Cf moto mt650 vs voge 500 ds/x sizce hangisi?
Reklamlar
-
Benim de *henüz rodajda olan* bir V Strom'um var, kış vakti şehir içi 4,4l ortalamam var. (İleride biraz daga düşer...) NC ile 4-4,1l yakıyordum. (Bu şekilde aynı sürücüdeki sarfiyat farkı da belgenenmiş oluyor...) %50 fazla beygir ve konforu için V-Strom'da %10-15 fazla yakıt harcamaya haydi haydi değer bence.
Reklamlar
-
Cf Moto 650 tercih etmeniz daha doğru olacaktır. 2012 yılında CF Moto o blokla satış yapmaya başladı. Mevcut kasa 6 7 yıldır satışta, kullanılan parçalar dünya standartlarında ve kaliteli. Zamanında sorunlar yaşandı bildiğim kadarıyla hepsi çözüldü. Üstelik gücü kısılmış şekilde satıyorlar risk faktörünü azaltmak adına.
Bunu alacağınıza eski Japon alın lafını ben asla kabul etmiyorum. Bunu diyenlerin üzgünüm ama şuanki Japon servislerinin ve yedek parça fiyatlarının durumundan haberleri yok muhtemelen. Japonlarda motor olmadığı için herşey servise ve parça fiyatlarına yansımış durumda. CF Moto ve Voge gibi markaların parçaları Aliexpress gibi portallarda mevcut ve çok ciddi fark var aralarında. Üstelik 0 motor alıyorsunuz 2-3 sene garantileri olan.
-
Benim merak ettiğim bu blokların metal hammadde kalitesi .. umarım Çinli kaliteli yapmıştır ..
-
İlk arabam daewoo racerdi. Bir gün arka fren balatasini daewoo yedek parcacidan aldım takıyorum. Yanıma Bir arkadaş geldi. Bu araçların parçası yok dedi. Dedim var bak takıyorum, yok dedi sen bilmiyorsun.sen haklısın Dedim. Sonra bu aracın son sahibi sen olursun dedi. Aracı çok rahat bir şekilde de sattim.
Demek istediğim herkesin herseye bir fikri var. En iyi kararı sen bilip sen vereceksin. Burada ben dahil sadece bir nickle yazı yazan kişilerin neyi ne kadar bildiğini test etmen imkansız.
-
akgokhan adlı üyeden alıntı
İlk arabam daewoo racerdi. Bir gün arka fren balatasini daewoo yedek parcacidan aldım takıyorum. Yanıma Bir arkadaş geldi. Bu araçların parçası yok dedi. Dedim var bak takıyorum, yok dedi sen bilmiyorsun.sen haklısın Dedim. Sonra bu aracın son sahibi sen olursun dedi. Aracı çok rahat bir şekilde de sattim.
forumdaki birçok başlığın en üstüne bu mesajı sabitlemek lazım
-
akgokhan adlı üyeden alıntı
İlk arabam daewoo racerdi. Bir gün arka fren balatasini daewoo yedek parcacidan aldım takıyorum. Yanıma Bir arkadaş geldi. Bu araçların parçası yok dedi. Dedim var bak takıyorum, yok dedi sen bilmiyorsun.sen haklısın Dedim. Sonra bu aracın son sahibi sen olursun dedi. Aracı çok rahat bir şekilde de sattim.......
Fren balatası çok basit bir parça , komple yenisini bulamasan bile sanayide aşınan kısmını bir saatte yenilerler , mesela şu ara forumda bir konu var arkadaş Hyosung un rölanti regülatörünü bulamıyor , yıllar önce bende Fiat Punto nun arka cam motorunu bulamamıştım , serviste yenisi yoktu baya aradım çıkmasını buldum taktım , piyasada az olan ithal araçların enteresan parçaları bulunmayabiliyor , satış konusunda da şunu söyleyebilirim , bir aracın markası modeli vasfı ne olursa olsun fiyatı uygunsa satılır , satılmayan araç yoktur piyasa üstü fiyat vardır , bu arada kendi aracının onarımını yapabildiğin için tebrikler , bende yıllardır tüm araçlarımın bakımını vs kendim yaparım , maddiyattan öte bana çok farklı bir keyif verir..
-
akgokhan adlı üyeden alıntı
İlk arabam daewoo racerdi. Bir gün arka fren balatasini daewoo yedek parcacidan aldım takıyorum. Yanıma Bir arkadaş geldi. Bu araçların parçası yok dedi. Dedim var bak takıyorum, yok dedi sen bilmiyorsun.sen haklısın Dedim. Sonra bu aracın son sahibi sen olursun dedi. Aracı çok rahat bir şekilde de sattim.
Demek istediğim herkesin herseye bir fikri var. En iyi kararı sen bilip sen vereceksin. Burada ben dahil sadece bir nickle yazı yazan kişilerin neyi ne kadar bildiğini test etmen imkansız.
Daewoo racer dediğin araç Opel kadett e kasadır .. 94 sonrası ise makyajlısıdır zaten Opel de kadett makyajlı üretilmedi altyapısı her şeyi Opel kadett dir .. aynı araç Brezilya da Chevrolet compact Güney Amerika pazarında Chevrole nexia ismiyle üretildi..
Yani o aracın motor yürüyen nerdeyse tüm parçaları Opel ile ortaktır .. üstündeki motor 1.5 yada 1.6 benzinli motor opel motoru zaten ..
O parçasını bulamazsın diyen arkadaş karoseri yada iç dış trim parça olarak demiş olabilir öyle demişse doğruluk payı var bulman çok güç..
Daewoo niye satılamasın uygun rakama verilirse Opel altyapısı ile araba alıyorsun gayet güzel satılır ..
Bunun motorsiklet marka olayları ile alakası bence yok o ayrı ..
-
logaritma adlı üyeden alıntı
Daewoo racer dediğin araç Opel kadett e kasadır .. 94 sonrası ise makyajlısıdır zaten Opel de kadett makyajlı üretilmedi altyapısı her şeyi Opel kadett dir .. aynı araç Brezilya da Chevrolet compact Güney Amerika pazarında Chevrole nexia ismiyle üretildi..
Yani o aracın motor yürüyen nerdeyse tüm parçaları Opel ile ortaktır .. üstündeki motor 1.5 yada 1.6 benzinli motor opel motoru zaten ..
O parçasını bulamazsın diyen arkadaş karoseri yada iç dış trim parça olarak demiş olabilir öyle demişse doğruluk payı var bulman çok güç..
Daewoo niye satılamasın uygun rakama verilirse Opel altyapısı ile araba alıyorsun gayet güzel satılır ..
Bunun motorsiklet marka olayları ile alakası bence yok o ayrı ..
Demek istediğim herkesin herseye bir fikri var. En iyi kararı sen bilip sen vereceksin. Burada ben dahil sadece bir nickle yazı yazan kişilerin neyi ne kadar bildiğini test etmen imkansız.
Yukarıdaki cümleyi, araba konusunu neden yazdığımı açıklamıştım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:21 ----------
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Fren balatası çok basit bir parça , komple yenisini bulamasan bile sanayide aşınan kısmını bir saatte yenilerler , mesela şu ara forumda bir konu var arkadaş Hyosung un rölanti regülatörünü bulamıyor , yıllar önce bende Fiat Punto nun arka cam motorunu bulamamıştım , serviste yenisi yoktu baya aradım çıkmasını buldum taktım , piyasada az olan ithal araçların enteresan parçaları bulunmayabiliyor , satış konusunda da şunu söyleyebilirim , bir aracın markası modeli vasfı ne olursa olsun fiyatı uygunsa satılır , satılmayan araç yoktur piyasa üstü fiyat vardır , bu arada kendi aracının onarımını yapabildiğin için tebrikler , bende yıllardır tüm araçlarımın bakımını vs kendim yaparım , maddiyattan öte bana çok farklı bir keyif verir..
Ben o daewoo raceri 2013 de sattim. Satana kadar da Ankara iskitler de tabelasında daewoo yazan parçacıklardan her parçasını aldım. Dükkan sahibi ile konuştuğum da daewoonun her parçasının olduğunu hatta daewoo parçalarını satmanın arabanın resmi distibutoru olmamasından dolayı satmanın çok kolay olduğundan bahsetmişti. Fren balatasi o an başıma gelen bir enstantane sadece.
