Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar RS 200 Akü Problemi Tek Marş Almıyor

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Dxsec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Motosikleti
    Pulsar RS 200
    17 Kasım itibari ile Bajaj Pulsar 200 RS motosikletimi sıfır olarak satın aldım. Forumda da fotoğraflarıyla paylaşmıştım.
    Motosikletim sabahları marşa bastıktan sonra tek marşta çalışmıyor, 6-7 saat çalışmayıncada aynı şekilde, istop eder gibi elektriği kesiyor ve tekrar marşa basıyor. Yetkili servis ile görüştüm sorunu anlattım girişte masada oturan çalışan soğuktandır diyip geçiştirse de ben çalışanlarla konuştum bir şekilde ustaların başındaki adama videoyu gösterdim aküden şarj edelim düzelir düzelmezse garantiden yeni akü takarız dedi, aküyü şarj ettiler 2 - 3 gün sorunsuz çalıştı. Fakat daha sonra aynı sorun devam etti. Yine aynı yetkili servise gittim o ustaya durumu anlatıyorum adam bana diyor ki kill switch tuşunu kapat tekrar aç kapat tekrar aç öyle dene. Ben dedim bu motoru her seferinde böylemi açacağım bu bir sorun anormal bir durum. Garanti kapsamında aküyü değiştirelim diyorum sanki hiç böyle bir şey dememiş gibi yüzüme bakıyor sıyrılmaya çalışıyorlar. Sen yukarı çık bayiden akü için başvuru yap ama göndermezler bir şey çıkacağını sanmıyoruz dediler sen yine başvuru yap dediler. 2-3 güne akü geldi taktılar yine 3 gün sorunsuz çalıştı daha sonra sonuç yine aynı.

    Ekuralkana müşteri iletişim formu gönderdim dediği şu oldu:
    Sayın Serkan ******, Aracınızdaki problemleri servislerimiz tespit etmekte, servis tespitine göre işlem sağlamaktayız. Konu ile ilgili işlemlerinizi gerçekleştirmiş olduğunuz servisimiz ile görüşmenizi rica ederiz.

    Servise gittim servis açıkça söylemese de akü dandik başka akü tak düzelir diyor, akü fiyatını soruyorum bir akü dedi markasını hatırlamıyorum ortalama 1000 TL. Servis yine garantiden akü gelse aynısı olacak diyor. Servis soğuktan diyor adama diyorum 2016 model Pulsarımla karda motor sürdüm bir kere bu sorunu yaşatmadı 2013 model Apache sürdüm yaşatmadı yüzüme bakıyor. Servislerde bilmiyormuş gibi davranıyor.

    Çinliye güvenmedik yedek parça, servis sıkıntılı diye, fiyat performans servis yedek parça var diye Pulsar aldık durum ortada. Ki forumda da çoğu kişiye önerdiğim motordu Pulsar. Konu bugün itibari ile tüketici hakem heyetinde 1000 TL lik akü için hayır arkasında durmadıkları için.

    Bajaj Pulsarın bana göre olumsuz yanları: Gidon sağa tam tur dönünde ön fren manetine deyiyor, sol tam turda deymiyor, lastikler Nylon yerler yağmurluyken asfaltın üstündeki boyalardan vs çok kayıyor. Top speed 147 de kesiciye giriyor 2016 NS de 156 da kesiciye giriyordu.

    https://www.dailymotion.com/video/x8hx9cm" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:44 ----------

    Video:

    https://youtube.com/shorts/fBVETZCq8JU

    https://www.dailymotion.com/video/x8hx9cm
    Demirkol bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Sorunun çözülene kadar her gün 3 başlık açarsan halimiz harap olur

    Tavsiyeler : Kaliteli akü ve lastik taktır. Top speed işleriyle fazla uğraşma.

  3. #3
    Dxsec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Motosikleti
    Pulsar RS 200
    Alıntı AzÇok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorunun çözülene kadar her gün 3 başlık açarsan halimiz harap olur

    Tavsiyeler : Kaliteli akü ve lastik taktır. Top speed işleriyle fazla uğraşma.
    Valla 3 konuyu nasıl açtım bende bilmiyorum önizleme vs yapıyordum açılmış konu silme yoktu, moderatörler siler diye tahmin ettim silmedi.

