T7 fiyatına bile gelemez. (314 bin) Gelirse, NC biter. Sen Dct için alıyorlar desen de, fiyat performans motoru olduğu için alınıyordu. V-strom'a parası yetişmediği için alan tanıdıklar oldu. Olmuşken, dct olsun bari diyenler aldı dct'yi. Biraz bütçe meselesiydi yani.
Kaldı ki ilk çıktığında çok eleştirilmişti de.
Biraz NC topladı kendini, biraz bütçeler ufalmaya başladı da, öyle yer buldu kendine. Motordan bile sayılmadı ilk zamanlar.
Hazır motor bloğu üzerinden piyasa yoklaması gibi, uzun vadede belki şartlar değişir diyerek köşe kapıyorlar. 314 bine gelse Africa da satamaz olurlar.
Olmaz o iş yani. (Tabii ben bundan sonra sadece Transalp satıcam diyorlarsa, o ayrı)
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
100 oktan Alişan Hornet 750'nin testini yapmıştı.Her açıdan donanım olarak güç olarak kalite olarak vb. mt07'den üstün bir motosiklet.Transalp'te tenere'den daha üstün gelecek ve fiyatıda tenere ile aynı olacağını düşünüyorum.Yani nc ile Africa'nın tam ortası 350.000 TL.Ve Tenere'den çok daha fazla satacağına inanıyorum.Yakıt tüketimiylede tam nc ve africa arasında kalmış.3.5-4.5-5.5
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:01 ----------
2 yıldır nc dct nin fiyatı vstrom'dan daha fazla olduğu halde ondan daha fazla satıyor ve daha fazla tutuluyor.Şuan bayilerde vstrom dolu ama nc de gelen satılmış sıra yazıyorlar.
İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.
Nc hakkındaki yorumum dikkat ettiysen geçmişe dönük.
İlk çıkan NC'ler ile şimdikiler arasında dağlar kadar fark var.
Fiyata gelince daha fazla değil. V-strom ile aynı seviyede. Artık tutulan ve ikinci eli kuvvetli bir motor olduğu için de satıyor.
(Aynı fiyata gelecek dediğin Tenere ile verdiğin fiyat arasında da 35 bin lira fark var.)
Benim de tahminim 350 civarı zaten. Ama rakiplerden dolayı değil. Tamamıyla kendi modelleri ile ilgili olarak. Daha altı veya üstü kendi modellerinin dengesini bozacak gibi.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
NC'den DCT'yi çıkar duman olur... Tek olayı o, kitlesinin ağırlığı DCT için NC alıyor. Düz kullanacak adam için başka güzel alternatifler var.
Benim çevremde gördüğüm kadarıyla öyle denk gelmişim demek ki. Diğer yandan merak edip biraz araştırdım. Türkiye için bir istatistik bulmak zor tabii.
Diğer yandan Avrupa genelinden çok ayrışacağına dair veri bulmak da zor.
Çıkış tarihinden bu yana satılan Dct'lerin, düz versiyonlara oranı %52. Yani öyle çok ezici çoğunluk gibi değil.
(Bu oran direkt NC750X için -Africa falan dahil değil.)
https://www.hondaprokevin.com/2023-honda-nc750x-review-specs-750-adventure-motorcycle
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
Ahahaja yavvv yapmayin.
Sahibinden e girdim 97 adet nc 750x
123 adet nc 750 dct
Elbet bu satis adetini vermiyor ama asagi yukari oran da benzerdir
Simdi asil bombayi soyluyorum;
Dl 650 8 adet sdadsgafafa
Nc her turlu kicina tekmeyi basmis..yuru be nc alemin kralicesi yemin ediyorum taş gibi motor zaten
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------
Cyan saka saka,senin motorun da cok guzel tercih,zevk meselesi artik.
Vstrom a hic binmedigim icin cok atip tutamiyorum..tipi haric guzel motor oldugu muhakkak
Keşke dediğiniz gibi olsaydı öyle dağlar kadar falan fark yok keşke olsaydıda haklısınız diyebilseydim.hepsi boya pudra.Hatta son kasada iyice kişiliği ve görüntüsü kayboldu motorun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:01 ----------
[QUOTE=Cyan;4719304]NC'den DCT'yi çıkar duman olur... Tek olayı o, kitlesinin ağırlığı DCT için NC alıyor. Düz kullanacak adam için başka güzel alternatifler var.[/Q
Bencede öyle,nc'nin esprisi zaten dct olması.
İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.
Seni blueway e havale ediyorum.nc nasil madah olmaz ya
Tabiki honda suzuki farki var Turkiye de.Peki dunyada ?
Bi de yani oranlar cok ezici beee..
markalari switch etsek,vstrom nc karsisinda toparlar, belki de kafa kafaya gelir.ama bu sekilde fark olacagini dusunmuyorum.
Kabul etmek lazim nc cok gomulse de basarli oldu.
Bak yaaa
Kus serisinin cok satma nedeni ile nc arasinda nasil bir benzerlik var ? Logaritma dese normal karsilardim da senden beklemezdim bunu. :(
İlk alirken mi ucuz ? İlk ciktiginda biraz daha ucuzdu evet,simdi ise avrupada falan dl 650 den pahali.
Parcasi mi ucuz ? Sanmiyorum.
Demek ki baska birşey var bu motorda.,seytan tuyu olabilir mi acaba ?
Konu NC ağırlıklı gidiyor madem, katkım olsun:
[QUOTE=blueway2;4719312]Keşke dediğiniz gibi olsaydı öyle dağlar kadar falan fark yok keşke olsaydıda haklısınız diyebilseydim.hepsi boya pudra.Hatta son kasada iyice kişiliği ve görüntüsü kayboldu motorun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:01 ----------
NC benim de uzun yol için tercih edebileceğim bir motor değil. Ama güzel bir commuter. Artısı, daha uzun mesafeleri de kaldırma potansiyeli.
Yine de ilk çıkan 700x serisi ile kıyaslandığında, motor başta olmak üzere güzel geliştirmeleri var.
Kişisel görüşüm doğrultusunda yorum yapmamak için, dct konusunda 10-11 seneye yayılan bir istatistik verdim.
Bu noktada herkes kendi çevresinde gördüğü kadarıyla farklı yorumlar yapabilir tabii.
Transalp konusuna dönersek; Nc'ye yakın bir fiyatla gelirse, Dct olmamasına rağmen NC satışlarına net bir darbe vuracağını düşünüyorum. Aynı zamanda böyle bir fiyat gelirse, Africa ile de fiyat farkı açık olacak. Tip ve hacim farkında dolayı, yüksek hacim kullanıcısı yine alacağını alır ama, bütçesi daha kısıtlı olan büyük bir kısım, Africa için kendini zorlamayacaktır.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)