Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Efsane geri döndü (mü)? (Transalp)

    REKLAM ALANI
  1. #1
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Arattırdım forumda ama hiç sonuç çıkmadı.
    Bütçe durumu mu yoksa motor mu beğenilmedi tam olarak çözemedim.
    İlgilenenler için teknik özelliklerini aşağıya bırakayım. İlgilenen olursa da detay ve yorumları aşağıdaki linkte bulabilir.
    https://dengeliyorum.com/honda-transalp/

    Motor 755cc., Paralel çift silindir, sıvı soğutma, 270° krank
    Maksimum Güç 91 Hp @ 9.500 d/d
    Maksimum Tork 75 Nm @ 7.250 d/d
    Ön fren Çift Disk 310mm.
    Arka Fren Tek disk 256mm.
    Ön-Arka süspansiyon Showa 43mm. Ters Maşa – Monoshock, Pro-link
    Ön lastik 90/90-21” Tubeless
    Arka lastik 150/70-18” Tubeless
    Ebat 2325mm x 838mm x 1450mm (uzunluk x genişlik x yükseklik)
    Dingil mesafesi 1560mm.
    Sele yüksekliği 850mm.
    Yerden açıklık 210mm.
    Yakıt Tüketimi 4.4 lt./100km. (fabrika verisi) Depo:16.9 lt.
    Ağırlık 208 kg. ıslak ağırlık

    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...alp-750-a.html

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------

    Tenere vs vstrom800 vs transalp derssek fiyatlari ayni olursa kagit ustunde en iyisi transalp.
    Ama tenere yine de daha cok talep gorur niye bilmiyorum..galiba ben de tenere alirdim

  3. #3
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...alp-750-a.html

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------

    Tenere vs vstrom800 vs transalp derssek fiyatlari ayni olursa kagit ustunde en iyisi transalp.
    Ama tenere yine de daha cok talep gorur niye bilmiyorum..galiba ben de tenere alirdim
    Gelme sayılarına bağlı, hepsi eşit gelse transalp parçalar satış sayısında hırbo. Bu halkın Honda sevgisini küçümsüyorsun.

    250 üstü mal bir fiyata getirirler keşke ölü doğsa. Bizde mal çok alırlar.

  4. #4

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı Kerem34_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gelme sayılarına bağlı, hepsi eşit gelse transalp parçalar satış sayısında hırbo. Bu halkın Honda sevgisini küçümsüyorsun.

    250 üstü mal bir fiyata getirirler keşke ölü doğsa. Bizde mal çok alırlar.
    Transalp ile 250k tutarı yan yana getirmek senin gibi şu sıralar piyasayı yakinen takip eden birine yakışmıyor Kerem. Fiyatı Tenere 700 - Tiger 900 Rally Pro arasında bir yerde olur. 300 altı imkansıza yakın bence.
    -Black- bunu beğendi.

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Kerem34_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gelme sayılarına bağlı, hepsi eşit gelse transalp parçalar satış sayısında hırbo. Bu halkın Honda sevgisini küçümsüyorsun.

    250 üstü mal bir fiyata getirirler keşke ölü doğsa. Bizde mal çok alırlar.
    Keremcim tabiki 250 ustu olacak 330 dan asagi olmasini beklemiyorum..Eski kasa dl 650 ler 280 e satiliyor galiba.

    https://www.visordown.com/news/new-b...ycle-head-head

    Simdi burdan bakarsak eski kasayi gectim yeni vstrom bile geride kalmis gorunuyor.
    Ama tenereyi ayri bir yere koymak lazim galiba

    Turkiye icin demedim aslinda,dunya genelinde tenere 700 le bas edebilecegini pek sanmiyorum.
    Tenere boyle nasil diyim,daha bir hardcore,daha bir erkeksi enduro kalibiyeti daha iyi gibi.

    Honda ta bakinca 500x goruyorum biraz.

  6. #6

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Keremcim tabiki 250 ustu olacak d330 dan asagi olmasini beklemiyorum.
    ...
    Tenere boyle nasil diyim,daha bir hardcore,daha bir erkeksi enduro kalibiyeti daha iyi gibi.
    ...
    Bugünkü fiyat seviyeleri için 350-360 gibi olması yüksek ihtimal.

    Transalp daha adventure, Tenere daha sport. Klasik Honda / Yamaha tasarım ve hedef kitle seçim tercihleri ayırımı aynen burada da devam ediyor. Bence globalde çok satar Transalp, ismi çok değerli bir kere...
    blueway2 ve -Black- bunu beğendiler.

  7. #7
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Motoru karıştırdım yav durun, 07 rakibine gittim ben fiyat olarak kafadan onunla ilgilendiğim için. linçlenmeyelim.

    Bu motora gelince yine fark etmez, benzer klasman yamahadan fazla satar her türlü. Ben de tenereyi affetmem alırım da Türk halkı tofaş seviyor.

    Tiger dururken şu paraları şu motorlara acıyorum. Araziye girmeyecek adam tenere alınca da motora acıyorum. Tiger her açıdan kendini ispatladı, her alan 100bin km yapıyor moturla. Öğrenci olmasam, bakım masrafını düşünmesem şaaaak diye bir Tiger alırdım.
    Ama bakımını kendim de yapabileceğim, mahalle arası bir ustada da halledebileceğim, tanıdık, alışılmış bloğa sahip bir makine alacağım gibi duruyor yakın zamanda

    350'ler komik rakamlar, GS var, alemin kralı AT var, var oğlu var o paralara. Fantezi olur orta sınıf, 70 80 beygir motorlara o kadar para gömmek benim için.

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Kerem34_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru karıştırdım yav durun, 07 rakibine gittim ben fiyat olarak kafadan onunla ilgilendiğim için. linçlenmeyelim.

    Bu motora gelince yine fark etmez, benzer klasman yamahadan fazla satar her türlü. Ben de tenereyi affetmem alırım da Türk halkı tofaş seviyor.

    Tiger dururken şu paraları şu motorlara acıyorum. Araziye girmeyecek adam tenere alınca da motora acıyorum. Tiger her açıdan kendini ispatladı, her alan 100bin km yapıyor moturla. Öğrenci olmasam, bakım masrafını düşünmesem şaaaak diye bir Tiger alırdım.
    Ama bakımını kendim de yapabileceğim, mahalle arası bir ustada da halledebileceğim, tanıdık, alışılmış bloğa sahip bir makine alacağım gibi duruyor yakın zamanda

    350'ler komik rakamlar, GS var, alemin kralı AT var, var oğlu var o paralara. Fantezi olur orta sınıf, 70 80 beygir motorlara o kadar para gömmek benim için.
    Tofas diyerek once uzdun,ama alenin krali at demen de sevindirdi.

    Oncelikle bu transalp 90 hp,gayet iyi.Tiger 900 94 hp idi ,agirlik benzer.
    Benim gibi avrupa motoruna bakmayan,guvenilir ve ideal motor arayanlar ya tenere ya da bunu alir.

    Bu arada tiger 900 rally 390.000 mis.40 50 bin daha ucuz olur diye tahmin ediyorum.

  9. #9
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Bu motor iyi motor güzel motor.
    Tenere 700 de güzel ama bu ülkede tenere satamaması lazım, 40 yaş üstünün tenere alması 40ından sonra azanı teneşir paklar mevzusuna girer. Tenere 700 daha bi araziye girmelik, taşlı kumlu yollardan gitmelik motor, ona da 40ın altında olmak lazım ki hakkını veresin, o paraları 40 yaşın altında kazanabilecek kitle türkiyede çok yok, 40ı geçmiş orta yaşlılar alıp pırıl pırıl asfaltta kullanınca da abes kaçıyor.
    Bu transalp tenereye göre daha uslu duruyor, 40 geçkin, fazla araziye girmeyecek ama istesem girerim ki demek isteyenlere göre. Yani yamaha ve honda farklı müşteri kitlelerine seslenmiş bunlarla.
    -Black- bunu beğendi.

