Eski Kasa Duke 390 Kullanmış veya Bilgi Sahibi Olanlar Doluşun
Reklamlar
-
29 Aralık 2022, 20:50
#21
frodo abisi bak whatsdaupdan daha kolay.soru cevap şeklinde olur.aklına bişe gelir sorarsın.adam cevap yazar anlamassın dahada açıklar sana ayrıntılı 2. kez yazar.burda tek tek yazmak zor.üstünkörü olur yani olay o.sen bana whatsupdan yazmıs olsaydın ben sana yedek parçayı nasıl temi nedeceksin anlatırdım link atardım falan filan işte anladın
Reklamlar
-
29 Aralık 2022, 21:16
#22
Değerli arkadaşlar hepiniz haklısınız ama Frodo01 kardeşimiz cevabı olanın alenen ortaya yazması konusundaki ısrarından ötürü sanki forumumuzun ruhuna daha uygun davranıyor gibi.
Öteki türlü olsa her sorunun altına "numaram bu, özele gel" yazmak bana uzaktan çok mantıklı gelmiyor.
-
29 Aralık 2022, 21:43
#23
devirdaim keçe set sanırım 400-500 olmustur işçiliği 100tl falan yarım saatlik işi var.stator çıkma alırsan 700-1000 arası bulabilirsin orjinali sanırım 2000dir en az
-
29 Aralık 2022, 21:58
#24
tommygun adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar hepiniz haklısınız ama Frodo01 kardeşimiz cevabı olanın alenen ortaya yazması konusundaki ısrarından ötürü sanki forumumuzun ruhuna daha uygun davranıyor gibi.
Öteki türlü olsa her sorunun altına "numaram bu, özele gel" yazmak bana uzaktan çok mantıklı gelmiyor.
Gerçekten demek istediğimi anlayan birinin çıkmasına sevindim teşekkürler.
-
29 Aralık 2022, 22:28
#25
Kardeşim mt25 i götürdüğün bir ustan servisin varmı git ona sor ustan eğer resmî servis değilse iyide bir ustaysa onlarca ktm bloku yapmıştır sana anlatır ..
-
29 Aralık 2022, 22:34
#26
atınç 400cc 44 hp motora nasıl binecekmişiz anlat bakalım? it gibi de binerim hayvan gibi de binerim.
frodo kardeşim %99 alacaksın biliyorum ama boşuna macera arıyorsun. daha da bir şey demem.
-
29 Aralık 2022, 23:09
#27
mattiadestro adlı üyeden alıntı
atınç 400cc 44 hp motora nasıl binecekmişiz anlat bakalım? it gibi de binerim hayvan gibi de binerim.
frodo kardeşim %99 alacaksın biliyorum ama boşuna macera arıyorsun. daha da bir şey demem.
Ahahah arkadaşın it gibi den kastı teker falansa açık konuşayım bende tekeri seven biriyim duke 390 hakkında kimisi övüyor kimisi gömüyor siz neden böyle dediniz ki var mı bi yaşanmışlık)
-
29 Aralık 2022, 23:14
#28
Frodo01 adlı üyeden alıntı
Ahahah arkadaşın it gibi den kastı teker falansa açık konuşayım bende tekeri seven biriyim duke 390 hakkında kimisi övüyor kimisi gömüyor siz neden böyle dediniz ki var mı bi yaşanmışlık
)
1. sayfada yazdım yaşadıklarımı.
tekrar söylüyorum motorun gidişi, freni, gücü, virajı vs. bunlara tek bir lafım yok. ama ben sorun yaşadım, başka yaşayanlar da gördüm, bir daha alıp binmem. senin bileceğin iş.
