Dom 250d mi pulsar f250 n250 mi?
Reklamlar
-
Benim x city 250 cc yi. Motosiklet istedigim icin satiyorum arkadaslar. Bu 3 motordan birini almak istiyorum. Yeni 2 motordan pek bilgim yok. Dom 250lerin sehirici yakit tuketimi vs iyi diye duydum. Absleri de var. En azindan o paralara mt25 abssiz almaktan iyidir diyorum. Sizler ne diyorsunuz?
Reklamlar
-
Cevap veriyorum: hayırlı olsun , motorları tanımadığım için şu daha iyidir diyemiyorum ne alırsan al şimdiden hayırlı olsun , sadece şunu söyleyebilirim, şehir içinde sukuterini çok arayacaksın hele kışın yağmurda çamurda sık kullanıyorsan Xcity gibi büyük tekerlekli bir sukuteri sattığına pişman bile olabilirsin..
-
Haklisiniz. Ben her gun ise gidip gelirken kullaniyorum motorumu. Yagmur vs icin baya kullanisli. Ki hatta evliyim ve bazen marketten yoguet yumurta aliyorum arka cantasina koyuyorum. Suan siz soyleyince aklima geldi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:51 ----------
X city guzel de ruhu yok işte. Motor kullandigimi hissetmiyorum...
-
Ben dominar ile f250 arasında kalırdım .. f250 sport touring olarak güzel makine bence gezilerde konforlu olabilir ..
-
logaritma adlı üyeden alıntı
Ben dominar ile f250 arasında kalırdım .. f250 sport touring olarak güzel makine bence gezilerde konforlu olabilir ..
Pulsar F250'yi ben de merak ediyorum. Çıplak gözle görmek için 2 bayiye gittim. İkisinde de yoktu. Hadi deneme sürüşü falan yok. Millet çıplak gözle görsün bari diye bayilere de mi gönderilmez? Kuralkan'ı tebrik ederim.
-
AzÇok adlı üyeden alıntı
Pulsar F250'yi ben de merak ediyorum. Çıplak gözle görmek için 2 bayiye gittim. İkisinde de yoktu. Hadi deneme sürüşü falan yok. Millet çıplak gözle görsün bari diye bayilere de mi gönderilmez? Kuralkan'ı tebrik ederim.
Sipariş üzerine motorlar teslim edilmek üzere bayilere gidiyor teslim zamanlarını bilirseniz o zaman bayiye gelen motoru görmüş olursunuz onun harici o iş yaş.
-
Scooter depolama alanı, nispeten rüzgar, yağmur çamur vs korumalı oturuş pozisyonu, çok güzel.
onun haricinde bence , özellik olarak, 25hp, azami 130 kmh konforlu sürat, abs, su soğutma, 12/15tl depo giriş seviyesi standardı olmalı, markası ne olursa olsun, bu özelliklerin altında olmamalı.
-
D250 çok ağır ve sağ çekiyor 600CC ağırlığında
-
hn33 adlı üyeden alıntı
D250 çok ağır ve sağ çekiyor 600CC ağırlığında
D250 mi sıfır olarak aldım ve 114km de şuan 22 modellerin son serisinde çıkan tps gaz sensörü,akü,ve rölanti dengesizliği sorununun hiç birini yaşamadım henüz,gayet memnunum yolda falan giderken de bilmeyen insanlar baya bakiyor çocukların ilgisini çok çekiyor.Sağ çekme doğru ancak elleri bıraktıktan sonra bir sağ çekme var yoksa eller gidondayken motorun seni sağ atması gibi bir sorun yok
-
dundanbiri adlı üyeden alıntı
Scooter depolama alanı, nispeten rüzgar, yağmur çamur vs korumalı oturuş pozisyonu, çok güzel.
onun haricinde bence , özellik olarak, 25hp, azami 130 kmh konforlu sürat, abs, su soğutma, 12/15tl depo giriş seviyesi standardı olmalı, markası ne olursa olsun, bu özelliklerin altında olmamalı.
xmax ve forza tarif etmişsiniz.
xmax 250 bu saydığınız özelliklerin çoğunu karşılıyor gibi. Bir kere scooterlara göre çok iyi yol tutuşu var, otobanda zorlanmadan 130km süratle sürekli gidilebiliyor, arada heyecan olsun diye 140'ı geçebiliyor da, abs, su soğutma vb. de var, deposu 11 litre bu da yetiyor. Çok aşırı olmayan yağmurlarda pantalona ve botlara su gelmiyor, tek rüzgar alan yer eller o da ortalama bir kışlık eldiven yetiyor aşırı soğuk havalar hariç. Sele altı depo alanı da arkaya çanta gerektirmeyecek kadar büyük.
-
kivanc34 adlı üyeden alıntı
Benim x city 250 cc yi. Motosiklet istedigim icin satiyorum arkadaslar. Bu 3 motordan birini almak istiyorum. Yeni 2 motordan pek bilgim yok. Dom 250lerin sehirici yakit tuketimi vs iyi diye duydum. Absleri de var. En azindan o paralara mt25 abssiz almaktan iyidir diyorum. Sizler ne diyorsunuz?
Bende sizinle benzer düşüncedeyim. Fakat, Burgman 200 yerine XCITY 250 kullansaydım büyük ihtimalle vitesliye geçmek istemezdim. Çünkü, XCITY250 uzun mesafeli sürüşlerde çok yüksek devir çevirmeden ve zorlanmadan 120-130 km/h bandında gidebiliyor. Burgman 200'de bunun için çok yüksek devirler gerekiyor. Atik ve çok konforlu. Fakat vitesli motorun zevki uğruna bu konfordan vazgeçilebilir. Yağmurda ve soğuklarda sürüş yapmayıp, arka ve yan çanta takılırsa skuteri özleyecek bir durum olmaz.
-
benim için net 2023 yılında yağ soğutmalı 5 ileri bir motosiklet almiyacağıma göre .... yanii
-
Yağ soğutma ve 5 vites işini görecekse n250-f250 yerine tvs apache rtr 200 araştırmanı öneririm aradaki fiyat farkı kararını değiştirebilir. Son viteste gördükleri hız benzer 10000rpm 145-148km civarında. Dominar 250 ise söylediğin modeller arasında en mantıklı olanı benim gözümde tamamiyle beklentine ve ayırmak istediğin bütçeye bağlı.
-
hn33 adlı üyeden alıntı
D250 çok ağır ve sağ çekiyor 600CC ağırlığında
gereksiz ağırlık diyince aklıma gelen motor
benelli tnt 249s 205kg mu neydi boşu aşırı gereksiz ağırlığı var ya
-
OnixsyS adlı üyeden alıntı
gereksiz ağırlık diyince aklıma gelen motor
benelli tnt 249s 205kg mu neydi boşu aşırı gereksiz ağırlığı var ya
Ben o motoru yakından gördüm yalnız çok kaliteli adamlar bir şase yapmış kalın boru etli sanırım en büyük ağırlığı o yapıyor motor blokuda çok iyi hatırladığım çift silindir üstten çift egzantirik li güzel bir blok yapmışlar ama ağır o doğru son hızada ciddi etki eder ..
-
logaritma adlı üyeden alıntı
Ben o motoru yakından gördüm yalnız çok kaliteli adamlar bir şase yapmış kalın boru etli sanırım en büyük ağırlığı o yapıyor motor blokuda çok iyi hatırladığım çift silindir üstten çift egzantirik li güzel bir blok yapmışlar ama ağır o doğru son hızada ciddi etki eder ..
Servis ve yedek parca sorunu olmasa, ben 249s alirdim. Kullanmadim ama yakimdan hiraz inceledim malzeme kalitesi sesi vs efsane.
-
Mr.wind adlı üyeden alıntı
Servis ve yedek parca sorunu olmasa, ben 249s alirdim. Kullanmadim ama yakimdan hiraz inceledim malzeme kalitesi sesi vs efsane.
bu arada arkadaşım vardı kurtuldu tek + yönü o efsane sesi yani gözünü kapa 600cc 4 silindir ses var
valla elektriksel ve malzeme kalitesi olarakta sorunlar yaşadılar 2 adet vardı bizde ayaklık açma çubuğumu kırılmadı yolda giderken abs düğmeleri zaten açıyomu kapıyomu belli değildi 2 motordada kullanmıyolardı gitme gitmiyo birde o güzelim ses uzun yolda 140-150 km gibi hızlarda bir baş ağrıtıyor varya
-
Zaten o servis parça kronik sorunları olmasa geçen yaz sıfır trk251 alıyordum az kalsın sonra YouTube videoları kullanıcı yorumlarını okuyunca vazgeçtim
-
ya uzun yol cok nadir çıkıyorum. %99 şehiriçinde işe git gel kullanıyorum.
-
kivanc34 adlı üyeden alıntı
ya uzun yol cok nadir çıkıyorum. %99 şehiriçinde işe git gel kullanıyorum.
Miss gibi japon scooterınız var, çoğunlukla da şehir içi kullanıyorsunuz, japonu satıp çinli ya da hintli motosiklet alıp maceraya girmeyin derim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)