Brixton. ve Husqvarna alınırmı?
-
Merhaba Arkadaşlar ; baktık ki Yamaha Honda vs.. alamıyoruz o vakit altarnatif ne olabilir.
Aklımda Brixton ve Husqvarna isimli iki marka var sizce bunlar alınırmı verilen paraya değer mi?
Brixton bildiğim kadarı ile Çin de üretiliyor fakat firma Avustruyalı bir firma. Hantal ama göze hitab eden modelleri var.
Husqvarna ise yanlış bimiyorsam hindistanda üretiliyor ama oda KTM ile ortaklığı olan avusturyalı bir firma. Bunlar da KTM kadar olmasa da seri makineler olarak duymuştum.
Tabibi ki japonlarla yarışabileceklerini sanmıyorum ama özellikle brixton markasının motorlarınn sağlamlık olarak iyi olduğunu söyleyen birine rastlamıştım. Tabii ne kadar doğru bilemiyorum.
Sizlerin bu konuda fikri nedir?
Belki benim duyduklarımı destekleyici yada tam tersini söyleyebilecek bu markaların modellerini kullanmış veya görmüş arkadaşlarmız var ise onların fikir ve deneyimlerini merak ediyorum. Veya En kötü Yamaha ve Hondaya altarnatif ne alına bilir. Yeni olduğum için Alacağım Motor 125 veya en fazla 250 cc olacak şekilde.
Reklamlar
-
Ben satmak icin bir dolu ugrasacagım motosikleti almazdım. Sizin bunlara yönelim sebebiniz nedir ? Tasarım mı ?
-
Cafe racer, retro tarzda seviyorsanız. Husqvarna iyidir, maalesef ülkemizde çok popüler değil ama malzeme kalitesi gayet iyidir. Üretimleri KTM ile birlikte Hindistan'da Bajaj tarafından yapılmaktadır. Brixton'a göre servis kalitesi Husqvarnanın çok daha iyidir benim tavsiyem Husqvarna'dan yana olur.
-
Husqvarna vitpilen ve svartpilen duke ile ayni motoru kullaniyor.sadece sase ve gidon geometrisi farkli.bide dizayni.bende duke 390 var.gozum kapali alirim svartpilen 401 yada 250 yi
https://www.sahibinden.com/motosikle...ng=price_asc#/
-
Brixton’u bilmiyorum ama Husqvarna eski bir marka, şu an ktm bünyesinde, avrupa üretimi modelleri de var bazı düşük hacim modelleri Hindistan’da üretiliyor diye biliyorum.
-
Merhaba. Brixton Cromwell 250 kullanıcısıyım. Ciddi bir yabancı forum araştırması ve Türk piyasası araştırmasından sonra tercih ettim. Brixton 125 ve 250 cc'lik motosikletlerinde Suzuki GN imzası var. Ana makine GN250 ve GN125. Çok memnunum. İyi ve dikkatli bir rodaj yaptım; fabrika verilerinden daha hızlı gidiyor. Çok tarz bir motosiklet, malzeme kalitesi çok tatmin edici (eski Harley kullanıcısıyım)
Bakımlar için yetkili servis de tercih edilebilir, kendi de yapılabilir. Ben Aliexpressten bulabildiğim tüm yedek parçalarını getirttim. Lazım olursa kullanırım. Sorular varsa, memnuniyetle cevaplarım.
