ybr zaten bana hiç yaramamıştı
Reklamlar
-
ybr devri benim için kapanmıştır. motor işi maalesef karakter işi. karakterim gereği sabırsız biriyim ve ybr ile 100 km gittiğimde resmen hayattan soğumuştum uzun zamandır da güzel bir alabileceğim yüksek cc motor alabilsem hem şehir içi hem şehir dışı yaparım derken bir süredir hayalim dominar 400 ug idi.
bugün itibari ile dominar 400 ug yeşil olanı ön sipariş geçtim. 1 aya gelecek.(aslında siyah istiyordum ama 2 ay sürer dediler yeşile kaldık)
aşırı merak içindeyim araba sürerken düzenli 120-130 giderim arada sollarken vs 150 yapabilen biriyim böyle bir şeyi motorla yapabilmek inanılmaz his. ybr bana yaramadı vallah daima 100 ile giderek ırzına geçtim motorun.
benim için ybr devri kapanmıştır. bilen bilir ybr bana sahiden yaramamıştı. dominar 400ü görünce bir garipsedim ne yalan söyliyim. hayvan gibi motor 190 kilo ve kalıplı. şimdi ben ybr ile manevra bol yapan biriyken dominarda bunları ne kadar yapabilirim bilmiyorum. bakalım gelsin de bir görecez.
bana da, herkese de en istediklerimize ulaşmamız dileği ile diyeyim. ömürlük olarak hayalimdi bu motor bakalım uzun zaman bıkacağımı sanmıyorum
edit: acelem var yazıyı toparlayamadım.
Reklamlar
-
natijax adlı üyeden alıntı
ybr devri benim için kapanmıştır. motor işi maalesef karakter işi. karakterim gereği sabırsız biriyim ve ybr ile 100 km gittiğimde resmen hayattan soğumuştum uzun zamandır da güzel bir alabileceğim yüksek cc motor alabilsem hem şehir içi hem şehir dışı yaparım derken bir süredir hayalim dominar 400 ug idi.
bugün itibari ile dominar 400 ug yeşil olanı ön sipariş geçtim. 1 aya gelecek.(aslında siyah istiyordum ama 2 ay sürer dediler yeşile kaldık)
aşırı merak içindeyim araba sürerken düzenli 120-130 giderim arada sollarken vs 150 yapabilen biriyim böyle bir şeyi motorla yapabilmek inanılmaz his. ybr bana yaramadı vallah daima 100 ile giderek ırzına geçtim motorun.
benim için ybr devri kapanmıştır. bilen bilir ybr bana sahiden yaramamıştı. dominar 400ü görünce bir garipsedim ne yalan söyliyim. hayvan gibi motor 190 kilo ve kalıplı. şimdi ben ybr ile manevra bol yapan biriyken dominarda bunları ne kadar yapabilirim bilmiyorum. bakalım gelsin de bir görecez.
bana da, herkese de en istediklerimize ulaşmamız dileği ile diyeyim. ömürlük olarak hayalimdi bu motor bakalım uzun zaman bıkacağımı sanmıyorum
edit: acelem var yazıyı toparlayamadım.
bende pulsardan sonra dominara geçmeyi düşünüyorum. hayırlı olsun şimdiden. sürüş rahatlığını varsa kronik arızaları buradan yazarsınız.
-
Hayırlı olsun şimdiden. Güzel seçim olmuş. Allah kaza bela vermesin. Ben Sym Wolf ile yapamadığım manevranın alasını Er6F ile yapmaktayım. Sen de bir zaman sonra Domi.ye bisiklet muamelesi yapacaksın.
-
hayırlı olsun, kazasız belasız binin
-
Hayırlı olsun şimdiden.
Dikkatli sürün siz yine de.
-
vallah sağ olun var olun.
problem vs olursa belirtirim hatta düşüncelerimi de.
bir alayım da abi bisiklet gibi gelmesi çok önemli iyi bakalım
bu arada evet dikkat şart. ilk başta gaza hassas davranıcam elbet tepkiler nasıl olur bilmiyorum. bu arada bir tane daha disk kilidi alıp bir arka bir ön takmayı düşünüyorum ne olur ne olmaz.
-
D400 UG güzel motor. Hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler.
-
120 kilodan 180 kiloya geçince ben de bir afallamistim. Ama şimdi alıştım. Özellikle uzun yolda fazla kilo büyük bir avantaj sağlıyor. Motor yola oturuyor.