    Lastik tamam da sıfır aldığım motora neden akü alayım? Top speed de önceki modeli 156 yapıyordu bu 147 belki sizin için önemli değil amam benim için önemli.

  4. #4

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı Dxsec adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla 3 konuyu nasıl açtım bende bilmiyorum önizleme vs yapıyordum açılmış konu silme yoktu, moderatörler siler diye tahmin ettim silmedi.

    Lastik tamam da sıfır aldığım motora neden akü alayım? Top speed de önceki modeli 156 yapıyordu bu 147 belki sizin için önemli değil amam benim için önemli.
    Aküyü bilmem, hem bekleme durumunda hem de marş alırken ölçtürmeniz lazım. Oradaki ölçümden anlaşılır. Statörün de ölçülmesi gerekir büyük ihtimalle.

    Top speed konusunda 2016 ile 2022 model arasında Euro / BS normları açısından fark varsa top speed'de %5-6 fark olmuş olabilir. Hatta kullanılan hızölçerin sapma miktarları da farklı olabilir. Ben şunu diyeyim; ne 147 doğru, ne de 156 doğru. Her ikisi de yanlış; 200cc 24hp motor ile o süratleri ancak yokuş aşağı yaparsınız. Bir önceki ile şimdiki arasında test ederken bire-bir aynı yerde ve koşullarda mı test ediyorsunuz? 2016'daki dişli oranları ile şimdiki aynı mı? vs. vs.

    Her türlü "kadranda" 146 200cc bir motor için bence çok başarılı bir değer, takılmayın gerçekten de.
    espresso bunu beğendi.

  5. #5
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Şase kablo bağlantılarına bakmanı tavsiye ederim , gevşek yada paslı bir bağlantı varsa soğukta daha çok belli eder , kalitesiz Cca değeri düşük bir akü de olsa 3-4 ayda soğukta bu kadar performans kaybı yaşamamalı ki bir kez yenilemişler yine aynısı olmuş, akla akü den değilde motorun tesisatında biryerde sorun olabileceği geliyor , montajı düzgün yapılmamış bir soketde buna sebep olabilir , saatlerce işçilik harcayıp karşılığını markadan alamayacağını bildikleri için bu tarz işlerle yetkili servisler pek uğraşmak istemez , anlayacağın iş başa düşüyor yada güvendiğin bir ustaya git motoru fazla dağıtmadan tüm bağlantıları gözden geçirin..

  6. #6
    Dxsec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Motosikleti
    Pulsar RS 200
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şase kablo bağlantılarına bakmanı tavsiye ederim , gevşek yada paslı bir bağlantı varsa soğukta daha çok belli eder , kalitesiz Cca değeri düşük bir akü de olsa 3-4 ayda soğukta bu kadar performans kaybı yaşamamalı ki bir kez yenilemişler yine aynısı olmuş, akla akü den değilde motorun tesisatında biryerde sorun olabileceği geliyor , montajı düzgün yapılmamış bir soketde buna sebep olabilir , saatlerce işçilik harcayıp karşılığını markadan alamayacağını bildikleri için bu tarz işlerle yetkili servisler pek uğraşmak istemez , anlayacağın iş başa düşüyor yada güvendiğin bir ustaya git motoru fazla dağıtmadan tüm bağlantıları gözden geçirin..
    Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
    Malesef çevremde ölçüm yaptırabileceğim güvendiğim bir ustam yok. Genel olarak baktığım zaman Pulsarın aküsünden bir çok kullanıcı şikayetçi olay şu: Motora ilk elektrik geldiği zaman marş almıyor ikinci defa elektrik gelince marş alıyor. Tahminim ya akü ilk seferde tam gücü veremiyor, yada akü amperi bir şekilde sıfırlıyor. Servis hiç yardımcı olmuyor en azından aşka bir marka akü ile deneme yapsa anlaşılır. Gerçi şarj edince sorun bir süre düzeldil yeni aküde de bir süre düzeldi. Orjinal akünün sorunlu olduğunu düşünüyorum.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler