Çok yakın fiyatları var.
Cf daha hızlı, daha güçlü Voge daha az yakıyor sanki.
Ne dersiniz hangisi alınır?
Çok yakın fiyatları var.
Cf daha hızlı, daha güçlü Voge daha az yakıyor sanki.
Ne dersiniz hangisi alınır?
Biri Kawasaki'nin 650 cc çift silindir bloğunun gücü düşürülmüş klonu, öteki de sanki Honda Cb 500F'ün bloğu.
İkisinde de servis, yedek parçadan gol yiyeceğiz ve en az 180.000 TL ödediğimiz motor için sonrasında "ahh ben ne yaptım? ne ettim?" diyeceğiz. Bari daha kuvvetli ve hızlı olandan gol yiyelim. En azından 200 km hızı arada bir de olsa aşarız. Benim tercihim 650 Mt olurdu. Voge nasıl okunuyor daha millet bilmiyor, "Voj" diyen var, "vok" diyen var, "vog" diyen var.
cf moto daha güçlü.diğer özellikleri benzer
voge tamam iyi güzel iddalı ama nerden bulucan servisini parçasını ? henüz daha oturmadı o iş direk ele derim.cf moto hem markası bilinen 2. el değeri belli olan hemde servisi olan yedek parçası olan daha doğrusu olmayan bir motor olarak onu tercih ederim.2 sene içinde tahminen duyulcak gibi adı piyasası.r25 fiyatına 500lük motor satıyor adamlar
Tommygun merhaba..neden "ben ne yaptim"
deriz..servis,yedek parça sorunu içinmi?
Bunu neden merak ettin dersen.8 senedir kullandigim mt07 satıp tarz değişikliği yapıp yol motoruna geçmek istiyorum.full aksesuarlı cf 650 yi gözüme kestirdim.ama çok da kararsızım. bi yandan japondan buna gecilirmi diyorum.bi yandan da mt07 le uzun yolda dayak yiyorum,japon muadillerini almak istesem mt07 sattığım zaman üstüne
Çok para koymam gerekiyor ki bende bütçe yok.benim motoru satıp çok az bi ilaveyle bu full aksesuarlı cf 650 çok cazip geliyor.
Youtube da incelemelerini seyrettim hep olumlu bahsediliyor.ama çok kararsızım düşünceni merak ettim açıkçası...🙂
İkisi arasında direkt Cfmoto tabi. Daha oturmuş marka, hem daha yol motoru...
Uzun yolda Mt07'den daha rahat edeceğinizi düşünüyorum. Espriyle karışık "ben ne yaptım?" diyecek olmamız motorların dandik olduğundan değildir. Ben 2 motorun da dandik olmadığını düşünüyorum. Benim bu konuda çekincem tamamen yetersiz ustalar, yedek parça problemleri ve de motorun ıncığını cıncığını bilen bir kullanıcı kitlesinin henüz çok olmamasındandır. Bu kitlenin olması size muadil ürün bilgisi gibi konularda çok fayda sağlar.
5 10 yaşında, 50bin km tracer700, versys650, vstrom 650 alır geçerim kafam rahat eder.
Cf dediğimiz marka 250'liği bile Allaha emanet satıyor. Aylarca parça bekle, doğru düzgün servis ara ile geçiyor. Binilebilecrği tek şehir istanbul aras ve Oktay sayesinde o da. Ona rağmen çok kötü.
Voge hakkında yorum dahi yapmayacağım.
Benelli trk502x ikisinden iyi seçenek.
Eski Nc, tracer, vstrom hepsinden daha iyi seçenek.
Teşekkür ederim çok doyurucu cevap olmuş.soyledigin şeyler de kesinlikle haklisin.ama yaşadığım şehirde yamagata bile usta servis sıkıntısı yaşadığım için benim için yeni bisey olmayacak.yaptigim iş sebebiyle hep arabayla olduğum için motor
7/24 kullanamadığım için çok km yapamadığım ve mt07 için 8 senedir hiç parça ihtiyacım olmadı mesela...bilmiyorum belki de japon olduğu içindir...
Bu motoruda aldığımda çok da üzmeden temiz kullanacağım ve mt07 gibi senelerce kullanmak için alacağım için.satis kaygısında değilim.valla zor karar...işin kötüsü yaşadığım şehirde çıplak gözle bakmak için denemek için motoruda bulamıyorum.