-
natijax adlı üyeden alıntı
ybr devri benim için kapanmıştır. motor işi maalesef karakter işi. karakterim gereği sabırsız biriyim ve ybr ile 100 km gittiğimde resmen hayattan soğumuştum uzun zamandır da güzel bir alabileceğim yüksek cc motor alabilsem hem şehir içi hem şehir dışı yaparım derken bir süredir hayalim dominar 400 ug idi.
bugün itibari ile dominar 400 ug yeşil olanı ön sipariş geçtim. 1 aya gelecek.(aslında siyah istiyordum ama 2 ay sürer dediler yeşile kaldık)
aşırı merak içindeyim araba sürerken düzenli 120-130 giderim arada sollarken vs 150 yapabilen biriyim böyle bir şeyi motorla yapabilmek inanılmaz his. ybr bana yaramadı vallah daima 100 ile giderek ırzına geçtim motorun.
benim için ybr devri kapanmıştır. bilen bilir ybr bana sahiden yaramamıştı. dominar 400ü görünce bir garipsedim ne yalan söyliyim. hayvan gibi motor 190 kilo ve kalıplı. şimdi ben ybr ile manevra bol yapan biriyken dominarda bunları ne kadar yapabilirim bilmiyorum. bakalım gelsin de bir görecez.
bana da, herkese de en istediklerimize ulaşmamız dileği ile diyeyim. ömürlük olarak hayalimdi bu motor bakalım uzun zaman bıkacağımı sanmıyorum
edit: acelem var yazıyı toparlayamadım.
Zorlanacağını sanmıyorum. Ben 80kg 50cc motordan ilk motorum olarak dominar 400e geçtim. Çok kısa sürede alıştım diyebilirim. Dengeli bir motor. Sadece dar manevralar için gidon açısı biraz dar kalıyor. Onun dışında gerek uzun yolda, gerek şehir içinde gayet memnunum.
-
D250imi söylenen teslimat tarihinden yaklaşık 1 hafta erken almış bulunuyorum şuan 80km de 23 model benimkisi çoğu yerde yazılıp çizilen rölanti dalgalanması veya TPS sensör arızası,akü yetmezliği gibi şeyler şuan başıma gelmedi umarım ilerleyen zamanlarda da gelmez.Söylemeliyim ki motorun rölanti sesi coooook güzel ve tok bir ses,malzeme kalitesi ise fiyatına göre bence gayet iyi muadili 250cc motorlar 120-140 hatta 170 bin lirayken bu fiyata cok güzel bir seçenek bence.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:09 ----------
denizz1 adlı üyeden alıntı
D250imi söylenen teslimat tarihinden yaklaşık 1 hafta erken almış bulunuyorum şuan 80km de 23 model benimkisi çoğu yerde yazılıp çizilen rölanti dalgalanması veya TPS sensör arızası,akü yetmezliği gibi şeyler şuan başıma gelmedi umarım ilerleyen zamanlarda da gelmez.Söylemeliyim ki motorun rölanti sesi coooook güzel ve tok bir ses,malzeme kalitesi ise fiyatına göre bence gayet iyi muadili 250cc motorlar 120-140 hatta 170 bin lirayken bu fiyata cok güzel bir seçenek bence.
Bu arada bende nmaxten dominara geçince motorun ustundeyken geri geri gelmek baya zorlaştı gerçekten ve boyut olarak büyük bir motor ama ilerde alışırım eminim
-
natijax adlı üyeden alıntı
araba sürerken düzenli 120-130 giderim arada sollarken vs 150 yapabilen biriyim böyle bir şeyi motorla yapabilmek inanılmaz his.
sorma, bende aynı düşünce içerisindeydim ve gsr600 aldığımdan beri araba sollamak bir zevk haline geldi... dominar 400 ile aynı ağırlıkta ve üşenmez isem trafikte aralardan nasıl geçtiğimin videosunu atarım.
150cc Tvs Apache ile aralardan nasıl geçiyorsam suzuki gsr600 ile de aynı şeyi yapıyorum, hatta videodan bakınca sanki çarpacakmışım gibi görünüyor ve çok geniş bir motor ama pek fark etmedi çünkü tvs apache ile nasıl iğne deliğinden geçiyorsam bu gsr600 ile de aynısını yapıyorum.
muhtemelen sende motorun ağırlığına ve kontrolüne alıştıktan sonra ybr 125 gibi kullanacaksın... ha bu arada çok büyük bir fark hissedeceksin, artçı yüzünden ybr125 de dengen bozuluyorken dominar sürerken hiç bozulmayacak muhtemelen. ağır motor sürmesi daha bir güven veriyor bana...