-
-
Cf moto modellerini çok yakından takip ediyor ve inceliyorum. Şahsen alacağım bi Cf moto modeli olacaksa 700 sport modelinden başka almam, malzemesi kaliteli.. 650 mt , 650 nk ile aynı motora sahip, dolayısıyla ısınma problemi çok fazla. Yazın alev ateş yanıyor ayaklar ve çok rahatsız edici bi motor sesi ve her an çatlayıp patlayacak bi hırıltısı var. Bu tarz endruolarda 500 cc bence gayet yeterli zaten. Şahsen tercihim ikiside olmazdı. Shoowroom da çok cix duruyorlar , ama kullanmaya başladıkca bir bir sorunlar baş gösteriyor. İkinci el sıkıntısından hic bahsetmiyorum bile. Tercihim DL 650 yönünde olurdu, safkan makinedir.. Ama illede ikisinden biri dersen ben Voge veya Jawa 500 ü tercih ederim.
-
Açıkcası tarzı değiştirip Tenere 660'ı satıp Cfmoto 650 MT'yi almayı ben de düşünüyorum. Ama yukarıda bahsedilen soru işaretleri bir süre daha bekle diyor.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Benim de *henüz rodajda olan* bir V Strom'um var, kış vakti şehir içi 4,4l ortalamam var. (İleride biraz daga düşer...) NC ile 4-4,1l yakıyordum. (Bu şekilde aynı sürücüdeki sarfiyat farkı da belgenenmiş oluyor...) %50 fazla beygir ve konforu için V-Strom'da %10-15 fazla yakıt harcamaya haydi haydi değer bence.
Zaten nc nin yapılma amacı insanları motosikletten soğutmak. Eşşek gibi motor.
-
piyasaya böyle japon alman italyan ingiliz e seçenek olarak giren firmalar umarım piyasa da kalıcı olurlar bu tüketici için gayet iyi olur
düşünsene 20 yıl önce çinli küçük cc ler tr pazarına girdi honda yamaha çok rahat at koşturamıyor çünkü gerçekten kaliteli olmasada seçenekler var misal ben bir sürü küçük cc kullandım sattım aldım vs derken şimdi bütçe den çin malı cub kullanıyorum 5000 tl ye almıştım ayağımı yerden kesiyor 2 yıldır da bi defa yolda bırakmadı parçası ucuz az yakıyor şuan bütçe yi düzelttim gidip honda alabilirim daha sonra para lazım olursa sat git çinli al bu çinliler olmas honda istediği paraya motor satardı bize
bu konuda ise voge tarz olarak tam bana göre enduro modeli ne dir ne değildir bilmiyorum
-
F54 adlı üyeden alıntı
piyasaya böyle japon alman italyan ingiliz e seçenek olarak giren firmalar umarım piyasa da kalıcı olurlar bu tüketici için gayet iyi olur
düşünsene 20 yıl önce çinli küçük cc ler tr pazarına girdi honda yamaha çok rahat at koşturamıyor çünkü gerçekten kaliteli olmasada seçenekler var misal ben bir sürü küçük cc kullandım sattım aldım vs derken şimdi bütçe den çin malı cub kullanıyorum 5000 tl ye almıştım ayağımı yerden kesiyor 2 yıldır da bi defa yolda bırakmadı parçası ucuz az yakıyor şuan bütçe yi düzelttim gidip honda alabilirim daha sonra para lazım olursa sat git çinli al bu çinliler olmas honda istediği paraya motor satardı bize
bu konuda ise voge tarz olarak tam bana göre enduro modeli ne dir ne değildir bilmiyorum
İyi yatırım yapsalar Japonları yerler aslında; memleketin eni belli boyu belli bütçesi belli. İyi bir servis ve tedarik ağı olsa makul fiyatlarla çok satarlar... diye hayal kuruyordum da mevzu-bahis segmentteki motosikletlerin Burkina Faso malı olanlarının bile hedef kitlesi çok kısıtlı. Çinlilerden Hintlilerden fakir hale geldik.
