Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Ns200 sonrası cruiser

    REKLAM ALANI
  1. #1
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Motosiklete başlama sebebim aslında cruiser motorlar ama ülkemizde fiyatlar yüksek ya da sıfır satışlar çinli ve dandik olduğu için bunu gerçekleştiremedim.

    Hız sevmiyorum, otoban 120 normalde 90 km bana yetiyor.

    Aslında mantıklı olanı biliyorum, 60 a ns200 satıp 40 koyup dominar 400ug almak. O nedenle buna değil cruiser önerisine ihtiyacım var.

    Sizde ns200 satip 75 k ' ya 30k km geçmemiş 2013 model Gv250 ya da Daystar 250 almak ne kadar mantıklı bir hareket olur?
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Merhaba,

    Siz de biliyorsunuz ki kesinlikle mantıklı bir hareket olmaz. Ancak gönül rahat vermiyor ki siz de duramıyorsunuz

    Konuyu gördükten sonra baktım, ne kadar ulan bir dragstar vs dedim. Hiç de sevmem. Evet başka seçeneğiniz kalmıyor. Bu iki seçenek arasından da GV250 derim. En azından GT250'lerden ötürü yedek parça sorunu daystardan az olur. Makinesi de gerçekten güçlü ve keyiflidir.
    espresso bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    İlla ikisi arasında git gel yapıyorsan gv250 ama bana sorarsan şu Çinlilerden virago 250 V bloklu motorlarını da al derim listene en azından 50 marka farklı isimle getirdi halada geliyor rks getiriyor mondial nevada ile getiriyor

  4. #4
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Yorumlar için teşekkürler 25 beygir altına düşmek istemiyorum o nedenle bu 2 seçeneği yazdım.
    Diğer modeller ciddi düşük beygir gücü veriyor , grup sürüşlerinde sorun yaşarım:/

  5. #5
    MFTaşkıran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2014
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Şuanlık Yok
    Merhaba. Ben de motosiklete cruiserleri severek başladım fakat abim sağolsun onunla başlama demişti o yüzden ilk motorum Pulsar 200ns olmuştu. 30 bin km onu kullandıktan sonra dedim ki artık cruiser bi motor alacağım yeter. O zamanlar iron 883 ler 35-40 bin arasında fiyatlara sahipti amaa yine abim sağolsun Kawasaki Er6-F almıştım neyse ona da baya bi bindikten sonra bi tane araba aldım 1 sene dayanabildim arabaya sonra yine motora dönücem dedim ve bu sefer abime dedim sakın cruiser alma deme bozuşuruz bak diye. Gittim bu sefer Yamaha Xv 950 aldım ben alırken fiyatlar yine böyle uçuk değildi. Bunları anlatmamın sebebi eğer istiyorsan mantıklı mı diye çokta üstüne düşme. İki motor arasında kaldıysan da Hyosung daha mantıklı bi hareket onun bi de 650 olanı vardı ama onların fiyatları ne oldu bilmiyorum.

  6. #6
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şeytan dürtüyor işte.

    Kararı evrene bırakıyorum. su an bütçem yok yani param gv250'e anca yetiyor. eğer bütçemi yükseltene kadar gv250 bulursam onu alacagım.

    haziran gibi bütçe düzelmiş olacak, ğer gv250 bulamamıs olursam dominar400 alacagım :D

    aklıma takılan şey, ben hız sevmiyorum cc yükseltmenin mantıgı olur mu

  7. #7

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    ben de ilanlara bakıyorum, bizim chopper kulübü var, arkadaşlar baskı yapıyor gv al diye.
    x bir sebepten 1 ay parça beklemek beni çok yorar. bi tarafım da rahat durmaz gv'nin rezil elektrik tesisatını adam etmekle uğraşacağım yorulacağım.

    eski aşkıma pulsar'a döneyim diyorum. 50.000 km deki bitik motorlar 60000 tl.
    sağını solunu toplayayım diye para harcayacam 10k oraya gidecek.
    ee 70k paraya domi 250 var 10.000 km de kız gibi. sonra domi 250 alayım diyorum.
    bende de kafalar karışık yani.

  8. #8
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aklıma takılan şey, ben hız sevmiyorum cc yükseltmenin mantıgı olur mu
    Yüksek cc kullanıcılarının hepsi de çok süratli gidiyor diye bir şey yok. Ben mesela 250 cc kullandığım döneme göre en fazla 20-30 km daha hızlı sürüyorumdur, hatta o zamana göre daha sakin sürdüğümü düşünüyorum. Yüksek cc.de esas güzel olan şey; daha alt devirlerde ve istediğin anda o hıza ulaşabilmek. Motoru yormadan orta devirlerde seyahat edebilmek. Elinin altında güç olduğunu ve de istediğin zaman bu gücü kullanabileceğini bilmek.
    espresso ve Dxsec bunu beğendiler.

  9. #9
    MFTaşkıran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2014
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Şuanlık Yok
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şeytan dürtüyor işte.

    Kararı evrene bırakıyorum. su an bütçem yok yani param gv250'e anca yetiyor. eğer bütçemi yükseltene kadar gv250 bulursam onu alacagım.

    haziran gibi bütçe düzelmiş olacak, ğer gv250 bulamamıs olursam dominar400 alacagım :D

    aklıma takılan şey, ben hız sevmiyorum cc yükseltmenin mantıgı olur mu
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yüksek cc kullanıcılarının hepsi de çok süratli gidiyor diye bir şey yok. Ben mesela 250 cc kullandığım döneme göre en fazla 20-30 km daha hızlı sürüyorumdur, hatta o zamana göre daha sakin sürdüğümü düşünüyorum. Yüksek cc.de esas güzel olan şey; daha alt devirlerde ve istediğin anda o hıza ulaşabilmek. Motoru yormadan orta devirlerde seyahat edebilmek. Elinin altında güç olduğunu ve de istediğin zaman bu gücü kullanabileceğini bilmek.
    Kesinlikle katılıyorum. Motor yapabiliyor diye sürekli yüksek hızlarda gideceğiz diye bir şey yok ama gereken durumlarda istediğin kadar gücü anında alabilmek güzel bişey. Bi de şimdi 250 alıp 1 sene sonra ya keşke daha yüksek cc bişey alsaydım dememek için daha mantıklı. Tabi bunların hepsi bütçe dahilinde konuşılması gerekn mevzular.
    espresso bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Sen bayağıdır bu tip konular açıyorsun gv250 alıcaksan al ama geçen sanırım enjeksiyon mu karbüratörmü konusunuda sen açmıştın orda da yazmıştım kesinlikle bana göre enjeksiyon demiştim ancak istisnai bazı marka yada modeller var demiştim hysoung bana göre bunlardan biri efi leri sıkıntılı çoğunun ..

    Gv250 alıcaksan karbüratörlü al başın çok ağrımaz .. zamanında Bursa’dan bir kardeşimiz almıştı acemiydi benden rica etmişti Bursa’dan alıp gelmiştim motoru İstanbul’a gidişi sürüşü çok keyifli idi gazı açtığımda yok demiyordu motorun önceki sahibi biraz tatlı egzosla da oynamıştı güzel sesi vardı ..

  11. #11
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen bayağıdır bu tip konular açıyorsun gv250 alıcaksan al ama geçen sanırım enjeksiyon mu karbüratörmü konusunuda sen açmıştın orda da yazmıştım kesinlikle bana göre enjeksiyon demiştim ancak istisnai bazı marka yada modeller var demiştim hysoung bana göre bunlardan biri efi leri sıkıntılı çoğunun ..

    Gv250 alıcaksan karbüratörlü al başın çok ağrımaz .. zamanında Bursa’dan bir kardeşimiz almıştı acemiydi benden rica etmişti Bursa’dan alıp gelmiştim motoru İstanbul’a gidişi sürüşü çok keyifli idi gazı açtığımda yok demiyordu motorun önceki sahibi biraz tatlı egzosla da oynamıştı güzel sesi vardı ..
    o konuları motosiklet önerisi amaclı acmadım aslında, sadece meraktan idi :D

    2008 ve öncesi karbüratörlü gv250'nin. 15 yaşında kore malına güvenmem acıkcası.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)