Tamam ama adam Hint. Her şeyi tamir eder.
Super başlık olmuş. Ben de merak ediyorum. Bence ölüyor. Her şeyin bir ömrü olduğu düşünülürse, ölümsüz akü olamaz sanırım.
Tekrar hayata döndürseniz de eskisi gibi olmaz. (Hayvan Mezarlığı filminde olduğu gibi)
Bunları sıfır diye ihracat ediyorlar mı merak ettim
İlk videoyu seyrettim diğerlerine bakmaya cesaret edemedim.
Kurşun gibi zehirli ve ağır bir metalle hiç bir güvenlik tedbiri olmadan çalışıyor.
Eğeliyor, eritiyor, soluyor, artık aklınıza ne gelirse. Eminim içinde ki asit ide kanalizasyona dökmüştür. İnsan hayatının bedavadan bile ucuz olduğunu gösteren bir video.
Resmen insanlık suçu.
Avrupa ve Japonya mallarının neden pahalı Hint mallarının neden ucuz olduğunun ispatı.
Böyle basit bir cihaz ile neredeyse tüm bozuk akülerimiz tamir oluyor.
https://youtu.be/z4PH9Yx72kU
Plakaların arasındaki izolasyon bozulmuşsa o aküyü hiçbir şey kurtarmaz yani ölmüştür , markanın üretim kalitesine göre ortalama 5 senede izolasyon pert olur , deşarj olmuş akü uzun süre şarj edilmezse içinde sülfat oluşur, bunu yüksek akım ile şarj ederek giderebilirsiniz ama bu işlemi sürekli gözlemleyerek yapmak gerekir , arkadaşlar aküler çok şiddetli şekilde patlar , birkaç kez bizzat şahit olduğum için aman diyorum, 1000-1500 lira için riske girilmez!
Araba çok sık çalışmıyorsa, ya da sıklıkla kısa mesafe yol alınıyorsa, kısaca akü yeterince şarj olamıyorsa, özellikle de sıcak aylarda, aküyü arada bir şarja bağlayıp ömrünü uzatmak mümkün. 5 yıldan daha az dayanan akü kullandığımı hatırlamıyorum.
1. videonun altina adam bi yorum atmis. Babasi yillarca bu isi yaptiktan sonra 52 yasinda kanserden ölmüs. Akcigerleri iflas etmis.
Videodaki adamin sonu da ayni olacak. Caresizlik bu olsa gerek. Yaptigi is her saniye onu ölume yaklastiriyor ama kendisi dahil kimsenin umrunda degil..
Komşum 2001 model polo classic almıştı sıfır olarak. Yıl 2013 yada 14 araba 30 binlerde..
Yahu dedi aküyü değiştirsem mi?
Neden abi dedim basmıyor mu? Sorun mu var?
Yook dedi bişey yok. Fabrikanın taktığı akü duruyor halen. O yüzden dedim deyince az kaldı dövecektim. Bir akü ve 13-14 yıl boyunca hatasız çalışma..
Şimdi 5 yıl olsa 20 yıl gibi geliyor bize..
Yatan makinaların aküleri çabuk ölüyor. arkadaşların biçerdöverinde 2 adet 150 amper akü mevcut. biçerdöver yılda 3 ay çalışıyor gerisinde yatıyor aküler 1 1.5 senede pert oluyor. eskiden varta mutlu marka alırlardı iyi dayansın diye şimdi en ucuz ne ise onu alıyorlar her türlü 1 senede ölüyor biçerdöverin şarj dinamosu yeni değişti bu arada şarj etme problemi yok.
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
Videoları izlerken kanser oldum.Kimya mühendisi olarak uyarayım ; Bırakın akünün içini açıp içindekilerle oynamayı,akü şarj olurken aynı kapalı ortamda bulunmayın bile.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)