-
Merhaba bende de 250 Cromwell var. Dün Aydın Lena motorda ilk bakıma gittim. Yağ filtresi değiştirmediler. Açıp temizlediler geri takarken de yağ filtresi haznesinin kapak contası düzgün takmamışlar yola çıkar çıkmaz yağ akmaya başladı. Bi conta buldular yerine baktık sızdırma yok. Her neyse sizin ilk bakımda yağ filtresi değiştirildi mi ? Kendim değiştirmeyi düşünüyorum ama yağ filtresi yok nerden buluruz çin sitelerinden baktım bin tl felan. Muadili olabilecek bir kaç filtre buldum internetten. Onları almayı düşünüyorum. Ama önce size sorayım alıp denediğiniz bir filtre var mı
-
Husqvarna ile brixton u neden aynı kefeye koydunuz onu anlamadım ben brixtonların göstergesi çok sade oluyor, fiyatları yüzünden insana. "acaba mı" dedirtiyor ama her seferinde yok bu değil diyorum kendi kendime
-
Brixton Cromwell 1200 almak için gittim, yağ filtresini motor satıldıkça satış adetine göre sipariş vereceklerini, rodaj bakımına en erken 2 ay sonra gelmemi söylediler, geri çıktım. Yağ filtresini değiştirmeme sebepleri yağ filtresinin ellerinde olmaması, bunu bile numunelik bile olsa getirmeyen firmadan muadillerinin yarı fiyatına olursa belki motor alınır, üstü alınmaz.
Ek olarak Husqvarna'yı Spormoto getiriyor, parça sorunu olduğunu sanmıyorum.
-
13 Aralık 2023, 22:18
#10
abdullah_03 adlı üyeden alıntı
Merhaba bende de 250 Cromwell var. Dün Aydın Lena motorda ilk bakıma gittim. Yağ filtresi değiştirmediler. Açıp temizlediler geri takarken de yağ filtresi haznesinin kapak contası düzgün takmamışlar yola çıkar çıkmaz yağ akmaya başladı. Bi conta buldular yerine baktık sızdırma yok. Her neyse sizin ilk bakımda yağ filtresi değiştirildi mi ? Kendim değiştirmeyi düşünüyorum ama yağ filtresi yok nerden buluruz çin sitelerinden baktım bin tl felan. Muadili olabilecek bir kaç filtre buldum internetten. Onları almayı düşünüyorum. Ama önce size sorayım alıp denediğiniz bir filtre var mı
Yağ filtresini değiştirmeyeceklerse yağı da değiştirmeselermiş.
Ellerinde yağ filtresi yok, bozuntuya vermemek için eski filtreyi temizler gibi yapıyorlar.
Kapak contası gibi basit contayı bile düzgün takmayan da servislik yapmasın.
Özetle yuh diyorum, size de geçmiş olsun diyeyim. Mümkünse başka servis bulun.
-
13 Aralık 2023, 23:38
#11
Husgvarna 901 kdm 890 ile aynı şase ve motor blogu. Yani grenaj dışında hiçbir fark yoktur. Onun için yedek parça ve bakım sorunu da yoktur.. düşük cc ler için bilgim yok
-
14 Aralık 2023, 09:43
#12
Husgvarna geçmişi, tarihi olan bir motosiklet,
şu an ktm bünyesinde, hindistanda bajaj fabrikalarında üretiliyor.
ktm ile modelleri birbirinin muadilidir.
svartpilen 250 - duke 250
svartpilen 400 - duke 390 gibi.
brixtonu pek bilmiyorum ama, ktm/huski de pek parça problemi yaşayacağınızı düşünmüyorum.
-
14 Aralık 2023, 11:42
#13
maximusti, adlı üyeden alıntı
Husgvarna geçmişi, tarihi olan bir motosiklet,
şu an ktm bünyesinde, hindistanda bajaj fabrikalarında üretiliyor.
ktm ile modelleri birbirinin muadilidir.
svartpilen 250 - duke 250
svartpilen 400 - duke 390 gibi.
brixtonu pek bilmiyorum ama, ktm/huski de pek parça problemi yaşayacağınızı düşünmüyorum.
KTM ve Husqvarna'nın yüksek cc modelleri ya Cfmoto tarafından (790/890) ya da direkt KTM tarafından (daha büyük cc'ler) üretiliyor. Hindistan üretimi olanlar 400cc ve altı hacimdekiler.