  10. #10
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Honda'nın şamrelli lastik fantazisi bitmemiş , son kasa Nc nin far tasarımı bundan daha güzel , çok daha karizmatik görünen Africa ile bunun arasında ciddi fiyat farkı olması lazım , 60-70 k farkla gelirse Africa tercih edilir diye düşünüyorum..
    -Black- bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda'nın şamrelli lastik fantazisi bitmemiş , son kasa Nc nin far tasarımı bundan daha güzel , çok daha karizmatik görünen Africa ile bunun arasında ciddi fiyat farkı olması lazım , 60-70 k farkla gelirse Africa tercih edilir diye düşünüyorum..
    Bu Afrika'dan daha arazi kapasiteli bir motor, arada o kadar fark olsa gırtlağa kadar aksesuar doldurulur, üzerine de tonla benzin parası kalır.

    Bu Transalp ve Hornet fiyatlarını merakla bekliyorum. Hornet'in özellikle uygun fiyatlanması lazım; yurtdışında çok rekabetçi fiyatlar var...

  12. #12
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu Afrika'dan daha arazi kapasiteli bir motor, arada o kadar fark olsa gırtlağa kadar aksesuar doldurulur, üzerine de tonla benzin parası kalır.

    Bu Transalp ve Hornet fiyatlarını merakla bekliyorum. Hornet'in özellikle uygun fiyatlanması lazım; yurtdışında çok rekabetçi fiyatlar var...
    Ben de fiyat aralıkları konusunda Nikkfurie gibi düşünüyorum. Ciddi arazi yapacak olanlar zaten Ktm 790'a kaçar ağırlık nedeniyle.
    "Arazi kapasiteli" dediğiniz de sadece kilo farkı gibi duruyor. Öyle olunca da daha hafifi var.
    Ciddi araziyi çıkarınca, geriye köy yolları, kamping vs kalıyor. 50.000tl. civarında farklar için, bu tür kullanıcının tercihinin de Africa Twin yönünde olacağını düşünüyorum.

    70 bin tl. fark isteseler de yapamazlar. Tabii NC750 satmaya devam etmek istiyorlarsa. (kişisel görüşüm, farklı düşünenler olabilir.)

    (Bu arada lastikler şambrelli, yukarıdaki Tubeless'ı dikkate almayın.)
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  13. #13

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Verilen linke girdim hızlıca aşağı indim ortalama 350 bin tl olur gibi yazıyı okuyunca gerisini okumaya gerek duymadan kapadım .. 350 bin tl verip alana hayırlı olsun ..

  14. #14
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Verilen linke girdim hızlıca aşağı indim ortalama 350 bin tl olur gibi yazıyı okuyunca gerisini okumaya gerek duymadan kapadım .. 350 bin tl verip alana hayırlı olsun ..
    Bence kapamamisindir,hepsini okuduguna adim gibi eminim.
    Oncelikle kaliteyi ucuza alamazsin logaritma.

    Duz nc nin 278.000 oldugu, eski kasa dl650xt nin 300.000 e satildii su ortamda bu motorun kac para olmasi lazimdi ?
    Hayir,trip yapacak bir durum yok..fiyatlar gayet guzel sen fakirsin logaritma..uzgunum :(

  15. #15

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı -Black- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de fiyat aralıkları konusunda Nikkfurie gibi düşünüyorum. Ciddi arazi yapacak olanlar zaten Ktm 790'a kaçar ağırlık nedeniyle.
    "Arazi kapasiteli" dediğiniz de sadece kilo farkı gibi duruyor. Öyle olunca da daha hafifi var.
    Ciddi araziyi çıkarınca, geriye köy yolları, kamping vs kalıyor. 50.000tl. civarında farklar için, bu tür kullanıcının tercihinin de Africa Twin yönünde olacağını düşünüyorum.

    70 bin tl. fark isteseler de yapamazlar. Tabii NC750 satmaya devam etmek istiyorlarsa. (kişisel görüşüm, farklı düşünenler olabilir.)

    (Bu arada lastikler şambrelli, yukarıdaki Tubeless'ı dikkate almayın.)
    Tabi tabi, ciddi arazi değil, makul her yola girebilen touring / adventure tarzı kullanım için. Daha hafif olanlarda artçı ile yolculuk yapma durumu biraz şüpheli sanki. Tarzı benim ilgimi çekiyor / işime yarıyor olsa ben yine 70k ucuza Transalp alırdım şahsen; Africa Twin'in işletme maliyeti Transalp'e göre sağlam yüksek olur + çıplak AT alabileceğim fiyata full dolu bir Transalp alıp üzerine tonla gezebilmek daha çekici değil mi?

    Honda her türlü KTM alacak adamın radarına zaten girecek bir marka değil. Ben Transalp'i 790'a tercih ederim mesela, bu özelliklerden çok kullanıcı profiliyle ilgili. KTM'lerin de garip garip sorunları çıkıyor, burada bir konuda sahiplerinden bir tanesi çok faydalı paylaşımlar yapmıştı.

    NC'yi her türlü satarlar; NC'yi alanlar DCT için alıyor daha çok. Satılan NC'lerin %80-85'i DCT bildiğim kadarıyla.

    Ben bu modelin çok satacağına eminim. Yeter ki fiyatlandırmada saçmalamasınlar...

  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabi tabi, ciddi arazi değil, makul her yola girebilen touring / adventure tarzı kullanım için. Daha hafif olanlarda artçı ile yolculuk yapma durumu biraz şüpheli sanki. Tarzı benim ilgimi çekiyor / işime yarıyor olsa ben yine 70k ucuza Transalp alırdım şahsen; Africa Twin'in işletme maliyeti Transalp'e göre sağlam yüksek olur + çıplak AT alabileceğim fiyata full dolu bir Transalp alıp üzerine tonla gezebilmek daha çekici değil mi?

    Honda her türlü KTM alacak adamın radarına zaten girecek bir marka değil. Ben Transalp'i 790'a tercih ederim mesela, bu özelliklerden çok kullanıcı profiliyle ilgili. KTM'lerin de garip garip sorunları çıkıyor, burada bir konuda sahiplerinden bir tanesi çok faydalı paylaşımlar yapmıştı.

    NC'yi her türlü satarlar; NC'yi alanlar DCT için alıyor daha çok. Satılan NC'lerin %80-85'i DCT bildiğim kadarıyla.

    Ben bu modelin çok satacağına eminim. Yeter ki fiyatlandırmada saçmalamasınlar...
    Bahsettigin kullinici kirmizigrom
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...tecrubesi.html

    Ktm demek pismanlik demek.Basit bir google arama sonucu bu 1290 larin envai cesit sorunu oldugu ortaya cikiyor

    https://youtu.be/wodVfP00Zic

    Demek ki bunlarin sadece dusuk cc leeri degil,yuksek hacimleleri de sorun.
    Japon harici motor alinmax diyoruz dinlemiyolar,keyfiniz bilir tabi ;)
    .
    Cyan ve espresso bunu beğendiler.

