak daha doğru olur bence ama yine abartı ses olmaması kaydıyla .
-
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Aslında sizin motosikletinizden güzel ses alınır, onu 3 silindir değilde 2 silindir V-Twin yapsak daha doğru olur bence
.
Fena değil; form faktörü dışında orijinal egzozdan memnunum. Bu arada 270 derece kranka sahip sıralı iki silindirler de bire-bir aynı sesi veriyor aslında. (Orta ve yüksek hacimde sıralı ve 270 derece kranklı motorlar artık bir endüstri standardı oldu denebilir; ilk başlatan TRX ve TDM serileriyle Yamaha olmuş, MT ve Tracer'lardan sonra iyice oturdu zaten...)
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Fena değil; form faktörü dışında orijinal egzozdan memnunum. Bu arada 270 derece kranka sahip sıralı iki silindirler de bire-bir aynı sesi veriyor aslında. (Orta ve yüksek hacimde sıralı ve 270 derece kranklı motorlar artık bir endüstri standardı oldu denebilir; ilk başlatan TRX ve TDM serileriyle Yamaha olmuş, MT ve Tracer'lardan sonra iyice oturdu zaten...)
270 derece kranklar bahsettiğiniz gibi ses veriyor ama yine o V-Twin gümbürtüsü gelmiyor.
-
O kadar da olsun. Cross-plane'ler genelde V taklidi yapmaya çalışıyorlar. Sıralı iki ise V2 gibi, sıralı 4 ise V4 gibi oluyor biraz.
@Cyan
Sadece motor sesi dersek MT-07/R7 ile RS660 aynı sese sahipler mesela, mekanik ses. ama Intake.. kalp kalp kalp.
Kim ne takar beni zerre ilgilendirmiyor ama gerçekten intake sesi varken egzoz sesi bana hep anlamsız geldi. emreRR'ın mesela 600RR'ın egzozlu sesi aslında güzeldi tamam, ama bir tane videosunu bitirene kadar kafam şişiyordu, benim çekebileceğim bir şey değil.
-
V motor bir tane değil.
Harley'in tek krank pinli 45 derecesinden Honda'nın çift krank pinli 52 derecesine, oradan Kawasaki'nin 50'sine, Vrod'ın 60'ına, KTM'in 75'ine, Ducatinin 90'ına kadar bir sürü çeşidi var. Her birinin sesi, titreşimi, tepkisi acaip farklı.
Bırakın sadece krank açısıyla oynayarak paralel çift silindirden herhangi bir V motorun sesini birebir elde etmeyi, bir Harley'in sesi bile diğer tüm V2'lerden çok çok farklı.
V2 tipik kullanım için çok tatlı motor. Hacim yüksek olsa bile motor ince, görüntü olarak ta motosikletin merkezine cuk oturuyor ve orayı dolduruyor. Boxer gibi dışarı silindirler fırlamıyor, yatay 4 gibi dizlerin arasında 4 silindir taşımıyorsun.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)