-
14 Aralık 2023, 14:04
#14
Eskiden Ktm’de çalışmış biri olarak söylemeliyim ki yedek parça fiyatları pahalıdır, yanlış hatırlamıyorsam Duke 250’ nin piston ve silindir fiyatı 20.000 TL civarıydı. Böyle nadir olan parçalarda stoklarda yok ve yurtdışından sipariş edilmektedir oda 1.5-2 ay civarı sürmektedir. Genel olarak yedek parçadan dolayı kolay kolay sorun yaşamazsınız ama fiyatları can sıkıcı taraftadır. 790 ve 890 Adv’nin 15.000 km bakımı 8.000 TL civarı iken 30.000 km bakımı 12.000 TL civarı bu fiyatlarda bayilerin kullandığı yağa göre değişiklik gösteriyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
KTM ve Husqvarna'nın yüksek cc modelleri ya Cfmoto tarafından (790/890) ya da direkt KTM tarafından (daha büyük cc'ler) üretiliyor. Hindistan üretimi olanlar 400cc ve altı hacimdekiler.
Benim bildiğimde 790 sadece Çin’de üretiliyor, bundan dolayıda 790 ile 890 arasında ciddi fiyat farkı oluşuyor.
-
14 Aralık 2023, 16:38
#15
Svartpilen 250 kullanmıştım 6 ay kadar. Titreşim falan normal tabi tek silindirde. Bana çıkardığı arıza arka fren sensörü idi stop yanmıyordu. 1750 liraya mal olmuştu işçilikle birlikte. Parça da sorun olmuyor getirtiyor spormoto ama yukarıdaki arkadaşın dediği gibi tuzlu biraz.
-
14 Aralık 2023, 16:47
#16
Her ne kadar ülkemize gelmese de şaka maka Cromwell 1200 süper tatlı olmuş. 1200 cc , 6550 devirde 83 hp ve 3100 devirde 108 Nm tork. Şekil şukulda da hafiften bir Speed Twin esintileri.
-
14 Aralık 2023, 20:03
#17
Cromwell 1200 İstanbul'da ARN Motors ve Mobilup'ta mevcut.
www.capitalcitychoppers.org
-
14 Aralık 2023, 20:46
#18
tommygun adlı üyeden alıntı
Her ne kadar ülkemize gelmese de şaka maka Cromwell 1200 süper tatlı olmuş. 1200 cc , 6550 devirde 83 hp ve 3100 devirde 108 Nm tork. Şekil şukulda da hafiften bir Speed Twin esintileri.
https://i.hizliresim.com/kdtxnb1.JPG
ben çok anlamam bu işlerden ama 3100 devirde maksimum torka ulaşması pek normal bir şey değil değil mi.
bu arada ben bu motora bindim sergilenirken. müthiş ağır hissettiriyor kendini. kilosu da 230 civarında sanırım ama nc'nin 1.5 katı gibi ağır gelmişti bana.
-
15 Aralık 2023, 02:45
#19
freasy adlı üyeden alıntı
ben çok anlamam bu işlerden ama 3100 devirde maksimum torka ulaşması pek normal bir şey değil değil mi.
bu arada ben bu motora bindim sergilenirken. müthiş ağır hissettiriyor kendini. kilosu da 230 civarında sanırım ama nc'nin 1.5 katı gibi ağır gelmişti bana.
Kendi tasarım stiline uygun karakterde bir motor bence. Yani motor düşük devirde tork vererek hem sık vites değiştirmeyi gerektirmez hem de 3 bin devir/dakika civarında, bağırmadan, tatlı tatlı seyre çıkar.
-
15 Aralık 2023, 03:28
#20
motosever yanlışın var düzelteyim.stokda deli gibi duke 250 ve 390 mekanşk parçası var.silindir piston kit olarak duke 390 ın fiyatı 15bin tl.tek piston 7bin,silinir 8 bin olarka satılıyor.komple silindir blok alırsan ( içinde piston silinir yok,blogun kendisinine bahsediyorum ) 15bin tl.debriyaj bakatası 1500civarı.stator 3500 civarı.kendi motorumdan biliyorum.
silinir blok 15k + silindir piston kit 15k. 30k ya rektefiye edebiliyorsun.subaplar 6k tutuyor.subap horozlarının her biri 2500 tl.
dominar 400un silinir piston seti 8k.bajaja göre pahalı ktm.ama stok sorunu yok.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler