Voge 650 dsx hakkında yorumu olan var mı kullanan test eden vs
Teknik özellikleri de şu şekilde
https://www.vogeturkiye.com/product-details/650-dsx/
Voge 650 dsx hakkında yorumu olan var mı kullanan test eden vs
Teknik özellikleri de şu şekilde
https://www.vogeturkiye.com/product-details/650-dsx/
170bine daha hafif aynı beygirde duke 390 adv var.torku daha az yalnız
259.000 TL ödeyerek Çin malı, tek silindir, 48 bg bir motor aldığımızı, sadece 1-2 cc'den ötürü vergi diliminde 1292 TL yıllık daha fazla ödediğimizi ve de bu aracın Türkiye'de ustasının, servisinin, yedek parçasının olmadığını, motorun tanınmadığını düşünelim. Sizce almak mantıklı mıdır?
Neden 5 vites yapmışlarki?
Kawasaki Klr 650'nin değerleriyle benzer. O da mok gibi 652 cc, 5 vites ve tek silindir.
çin ve 250k
alan salaklara hayatta başarılar
1990 model jawaya binerim o motora daha çok güvenirim
Kullandığı parçalar kaliteli, Nissin çift disk frenler, kayaba 41mm ters çatal, metzeler lastikler derken insanı düşündürüyor. En azından noname ekipmanlar kullanılmamış. Benim düşüncem isim duyurmak için en azından ilk parti mallarını kaliteli üretmişlerdir. Tabii ki bu benim fikrim. Ne olur, ne biter, ne kadar uzun ömürlü olur ona kesin bir şey diyemem.
Fiyat pahalı. Yoksa bildiğin kopyalanmış ve güncellenmiş KLR650 @tommygun'ın yazdığı gibi. Kawasaki ikinci nesilde çok muhafazakar davranmış; bunun üzerine Çinliler daha ne konabilirmiş, ne yapılabilirmiş sorularına kendi cevaplarını vermişler.
500 lük olanı 2 silindir 6 fites
650 olanı tek silindir 5 fites
tam tersi sanki daha mantıklı olurdu
500 lük olanı baya alıp kullanan var hiçte ustası yok parçası bulunmuyor değil gayet te hepsi mevcut veya alanlar ulan bari buradan darbe vurmayalım diye var mı diyorlar bilmiyorum hani satarken fazla zorlanmayalım vs diyorlar
bazen inceleme tes vs videoları izliyorum gayet te güzel övüyorlar ben afrika twini inceleme çeksem bu kadar övemem o derece yani
Ben 400cc veya 120bin TL üstü bütün çinlilere otomatik cevap olarak hayır diyorum. Parası en azından hintli veya Honda almaya yetmeyen adam alsın binsin. Bulgur pilavı bunlar artık.
Her şey blok kalitesi, komponent kalitesi değil. Showa piston, nissin bilmem ne, bosch 1027372 mp cornering abs, 8 sürüş modu ile dötü yiyen varsa bisikletten bozma teknik servisi olan Çinlilerin eline bir düşsün.
Hadi istanbulda Oktay iyi, aras iyi. Bu motorlarla bi Afyon'a gidip geleyim desem 10 kere düşünürüm çekici masrafını.
Ki malzeme kalitesi de süper değil bence hiçbirinin. Gidip de cf650 alan adama direkt salak gözüyle bakıyorum ben, cf moto ceosu olsam yine binmem o makineye o parayı verip.
Abartıp yerden yere vuranları dikkate alma. 2023 yılına gelmişiz ama arkadaşlar hâlâ kafalarında 2005 model Arora modellerinin hatıraları ile yorum yapıyorlar. Bu şekilde iddialı uyduruk motor diye bir şey yok arkadaşlar. Uyduruk motor küçük cc'de olur.
Motor güzel ama dedikleri gibi bu parayı verip saçma sapan usta bozuntuları ile muhatap olunmaz. Ayrıca 650 cc tek silindir olanda sağlam titreşim vardır. Benzer motoru zamanında Yamaha Mt-03'de kullanmıştı.
Büyük konuşmayayım ama, yine Çin menşeili bir motor alacak olursam, yine sadace cub alırım sanırım.
yine forumun çinli nefretini kustuğu bir başlık olmuş. böyle tüketiciye dio'yu nmax'i mercedes fiyatına satarsın tabii.
voge markasını uzun zamandır takip ediyorum. ben olsam 500ds ya da 500dsx tercih ederim.
voge sr4 var scooter olarak mesela. motoru c400 gt ile birebir aynı.
https://www.youtube.com/watch?v=EyW1DynOSB0
şu video'da söküp tek tek gösteriyorlardı ama muhtemelen tepki görünce kaldırmışlar video'yu. her bir parçası hem şekil hem de gramaj olarak birebir aynıydı c400 gt ile. ikisini de loncin üretiyormuş zaten, voge de loncin'in markası.
ben bir başka beğenilmeyen çinli rks freccia 150'ye biniyorum. 4 bin kilometreyi geçti, sıfır problem, muhteşem performans, muhteşem tasarım ve muhteşem rahatlık diye özetleyebilirim motoru. ama ikinci el nmax bundan daha pahalı. neden? çünkü yukarıdaki yorumlar.
Voge güzel motorlar üretiyor.
CFmoto'nun ve Benelli' nin yükselişi diğer Çinli üreticilere biraz gaz verdi.
Voge' nin bloklar Loncin den geliyor. Loncin çok uzun yıllardır. BMW için motor bloğu yapıyor.
Bu blok TEK SİLİNDİR F650GS bloğu diye biliyorum. F650GS çift silindir versiyonları severim.
Tek silindir olan biraz nazlı diye duymuştum. Yağ filtresi bile değiştirmek için bi dünya şey sökmek gerekiyordu.
Ben tek silindir F650 bloğu kullandığı için almazdım.
CFmoto burada güçlü bir temsilci ile geleceğe oynuyor. Voge daha yeni geldi. 1-2 yıl görmek lazım.
Kaçıp gidecekler mi. Kalıp yatırım yapacaklar mı ?
Ama genel olarak güzel makineler üretiyor bence. Şuan orta sınıf Çinli makineler sıralaması yapsak.
Hem servis hem ikinci eli göz önünde bulundursak, malzeme kalitesi ve üretim hassasiyeti ile benim sıralamam şöyle olur.
1. CFmoto( getirdiği motorlar Çin de üretiliyor ) KTM ile üretim ortaklığı var.
2. Voge ( getirdiği motorlar Çin de üretiliyor ) BMW ile üretim ortaklığı var.
3. Benelli ( getirdiği motorlar asya da üretiliyor ) MV Agusta ile yeni ortaklık yaptı. Harley için küçük bloklar yaptı.
4. Jawa ( getirdiği motorlar asya da üretiliyor ) Çekya'dan alındı. Perak Hindistan' da 500 çift silindirler Asya üretiliyor.
5. Brixton ( getirdiği motorlar asya da üretiliyor ) Triump ile üretim ortaklığı var.
Ben böyle konularda eski kafa davranmak istemem her zaman yeni marka modellere açığımdır zamanında hyo lar geldi Kore malına Çin malı diyen bilgisizler oldu anlatana kadar göbeğimiz çatladı hatta bir bilgisiz Kore malı diyorum bende Kia var on numara araba o Çin’dir dedi )) o an anladım gerçekten algısı kapalı yeniliklere açık olmayan adama bir şey anlayamıyorsun sabit fikirli takılmış bir noktada ve belli bir noktadan sonra senide dinlemiyor kendi anladığı gibi cevap veriyor senin hiç yazmadığın şeyleri sen demişsin gibi cevap veriyor öyle insanlara susmak en güzeli ..
Bu bajaj hero tvs cfmoto benelli alayı için geçerli hepsine hep demişimdir bir şans vermek lazım beklemek görmek lazım peşin ön yargılı olmamak lazım bajaj geleninde de 2015 de hint malı elde patlar alınmaz diyenler oldu ne oldu hepsi yanıldı..
Neyse kısaca bekleyip görmek lazım ..
Bilemiyorum ama şu Voge markasına bir türlü ısınamadım, hem çin menşeili bir marka hem de çin malı olmasına rağmen gereksiz pahalı buna vereceğiniz para ile italyan markalı motora sahip olursunuz.
Kafalar yerinde mi? Ne çinli nefreti kusması falan. Aşağılık kompleksine girmeye gerek yok. Ben bu forumda belki 100 kişiye nk250 tavsiye etmişimdir, çevremden 10 kişiye saçma sapan eski makineler yerine nk250-ns200 aldırtmışımdır.
Denklem çok basit, parası olan adam R25'e biner, parası olmayan adam sr250'ye biner. sr250'ye binen adamda ayırabileceği bütçe olsa gider r25'e biner. Sr250'nin tasarımcısı mühendisi bile gider r25'e biner.
Çinli makine düşük bütçede eski japondan daha mantıklı şu an, belli bir standartın üzerine çıktılar çünkü. Ama yeni bir japonla- avrulapıyla karşılaştırmak akıl tutulması tamamen. Ya hu aynı paraya Nc var, aynı paraya Tenere 700 var, Aynı paraya Ducati var, Aynı paraya BMW var neredeyse sıfır ayarında dolusuyla.
Klonu olan motorla aynı paraya satılıyor, bu gidip eminönünden orijinal iphone 14 parasına içinde android yüklü sahte iphone 14 almak gibi bir şey. Makinenin orijinali var, kendini kanıtlamışı, dünya çapında başarılı servisi, yedek parça ağı olanı var.
Kimse kusura bakmasın, Çinli makine 250CC'ye kadardır, maksimum çinde üretilen benelli trk serisidir o da maksimum. Bunun üstüne verecek parası olan adam gitsin gerçek bir makine alsın. Çinli binmenin sebebi asyalı hatun sevdası değilse kimse keyfinden binmiyor, bütçeler bunlara yetiyor bunlara tamah ediliyor. Yoksa mt25 nerede, nk250 nerede.
Gerçek motor diye bir şey yoktur iki lastiği varsa senin ihtiyaçlarını karşılıyorsa seni mutlu ediyorsa her motor fazlası ile gerçek motordur..
Arkadaşımda vrod var adam toplasan 5 senede 3 bin km ya yapmıştır ya yapmamıştır kapalı garajda yatıyor yazın güneşi görürse bebek Kuruçeşme’ye inip bir tur atıp evine çıkıyor motoru bakıma bile kışları servis araca atıyor götürüyor bakımını yapıp tekrar araçla geri getiriyor ..
YouTube da abilerimiz kardeşlerimiz var cub motorla Yunanistan Bulgaristan geziyor bir diğer çift ybr 125 ile Amerika’ya gidiyor bir başkası cbf150 ile Kazakistan’a gidiyor .. bu gerçek motor gerçek motorcu işleri hacime tarza bakmaz o ruh işidir insanın içinde olucak bir şeydir ..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)