Ben ktm ciyim
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...74843394/detay
Hayırlısı olsun o zaman. Sizin kullanım alışkanlığınız ve profilinizi değerlendirdiğimizde bence de sizin için iyi bir tercih olabilir. Umarım memnun kalırsınız. Deneyimlerinizi burada paylaşırsanız da 650 Mt'yi düşünen arkadaşlar için çok faydalı olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------
Konuyu açan arkadaş "Ediz Hun mu İzzet Günay mı?" diye sormuş siz "Önder Somer" demişsiniz. Şaka bir yana önerdiğiniz motor tam yaramazlık yapma motoru. Bunlardan bir tanesi beni Yalova yolunda paramparça etti de o günden beri dikkat ediyorum Ktm'lere.
Ve olay bambaşka bir hal alır! bu sanırım dünyayı dolaşacak iki ünlünün önce niyetlendiği sonra fabrikadan bir sorun olduğu için bmw ye döndüğü makine,
Sektörün genişlemesiyle beraber forumdaki kalitenin artması çok güzel, eskiden benzer başlıklara “abi honda activa daha iyi” den “az daha üzerine koy hayabusa al” a giden yorumlar olurdu.
Yedek parça/ servis işi gerçekten önemli, tamam Allahın günü motoru devirmiyoruz ama periyodik servisinde değişimi unutulan veya kötü takılan bir parça yüzünden de sorun yaşamak istemem. İlginçtir iki marka da Avrupa’da da var, testlerini takip ediyorum youtube’dan. Bununla beraber Bajaj Yunanistan harici avrupada satılmıyor. 390 lık blok Husky ve KTM lerle satılıyor.
Dominar 400ug den sonra 500 lük Voge çok büyük bir değişiklik olmayacak, cf mt650 benzer fiyata daha çok motor sanki…
Tabi diğer büyük markaların ikinci elleri her zaman bir seçenek. 3-5 yaşında temiz honda cb500x bulsak da alsak…
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
siz touring motor mu arıyorsunuz tür olarak.200-250 arası ikinci el triumph tiger 800 var
Ikinci el büyük marka almak tabiki ıyi bi seçenek...ama şöyle bişey var,koruma demiri, çantalı, on camlı ikinci ele yoneldiginizde artı 100 bin daha vermeniz gerkiyor.ikinci eldeki şişkin fiyatlar malum..
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...76107730/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...55880029/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...78527612/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...48368232/detay
ikinci el olarak güzel motorlar var 200bin seviyesinde
İkiside değil,2020 model NC yada dl650 vstrom alıp dönüpte arkana bakmazsın.Kafan rahat olur.
Tekniğine, dayanıklılığına lafım yok ama nc/dl650 nin kutu profil arka maşasına ve halen eski tip ön maşalarını kozmetik olarak hiç beğenmiyorum. Suzi bu arada 6-6.5 litre civarı yakıyormuş ki o kadar yakacak kadar gitmiyor. Nc nin yakıttan şikayet eden yok.
Tiger 800 ‘ü pandemiden önce alıyordum, Levent’te az km de bulmuştum bir tane, ama onun da servisini masrafını bilemedim, kalın olabilir.
Diğer yandan da piyasa bu haldeyken acele de etmemek lazım diye de düşünmüyor değilim, zira üç büyükler henüz tedarik sorununu aşmadı/aşamadı. Piyasa çin’in hint’in elinde, rekabet çok dar.
7-8 yaşında makineye de sıfır çinli +10% fiyatı vermek , bilemedim…
hocam mış muşlara bakma , DL650 yi 190bin km kullandım 6-6,5 yaktırmak için sürekli 160 km/s üstü sürmen lazım , şehir içi günlük işe gitgel kullansan 4,5-5 max yakar ( yazın rahat 4 lt görüyordum) , arkadaşımda 2017 Nc750 vardı bende 2013 DL650 iki yıl beraber uzun yol yaptık kamplara festivallere gittik benden yarım litre az tüketiyordu , ne eksik ne fazla söyledim , forumda da aynı rakkamları yıllar önce yazdım..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)