ama şunu da söyleyeyim hayal kırıklığına uğradım, gsr600 ile hız yapmak bazen işkence oluyor, abi bir ülkenin yolları ne kadar bozuk olabilir söyler misiniz. yemin ediyorum seke seke gidiyoruz hatta biraz hız yapayım dedim ve bir kaç kez tekerlekler yoldan kesildi o derece... abi böyle bozuk bir yol yok ya. yani tvs apache ile bu kadar yüksek hıza çıkamıyordum ama gsr600 de her zamanki yollardan daha hızlı geçince anladım ki türkiye de bilmediğin yolda hız yapmak çok tehlikeli.
birde ben yüksek cc motorla yolda sabit 120 yada 130 gibi hızlarda giderim diyordum ama yolun bozukluğundan ötürü yolculuk pek keyifli olmuyor, düzgün şekilde rahat gitmek isterken hoplaya zıplaya gidince sinirlerim bozuluyor bu sefer yardırıyorum 170 180 falan basıyorum yada kenardan yine 80 lere düşüyorum. yollar ve trafik yoğunluğu son zamanlarda çok sinirimi bozmaya başladı.
natijax adlı üyeden alıntı
ilk başta gaza hassas davranıcam elbet tepkiler nasıl olur bilmiyorum.
yahu kardeşim 30 beygir 40 beygir makinenin her yeri tepki olsa ne olur ya hahaha :D
bu arada ben gsr600 alalı 4 ay oldu ama halen gaz kolunu tam çevirmedim, o kadar G kuvvetine alışkın değilim, zaten zayıf olduğum için yüksek hızlara da fazla çıkamıyorum korkudan, motorun üzerinde bayrak gibi sallanacam sanıyorum kendimi.
-
Fatih yolda motorunun sekmesi normal değil, sadece yolun bozukluğuna bağlama, lastiklerin ne alemde?
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Fatih yolda motorunun sekmesi normal değil, sadece yolun bozukluğuna bağlama, lastiklerin ne alemde?
dunlop marka, galiba en ucuzundan. amortisörler sorunlu fakat abimin arabasıyla yada patronun bmw si ile de işe giderken aynı şekilde sallanıyoruz. yani benim motor sorunlu diyeceğim ama bir çok araçta bunu gözlemledim...
istanbul yoğunluğu yüzünden çok fazla hafriyat kamyonu trafikte geziyor, beton mikserleri de öyle. bu ağır vasıtaların olması ve yollarımızın da kalitesiz olması nedeniyle çukurlaşmalar çok oluyor.
arabanın içinde bizi görmen lazım, bir ara onu da unutmaz isem videoya çekerim nasıl hoplayıp zıpladığımızı... hele dün bir tane lamborghini gallardo gördük tekirdağ dan istanbula dönerken ve lamborghini sert amortisörlü bir araba doğal olarak ve yolda nasıl sektiğini bir görsen şaşırırsın...
sekme değil böyle resmen ön ayrı zıplıyor arka ayrı zıplıyor, adam zaten sağ şeritten 90 ile gidiyordu, gülüyordu birde, niye gülüyor anlamadık ama ben de o arabanın öyle hoplayıp zıplamasına güldüm baya... dedim adam korkudan hız yapamıyor herhalde.
Tekirdağ'dan İstanbul'a dönerken silivri D100 yolu aşırı bozuk, orada gördük lamborghini abiyi.
hatta bugün aynı yolda beyaz bmw 3 20 gördük oda baya sekiyordu, yolda arabalara dikkat edin, sabit gitmiyorlar, habire hoplayıp zıplıyorlar.
-
fatih.met adlı üyeden alıntı
dunlop marka, galiba en ucuzundan. amortisörler sorunlu fakat abimin arabasıyla yada patronun bmw si ile de işe giderken aynı şekilde sallanıyoruz. yani benim motor sorunlu diyeceğim ama bir çok araçta bunu gözlemledim...
istanbul yoğunluğu yüzünden çok fazla hafriyat kamyonu trafikte geziyor, beton mikserleri de öyle. bu ağır vasıtaların olması ve yollarımızın da kalitesiz olması nedeniyle çukurlaşmalar çok oluyor.
arabanın içinde bizi görmen lazım, bir ara onu da unutmaz isem videoya çekerim nasıl hoplayıp zıpladığımızı... hele dün bir tane lamborghini gallardo gördük tekirdağ dan istanbula dönerken ve lamborghini sert amortisörlü bir araba doğal olarak ve yolda nasıl sektiğini bir görsen şaşırırsın...
sekme değil böyle resmen ön ayrı zıplıyor arka ayrı zıplıyor, adam zaten sağ şeritten 90 ile gidiyordu, gülüyordu birde, niye gülüyor anlamadık ama ben de o arabanın öyle hoplayıp zıplamasına güldüm baya... dedim adam korkudan hız yapamıyor herhalde.
