Geçmiş olsun
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
Giresunda yım abi rıdvan usta diye bi yere bıraktım 16 parçalar tutar 7 işçilik + yağ su gibi konuştu dün parça listesi ni hala atmadılar sibop lastiği arıyor muş parçacısı bugün parçaların kargolanmasını umuyorum bakalım
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:31 ----------
Benimki kaçırıyor du ben o vaziyette bindim…🥹
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:32 ----------
Teşekkür ediyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:33 ----------
Babuş 600rr,R1 den sonra ister istemez insan 150 ile yol gitmeye alışmakta bi güçlük çekiyor…
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:35 ----------
16 parçalar 7 işçilik + yağ su şuan durum liste yi bana attıklarında paylaşacağım
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------
Servis 14 parça 3.5 işçilik verdi servisten sipariş geçtik parçaları bakalım
Masraf baya çok çıkıyormuş. Benim kamyonun rektefesi 30-50 arası çıkıyor. 6 silindir 5880 cc.
Mesele sürat değil, hangi devirlerde sürdüğündür. O motorda devir kesici var mı bilmiyorum ama devir saatini sürekli kırmızı bölgeye sokuyorsan bir süre sonra motoru yersin. Bir şey olup olmaması şansa değil bunlara bağlıdır. Motor zaten 8500 devirde maksimum gücünü veriyor, üzerine çıkmak gereksiz yakıt sarfiyatından başka bir şey değildir.
Geçmiş olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:05 ----------
Geçmiş Olsun
para var huzur var kardeşim ya, bak siparişi geçmişsin, paran var ki yaptırıyorsun, boş ver dert etme... bak benim gsr yatıyor, buji alamıyorum la motora daha :D bujiler ölmüş bujisizlikten motor yatırmak da ne bileyim... parçacılara da veresiye yazdıramıyorum, parasını sonra verecem diyorum yok abi insanlık ölmüş, 4 tane bujiyi çok görüyorlar gerçekten insanlık ölmüş.
neyse, ev sahibine bu ay kirayı eksik öderiz, motorun bujileri bozulmuş onun parasını kiradan düşüyorum derim olur biter, aga ben sürünüyorsam millet de sürünecek, yok öyle ben sürünürken milletin keyif yapması.
Geçmiş olsun. Tek silindir motorla uzun yol yapıyorum.(8-9 saat). Fakat bir kuralım var sürekli hızım 7000 deviri geçmez. 80 bin km. boyunca hiç bir sorun yaşamadım.
Değerli dostum, senin için küçük bir araştırma yaptım. Senin motor Ngk Cr9eix kullanıyormuş. Tanesi 300 TL'den 4 tane alsan 1200 TL. Sana nasıl daha ekonomik bir alternatif yaratabiliriz diye Google dayıya "Ngk Cr9eix alternatives" yazdım, karşıma çıkan ilk sayfada Champion, Denso, Splitfire gibi markaların alternatif modellerine ulaştım..
Ardından verilen tüm modelleri aramaya başladım. Denso çok lanet bir marka, Türkiye'de çok kolay bulunmuyor. Ben de şansımı Splitfire TP430B için denedim. Yine Google dayıya "Splitfire TP430B alternatives" yazınca https://www.sparkplug-crossreference...LITFIRE/TP430B sitesine ulaştım. Bu sitede o bujinin de birçok alternatifi var. Elbet kendi bütçene göre bu listeden daha ekonomik bujiler bulabilirsin.
benim için birinin emek vermesi :D mahcup oluyorum utanıyorum teşekkür ederim, ben ucuza buldum aslında, tanesi 100 liradan buji var ama bu motora ucuz buji takmak istemiyorum çünkü zamanında Tvs Apache motoruma 6 liralık buji takmıştım ve resmen içerideki proselen kısım kopmuştu... şükür ki blok içerisine parçacık falan düşürmemiş ve kaldırdım attım onu.
bu yüzden muallaktayım, iş yeri ödeme verdikten sonra fiyat performans ürünü bir model buji alacağım artık.
bu arada evet ngk cr9e takılıyor buna ama üzerinde takılı olanlar ngk cr8e şu anda.
Bende ayni sekilde kullaniyorum.benim motorda tek silindir.
Normal kullanirken 6bin devirde vites atiyorum.spir kullanirken 7 veya 8bin devirde atiyorum.
Uzun yolda zaten hiz yapmiyorum da.yaparsam uzun atiyorum 10 dakika suratli gidicem 7bin devri gecmem.ama 2 dakika hiz yapcaksam 8 bin devirde atiyorum 145 ile giderim.zaten son hizi 160
İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.
Motomania Gökhan da söyler hep. cbr 250 de krank sorunu var diye. Serviste yaptırmanız daha iyi olmuş. İnşallah sonrasında da güzel olur.
Krank değiştiğinde de sanki motoru yeni almışsınız gibi rodaj yapın. Aniden zorlamayın.
Bu parayı verince motoru en az 3 sene daha kullanmanızı tavsiye ederim.
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
Hazır serviste yaptırmışken aslında rodajını da güzel yaparsan bence emsallerinden daha yüksek fiyata satabilirsin ve böylece köklemek istediğin daha güçlü bir motora yönelebilirsin...
Yani ben zamanında çok ucuza denk geldiğim için 250cc SS motor alacaktım fakat kısmet olmadı ve 150cc ile kaldık, şimdi imkanlar biraz el verdi ve tertemiz 400cc bir naked alabilecek duruma geldim fakat gücü ve ivmelenmesi bene yine kesmeyecekti ve 400cc almaktansa 150cc ile devam ederim diye düşündüm ama sonra dedim 600cc alayım, gerekirse kenarda yatırırım ama bindiğim zamanlarda da "motora biniyorum" derim diye düşündüm...
öyle düşündüm ve şu anda motor kenarda yatıyor :D
şaka bir yana üç beş birikmişimiz var, canıma tak ederse parçaların alasını komple alır gecemi gündüzüme katar adam ederim motoru ama gerek yok, zamanla arızalarını giderip binmek yeterli...
size de durumunuz varsa öneririm, 250cc nin canını çıkartıyorsunuz ve halen yetmiyor ve bunun yanı sıra birde makineyi de üzüyorsunuz. paranız varsa gidin adam gibi bir şey alın... bakın bugün varız yarın yokuz, hayatta ne istiyorsanız onu tez elde etmeye bakın ve onunla yaşayın.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)