-
29 Aralık 2022, 23:56
#29
merhaba kardeşim; duke 390, A2 sınıfı ehliyeti ile alabileceğin en haylaz ve hafif serseri makine olabilir lakin eski kasada contalarda bide stator sıkıntısı duyuyorum bende. bide eski kasalarda tek silindirli olmasına rağmen kullanıcı hatası olarak çift silindir gibi sürekli yüksek devirle gezdirilip yıprandığı için motorlar genellikle yağ yakan sıkıntı çıkaran motosikletler oluyorlar (zaten o kasa dertli, iyice dertli oluyor.). ben 2020 kasa temizini aldım memnunum şuan. bir sıkıntısı yok torku ve hafifliği çok keyif verici olabiliyor. ktm buluşma günlerindede eski kasalı arkadaşlarlada buluştuk ne yalan söyleyim herkesin bir derdi sıkıntısı var. kimse bir daha alır mısın sorusuna evet demiyor ama çoğunluk yine daha temiz 390 kovalıyor garip bir şekilde. ama bu birazda beklentilerle alakalı bence. genel olarak fiyat performansı düşük anladığım kadarıyla eski kasalarda özellikle ilk sahibi değilsen ciddi maliyetli olabiliyor. parçaları çıkma ağırlıklı olarak az çok bulunsa da daha çok keyfi fiyat performanstan ayrı tercih edilebilecek bir motor. genel olarak herkes fan açma problemi diye yakınıp duruyor ama motor ısındığında fan açmayacakta ne yapacak anlamış değilim. iç kompresyonu çok yüksek ve kendi çapında gergin bir bloğa sahip. e buda doğal olarak daha hızlı ısınmasına neden oluyor ve bu yaz mevsiminde bazen daraltıcı hal alabilsede bir iki düşük devir süzülmesi ile blok havalanıp rahatlayabildiğinden dolayı benim için bir sıkıntı değil buna karşın fan açmaması ve daha fazla ısınmaya devam etmesi daha rahatsız edici olurdu. yurtdışı forumlarda patlayan motorlar dışında en çok korozyon, abs pompası, ekran, dışarda kışın yatırılırken patlayan radyatörler veya marş alma gibi sıkıntılar gözüme çarpıyor. bide kilometreye bağlı olarak sıkışık trafiklerde veya boşta rölantide çalışırken devir dalgalanması çok olabiliyor. benim motorumda yok muhtemelen kilometreye bağlı ama arkadaşların motorlarında gözlemlediğim kadarıyla böyle bir şey var. hatta bu nedenden dolayı kendimde almak için motosikletleri ziyarete gittiğimde bir motoru çok beğenmeme rağmen dalgalanma gözümü korkuttuğu için almamıştım. (onunda bakımları iyi olmasına rağmen) nisbeten kilometresi yüksek bir motosikletti. yani uzun lafın kısası eski kasalar biraz sürpriz piyango hesabı şansına ne çıkarsa. memnunda edebilir, motordanda soğutabilir. bence yeni eski fark etmez ama eskide daha fazla olmakla beraber duke 390 alınıyorsa masraf yapılmaya hazırlıklı olunması lazım.
-
30 Aralık 2022, 00:20
#30
AleniDesais adlı üyeden alıntı
merhaba kardeşim; duke 390, A2 sınıfı ehliyeti ile alabileceğin en haylaz ve hafif serseri makine olabilir lakin eski kasada contalarda bide stator sıkıntısı duyuyorum bende. bide eski kasalarda tek silindirli olmasına rağmen kullanıcı hatası olarak çift silindir gibi sürekli yüksek devirle gezdirilip yıprandığı için motorlar genellikle yağ yakan sıkıntı çıkaran motosikletler oluyorlar (zaten o kasa dertli, iyice dertli oluyor.). ben 2020 kasa temizini aldım memnunum şuan. bir sıkıntısı yok torku ve hafifliği çok keyif verici olabiliyor. ktm buluşma günlerindede eski kasalı arkadaşlarlada buluştuk ne yalan söyleyim herkesin bir derdi sıkıntısı var. kimse bir daha alır mısın sorusuna evet demiyor ama çoğunluk yine daha temiz 390 kovalıyor