Motosiklet tercihi ve seçimler hakkında
Reklamlar
-
Herkese öncelikle iyi akşamlar. Ben geçtiğimiz yaz başlarında tanıdık olduğundan dolayı sıkıntı çıkartmayacağını düşündüğüm Bisan atlas 125'i eniştemden satın aldım 11.000 tl karşılığında. Tabiki asıl kazığı tanıdığınız insanlardan yiyorsunuz motorjn derdi bitmiyor açıkçası halledilemeyecek sıkıntılar değiller fakat parça bulmak samanlıkta iğne aramaktan daha zor şuanda bu motor için. Çok pişmanım fakat elimdende bişey gelmiyor satmaya çalışıyorjm ama piyasası olan bir kotorda değil. Motorun gidişinden duruşundan çok memnunum (kullanabildiğim sürede) gps lede ölçümünü yaptık 130+kmh lara çıkabiliyor. Hızlanması gayet tatmin edici fakat motoru keyfimce kullanmaya korkar oldum çünkü 1 kere şanzuman kırdım bu motorla oyüzden babamda bende olabildiğince motoru az kullanma taraftarı olmaya başladık. Doğal olarak yeni motor arayışlarına girmeye başladım aklımda bazı modeller vardı fakat yine pek tutulmayan modeller olduğu için aklımda soru işaretleri var maddiyatım çok iyi durumda değil ekipmanlarımda tam değil oyüzden motosiklete ayırabileceğim en fazla 40.000 tl param var. Bu sefer burada aldığım tavsiyeleri dinleme kararı aldım öncesinde farklı bir hesapla tavsiye almıştjm fakat hiçbirini dinlememiştim şuanda sizden tavsiye bekliyorum sizce ne yapmalıyım?
Birde motor tercihi benim için çok büyük sıkıntı boyum 1.90 ve 100 kilo civarıyım oyüzden küçük motorlara sığamama yada üstünde komik görünme gibi sorunlar yaşıyorum hangi motorları önerebilirsiniz?
Reklamlar
-
Ne ayıp! Türkiye'nin en büyük motosiklet forumuyuz ama sorununuzu 1 gün boyunca hiç sallamamış ve cevap yazmamışız. Bu da bizim ayıbımız olsun.
Toplam 40.000 TL bütçeniz varsa ben yerinizde olsam 10.000 TL.ye idare edecek bir ekipman dizer, 5000 TL.ye de alacağım motorun bakımı, lastiği,zartı zurtu için kenara para koyardım. Dolayısıyla motosiklet için 25.000 TL param kalırdı ve bu paraya da Rks Titanic 150-S veya türevi motorları araştırırdım.
-
bu motoru al
seni ne kadar tatmin eder bilmem, en iyi seçenek bu mu onu da bilmem... sadece bir öneri, herhangi bir sorunda mesuliyet kabul etmem.
edit: pazarlık yok yazmış ama umursama onu, pazarlıksız alma, bence biraz daha ucuza satmalı, biraz pahalı gibi geldi.
-
Vulture biraz kücük kalabilir. boy nedeniyle selesi yüksek bir motor daha iyi olur.
180 boy ile altımda kaybolmustu benim vulture.
40k bütçe için heybetli motor önerim ne yazık ki yok
-
Oyüzden en uygun seçeneği aradım ve bulamadım sanırım 40k bütçemin 10k sını ekipmana ayırıp 30k ya bi 2. El drift l alsbilirim
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------
Aslında hoşuma giden bir model fakat şuan a1 ehliyetim var ve a2 için en az 1 sene beklemeliyim çevirmeden polisten korkarak hareket etmek sanırım tercihim olmaz ama muhattap alıp cevapladığınız için teşekkür ederim şuanda 10bin tl yi ekipmana ayırmayı düşünüyorum 30bin tl gibi bir bütçeyle motor alacağım gibi
-
uzun boylulara en güzel cross enduro oluyor.ancak agırlık noktası yüksekte oldugundan alışmak zor oluyor.kısa dar dönüşlerde bolbol ayak açmak gerek.hoşuna gidermi bilmem
mondial xtreme max 200 var sıfırı 35bin lira.ikinci elleri 20-30 arası değişiyor.hatta supermoto yapanlar var
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...74792241/detay
öğrenirsen cross kullanmak zevklidir.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Ne ayıp! Türkiye'nin en büyük motosiklet forumuyuz ama sorununuzu 1 gün boyunca hiç sallamamış ve cevap yazmamışız. Bu da bizim ayıbımız olsun.