-
Arkadaşımın bu motor, titizdir aracına, tavsiye ederim bu arada
-
Arkadaşlar Voge alın, Cf Moto alın, Royal Enfield alın, Ural alın hatta adını sanını duymadığımız her asyalı markanın tipini beğendiğiniz her modelini alın. Alın ki sıkıntı yaşadığınızda kimseden yardım görmeden sıkıntınızı çözüp gelecekteki potansiyel kullanıcılara bu sıkıntıları ve çözümünü anlatın.
Biz nedense objektif olamıyoruz. Bir mala sahibiz ya sanıyoruz ki en iyisi o.
Kawasaki Er6 ve Sym Wolf grubunun yöneticilerinden biriyim, en çok ben gömüyorum bu motorları.
Daha 5000 km kullanmış kullanmamış adam gelmiş "ohhh süper motor" diyerek kendi motorunu övüyor. Överken de daha tecrübeli kullanıcıları gömüyor. Ayıp, az buz para mı? Millet sana inanıp en az 100k bağlayıp usta usta dolaşacak?
Arkadaşlar yapmayın, sokağa atılacak para hepimizin parası, biz burada 5 kişiyiz, 5'imiz de birbirimizi biliriz.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Voge alın, Cf Moto alın, Royal Enfield alın, Ural alın hatta adını sanını duymadığımız her asyalı markanın tipini beğendiğiniz her modelini alın. Alın ki sıkıntı yaşadığınızda kimseden yardım görmeden sıkıntınızı çözüp gelecekteki potansiyel kullanıcılara bu sıkıntıları ve çözümünü anlatın.
Biz nedense objektif olamıyoruz. Bir mala sahibiz ya sanıyoruz ki en iyisi o.
Kawasaki Er6 ve Sym Wolf grubunun yöneticilerinden biriyim, en çok ben gömüyorum bu motorları.
Daha 5000 km kullanmış kullanmamış adam gelmiş "ohhh süper motor" diyerek kendi motorunu övüyor. Överken de daha tecrübeli kullanıcıları gömüyor. Ayıp, az buz para mı? Millet sana inanıp en az 100k bağlayıp usta usta dolaşacak?
Arkadaşlar yapmayın, sokağa atılacak para hepimizin parası, biz burada 5 kişiyiz, 5'imiz de birbirimizi biliriz.
hocam sana da hak veriyorum ama güvenilir markalarda motor yok. 50 bin km'de pcx'e 75 bin lira isteyen adamların elinde piyasa. mecburen risk alacağız. ya da sülalesine sövmek istediğimiz adamlara para kazandıracağız. risk alıp da problem yaşamayıp mutlu olanlara o mutluluğu çok görmeyelim
ben sıfır pcx'le ya da nmax'le kendi motorumun (rks freccia 150) sıfırını değişmem. çünkü günde 30 km kullanıyorum ve benim motorum görüntüsüyle ve kullanımıyla bana keyif veriyor. kurye olsam pcx'i tercih edebilirdim mesela ama değilim.
-
freasy adlı üyeden alıntı
hocam sana da hak veriyorum ama güvenilir markalarda motor yok. 50 bin km'de pcx'e 75 bin lira isteyen adamların elinde piyasa. mecburen risk alacağız. ya da sülalesine sövmek istediğimiz adamlara para kazandıracağız. risk alıp da problem yaşamayıp mutlu olanlara o mutluluğu çok görmeyelim
ben sıfır pcx'le ya da nmax'le kendi motorumun (rks freccia 150) sıfırını değişmem. çünkü günde 30 km kullanıyorum ve benim motorum görüntüsüyle ve kullanımıyla bana keyif veriyor. kurye olsam pcx'i tercih edebilirdim mesela ama değilim.
