İlk Japon motorum honda cbf 150
Reklamlar
-
Geçen hafta 4. Motorum ve ilk düzgün marka olan 2012 honda cbf 150 aldım 52000 kmde gri renk daha önce 250 cc cg kullandığım için baya hantal geldi ama titreşimsizliği az yakması ve konforu baya hoşuma gitti. Daha önce ybr sürmüştüm 200 km kadar ama cbf ybrden konforluymuş iyiki almışım bu motoru. Yıllardır çin mallarına bindim hep. sizinle paylaşmak istedim cbf ile ilgili öneri ve şurasına dikkat et dediğiniz önerilerinizi bekliyorum. Birde bu motorun orjinal parçalarını servis harici nereden temin edebilirim acaba
Reklamlar
-
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.
-
-
Türkiye için en ideal motorlardan biri parçası bol blok saat gibi çalışır rahat .. orjinal parça kullan ömürlük makinedir .. Kalyoncu motorda orjinal yedek parça aksesuar parçalarını bulursun ..
Güle güle kullan..
-
Hayırlı olsun.
Yeni motor alıp bundan memnum kalmış kişilerin heyecanını görmek güzel oluyor, foruma bakınca yüzümüzü gülecek bir haber oluyor bizlere de. Kazasız belasız keyifle gezin.
-
Hayırlı olsun. Kazasız belasız keyifle sürün inşallah
-
logaritma adlı üyeden alıntı
Türkiye için en ideal motorlardan biri parçası bol blok saat gibi çalışır rahat .. orjinal parça kullan ömürlük makinedir .. Kalyoncu motorda orjinal yedek parça aksesuar parçalarını bulursun ..
Güle güle kullan..
Teşekkür ederim biraz yağ yakması var ama aşırı dert edecek kadar değil aynen dediğiniz gibi ideal bir makina eğerki olurda istediğim 4 silindirliyi alsam dahi bu motoru tutacağım elimde yinede yakın mesafelere gitmek için
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------
espresso adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun.
Yeni motor alıp bundan memnum kalmış kişilerin heyecanını görmek güzel oluyor, foruma bakınca yüzümüzü gülecek bir haber oluyor bizlere de. Kazasız belasız keyifle gezin.
Teşekkür ederim benimki daha çok acaba ne zaman sübap ayarı kaçıcak elektrik arızası vericek keçe conta patlatıcak derdinden kurtulduğum için galiba tabiiki yeni motorun heyacanı neşeside yok değil
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------
erensel adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun. Kazasız belasız keyifle sürün inşallah
Teşekkür ederim inşallah öyle olur
-
Hayırlı ugurlu olsun genc arkadasım .. Ekipmanlardan haber ver beraber sevinelim
-
xtrafrozen adlı üyeden alıntı
Hayırlı ugurlu olsun genc arkadasım .. Ekipmanlardan haber ver beraber sevinelim
Teşekkür ederim Kask eldiven ve korumasız mont var şu anlık maalesef sadece durumları biraz toparlayayım diğerlerinide en kısa zamanda tamamlıyacağım almanyadan gelecek akrabaları bekliyorum onlara oradan aldıracağım 😂
-
salih dalkıl adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim Kask eldiven ve korumasız mont var şu anlık maalesef sadece durumları biraz toparlayayım diğerlerinide en kısa zamanda tamamlıyacağım almanyadan gelecek akrabaları bekliyorum onlara oradan aldıracağım
Süper.. Harikasın..
-
Hayırlı olsun. Ben de 6 yıl bindim. Sorunsuz saat gibi çalışır. Sağlam ve dayanıklıdır.
-
Cbf leri satıp Yüksek hacimlere geçtiğinde sattığına pişman olan çok insan var keşke ikinci motor olarak tutsaydım bir köşede diyen çok insan oluyor..
Bir arkadaşım transalpını satıcaktı motoru bırakıcaktı sadece şehir içi sürmelik rahat bir şeyler bakınıyordu nmax falan 12 sene önce sattığı cbf150 sini ilanda görüp geri satın aldı ..
-
salih dalkıl adlı üyeden alıntı
cbf ile ilgili öneri ve şurasına dikkat et dediğiniz önerilerinizi bekliyorum.
Benzin koymayı unutma
-
logaritma adlı üyeden alıntı
Cbf leri satıp Yüksek hacimlere geçtiğinde sattığına pişman olan çok insan var keşke ikinci motor olarak tutsaydım bir köşede diyen çok insan oluyor..
Bir arkadaşım transalpını satıcaktı motoru bırakıcaktı sadece şehir içi sürmelik rahat bir şeyler bakınıyordu nmax falan 12 sene önce sattığı cbf150 sini ilanda görüp geri satın aldı ..
