2023 itibari ile alınabilecek en yaşlı motosiklet
Reklamlar
-
yaşlı cruiserlar hk. ne düşünüyorsunuz?
Reklamlar
-
arndiol adlı üyeden alıntı
yaşlı cruiserlar hk. ne düşünüyorsunuz?
Alınır bence.. sadece rutin periyodik bakımlarının masrafları artabilir normal olarak yaş km endeksli ..
Birde parça tedariğini sorgulat dragstar Vulcan sorun olmuyor parçalar da genelde ama bazı cruiselar da parçaya ulaşmak zor olabiliyor ..
535 vardı 2-3 sene oldu benzin pompası arızalanmıştı o zaman bulamamıştık İstanbul izmir Ankara aramadığımız yer kalmamıştı en son Opel astra benzin pompası uyduruldu ..
-
Valla ben 40k 2009 enjeksiyonlu CBF600 kullanıyorum. Sarı siteye koydum, favori konusunda rekor kırıyor ama arayan soran yok :(
bence alınabilecek eski motosikletlerde üst sıraları zorlar...
-
logaritma adlı üyeden alıntı
Alınır bence.. sadece rutin periyodik bakımlarının masrafları artabilir normal olarak yaş km endeksli ..
Birde parça tedariğini sorgulat dragstar Vulcan sorun olmuyor parçalar da genelde ama bazı cruiselar da parçaya ulaşmak zor olabiliyor ..
535 vardı 2-3 sene oldu benzin pompası arızalanmıştı o zaman bulamamıştık İstanbul izmir Ankara aramadığımız yer kalmamıştı en son Opel astra benzin pompası uyduruldu ..
yok abi konu aslında alacagım için değil merak tamamen nerde bende o para. ns200 ile devam.
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
okanius adlı üyeden alıntı
Valla ben 40k 2009 enjeksiyonlu CBF600 kullanıyorum. Sarı siteye koydum, favori konusunda rekor kırıyor ama arayan soran yok :(
bence alınabilecek eski motosikletlerde üst sıraları zorlar...
Adamlar ölümsüz blok yapmışlar. Cbf 500,600 ve 1000 in yağını suyunu zamanında değiştir ömürlük kullanırsın.
Bir de cbr 929 daydı galiba üst kapak contası yok motorda o kadar sağlam makina yapmışlar.
-
arndiol adlı üyeden alıntı
yok abi konu aslında alacagım için değil merak tamamen
nerde bende o para. ns200 ile devam.
Öyle deme senin ns200 satsan rahat eski yüksek hacim bir Japon Alman alırsın .. en basitinden bir önceki sayfada yazdığım F650gs alırsın üstüne çok büyük para eklemeden ..
Sadece ns200 deki kolay her tür parçaya ulaşabilme ve ucuz parça alabilme bulabilme nispeten ucuz bakım lüksün ortadan kalka bilir o kadar ..
Bu arada 929 fireblade müthiş makinedir ..
-
logaritma adlı üyeden alıntı
Öyle deme senin ns200 satsan rahat eski yüksek hacim bir Japon Alman alırsın .. en basitinden bir önceki sayfada yazdığım F650gs alırsın üstüne çok büyük para eklemeden ..
Sadece ns200 deki kolay her tür parçaya ulaşabilme ve ucuz parça alabilme bulabilme nispeten ucuz bakım lüksün ortadan kalka bilir o kadar ..
Bu arada 929 fireblade müthiş makinedir ..
55-60 falan ediyor benim alet. 30 k koyup 650gs alabiliyorum ama cok cirkin alet be :D
yaz için bakıyordum 100e kadar alınabilecek 400cc+ birşey ancak ya 25 yaşında ya da cok tipsiz :D
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
2002 model bir İtalyan bakıyorum bu ara. :D
-
Ben olsam sanirim su motosikletleri kovalardim;
-er6n
-nc700s
-mt03
cbf600 cok buyuk bir alet ve temizlerine cok acayip paralar istiyorlar.
-
Mr.wind adlı üyeden alıntı
Ben olsam sanirim su motosikletleri kovalardim;
-er6n
-nc700s
-mt03
cbf600 cok buyuk bir alet ve temizlerine cok acayip paralar istiyorlar.
hocam kimse o paraları vermiyor en azından 145 veren yok...
