Dom 400 mt 25 dusuncelerinizi alalim?
Reklamlar
-
Abiler mt25 cift silindir ve top speedi 180 190 artik neyse goruyor. Dom400 hatta son modelleri tek silindir ve 170 bile zor. Yani demek istedigim mantikli mi dom 400 almak? Titresimi falan nasildir acaba... hic kullanici arkadasim yok
Ama mt 25 kullandim. Gercekten seri motor.. siz ne dusunursunuz?
Reklamlar
-
kivanc34 adlı üyeden alıntı
Abiler mt25 cift silindir ve top speedi 180 190 artik neyse goruyor. Dom400 hatta son modelleri tek silindir ve 170 bile zor. Yani demek istedigim mantikli mi dom 400 almak? Titresimi falan nasildir acaba... hic kullanici arkadasim yok
Ama mt 25 kullandim. Gercekten seri motor.. siz ne dusunursunuz?
MT-25in 2016 modelini dominarınsa yenilenmeden önceki 2017 modelini 3er,4er gün kullanma fırsatım olmuştu.2017 dominarda gerçekten çok fazla titreşim vardı ancak ug modelinde bunu yendiklerini söylüyorlar kullanmadım bilmiyorum.Aradığınız şey kıvraklık ve hızlı olmasıysa Mt-25 tercih edilebilir,ama biraz daha rahat olayım veya torklu olsun dersenizde dominar 400 güzel tercih.Tabi dominarların belli başlı bazı sıkıntıları var sonuçta sıfır dominar4 400 parasına 4-5 yaşında 25-30bin km de mt-25 alınıyor bunuda göz önünde bulundurmak lazım.Roll da aşağı yukarı 120-130km li hızlara kadar dominar delip çekiyor desek yeridir.O kilometrelerden sonra Mt-25 geçiyor.Mt deki 180-190lı hızlar ise gerçekten uygun şartlar sağlandığında elde edilebiliyor.
-
nerde ne zaman ne sıklıkla 180 göreceğini düşünüyorsun dostum
-
doberman adlı üyeden alıntı
nerde ne zaman ne sıklıkla 180 göreceğini düşünüyorsun dostum
bu çok doğru bir yorum,180li hızlara çıkana kadar da motorun ömründen 1 sene gidiyor zaten :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------
denizz1 adlı üyeden alıntı
bu çok doğru bir yorum,180li hızlara çıkana kadar da motorun ömründen 1 sene gidiyor zaten :D
Eğer bütçe varsa ve yine torklu olsun ara sırada 180-190 yapayım diyorsan cbr500r bu fiyat yakınlarında bulunabilir şuan
-
ilk 150km falan yaptım daha. düşük hızlarda pat diye hızlanıyor daha abartılı bir şey yapmadım bilemiyorum.
sorunlara gelirsek;
bende karpal tünel sendromu var birkaç aydır. aslında birkaç ay motor kullanmamam lazım tüm parmaklarımda his kaybı kalıcı olmaya başladı geçmiyor bu yüzden en ufak titreşimi dahi çok rahat hissediyorum anında elim uyuştuğu için. dominar gerçekten titriyor. belki normal bir kullanıcıda fark edilmeye bilir ama ben anında elım uyuştuğu için anlıyorum.
onun dışında stop sorunu yok demelerine rağmen benim motorda stop sorunu var. debriyajı çekeren oluyor hep. debriyaja basmadığımda galiba hiç stop etmedi ama yine de saçma ve mod düşürücü.
şehir içinde gayet kıvrak ve üstüne oturduğunda çok rahat bir motor. ybrnin selesi göte girmek için uğraşırken bunun üzerinde loblarını yayabiliyorsun selesi geniş.
tabi ben memnunum bunlara rağmen. 500km bakımda soracam stop olayını umarım hallediliyordur.
bu arada benim parmaklar kısa olduğu için ayriyetten ben de stop ettiriyorum bazı durumlarda. elim kavrama noktasına yetişmiyor bu ayarlanabilir manet taksam acaba nasıl olur?
-
natijax adlı üyeden alıntı
ilk 150km falan yaptım daha. düşük hızlarda pat diye hızlanıyor daha abartılı bir şey yapmadım bilemiyorum.
sorunlara gelirsek;
bende karpal tünel sendromu var birkaç aydır. aslında birkaç ay motor kullanmamam lazım tüm parmaklarımda his kaybı kalıcı olmaya başladı geçmiyor bu yüzden en ufak titreşimi dahi çok rahat hissediyorum anında elim uyuştuğu için. dominar gerçekten titriyor. belki normal bir kullanıcıda fark edilmeye bilir ama ben anında elım uyuştuğu için anlıyorum.
onun dışında stop sorunu yok demelerine rağmen benim motorda stop sorunu var. debriyajı çekeren oluyor hep. debriyaja basmadığımda galiba hiç stop etmedi ama yine de saçma ve mod düşürücü.