Hocam bende nasip olur ise xj6 veya cb 600 hornet tarzı bir makina almayı istiyorum eğerki alabilirsem cbf yi satmayı istemiyorum bağa bahçeye çarşıya pazara gitmek için.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:41 ----------
Ercument adlı üyeden alıntı
Benzin koymayı unutma
Tamamdır 😂😂😂
-
hayırlı olsun, Çinlilerle kıyaslanmayacak kalitede bir motor, kazasız belasız sürüşler dilerim.
darısı başımıza
-
ozanturk adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun, Çinlilerle kıyaslanmayacak kalitede bir motor, kazasız belasız sürüşler dilerim.
darısı başımıza
Amin cümlemizin inşallah çinlilerde çok kötü değil ama sıfır çinli almaktansa ikinci el japon daha iyi oluyormuş cidden
-
@ salih dalkıl
Benim de ilk Honda motorum CBF150 idi. Sıfır almıştım. Sorunlu bir partiye denk gelmek ve yetkili servislerin ilgisizliği yüzünden Honda markasından nefret etmiştim. Sorun uzun bir zaman sonra çözülmüştü. Fakat ben motordan soğumuştum. Sıfır aldığım CBF150'yi 1 yıl sonra satmıştım. Aslında güzel ve sağlam bir motordur. Fakat yine de hiç sevmediğim özellikleri var.
- Hiç aydınlatmayan farı.(Ben H4 far ampulu takmıştım. Şimdi seçenekler daha fazla.)
- Sibop şıkırtılı motor sesi. (Sibop ayarı falan çare değil. Yapısal olarak böyle)
- Yetersiz hızı(Bir kaç diş arka dişli küçültülebilir.)
- Yağ eksiltmesi(Eksiltmediğini söyleyenler de var. Benimki eksiltiyordu. Bugün olsa hiç sorun etmezdim. Yapısı böyle.)
-
Şaka maka bu Cbf 150'nin orijinal sticker setini sökünce motor daha iyi görünmeye başlamış.
-
AzÇok adlı üyeden alıntı
@ salih dalkıl
Benim de ilk Honda motorum CBF150 idi. Sıfır almıştım. Sorunlu bir partiye denk gelmek ve yetkili servislerin ilgisizliği yüzünden Honda markasından nefret etmiştim. Sorun uzun bir zaman sonra çözülmüştü. Fakat ben motordan soğumuştum. Sıfır aldığım CBF150'yi 1 yıl sonra satmıştım. Aslında güzel ve sağlam bir motordur. Fakat yine de hiç sevmediğim özellikleri var.
- Hiç aydınlatmayan farı.(Ben H4 far ampulu takmıştım. Şimdi seçenekler daha fazla.)
- Sibop şıkırtılı motor sesi. (Sibop ayarı falan çare değil. Yapısal olarak böyle)
- Yetersiz hızı(Bir kaç diş arka dişli küçültülebilir.)
- Yağ eksiltmesi(Eksiltmediğini söyleyenler de var. Benimki eksiltiyordu. Bugün olsa hiç sorun etmezdim. Yapısı böyle.)
2000 kmde yaklaşık 200 ml kadar eksiltiyor aldığım kişi 1500 de bir değiştir ben öyle yaptım riske atma dedi alır almaz değiştirdim arka orjinal ama önü 16 yapmışlar 90 95 rahat gidiyor 6500 devir civarı şu anlık yeterli bana bu hız dediğiniz gibi aydınlatması berbat bende orjinal duy yuvasına uygun led lamba alacağım elektriğini kurcalamak istemiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:45 ----------
tommygun adlı üyeden alıntı
Şaka maka bu Cbf 150'nin orijinal sticker setini sökünce motor daha iyi görünmeye başlamış.
Aynen abi özellikle gri renkte stickersiz çok daha güzel motor ben aldığımda sökülüydü üstünde olsaydı muhtemelen bende sökerdim galiba stickerleri
-
salih dalkıl adlı üyeden alıntı
2000 kmde yaklaşık 200 ml kadar eksiltiyor aldığım kişi 1500 de bir değiştir ben öyle yaptım riske atma dedi alır almaz değiştirdim arka orjinal ama önü 16 yapmışlar 90 95 rahat gidiyor 6500 devir civarı şu anlık yeterli bana bu hız dediğiniz gibi aydınlatması berbat bende orjinal duy yuvasına uygun led lamba alacağım elektriğini kurcalamak istemiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:45 ----------
Aynen abi özellikle gri renkte stickersiz çok daha güzel motor ben aldığımda sökülüydü üstünde olsaydı muhtemelen bende sökerdim galiba stickerleri
Elektriğini kurcalatmak istemiyorsanız öne ilave sis lambası taktırın, hem trafikte rahat oluyor hem kablo kesip biçmeden soketli düzgün montaj yapan yerlere yaptırırsanız orjinal tesisatı bozmamış olursunuz. xmax'ın da farları yetersiz diye benim motora taktırdım, sol gidona çok güzel bir de 3lü tuş yaptırdılar, hem açıp kapatmaya hem de çakar modlarına geçmeye yarıyor. sisleri taktırmadan önce karanlık ara sokaklarda önümü zor görüyordum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)