tommygun herkes top speed sallıyor hepsi yalan.matematik var fizik var.
duke 390 160ı geçmiyo.30gb makina 170 de kalır en fazla.ona bakarsan r25le 190 yaptım diyen var
Tommygun doğru söylüyor sizin son hız algılamanızla onun ki farklı sadece bir stabil son hız vardır Tommygun ondan bahsediyor birde anlık asfalt rüzgar pek çok unsurun bir araya geldiğinde oluşan son hız vardır .. R25 örneğide kimse saatlerce 190 da çıkmıyor izleyin YouTube da adam çıkıyor 3 dakka 5 dakka o hızda gidiyor sonra düşürüyor zaten o kadar ufak bloku sıkarsa bir yerde kol çıkarır yatak sarar ..
249s güzel motor bende düşünüyorum, ama benelli sitesinde bile fiyatı yok, sıfır gelen modeli yok. Daha temel konuları geçemeyince insan modelin özelliklerine pek bakmıyor.
çünkü motorun sahibiyim ve almadan önce çok ama çok araştırdım, kullanılan şase elelmanlarına, kaynak kalitesine baktım, frenlerini inceledim, depoyu söküp elektrik tesisatına baktım. resmen ince işçilik ile çalışmışlar. halen iddia ediyorum bu sınıfta bu kalitede işçilik ve parça kullanan başka bir marka yok.
Helal Haram ver ALLAHIM,
Menzilciler yer ALLAHIM...
iscilik gercekten cok iyi, kronik sorunu da yok. blok zaten tnt250 den kendini kanitlamis.
Bende cok arastirmistim hatta bi satici ile gorustum. Test surusu yaptim. Motosiklet gercekten kalite. Sesi hele, insan inanamiyor cift silindir motordan bu ses nasil cikiyor diye..360 derece krank var sanirim oyle birseyler hatirliyorum.
Ama hantal biraz torksuz. O sese insan gaza geliyor ama performans kotu.
velhasil yedek parca ve servis kaygisi ile almamistim ben. Hantalligini tolere edebilirdim yani 250 cc sonucta.
Ama parca fiyatlarini, bakim maliyetini falan sormustum vazgacetim sonra;)
Yağ bakımı bile malesef 1000 tlden aşşağı tutmaz çünkü 3.2 litre yağ kapasitesi var, bunun içinde 4 litre yağ alsak ve filtre alsak rutin bakımı bile uçuk fiyatlara geliyor, neredeyse litrelik makinalar ile yağ kapasitesi eşit durumda. Ama bana kalırsa 60-90k civarına alınabilcek motosikletlerden biri Tnt 250 (Tnt249s de uygun fiyat denk getirilirse benim nazarımda mantıklı) bu aralıklarda bütçem olsaydı diğer modellere pek bakmazdım.
Bi zahmet yaga da para verin yilda bi kez degisiyo
Kafama her estiğinde yola çıkabilcek bütçeyi ayarlarsam o yağ bakımı bende senede en az 3 kez olur , gezmeye bayılan bir insanım bir sabah uyanıp "çeşmedeki starbucksda bi americano içip dönsemmi" diye yola çıkacak bir insanım, lütfen tatlı su motosiklet kullanıcıları ile kıyaslamayın .
valla dukeye 2 litre yag bide filre işçilik 600 tutuyo.400+100+100
Aydın'a gideyim çöp şiş yiyip geri geleyim, canım ayvalık tostu istedi gidip yiypi geri döneyim diyen bir arkadaşım var, sizi çok iyi anlıyorum.
Ben son yıllarda motorun yakıt tüketimini bile umursamamaya başladım, keşke yol yapmaya fırsat bulabilsem de benzin masrafını, bakım masrafını düşünebilsem.
2022'de 5 defa yağ ve yağ filtresi değişimi yapmışım. Allah'tan eskisi gibi benzin masrafımı tutmuyorum da kafayı yemiyorum.
hantallık dşında diğerlerine çok katılmıyorum. abdurrahman ustayı aradım motoru almadan önce. belli başlı parçaların fiyatlarını sordum ve emsalleri ile aynı fiyattı. yağ konusuna gelince ilk 1000 km de rodaj yağını değiştirdim, sonra 4800 de bir yağ bakımı daha yaptım, bundan sonraki bakımları 10 bin km'de bir yapacağım. dolayısı ile öyle korkulacak bir yağ masrafı yok. hatta tüm bu süreçleri 249-s başlığında yazdım. şu gün oldu ben halen 249-s den daha mantıklı bir makina göremiyorum. bu arada alibaba da bile parçaları satılıyor.
Helal Haram ver ALLAHIM,
Menzilciler yer ALLAHIM...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)