şehir içinde gayet kıvrak ve üstüne oturduğunda çok rahat bir motor. ybrnin selesi göte girmek için uğraşırken bunun üzerinde loblarını yayabiliyorsun selesi geniş.
tabi ben memnunum bunlara rağmen. 500km bakımda soracam stop olayını umarım hallediliyordur.
bu arada benim parmaklar kısa olduğu için ayriyetten ben de stop ettiriyorum bazı durumlarda. elim kavrama noktasına yetişmiyor
bu ayarlanabilir manet taksam acaba nasıl olur?
bende de şuan bir disk yamulma var garantiye başvurduk bakalım nolcak onun dışında başka bir derdim yok şimdilik gayet memnunum bende daha büyük bir sorun oluşmazsa 400Ug ye yükseltmek istiyorum sezon sonu
-
Arkadaslar sorun sürat değil. 400luk motorun performansinin 250 cc ye yakin ollmasi sorun. Sizce de cok sacma degil mi
-
kivanc34 adlı üyeden alıntı
Arkadaslar sorun sürat değil. 400luk motorun performansinin 250 cc ye yakin ollmasi sorun. Sizce de cok sacma degil mi
Hocam arada yaklaşık dolu ağırlık olarak bakarsak 40 kilo var çokta anormal değil bu üstelik dominar 9.000-9.500 devir çeviriyor,Mt-25 11 bin devir ve üstü çevirebiliyor diye biliyorum bu gayet normal ama inanın Mt-25 180-185li hızlara çıkarken canından can gidiyor motorun.
-
14.000 devir ceviriyor mt
-
kivanc34 adlı üyeden alıntı
14.000 devir ceviriyor mt
Bütçe meselesi hocam tamamen eğer sıfır veya sıfıra yakın mt-25 alabilcek bütçeniz varsa mt-25 tabiki müthiş bir tercih olur ancak 25-30 bin km de 4-5 yaşında mt bakıyorsanız bence uğraşmaya değmez.
-
mantık değil de sen ne istiyorsun önemli olan o.ikisini de yakından görüp sürüp alman gerek.teknik özellikleri zaten biliniyor
burda tartışılmıs iistersen oku....
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ar-400-mu.html
-
denizz1 adlı üyeden alıntı
bende de şuan bir disk yamulma var garantiye başvurduk bakalım nolcak onun dışında başka bir derdim yok şimdilik gayet memnunum bende daha büyük bir sorun oluşmazsa 400Ug ye yükseltmek istiyorum sezon sonu
umarım en doğrusu neyse o olur. imkanın olursa büyütmek tabi güzel olur ama şimdilik probleminin çözülmesini dilerim.
benim adıma 400 sahiden stoplar bezdirmeye başladı. 500km tamamlayayım soracam. bakalım umarım çözerler. veya umarım çözülebilen bir şeydir.
hayırlısı vallah
-
Kıvralık serilik hız ise ve ağırlıklı kısa mesafe yada şehir içi ise bence mt25 ..
Dominar da olay farklı burda kuralkan sanırım dominar 400 ü touring yani gezi motoru konseptine konumlandırmak istiyor çünkü Avrupa Asya pazarında en son baktığımda genelde çift paket vardı ug400 ve ug400 touring modeli .. bizde sadece touring seyahat modeli var tam donanımlı aksesuarlı .. bence en güzelide tam donanımlı olması uğraşmıyorsun hiç bir şeyi ile ..
Burda tercih senin.. genel anlamda şehir içi yoğun kullanımda isen mt25 çok mantıklı yok ben bol bol uzun yol yaparım az yaksın çok gitsin dersen d400 de mantıklı avantajlı ..
-
seninde ebatına bağlı, mt25 kız motoru boyutlarında bence. dominarı daha saglam bir duruşu var.
tabi kalite arıyorsan mt25 der
m fakat genel olarak tum olumlu olumsuz seylerı sıralarsak 400 daha agır basıyor bende
-
kivanc34 adlı üyeden alıntı
Arkadaslar sorun sürat değil. 400luk motorun performansinin 250 cc ye yakin ollmasi sorun. Sizce de cok sacma degil mi
Bajaj kendi kullanıcı kitlesini düşünerek böyle bir tercihte bulunmuş , bence bu tercih gayet yerinde , 400 lük motoru Yamaha gibi 14.000 devir çevirebilecek şekilde üretse ki Bajaj'da da bu teknoloji vardır muhakkak , fiyat artacak , farklı sorunlar çıkacak , belki çok sattığı ülkelerde yollar bu hızlara uygun değildir millet patır patır patlayacak , yani adamlar birçok parametreyi değerlendirip üretime karar veriyor , hesapsız kitapsız yürüseler 400 lük motordan 50 beygirde çıkarabilirler 200 km de görebilirdi belki..