-
savaskayan adlı üyeden alıntı
2004 ve üzer f650gs ve 1150 gs daha uzun süre kullanılabilecek motorlardır,f650Gs de grenajda sorun çıkabilir,depo görünümlü grenaj parçaları bağlantı yerlerinden sorun yaşatır.
1150gs/adv genel olarak daha sorunsuzdur,rutin bakımı icin illa bmw ustası aramaya gerek yoktur.Ben BMW yi parça temini yönünden gercekten takdir ediyorum,sıfır ,ikinci el parça muhakkak bulunur,bulunmayan parçayı Borusan ya da Bempar getirir,ebay üzerinden alınır ama muhakkak bulunur.Bu motorlar vergi dilimi/yakıt hesabı yapan arkadaşlara hitap etmez ama uzun vadede ekonomiktir.
1150gs/adv serilerinde kombine abs olanlarda abs hatası çıkabilir,bu yüzden 2002 ve öncesi daha çok tutulur.
Borusan'ı parça için aramak bile vakit kaybı hocam , pandemi yasaklarında hiçbir sorunu yoktu ama arka difransiyelin rulmanlarını değiştireyim dedim (yabancı forumlarda okuyordum , özellikle soldaki büyük rulmandan çok kişi yolda kalmış) Borusan da 3800 tl , Bempar da 600 tl sanayi sitesinde rulmancıda SKF marka 270 tl ye aldım taktım..yakıt konusunda da şöyle bir tespitim var , hacim yükseldikçe şehir içi kısa mesafe veya durkalk trafikte yakıt tüketimi ciddi artıyor , lakin uzun yolda motorda iki kişi , 4 çanta ful dolu , çantaların üstünde çadır, kamp saldalyesi falan derken toplam ağırlık 450 kg civarı oluyor, işte şimdi yüksek hacim motor hem normal tüketiyor hende performansından hiçbir şey kaybetmiyor , bu yükle küçük hacim motoru benzer hızlarda sürmeye kalkışırsak daha fazla tüketebiliyor.
-
aprilia ETV 1000 kaç model olursa olsun, al evladiyelik bin. hem de rotax motor. hem de abs'li. hem de enjeksiyonlu denmiş,
Dur abi uyandırma milleti
-
valla 120bin tleye falam kawasaki er6n alınır ama mt03 yerine benzeri duke 390 almak daha mantıklı.kg beygirleri aynı sayılır.aynı paraya 2015-2016 düşük kmde duke 390 bulunuyor.ama mt03 de güzel motor
-
Arkadaşlar 2008 model Er6F kullanıcısıyım, aynı zamanda Er6 Facebook grubunun yöneticilerinden biriyim. 100-120.000 TL bandında Er6 F ya da N'lerin anca 2006-2008 yıllarına ait gri bloklu modelleri bulunabiliyor, bu model yıllarına ait gri bloklu Er6'larda yağ eksiltme problemi haddinden fazla gözleniyor, zaten filtre değişimiyle beraber 1,9 lt yağ alıyor. Bu nedenle yatak sardıran, krank kırdıran, motoru toparlayıp hemen satan çok kişi var. 2009 sonrası siyah bloklu modellerde bu sorun büyük ölçüde çözülmüş, zaten onların da fiyatı daha yüksek.
Aman dikkat, ekonomi yapacağız diye cebimizden daha fazla para çıkmasın.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2008 model Er6F kullanıcısıyım, aynı zamanda Er6 Facebook grubunun yöneticilerinden biriyim. 100-120.000 TL bandında Er6 F ya da N'lerin anca 2006-2008 yıllarına ait gri bloklu modelleri bulunabiliyor, bu model yıllarına ait gri bloklu Er6'larda yağ eksiltme problemi haddinden fazla gözleniyor, zaten filtre değişimiyle beraber 1,9 lt yağ alıyor. Bu nedenle yatak sardıran, krank kırdıran, motoru toparlayıp hemen satan çok kişi var. 2009 sonrası siyah bloklu modellerde bu sorun büyük ölçüde çözülmüş, zaten onların da fiyatı daha yüksek.