Toplam 40.000 TL bütçeniz varsa ben yerinizde olsam 10.000 TL.ye idare edecek bir ekipman dizer, 5000 TL.ye de alacağım motorun bakımı, lastiği,zartı zurtu için kenara para koyardım. Dolayısıyla motosiklet için 25.000 TL param kalırdı ve bu paraya da Rks Titanic 150-S veya türevi motorları araştırırdım.
tommygun Hocam rks Titanic ve titanic s gibi Suzuki gsr150 klonu motorların parça fiyatları cok fazla ve bulunmuyor. Bu motor sahipleri motor bozuldugunda direk hurdaya ayırıyorlar. Örnek boş üst kapak 7bin TL. Silindir piston 2.5-3bin TL bu fiyatlar jaaponlarda yok
-
Sadistic adlı üyeden alıntı
tommygun Hocam rks Titanic ve titanic s gibi Suzuki gsr150 klonu motorların parça fiyatları cok fazla ve bulunmuyor. Bu motor sahipleri motor bozuldugunda direk hurdaya ayırıyorlar. Örnek boş üst kapak 7bin TL. Silindir piston 2.5-3bin TL bu fiyatlar jaaponlarda yok
Maalesef artık her parça çok pahalı. Ben silindir üst kapağı 2350 TL'ye buldum - https://www.motosikletsepeti.com/uru...ik-150-s/12679
Takım olarak piston segman alsak 1385 TL https://www.motosikletsepeti.com/uru...ik-150-s/12656
Biraz daha araştırsak motoru çöpe atmadan belki daha uygun fiyatlı alternatifler bulabiliriz.
-
Bana kalırsa tek silindir parçası bulunmayan motosiklete balansörlü Cg bloğu atmak gerek, performans olarak daha yüksek performanslar alınabilir (200-250cc bile yapabilirsiniz ama durdurmak içinde geliştirme yapmanız şart ) ve daha ucuz yürütme maliyetine sahip olursunuz, istemediğiniz kadarda parçası mevcut.
-
Öncelikle (maalesef) 11 bine, sorunsuz ve işini görebilecek bir motor almayı düşünmek bir hata.
İkincisi, 100 kilo bir sürücünün 125 cc bir motor ile 130 km hızlara çıkmaya çalışması, şanzıman kırılması da dahil benzer bir çok sorun için yeterli bir sebep.
Üçüncüsü, (yine maalesef), o paralara senin işini görecek motor yok gibi birşey.
-
Arkadasin bütcesine göre E Bike önereyim dedim Bisan bisikletlerine 2. El 1150 GS fiyati istiyor.
-
Kullanmıyorum ama Arora ARS200 fena durmuyor. Fiyatı da hesaplı çift abs de var.
-
11 bine sorunsuz bir motor aramadım açıkçası ve notoru 5. Viteste kesiciye sokmadan o hızlara çkkıyordum zaten 5. Viteste deviri çok yükseltemiyorum yani motoru çok zşırı zorlamadkm motor benden önceki sahibi tarafından yapılan birşeyler var ama ne olduğunu tam olarak bilmiyorum açıkçası a1 ehliyet için benim ihtiyackmı karşılayan motor evet zor ama a2 alana kadar idare edecek bişeylere ihtiyacım var
-
Melih10 adlı üyeden alıntı
11 bine sorunsuz bir motor aramadım açıkçası ve notoru 5. Viteste kesiciye sokmadan o hızlara çkkıyordum zaten 5. Viteste deviri çok yükseltemiyorum yani motoru çok zşırı zorlamadkm motor benden önceki sahibi tarafından yapılan birşeyler var ama ne olduğunu tam olarak bilmiyorum açıkçası a1 ehliyet için benim ihtiyackmı karşılayan motor evet zor ama a2 alana kadar idare edecek bişeylere ihtiyacım var
Bence mevcut motosikletinize uygun blok atmayı düşünün.
-
Merhaba,
Bende 186 cm’ e 114 kg’ um. Ve makul fiyatlı bir çok model de görsel olarak hoş durmuyor, durmuyoruzdur. Esasen gönül isterdi ki size VFR 800 alalım ama artık piyasa şartları ortada. O yüzden scooter tavsiyesin de bulunacağım. Kymco Xciting hem güvenilir hemde görsel olarak altınızda yok olmayacak bir tercihtir. Başka bir seçenek ise SYM den GTS modelleri. Bu iki scooter da hem konforlu hem kaliteli hemde ebat ve tüketim olarak sizi tatmin edebilecektir. Zira birbirlerine muadil modeller. Bütçenize uygun sıfır olsun derseniz TVS Jüpiter var. Düzgün kullanım da 70.000 KM sorunsuz gider. Kymco TVS veya SYM bunlar nispeten müşteri dostu fiyatlara sahip ve inanın sağlamlıkları da çok övülen Japon modelleri geride bırakır. Scooter dışında 40.000 TL bütçe ile hem dayanıklı hemde cüşseli bir motosiklet almak, neredeyse imkansız. Ben asla scooter kullanmam hiç benlik değil derseniz Bajajın V15 modeline bakabilirsiniz. Nispetten bir cüşsesi var ve yine nispetten sorunsuz bir yapıya sahip.
Ekipman konusu ise, LS2den kask Venomdan mont, 4Riderden bot ile çözülebilir. Bu modelleri kullanırken yeterli olacağı gibi eldiven den bot’ a kadar tüm ekipmanları alsanız 5.000 TL ya tutar ya tutmaz.
Şahsen ben olsam, TVS den 36.600 TL’ e 0 Jüpiter alır. Geri kalan bütçe ile de üsteki markalardan, 0 bedenime göre eksiklerimi tamamlardım. Tamam belki 130 KM/S ile gidemezdim ama 70 KM/S ile 70.000 KM’ e sorunsuz giderdim ki bence asıl önemli olan da bu. Karar yine size kalmış, benim ki naçizane tavsiyeden ibaret. Sevgiler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)