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Bajaj kendi kullanıcı kitlesini düşünerek böyle bir tercihte bulunmuş , bence bu tercih gayet yerinde , 400 lük motoru Yamaha gibi 14.000 devir çevirebilecek şekilde üretse ki Bajaj'da da bu teknoloji vardır muhakkak , fiyat artacak , farklı sorunlar çıkacak , belki çok sattığı ülkelerde yollar bu hızlara uygun değildir millet patır patır patlayacak , yani adamlar birçok parametreyi değerlendirip üretime karar veriyor , hesapsız kitapsız yürüseler 400 lük motordan 50 beygirde çıkarabilirler 200 km de görebilirdi belki..
katılıyorum. 200 beygir motorlar 12-18 arasında gezerken ns200 25 beygir veriyor.
dominar da tamamen kendi tercihleri.
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
kivanc34 adlı üyeden alıntı
Arkadaslar sorun sürat değil. 400luk motorun performansinin 250 cc ye yakin ollmasi sorun. Sizce de cok sacma degil mi
"Sorun son sürat değil " demişsiniz ama ilk mesajınızda son süratten başka bir şeye değinmemişsiniz. "Performans"tan kastınız başka nedir ki acaba? İki motor farklı kullanım amaçlı, Dominar'a 2 kişi binin, bir de mt25'e 2 kişi binin ve yokuşlu bir yolda sürün, bakın hangisi nasıl bayılıyor, hız kesiyor, hangisi devam ediyor.
Pulsar ns200 son hızı 155 km/, dominar D400 2017 modeli son hız 161 km/s civarı. Normal değil gibi görünüyor değil mi? Ama pulsar yokuşta bayılıp 90km/s'a düşerken Dominar D400 125km/s hızda devam edebiliyor.
Çoook önceki bir mesajımda da yazmıştım:
************
"Bu motor piyasaya, sırf piyasada farklılaşmak için "power cruiser" denilerek çıktı, ve bunu da 45T dişli koyarak yaptılar". Ancak maksimum hız düşüklüğünden dolayı da zamanında iyi eleştiri de aldılar(200cc'lik ns200 155km/h iken 373cc'lik Dominar161km/s'de mi ne kesiciye giriyor orjinal dişlilerde). Velhasılı, ilk 10bin km 45T, sonrasında 2bin km 42T, ve beğenmeyip hemen sonrasında 24bin km'dir 43T kullanan biri olarak bu motorun asıl olması gereken dişlisi 43T'dir bana göre.
************
Dişliyi 43t yaparsanız 165km/s hızda devir kesiciye girmek yerine daha yeni devir ışığını yakıyor oluyor. Bu da benim gibi "olayın son sürat olmadığını düşünen" bir çok kişiye yeter gibi geliyor bana. Tabi ki böyle düşünmeyen de vardır.
Ha, tabii Bajaj'ın burada üretim kalitesi/dayanıklılık endişelerinden dolayı deviri kısıtlaması, dişli oranlarını buna göre ayarlaması da bir etken bu performans düşüş olayına, bunun yanında ona göre parası da düşük oluyor.
mt25'in 180km/s yapabilmesi güzel tabii ama çıplak motorda 150km/s'den sonra rüzgar tokatlamaya başlıyor, sürekli 180km/s hız ile gidecek İzmir otobanı gibi bir yolda sürekli gidebilseniz bile eminim gitmek istemeyeceksiniz. Rüzgar tarafından tokat manyağı oluyorsunuz çünkü.
-
Iglinize ve yorumlariniza tesekkurler. X city yi satip şahin alicam ))
-
kivanc34 adlı üyeden alıntı
Iglinize ve yorumlariniza tesekkurler. X city yi satip şahin alicam
))
Güzel tesisatlı al sonradan tesisata masraf etme..
-
kivanc34 adlı üyeden alıntı
Iglinize ve yorumlariniza tesekkurler. X city yi satip şahin alicam
))
miss gibi xcity motorun var ne macera arıyorsun. Azcık uzun yolda da rahat edeyim diyorsan onu satıp xmax al daha çok bagaj alanın olur daha rüzgarsız gidersin. skuter candır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)