Tekirdağ'dan İstanbul'a dönerken silivri D100 yolu aşırı bozuk, orada gördük lamborghini abiyi.
hatta bugün aynı yolda beyaz bmw 3 20 gördük oda baya sekiyordu, yolda arabalara dikkat edin, sabit gitmiyorlar, habire hoplayıp zıplıyorlar.
Şu yüzden sordum; benim lastikler de eskidiği dönemde uzun yolda gazı açtım mı hele ki yolda rüzgar varsa sekiyordu. Gazı kapadığımda ilginç bir şekilde düzeliyordu. Dedim acaba senin sıkıntı da benimki gibi mi
-
Hayırlı olsun, keyifle kullanın.
-
Rx3 evo kullanıyorum. Belirli aralıklarla sürekli bi yerlerinden arıza çıkarıyor. Bir hafta önce de benzin pompası bozuldu. Onu yaptırana kadar pederin emektar ybr sini aldım işe gidip gelmek için. Ara yollardan gittiğim için hızı ivmelenmesi falan pek sorun olmadı ama frenleri çok berbat geldi. Evo da abs var ve güzel çalışıyor. Kombine kullanınca güvenli bir şekilde zınk diye durabiliyorum. Fakat ybr de abs de yok ve frenlere az basınca durmuyor, çok basınca da kitliyor kayıyor. Perşembe günü sabah işe giderken ara sokaktan bir anda caddeye atlayan dallama yüzünden panik fren yaptım ve gidon kitlendi. Kitlemesiyle birlikte ıslak yolda yaklaşık 10 metre kadar sürüklendim ve güzelim held marka yağmurluk pantolonun kıçı parçalandı. Sorunsuz, az yakan, güzel motor ama şu an frenleme yüzünden kullanırken hep tedirgin oluyorum. Üstelik bu ilk te değil daha önce de aynı şekil düştüm bu ybr den. Ama abs li evo da hiç böyle birşey başıma gelmedi. Özetle abs li motor candır.
-
fatih.met adlı üyeden alıntı
muhtemelen sende motorun ağırlığına ve kontrolüne alıştıktan sonra ybr 125 gibi kullanacaksın... ha bu arada çok büyük bir fark hissedeceksin, artçı yüzünden ybr125 de dengen bozuluyorken dominar sürerken hiç bozulmayacak muhtemelen. ağır motor sürmesi daha bir güven veriyor bana...
muazzam yere değinmişsin bak bunu iple çekiyorum. kız arkadaşım gerçi tam istediğim gibi başladığımdan beri onunla sürdüğüm için inanılamz şekilde motorla bütünleştik o varkan sanki yok gibi. tabi tek halim kadar olamaz ama başkasını aldığımda 2 ayak durmak zorunda kalıyorum yavaş hızlarda bazen o kadar çok sallanıyor.
dominarla bunu bak merak ettim şimdi
tekrar teşekkür ettim herkese. dar manevra olayına gelince aalışırız bakalım bi gelsin de
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------
denizz1 adlı üyeden alıntı
[/COLOR]
Bu arada bende nmaxten dominara geçince motorun ustundeyken geri geri gelmek baya zorlaştı gerçekten ve boyut olarak büyük bir motor ama ilerde alışırım eminim
yokuşta geri gitmek ybr ile bile zor bazen hatta neredeyse imkansız. dominarla geri vites yok bam bam giderim vallah. hayvan gibi de güçlüdür bacağım kendi çapımda. yani geri işi minnacık tümsekte bile zorluyor bazen ybrde. dominarda elbet fark edilir ama yolunu buluruz
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------
Yunus Özbek adlı üyeden alıntı
Rx3 evo kullanıyorum. Belirli aralıklarla sürekli bi yerlerinden arıza çıkarıyor. Bir hafta önce de benzin pompası bozuldu. Onu yaptırana kadar pederin emektar ybr sini aldım işe gidip gelmek için. Ara yollardan gittiğim için hızı ivmelenmesi falan pek sorun olmadı ama frenleri çok berbat geldi. Evo da abs var ve güzel çalışıyor. Kombine kullanınca güvenli bir şekilde zınk diye durabiliyorum. Fakat ybr de abs de yok ve frenlere az basınca durmuyor, çok basınca da kitliyor kayıyor. Perşembe günü sabah işe giderken ara sokaktan bir anda caddeye atlayan dallama yüzünden panik fren yaptım ve gidon kitlendi. Kitlemesiyle birlikte ıslak yolda yaklaşık 10 metre kadar sürüklendim ve güzelim held marka yağmurluk pantolonun kıçı parçalandı. Sorunsuz, az yakan, güzel motor ama şu an frenleme yüzünden kullanırken hep tedirgin oluyorum. Üstelik bu ilk te değil daha önce de aynı şekil düştüm bu ybr den. Ama abs li evo da hiç böyle birşey başıma gelmedi. Özetle abs li motor candır.