garip bir şekilde. ama bu birazda beklentilerle alakalı bence. genel olarak fiyat performansı düşük anladığım kadarıyla eski kasalarda özellikle ilk sahibi değilsen ciddi maliyetli olabiliyor. parçaları çıkma ağırlıklı olarak az çok bulunsa da daha çok keyfi fiyat performanstan ayrı tercih edilebilecek bir motor. genel olarak herkes fan açma problemi diye yakınıp duruyor ama motor ısındığında fan açmayacakta ne yapacak anlamış değilim. iç kompresyonu çok yüksek ve kendi çapında gergin bir bloğa sahip. e buda doğal olarak daha hızlı ısınmasına neden oluyor ve bu yaz mevsiminde bazen daraltıcı hal alabilsede bir iki düşük devir süzülmesi ile blok havalanıp rahatlayabildiğinden dolayı benim için bir sıkıntı değil buna karşın fan açmaması ve daha fazla ısınmaya devam etmesi daha rahatsız edici olurdu. yurtdışı forumlarda patlayan motorlar dışında en çok korozyon, abs pompası, ekran, dışarda kışın yatırılırken patlayan radyatörler veya marş alma gibi sıkıntılar gözüme çarpıyor. bide kilometreye bağlı olarak sıkışık trafiklerde veya boşta rölantide çalışırken devir dalgalanması çok olabiliyor. benim motorumda yok muhtemelen kilometreye bağlı ama arkadaşların motorlarında gözlemlediğim kadarıyla böyle bir şey var. hatta bu nedenden dolayı kendimde almak için motosikletleri ziyarete gittiğimde bir motoru çok beğenmeme rağmen dalgalanma gözümü korkuttuğu için almamıştım. (onunda bakımları iyi olmasına rağmen) nisbeten kilometresi yüksek bir motosikletti. yani uzun lafın kısası eski kasalar biraz sürpriz piyango hesabı şansına ne çıkarsa. memnunda edebilir, motordanda soğutabilir. bence yeni eski fark etmez ama eskide daha fazla olmakla beraber duke 390 alınıyorsa masraf yapılmaya hazırlıklı olunması lazım.
Beni en tatmin eden cevaplardan biri çok teşekkür ederim alacağım duke 390 genelde 10 15 bin km arası olacak daha yukarsını almayı düşünmüyorum keşke üstüne az daha koyup yeni kasa temiz 390 alsam ama maalesef çok pahalılar şuanki MT 25 den çok memnunum daha maşallahı var tık demedi ama dediğim gibi daha alt devirleri dolu ve torklu makinaya binmek istiyorum MT isminin hakkını veremiyor maalesef ikinci bir seçenek sıfır yada çok temiz duke 250 ama o da gitmiyor gibi geldi ve vites aralıkları aşırı kısa bilemedim çok kararsız kaldım açıkçası şuan 10 15 bin km arası eski kasa duke 390 görüyorum ama değer mi bilemiyorum.
-
30 Aralık 2022, 01:41
#31
tommygun adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar hepiniz haklısınız ama Frodo01 kardeşimiz cevabı olanın alenen ortaya yazması konusundaki ısrarından ötürü sanki forumumuzun ruhuna daha uygun davranıyor gibi.
Öteki türlü olsa her sorunun altına "numaram bu, özele gel" yazmak bana uzaktan çok mantıklı gelmiyor.
"Kimse yazmasın, herkes telefonla görüşsün" demedim ki zaten. Bilgili bir arkadaş bulmuşsun ver numaranı, görüşün, öğren detaylarını. Belli ki arkadaş o sırada uzun uzun yazmak istemiyor. Başka bir arkadaşımızın da fırsatı ve bilgisi varmış yazmış mesela. Sıkıntı yok.
Ama bir soru sorsam, sen de bana yardım etmek için tel istesen, numaramı da veririm, ararım da.(Zaten değer verip zaman ayıracaksın bana, yaz deyip de ekstra yormaya gerek yok.)
Kullanıcı yorum çekiyorum malum. Minimum 1 saatlik bir video ile başlıyorum editlemeye. Son videoda sadece kronik arızalar için başka video düzenledim.
Yani uzun lafın kısası, yardımcı olmak isteyen, konu hakkında bilgili olan bir kişinin anlatacağı şey çok olur. Hepsini yazı ile anlatmak da mümkün olmayabilir. Arkadaş kendisi de açıklamış zaten daha sonra.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
-
30 Aralık 2022, 02:13
#32
benim en çok duydugum şey statorün bitmesi.diğer konu marş almama problemi.o da genelde statırden oluyor.devir dalgalanması subap ayarındandır.her 10bin kmde kontrol edilmesi lazım.ben 30bin kmde yaptırmıstım subap ayarı
-
30 Aralık 2022, 03:20
#33
Bu forumun tadı ta tuzu da kalmadı, şu çirkin mesajlara bak. Şu konuşma şekillerine bak. Tamamen bırakmış yönetim siteyi. Eskiden ne güzel forumdu yahu burası. Çok uzucu
-
30 Aralık 2022, 05:49
#34
Çoğu pişman başka motoru al
-
30 Aralık 2022, 14:31
#35
dovahhkin adlı üyeden alıntı
Bu forumun tadı ta tuzu da kalmadı, şu çirkin mesajlara bak. Şu konuşma şekillerine bak. Tamamen bırakmış yönetim siteyi. Eskiden ne güzel forumdu yahu burası. Çok uzucu
Kusur işlediğimi düşünmüyorum en azından forumu amacına uygun bir şekilde kullanıyorum bazı arkadaşlar gereksiz agresifleşiyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:30 ----------
motoloto adlı üyeden alıntı
Çoğu pişman başka motoru al
Sanırım vazgeçtim ya baya sorun çıkarıcak gibi
-
30 Aralık 2022, 14:48
#36
Yanlış bir şey yapmadın tam aksine motorsiklet forumunda sorulması gereken güzel bir soru sordun. Sadece sorduğun motor 2012 mi 2013 mü artık 10 seneyi aşkın bir süredir trafikte yollarda kendini ispat etmiş bu forumda hakkında yüzlerce konusu açılmış YouTube da yüzlerce videosu olan ustaların da motorunu bol bol yaptığı için artık motorun somonundan civatasına çok iyi bildikleri bir motor ..
Bilhassa ondan sana ustana sorman yeterli yazıyorum burda motor sanki geçen ay çıkmış yeni bilinmeyen bir motor muamelesi kimse göstermez bu motora ondan arkadaş diyor uğraştırma mesaj Çek yazıyım hernşeyini diye çünkü motorun artık 10 küsur senede kroniği bütün sorunları belli insanlar yoruluyor aynı şeyleri yüzlerce defa tekrar tekrar yazmaktan ..
Motosiklet tamirhane yada ustalarının YouTube kanalları var onlara sorular soruluyor ktm390 senin gibi almak isteyen arkadaşlar soruyor onlarda cevaplıyor ordan verdikleri cevaplara bakabilirsin ..
-
30 Aralık 2022, 17:32
#37
logaritma adlı üyeden alıntı
Yanlış bir şey yapmadın tam aksine motorsiklet forumunda sorulması gereken güzel bir soru sordun. Sadece sorduğun motor 2012 mi 2013 mü artık 10 seneyi aşkın bir süredir trafikte yollarda kendini ispat etmiş bu forumda hakkında yüzlerce konusu açılmış YouTube da yüzlerce videosu olan ustaların da motorunu bol bol yaptığı için artık motorun somonundan civatasına çok iyi bildikleri bir motor ..
Bilhassa ondan sana ustana sorman yeterli yazıyorum burda motor sanki geçen ay çıkmış yeni bilinmeyen bir motor muamelesi kimse göstermez bu motora ondan arkadaş diyor uğraştırma mesaj Çek yazıyım hernşeyini diye çünkü motorun artık 10 küsur senede kroniği bütün sorunları belli insanlar yoruluyor aynı şeyleri yüzlerce defa tekrar tekrar yazmaktan ..
Motosiklet tamirhane yada ustalarının YouTube kanalları var onlara sorular soruluyor ktm390 senin gibi almak isteyen arkadaşlar soruyor onlarda cevaplıyor ordan verdikleri cevaplara bakabilirsin ..
Forumdaki yazılara baktığım da tam istediğimi pek alamadım aslında aldıklarım ise eski konular 2023 e giriyoruz artık. Almak istediğim 2016 model 10 15 bin km eski kasa 390 ayrıca kimi konuda öve öve bitirilmeyen bir motor kimi konuda ise yerin dibine sokuluyor ustalara sor demişsin ilk fırsatımda sorucam.
-
30 Aralık 2022, 20:23
#38
al dedik ya.büyük bir problem olsa söylemezmiyiz.en fazla elektrik aksamından arıza verir
-
-
Atincozkan adlı üyeden alıntı
Eski kasadan şuanlık vazgeçtim üstüne biraz daha para ekleyip 17 18 model almayı düşünüyorum olurda ekleyemezsem eski kasa bakıcam
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)