  17. #17

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bahsettigin kullinici kirmizigrom
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...tecrubesi.html

    Ktm demek pismanlik demek.Basit bir google arama sonucu bu 1290 larin envai cesit sorun oldugu ortaya cikiyor

    https://youtu.be/wodVfP00Zic

    Demek ki bunlarin sadece dusuk cc leeri degil,yuksek hacimleleri de sorun.
    Japon harici motor alinmax diyoruz dinlemiyolar,keyfiniz bilir tabi ;)
    .
    Yani o kadar gömmeyelim. Ama benim tarz nispeten mülayim bir kullanıcı için Transalp KTM 790 / 890'dan daha çekicidir, ihtiyacım olmayan hafiflik ve/veya ekstra performans için neden Honda'daki kafa rahatlığını bırakıp KTM dikeni üzerine oturayım ki? İhtiyacı olan veya o ekstraları tercih edenler için gayet alınabilecek bir risktir o başka. Bana uymaz...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------

    Bu arada fiyatla ilgili; yeni Transalp'ın UK fiyatı belli 9.500£. Aynı motoru kullanan yeni Hornet'inki de belli 7.000£. Yani yeni Transalp yeni Hornet'ten ~ %36 daha pahalı fiyatlanmış.

    Bugünkü kurlarla;
    7.000£ -> ~ 159.000₺.
    9.500£ -> ~ 215.500₺.

    İngiltere'deki vergileri bilmiyorum ama bizde %20 gümrük vergisi ve %35 ÖTV var. Bu da ek %65 yapar. Uygularsak:
    7.000£ -> ~ 159.000₺ -> ~ 260.000₺
    9.500£ -> ~ 215.500₺ -> ~ 355.000₺.

    Başka bir yoldan yukarıdaki tahminime ulaştım iyi mi? (Yukarıdaki "350-360k arası" tahmini Tracer ve Tiger fiyatları ortalamasından çıkmıştı...)

    Bir şekil güzel salladım vallahi, bakalım tutacak mı? (Tabi bunlar bugünkü kurlarla, sonrasına bakarız...)
    espresso bunu beğendi.

  18. #18
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani o kadar gömmeyelim. Ama benim tarz nispeten mülayim bir kullanıcı için Transalp KTM 790 / 890'dan daha çekicidir, ihtiyacım olmayan hafiflik ve/veya ekstra performans için neden Honda'daki kafa rahatlığını bırakıp KTM dikeni üzerine oturayım ki? İhtiyacı olan veya o ekstraları tercih edenler için gayet alınabilecek bir risktir o başka. Bana uymaz...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------

    Bu arada fiyatla ilgili; yeni Transalp'ın UK fiyatı belli 9.500£. Aynı motoru kullanan yeni Hornet'inki de belli 7.000£. Yani yeni Transalp yeni Hornet'ten ~ %36 daha pahalı fiyatlanmış.

    Bugünkü kurlarla;
    7.000£ -> ~ 159.000₺.
    9.500£ -> ~ 215.500₺.

    İngiltere'deki vergileri bilmiyorum ama bizde %20 gümrük vergisi ve %35 ÖTV var. Bu da ek %65 yapar. Uygularsak:
    7.000£ -> ~ 159.000₺ -> ~ 260.000₺
    9.500£ -> ~ 215.500₺ -> ~ 355.000₺.

    Başka bir yoldan yukarıdaki tahminime ulaştım iyi mi? (Yukarıdaki "350-360k arası" tahmini Tracer ve Tiger fiyatları ortalamasından çıkmıştı...)

    Bir şekil güzel salladım vallahi, bakalım tutacak mı? (Tabi bunlar bugünkü kurlarla, sonrasına bakarız...)
    İngiltere fiyatlari uzerinden gidersek;
    Nc750 yi baz alirsak1650 pound pahali , o zaman bizde 319.000 olmali.
    Crf1100l ti baz alirsak 2500 pound ucuz,o zaman bizde 354.000 olmali.

    320-350 arasi bence kesin gibi.

  19. #19

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Burada güzel bir teknik ön-inceleme var.

    Tenere'den sadece 4kg ağır olduğu gibi mühim bir detay mevcut.
    haluk23 bunu beğendi.

  20. #20
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    beygiri güzel tipini vs bilmem de t7 den ucuza gelirse yakar geçer


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)