Merhabalar
Mondial motor nasıl marka
RX3 veya nevada modeli kullanan var mı yorumları nedir merak ettim
Merhabalar
Mondial motor nasıl marka
RX3 veya nevada modeli kullanan var mı yorumları nedir merak ettim
hocam çin cok şans işidir. hiç üzmez olayı yok ama az da üzebilir cok da üzebilir.
ben mondial vultere ile başladım motora, arkadaşların ybr cbf leri yolda kalırken ben 1 kere elektrık problemı hariç sıkıntı yaşamadım.
Nevada'yı cok araştırdım, parçalarını sabitleyip bakımları düzgün yaptırırsanız sıkıntılı degıl dıyorlar. ama kımse kusura bakmasın 250 cc çift silindir motordan 17 beygir güc alıyorlarsa bu işi bıraksınlar. evet cruiser güç değildir, fazlasını istemıyoruz da bu da rezalet.
Rx3 200 lük mü ne vardı ondan kımse memnun değil. 125 cc versiyonunda cogu problemı düzeltmişler. ancak o da 125 cc ve ne olursa olsun kalitesiz oyuncak gibi duruyor.
Rx3 her an sorun çıkarma ihtimali yüksek bir model. Şahsen ben tavsiye etmem. Satarken de istediğiniz fiyata satamazsınız. İkinci eli talep görüyor fakat kimse ederini vermek istemiyor.
Mondial Snappy'm (Mobidik) ile çooooooooooook mutluyum.
Cup modelleri idare eder çinli tabiki parçası ucuz...
At sahibine göre kişner. Bakarsan bağ bakmazsan dağ olur. Bakımlısı üzmeyecektir seni
Tek nefes diyorsan su sogutmalı ve 200 cc üstü almak zorundasın. sanırım en ucuz seceneğin ns200 su an.
150cc hava sogutmalı çin motorlar biraz eğimli virajlı yerlere geldiği zaman alttan alta totonu yakıyor alev alev oluyor. (istisna vardır benım bindklerim hep böyle)
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
Bütçe 70-80k bandındaysa Bajaj Pulsar Ns200 ve Hero X Pulse 200 4V sıfır olarak düşünebilirsiniz (bütçeniz daha düşükse bu modellerin 2. ellerine bakabilirsiniz), bunlarda sizleri uzun yollarda üzeceğini sannetmiyorum. Hero bildiğim kadarıyla müşterisini üzmeyen bir servis ağına sahip diye biliyorum.
Bende x-pulse 200 4v var, Almadan Cfmoto ya da uğramıştım, cidden plastik işçilik hoşuma gitti, Herodan daha kaliteli duruyor. Geçen petrolde bir nk250 sahibiyle konuştum, 2019 du sanırım, 17 binde, iyi bakmış hiç problem yaşamadım dedi. Ben tarzıma uymuyor diye, çanta takılamıyor diye düşünmedim. Naked olarak güzel modelleri var, heritage250 xl diye bir modeli vardı, bayıldım. Hero nun diğer avantajı 5 sene garanti ve servis anlayışı.
Ben 2015 den beri EVO kullanıyorum.
Haziran 2015 den Bursada evimin önünden çalındığı ekim 2021 e kadar 33 bin km.
Şubat 2022 den haziran 2022 ye kadar 3 bin km ( ikinci evo ) .
Temmuz 2022 den bugüne 3500 km ( üçüncü evo ).
İlk evoyla 6 yaz tatilimde Bursa - İzmir Çeşme. 10 kez Bursa - İst. Bir de Bursa - Kütahya yolculukları.
İkinci evoyla 2 kez Bursa -İst.
Üçüncü >> da 1 kez Bursa - Çeşme seyahati yaptım. Nasip olursa bu ramazan ortası gibi,evoyla 8 inci Bursa - Çeşme gezimi yapmam gerekiyor.
Bursa - Çeşme 450 km. Yaşım 68. Bu toplamda 40 bin km içinde EVO beni hiçbir zaman yolda bırakmadı. Tek dezavantajı uzun boylu motosikletçi ister.
İdeal sürat 80 ile 120 kilometre arasıdır. 130 ve daha yukarısı hiç tavsiye edilmez. 120 ile de sizi dünyanın öbür ucuna götürür.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:14 ----------
NEVADA ise YAMAHA 250 VİRAGO nun Çinde modernize edilmiş halidir.
EVO 24 hp NEVADA ise 19 hp dir
bursevi
Ali abi'nin dediği gibi Nevada modelin de kullanılan motor Yamaha alt yapısı taşıyor ise 93.626 TL ' e güzel bir seçenekmiş. Ama işte minnoş yapıyorlar. İri insanlar da hoş durmuyor bu Çin modelleri. Yoksa Regal Raptor de Pilder 125 diye bir model var. Tasarım açısından çok hoş ama o da minnoş. Gerçi Pilder'in 400 versiyonu çıkacak diye bir rivayet var. Çıkarsa o da satacaktır. İnsanlar alırken ilk önce tasarıma yönelmiş durumda. Fiyatta makul olunca, yok satıyor.
Eski Drift kullanıcısı olarak şanslı kesimdenim. Hiç üzmedi ve acayip ucuz parçaları var. Motosikletle tarlalara da girdim düşürdüm ama üzülmedim. Hala ararım o motosikleti. İki kutu zincir yağı parasına hazır üstünde yağı olan zincir alıp takardım bir daha yağlamayı unuturdum. Yine dönüş yapsam şansımı bir kez daha dener alırdım.
Görsel olarak beni çeken yanları var. Allah için çok beğendim. İndian depo koymuşlar, arka tek maça, ön çift disk falan... Görseli olmuş benim açımdan ama minnoş işte, hem yapısal olarak minnoş hem hacim. Bazen diyorum az ufak tefek bir adam olaydım da, hayat çok daha masrafsız olurdu.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)