Aman dikkat, ekonomi yapacağız diye cebimizden daha fazla para çıkmasın.
Er6 ile Versys aynı motora sahip galiba , Versys de de yatak sarma olayları bir ara çok yaşandı..motor yağı çok eksildiğinde kırmızı yağ basınç ikazı yanmayabiliyor ama krankın bir tarafına yeterli yağ gitmediği için yatak sarar , bu hemen hemen tüm motorlar için geçerlidir , kullanıcılar hiç ikaz vermedi diyorlar hep ama karterde yarım litre yağ kalmış haberleri yok , eski cihazların mutkaka haftada yada 500 ila 1000 km de bir yağ seviyesini kontrol etmek lazım..
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Er6 ile Versys aynı motora sahip galiba , Versys de de yatak sarma olayları bir ara çok yaşandı..motor yağı çok eksildiğinde kırmızı yağ basınç ikazı yanmayabiliyor ama krankın bir tarafına yeterli yağ gitmediği için yatak sarar , bu hemen hemen tüm motorlar için geçerlidir , kullanıcılar hiç ikaz vermedi diyorlar hep ama karterde yarım litre yağ kalmış haberleri yok , eski cihazların mutkaka haftada yada 500 ila 1000 km de bir yağ seviyesini kontrol etmek lazım..
Er6 F/N ve Versys birebir aynı motor. Sürekli yağ kontrolü bence de gerekli. En azından ne kadar yağ eksilttiğini bilirsek ve ekleme yaparsak riskimiz daha azalıyor.
-
Eskiyle yeniyle alakası yok bence bunun ya.
Vespa'nın da yağına bakıyorum 500km'de bir, Xj6'nın da bakıyordum, 5000km'deyken de 30bin km'deyken de. Bu kadar basit bir önleyici işlem varken insanların bunu yapmaması manyaklık.
-
küçük hacimli motorlara kimse değinmemiş bence kaç model olursa olsun honda cg titan serileri tereddütsüz alınır.
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Borusan'ı parça için aramak bile vakit kaybı hocam , pandemi yasaklarında hiçbir sorunu yoktu ama arka difransiyelin rulmanlarını değiştireyim dedim (yabancı forumlarda okuyordum , özellikle soldaki büyük rulmandan çok kişi yolda kalmış) Borusan da 3800 tl , Bempar da 600 tl sanayi sitesinde rulmancıda SKF marka 270 tl ye aldım taktım..yakıt konusunda da şöyle bir tespitim var , hacim yükseldikçe şehir içi kısa mesafe veya durkalk trafikte yakıt tüketimi ciddi artıyor , lakin uzun yolda motorda iki kişi , 4 çanta ful dolu , çantaların üstünde çadır, kamp saldalyesi falan derken toplam ağırlık 450 kg civarı oluyor, işte şimdi yüksek hacim motor hem normal tüketiyor hende performansından hiçbir şey kaybetmiyor , bu yükle küçük hacim motoru benzer hızlarda sürmeye kalkışırsak daha fazla tüketebiliyor.
yüksek hacimli enduro motorlar yoğun trafikte elbette çok yakacaktır,zaten yoğun trafikte kullanmak motora ve sürücüye eziyettir.
-
savaskayan adlı üyeden alıntı
yüksek hacimli enduro motorlar yoğun trafikte elbette çok yakacaktır,zaten yoğun trafikte kullanmak motora ve sürücüye eziyettir.
Üstad kendim tüm bakımını vs yapsamda iki senelik Bmw kullanıcısıyım , yukarıda da yazdığım gibi pandemi yasaklarında garajımda difransiyeli komple dağıttım keçesini oringini rulmanını değiştirdim , sıra yağ koymaya geldi o da ne yağ kapasitesi hakkında farklı rakkamlar var , BMW katalogda 220 ml demiş ama bazı yabancı forumlarda bmw nin bunu 180 ml olarak tavsiye ettiği , 220 konulduğunda keçeleri patlattığı yazılmış , bahsettikleri Bmw metnine de ulaşamadım , ustalarımızda sağolsun sanki devlet sırrı ağızlarından laf almak imkansız , siz uzun zamandır Bmw kullanıcısısınız konu hakkında bilginiz yada duyumunuz var mı ? teşekkürler..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)