siz bence absye alışmışsınız ben ybr ile başladım anlatamayacağım kadar durmaz dediğim o kadar feci şekilde durduğum 2-3 olayım vardır bu 2 senede. ben ybrnin fren sistemini aşırı beğeniyorum hele ön frenini. ybryi sevmem allah belasını bile verebilir ama frenine laf söyletmem abssi yok eyvallah ama inanılmaz durduruyor. önemli olan başta yavaş başlayarak sonradan ani basmak nasıl anlatılır bilmiyorum tek diyeceğim frenleme tamamen hissiyat meselesi. hissederek çok ciddi sonuçlar alınabilecek bir şey. ben de 1 defa kaza yaptım o da ön frenden dolayı lastik kitlenmişti yağmurlu havada.
abs olmayınca da problem bu oluyor ama o sayede öğrendim ki yağmur başka düz hava başka. yağmurda çok kötü ybr. ani frene bırakırsan düşersin. ama kuru havada nefis
-
Yunus Özbek adlı üyeden alıntı
Rx3 evo kullanıyorum. Belirli aralıklarla sürekli bi yerlerinden arıza çıkarıyor. Bir hafta önce de benzin pompası bozuldu. Onu yaptırana kadar pederin emektar ybr sini aldım işe gidip gelmek için. Ara yollardan gittiğim için hızı ivmelenmesi falan pek sorun olmadı ama frenleri çok berbat geldi. Evo da abs var ve güzel çalışıyor. Kombine kullanınca güvenli bir şekilde zınk diye durabiliyorum. Fakat ybr de abs de yok ve frenlere az basınca durmuyor, çok basınca da kitliyor kayıyor. Perşembe günü sabah işe giderken ara sokaktan bir anda caddeye atlayan dallama yüzünden panik fren yaptım ve gidon kitlendi. Kitlemesiyle birlikte ıslak yolda yaklaşık 10 metre kadar sürüklendim ve güzelim held marka yağmurluk pantolonun kıçı parçalandı. Sorunsuz, az yakan, güzel motor ama şu an frenleme yüzünden kullanırken hep tedirgin oluyorum. Üstelik bu ilk te değil daha önce de aynı şekil düştüm bu ybr den. Ama abs li evo da hiç böyle birşey başıma gelmedi. Özetle abs li motor candır.
Bu ABS mevzusu alışmaya bağlı gibi,sırf ABSli olanı alamıyorum diye bu fiyat bandında mt-25 yerine dominarı tercih ettim,ama yakın arkadaşımda 16 model ABSsiz mt-25 var benim duramaz,kitler,kesin duvara girerim dediğim yerlerde o kadar güzel frenleme yapıyor ki şaşırıyorum hatta ABSyi kusur olarak görüyor.Sanirim biraz da alışmayla alakalı.
-
denizz1 adlı üyeden alıntı
Bu ABS mevzusu alışmaya bağlı gibi,sırf ABSli olanı alamıyorum diye bu fiyat bandında mt-25 yerine dominarı tercih ettim,ama yakın arkadaşımda 16 model ABSsiz mt-25 var benim duramaz,kitler,kesin duvara girerim dediğim yerlerde o kadar güzel frenleme yapıyor ki şaşırıyorum hatta ABSyi kusur olarak görüyor.Sanirim biraz da alışmayla alakalı.
ama şimdi mesele şu, ABS var ve birde ABScik var, yani bmw s1000rr üzerindeki abs ile bajaj pulsar 200rs üzerindeki abd aynı kalitede mi?
kaliteli ve argesinin hakkı verilmiş bir abs sistemde fren mesafesi fazla uzamaz, zınk diye durabilir.
not: izlediğim videolardan konuşulanları söyledim, ben hiç abs li motor kullanmadım.
-
Öncelikle kazasız belasız sürüşler dilerim.
Hayırlı olsun ama sizin için endişelenmeye başladım.
Siz hız yapmaya meyilli gibisiniz böyle güçlü motorda bu meyilliniz umarım problem olmaz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)