Forumda bir yerde yazmışımdır, bir arkadaşımızda Evo VI TME vardı, 6 defa bağladılar arabasını, 6 defa TEMSA'dan yetkili geldi, stock bu diye çözdürdü arabayı. 6 defa.
20 sene geçti, şimdi de i20N'ler bağlanıyor.
Orta Doğu'da sıradan günler.
Forumda bir yerde yazmışımdır, bir arkadaşımızda Evo VI TME vardı, 6 defa bağladılar arabasını, 6 defa TEMSA'dan yetkili geldi, stock bu diye çözdürdü arabayı. 6 defa.
20 sene geçti, şimdi de i20N'ler bağlanıyor.
Orta Doğu'da sıradan günler.
Avrupa gümrük birliğine tam üyeyiz, yani onların kurallarını birebir uyguluyoruz hatta çok iyiyiz bu konuda. İthal edilen bir ürün AB normlarına uymuyorsa anında sıkıntı çıkıyor gümrükte artık, ama kafa olarak değil Avrupa- bangladeş, pakistan seviyesinde biryerlerdeyiz.
Egzozların Street legal (ab yasalarına uyumlu ses ve emisyon seviyesinde) olarak üretilmesi ve satılabilmesi için her egzoza ayrı ayrı sertifika alınır ve bu sertifika olmadan satışı veya ithalatı yasaktır. Bunu kasklardaki ECE onayı gibi düşünün. İçersindeki susturucunun kolay sökülebilir olmaması da sertifika şartlarından biri. Fakat Türkiye'de polis direkt yapıştırır geçer orjinal olmayan egzozu görünce.
Hyunda i20n'deki problem ise vanalı (sesi açılıp kapanır hale getiren) mekanizmanın eğilince gözükmesinden kaynaklanıyor. Oysa aynı sistem porsche'de mercedes'te kullanılıyor ancak adamlar ince işçilikle yaptığı için sorun olmuyor, zaten porsche'ye eğilip bakmaz.
gerçi bunada 'ucu orjinal değil' diyrek işlam yapabilir,belli olmaz.
Abi eğilip bakmak, bypass'ı falan görmek değil konu.
Tam da bahsettiğin gibi Bangladeşli polislerimiz olduğu için düz boru çeken Porsche olsa dönüp bakmazlar, i20 görünce "buneaaamkğ" diyerek sataşıyorlar. Benim M paket olduğu için 1-2cm ufak duran arabamı bağlıyorlardı, şakasız, bone-stock E36.. Bağlıyordu adamlar ya, pıstırmışsın arabayı diyor adam.
Konu çok basit, ilk kısımda anlattığın şekilde. EU tip belgesi varsa o araç yasaldır. Bitti giddi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)