Benim ilk motorum Rks Titanic 150 S'ti. 4500 TL'ye almıştım 2016'da. O dönem ne yedek parçadan haberim vardı ne de güvenebileceğim ustam vardı. 1000-1500 TL üstüne Ybr 125 ya da Cbf 150 satılıyordu. Dedim "Dandik bir motor da olsa en kötü 10.000 km sıkıntısız gider herhalde" Bir kere yolda kaldım ama o dönem, kendi yetkili servisim "blok inecek" dedi, güvenmedim. Sonrasında tesadüfen ulaştığım Vale Moto - Atanur Usta sağolsun hem sorunumu anında keşfetti hem de çok cüzi bir rakama da tamir etmişti. Sonrasında 6-7000 km daha kullanıp cc yükseltmiştim.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Voge alın, Cf Moto alın, Royal Enfield alın, Ural alın hatta adını sanını duymadığımız her asyalı markanın tipini beğendiğiniz her modelini alın. Alın ki sıkıntı yaşadığınızda kimseden yardım görmeden sıkıntınızı çözüp gelecekteki potansiyel kullanıcılara bu sıkıntıları ve çözümünü anlatın.
Biz nedense objektif olamıyoruz. Bir mala sahibiz ya sanıyoruz ki en iyisi o.
Kawasaki Er6 ve Sym Wolf grubunun yöneticilerinden biriyim, en çok ben gömüyorum bu motorları.
Daha 5000 km kullanmış kullanmamış adam gelmiş "ohhh süper motor" diyerek kendi motorunu övüyor. Överken de daha tecrübeli kullanıcıları gömüyor. Ayıp, az buz para mı? Millet sana inanıp en az 100k bağlayıp usta usta dolaşacak?
Arkadaşlar yapmayın, sokağa atılacak para hepimizin parası, biz burada 5 kişiyiz, 5'imiz de birbirimizi biliriz.
aynen birde para ile aldığı malı firmadan daha çok öven var arkadaş sanki bedava aldı bu kadar aymazlık olmaz
bak bende afrika twin var gel anlatayım sana neyi var neyi yok neyi olsa daha iyi olurdu
kardeşim ön amortisörler çıbıldak motora göre yay koyulmuş koruma demiri gidon yükseltme elcik koruma sis farı takıyorsun motosiklet zıplaya zıplaya gidiyor e birde enduro motosiklet az dişli lastik taktım ortalık oldu 56 aq
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
İlk motorum honda activa’ydı, servisi bakımı tam olmasına ve daha bir kaç bin km de olmasına rağmen bir gün E5 de giderken stop etti ve ciddi sıkıntı yaşadım, servisine götürdüm tam bir ay parça bekledim dağ taş activa’yken.
Sonra mondial zat150 aldım millet delisin sen dedi, çok keyifli gezdim, bir kere mecidiyeköy’de stop etti ve çalışmadı, hemen civardaki bisikletçiden bozma servisine götürdüm, yakıt borusunu sinek tıkamış, temizledi 10 dk sonra yola devam.kaza yaptım yatırdım motoru, yan grenaj ertesi gün geldi takıldı, yola devam. Benden sonra çürütene kadar kardeşim kullandı.
Sym joyride200 aldım, radyatör delindi servis kaynak yaptı, düşürdüm ön konsol yanı kırıldı, parça bulamadık.
Burgman 400an aldım, parça kalitesi anlamında kullandığım en iyi motor, 10 yıldan fazla kullandım, el freni plastiğini çaldılar, servis tedarik etti, km/h sensörü kırıldı, servisi aynı gün tamir etti.
Şimdiki x max’in parça kalitesi Burgman’ın iki tık altında, bakım harici servis işim olmadı.
İlk d400ug’m az kullandım, bir kere servis gördü, parça işim olmadı.
Şimdiki d400ug tur, bosch yakıt sisteminde fabrika çıkışı sorun varmış, fabrika geri çağırdı, servis 10 güne yeni parçasını getirdi, ne olur ne olmaz diyerek bujilerle beraber değiştiler.
İyi kötü yirmi yıldır hep motorum oldu çok şükür, hiç bir marka babamın oğlu değil. Fiyatına göre düzgün motor olursa tabiki alırım, bu iki marka kağıt üstü olmuş görünüyor ama kullanan-deneyimleyen arkadaşların yorumları önemli.
Nedense youtuber’lara da güvenemiyorum sanki bir çok şeyi filtreleyerek anlatıyorlar.
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)